logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ŁOCKIEWICZ MARTA
Liczba odnalezionych rekordów: 41



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/41
AUTORZY: Marta Łockiewicz, Dorota Kalka.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Efektywność Metody Dobrego Startu M. Bogdanowicz we wspomaganiu rozwoju psychomotorycznego dzieci w okresie wczesnego dzieciństwa
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Good Start Method by Marta Bogdanowicz : its effectiveness in strengthening child's psychomotor skills during early childhood
ŹRÓDŁO: W: Rodzinne, edukacyjne i psychologiczne wyznaczniki rozwoju / pod red. nauk. Marty Bogdanowicz i Małgorzaty Lipowskiej
ADRES WYDAWNICZY: Kraków ; Gdańsk : Oficyna Wydawnicza "Impuls" : Uniwersytet Gdański, 2008
OPIS FIZYCZNY: S. [231]-235
ISBN: 978-83-7587-112-8
ISBN: 978-83-7326-595-0
UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/41
AUTORZY: Maria Pąchalska, Katarzyna Bogdanowicz, Katarzyna Tomaszewska, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz.
TYTUŁ: The stimulation of creative activity in dyslexic adults
ŹRÓDŁO: Acta Neuropsychologica. - 2009, Vol. 7, no. 2, s. 113-130
p-ISSN: 1730-7503

UWAGI: Bibliogr. 44 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 4.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • creativity
  • art therapy

    Adres url:


    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/41
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Dorota Kalka.
    TYTUŁ: Aktywizacja rozwoju psychomotorycznego za pomocą Metody Dobrego Startu
    ŹRÓDŁO: Dysleksja. - 2010, nr 3 (8), s. 19-21
    p-ISSN: 1689-4839

    UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • pre-school children
  • developmental dyslexia
  • specific learning difficulties
  • psychomotor development
  • early childhood education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/41
    AUTORZY: Dagmara Jankowska, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz, Maria Pąchalska.
    TYTUŁ: Funkcjonowanie poznawcze kobiet i mężczyzn z dysleksją
    ŹRÓDŁO: Dysleksja. - 2010, nr 1 (6), s. 18-20
    p-ISSN: 1689-4839

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • developmental dyslexia
  • specific learning difficulties
  • strengths
  • cognitive functioning
  • adults

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/41
    AUTORZY: Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Różnice międzypłciowe. Analiza wybranych funkcji poznawczych i społecznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The sex differences in selected cognitive and social functions
    ŹRÓDŁO: W: Między płcią a rodzajem : teorie, badania, aplikacje / pod red. nauk. Anety Chybickiej, Nataszy Kosakowskiej-Berezeckiej
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [65]-82
    ISBN: 978-83-7587-245-3
    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/41
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz, Maria Pąchalska, Karol Karasiewicz.
    TYTUŁ: Studenci z dysleksją i ich mocne strony
    ŹRÓDŁO: Dysleksja. - 2010, nr 1 (6), s. 15-17
    p-ISSN: 1689-4839

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • developmental dyslexia
  • specific learning difficulties
  • strengths
  • visual-spatial abilities
  • creativity
  • motivation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/41
    AUTORZY: Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Anglojęzyczne zasoby internetu w procesie nauczania psychologii
    ŹRÓDŁO: W: Edukacja w dwóch światach offline i online / red. nauk. Barbara Szmigielska
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : WiR Partner, 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. 77-101
    ISBN: 978-83-89966-19-3
    UWAGI: Bibliogr. 47 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • offline & online education
  • psychology
  • internet
  • adults education

    8/41
    AUTORZY: Marta Bogdanowicz, Marta Łockiewicz, Ewa Zaleska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Perspektywy edukacyjne osób z dysleksją rozwojową
    ŹRÓDŁO: W: Profilaktyka i terapia z perspektywy współczesnej pedagogiki / red. nauk. Jolanta Szempruch, Zuzanna Zbróg, Aneta Ratajek
    ADRES WYDAWNICZY: Kielce : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. [75]-86
    ISBN: 978-83-62196-16-6
    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • developmental dyslexia
  • strengths
  • deficits
  • education
  • adults

    9/41
    AUTORZY: Mirosława Wójtowicz, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Biblioteka jako miejsce edukacji i terapii osób dorosłych z dysleksją.
    ŹRÓDŁO: W: Dysleksja w wieku dorosłym / red. nauk. Marta Bogdanowicz.
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Harmonia Universalis, cop. 2012.
    OPIS FIZYCZNY: S. 135-[156].
    ISBN: 978-83-7744-024-7
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 345-365.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dysleksja
  • edukacja
  • terapia
  • wspomaganie rozwoju
  • biblioteka

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/41
    AUTORZY: Katarzyna Maria Bogdanowicz, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz, Maria Pąchalska, Karol Karasiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Deficyty i mocne strony dorosłych osob z problemem dysleksji.
    ŹRÓDŁO: W: Dysleksja w wieku dorosłym / red. nauk. Marta Bogdanowicz.
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Harmonia Universalis, cop. 2012.
    OPIS FIZYCZNY: S. 29-55.
    ISBN: 978-83-7744-024-7
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 345-365.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dysleksja
  • dorośli
  • deficyty
  • mocne strony
  • edukacja

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/41
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Katarzyna Maria Bogdanowicz, Marta Bogdanowicz, Karol Karasiewicz, Maria Pąchalska.
    TYTUŁ: Memory impairments in adults with dyslexia
    ŹRÓDŁO: Acta Neuropsychologica. - 2012, Vol. 10, no. 2, s. 215-229
    p-ISSN: 1730-7503

    UWAGI: Bibliogr. 48 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • working memory
  • visuospatial memory
  • phonological skills
  • phonological awareness

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    12/41
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Anna Jankowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Pełnienie funkcji rodziny zastępczej a relacje małżeńskie
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Foster parenthood and martial relations
    ŹRÓDŁO: W: Małżeństwo i rodzicielstwo a zdrowie / red. nauk. Teresa Rostowska, Aleksandra Lewandowska-Walter
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 124-147
    ISBN: 978-83-7780-005-8
    ISBN: 978-83-89277-19-0
    UWAGI: Bibliogr. 52 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • foster family
  • foster parents
  • marital relations

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/41
    AUTORZY: Ewa Zaleska, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Profil poznawczy studentów z dysleksją rozwojową i ich funkcjonowanie na różnych kierunkach uczelni wyższych.
    ŹRÓDŁO: W: Dysleksja w wieku dorosłym / red. nauk. Marta Bogdanowicz.
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Harmonia Universalis, cop. 2012.
    OPIS FIZYCZNY: S. 210-[231].
    ISBN: 978-83-7744-024-7
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 345-365.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dysleksja
  • dorośli
  • edukacja
  • mocne strony

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/41
    AUTORZY: Anna Jankowska, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Relacje małżeńskie i osobowość rodziców zastępczych w świetle badań własnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marital relations and personality of foster parents - own studies
    ŹRÓDŁO: W: Podróże między kobiecością a męskością / red. nauk. Aneta Chybicka, Natasza Kosakowska-Berezecka, Paulina Pawlicka
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [83]-105
    ISBN: 978-83-7587-887-5
    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marital relations
  • foster family
  • personality
  • foster parents

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/41
    AUTORZY: Rafał Lawendowski, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The analysis of musical deficits in developmental dyslexia
    ŹRÓDŁO: W: SEMPRE 40th Anniversary Conference : Friday, 14 September 2012 to Saturday, 15 September 2012 : abstracts / eds. Elaine King, Evangelos Himonides
    ADRES WYDAWNICZY: London : Institute of Education. University of London, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 104
    ISBN: 978-1-905351-22-0
    Typ publikacji: ZSZ
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • psychology of music
  • music perception
  • developmental dyslexia

    16/41
    AUTORZY: Anna Jankowska, Marta Bogdanowicz, Steven R. Shaw, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zagrożenia społeczne osób z inteligencją niższą niż przeciętna - jak powstaje błędne koło społecznych niepowodzeń?
    ŹRÓDŁO: W: Zagrożone człowieczeństwo, t. 1, Zagrożenia w obszarze rodziny, dzieciństwa i okresu dorastania / pod red. nauk. Katarzyny Białobrzeskiej i Cezarego Kurkowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [223]-239
    ISBN: 978-83-7850-155-8
    ISBN: 978-83-7850-123-7
    UWAGI: Bibliogr. 34 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    17/41
    AUTORZY: Anna M. Jankowska, Marta Bogdanowicz, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ: "Dzieci szarej strefy" - aktualizacja stanu wiedzy dotyczącej funkcjonowania psychospołecznego uczniów z inteligencją niższą niż przeciętna
    ŹRÓDŁO: Edukacja : studia, badania, innowacje. - 2013, nr 1 (121), s. 24-36
    p-ISSN: 0239-6858

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • psychologia edukacyjna
  • funkcjonowanie psychospołeczne
  • inteligencja niższa niż przeciętna
  • niepowodzenie szkolne
  • trudność w uczeniu się

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    18/41
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Katarzyna Maria Bogdanowicz.
    TYTUŁ: Dysleksja u osób dorosłych
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
    OPIS FIZYCZNY: 163 s., 24 cm
    ISBN: 978-83-7850-287-6
    UWAGI: Bibliogr. s. 143-163
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • adults
  • reading & spelling deficits
  • strengths

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    19/41
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Karol Karasiewicz, Marta Bogdanowicz, Katarzyna Maria Bogdanowicz.
    TYTUŁ: Modele zasobów psychologicznych osób dorosłych z dysleksją i bez tego zaburzenia
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The models of psychological resources of adults with and without dyslexia
    ŹRÓDŁO: Psychologia Rozwojowa. - 2013, T. 18, nr 2, s. 65-78
    p-ISSN: 1895-6297

    UWAGI: Bibliogr. 52 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dorośli
  • dysleksja
  • zdolności wzrokowo-przestrzenne
  • kreatywność
  • motywacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adults
  • dyslexia
  • visual-spatial abilities
  • creativity
  • motivation

    Adres url:
    DOI:
    20/41
    AUTORZY: Katarzyna Maria Bogdanowicz, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz, Maria Pąchalska.
    TYTUŁ: Characteristics of cognitive deficits and writing skills of Polish adults with developmental dyslexia
    ŹRÓDŁO: International Journal of Psychophysiology. - 2014, Vol. 93, iss. 1, s. 78-83
    p-ISSN: 0167-8760

    UWAGI: Bibliogr. 51 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 2.882
    Punktacja MNiSW: 30.000
    5-letni Impact Factor ISI: 2.923
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • adults
  • phonological awareness
  • working memory
  • writing
  • rapid automatised naming

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
    21/41
    AUTORZY: Włodzimierz Płotek, Marcin Cybulski, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz, Anna Kluzik, Małgorzata Grześkowiak, Leon Drobnik.
    TYTUŁ: Non-word reading test vs anaesthesia. How do anaesthetised patients decode the contents without referring to the meaning?
    ŹRÓDŁO: Anaesthesiology, Intensive Therapy = Anestezjologia, Intensywna Terapia. - 2014, Vol. 46, no. 3, s. 149-154
    p-ISSN: 1642-5758
    e-ISSN: 1731-2515

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • anaesthesia
  • anaesthetics
  • intravenous
  • propofol
  • midazolam
  • reading impairment
  • phonology

    Inne bazy podające opis:
  • Medline
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
    22/41
    AUTORZY: Paulina Pawlicka, Marta Łockiewicz, Aleksandra Szulman-Wardal.
    TYTUŁ: Oczekiwania kobiet ciężarnych w zakresie wsparcia społecznego i medycznego w okresie okołoporodowym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Pregnant women's expectations of social and medical support in perinatal period
    ŹRÓDŁO: Polskie Forum Psychologiczne. - 2014, T. 19, nr 1, s. 126-139
    p-ISSN: 1642-1043

    UWAGI: Bibliogr. 32 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • perinatal care
  • pregnancy
  • social support
  • medical support

    Adres url:
    DOI:
    23/41
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Katarzyna M. Bogdanowicz, Marta Bogdanowicz.
    TYTUŁ: Psychological resources of adults with developmental dyslexia
    ŹRÓDŁO: Journal of Learning Disabilities. - 2014, Vol. 47, no. 6, s. 543-555
    p-ISSN: 0022-2194

    UWAGI: Bibliogr. 68 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 1.901
    Punktacja MNiSW: 45.000
    5-letni Impact Factor ISI: 2.930
    Inne bazy podające opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    DOI:
    24/41
    AUTORZY: Magdalena Chrzan-Dętkoś, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ: Maternal romantic attachment, and antenatal and postnatal mother-infant attachment in a sample of Polish women
    ŹRÓDŁO: European Journal of Developmental Psychology. - 2015, Vol. 12, iss. 4, s. 429-442
    p-ISSN: 1740-5629

    UWAGI: Bibliogr. 51 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.792
    Punktacja MNiSW: 20.000
    5-letni Impact Factor ISI: 1.583
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • attachment
  • mother/s
  • postpartum depression
  • pregnancy
  • antenatal attachment

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    DOI:
    25/41
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Martyna Jaskulska.
    TYTUŁ: Mental lexicon, working memory and L2 (English) vocabulary in Polish students with and without dyslexia
    ŹRÓDŁO: CEPS Journal. - 2015, Vol. 5, no. 1, s. 71-89
    p-ISSN: 1855-9719
    e-ISSN: 2232-2647

    UWAGI: Bibliogr. 67 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • English as L2
  • vocabulary
  • mental lexicon
  • working memory

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    26/41
    AUTORZY: Aleksandra Mielnik, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz.
    TYTUŁ: Semantic and phonological verbal fluency in students with dyslexia
    ŹRÓDŁO: Acta Neuropsychologica. - 2015, Vol. 13, no. 3, s. 253-266
    p-ISSN: 1730-7503
    e-ISSN: 2084-4298

    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • word production
  • mental lexicon
  • short-term memory
  • sound/letter correspondence

    Adres url:
    DOI:
    27/41
    AUTORZY: Marta Bogdanowicz, Katarzyna Maria Bogdanowicz, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ: The good start method for English : Metoda Dobrego Startu® we wspomaganiu rozwoju i uczeniu się dzieci rozpoczynających naukę języka angielskiego : podręcznik
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 197, [1] s., il., 30 cm
    ISBN: 978-83-8080-012-0
    UWAGI: Bibliogr. s. 65-73
    Typ publikacji: POD
    Język publikacji: POL, ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • early learners
  • teaching English as a foreign language
  • multisensory learning

    28/41
    AUTORZY: Marta Bogdanowicz, Katarzyna M. Bogdanowicz, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ: "The Good Start Method for English" nowy program wspomagania rozwoju i uczenia języka angielskiego
    ŹRÓDŁO: Bliżej Przedszkola. - 2016, nr 2 (173), s. 26-31
    p-ISSN: 1642-8668

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Good Start Method
  • risk of dyslexia
  • therapy

    29/41
    AUTORZY: Marta Bogdanowicz, Urszula Sajewicz-Radtke, Bartosz M. Radtke, Dorota Kalka, Elżbieta Karpińska, Katarzyna M. Bogdanowicz, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ: Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów powyżej 16. roku życia. BATERIA-16 plus [B-16]
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych, [2016]
    ISBN: 978-83-65453-37-2
    Typ publikacji: POD
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • adults
  • assessment
  • literacy

    30/41
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Martyna Jaskulska.
    TYTUŁ: Difficulties of Polish students with dyslexia in reading and spelling in English as L2
    ŹRÓDŁO: Learning and Individual Differences. - 2016, Vol. 51, s. 256-264
    p-ISSN: 1041-6080
    e-ISSN: 1873-3425

    UWAGI: Bibliogr. 69 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 1.650
    Punktacja MNiSW: 30.000
    5-letni Impact Factor ISI: 2.369
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • English as L2
  • reading
  • spelling

    Adres url:
    DOI:
    31/41
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Martyna Matuszkiewicz.
    TYTUŁ: Parents' literacy skills, reading preferences, and the risk of dyslexia in Year 1 students
    ŹRÓDŁO: Polish Psychological Bulletin. - 2016, Vol. 47, no. 3, s. 281-288
    p-ISSN: 0079-2993
    e-ISSN: 1641-7844

    UWAGI: Bibiogr. 53 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • familial risk of dyslexia
  • reading preferences
  • early learners
  • early intervention

    Adres url:
    DOI:
    32/41
    AUTORZY: Dorota Wieczorek, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz.
    TYTUŁ: Związek wybranych aspektów przetwarzania fonologicznego z poziomem dekodowania u polskich licealistów z dysleksją
    ŹRÓDŁO: Psychologia Rozwojowa. - 2016, T. 21, nr 4, s. 55-72
    p-ISSN: 1895-6297

    UWAGI: Bibliogr. 75 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    DOI:
    33/41
    AUTORZY: Magdalena Pietraszek, Marta Łockiewicz, Anna Jankowska.
    TYTUŁ: Coping with stress in adults with speech fluency disorders
    ŹRÓDŁO: Current Issues in Personality Psychology. - 2017, Vol. 5, no. 2, s. 143-148
    p-ISSN: 2353-4192
    e-ISSN: 2353-561X

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • quality of life
  • anxiety
  • stuttering

    Adres url:
    DOI:
    34/41
    AUTORZY: Anna Maria Jankowska, Marta Łockiewicz, Dorota Dykalska-Bieck, Ariadna Łada, Weronika Owoc, Dawid Stańczykowski.
    TYTUŁ: Health behaviours in emerging adulthood: their relationship with perceived maternal and paternal parental attitudes and the mediating role of self-efficacy
    ŹRÓDŁO: Health Psychology Report. - 2017, Vol. 6, no. 1, s. 94-108
    p-ISSN: 2353-4184
    e-ISSN: 2353-5571

    UWAGI: Bibliogr. 99 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • parental attitudes
  • health behaviours
  • self-efficacy
  • emerging adulthood

    Adres url:
    DOI:
    35/41
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Nina Ciecholewska.
    TYTUŁ: Phonological processing and reading in a semi-transparent orthography (Polish)
    ŹRÓDŁO: L1 Educational Studies in Language and Literature. - 2017, 17, s. 1-13
    p-ISSN: 1567-6617
    e-ISSN: 1573-1731

    UWAGI: Bibliogr. 57 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • reading acquisition
  • phonological awareness
  • rapid naming
  • working memory
  • Polish

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
    36/41
    AUTORZY: Martyna Jaskulska, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ: Polish as L1, English as L2: the linguistic transfer impact on Second Language Acquisition stemming from the interlingual differences: implications for young learners education
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2017, R. 13, nr 2 (37), s. 68-76
    p-ISSN: 1734-1582
    e-ISSN: 2451-2230

    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • angielski jako język obcy
  • polski jako L1
  • transfer językowy
  • przejrzystość języka
  • nabywanie języka obcego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • English as a foreign language
  • Polish as L1
  • linguistic transfer
  • language transparency
  • SLA

    Adres url:
    37/41
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Zuzanna Sarzała-Przybylska, Małgorzata Lipowska.
    TYTUŁ: Early predictors of learning a foreign language in pre-school - Polish as a first language, English as a foreign language
    ŹRÓDŁO: Frontiers in Psychology, [dokument elektroniczny]. - 2018, Vol. 9, art. no. 1813, s. 1-11
    e-ISSN: 1664-1078

    UWAGI: Bibliogr. 59 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 2.089
    Punktacja MNiSW: 35.000
    5-letni Impact Factor ISI: 2.749
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • early predictors
  • English as a foreign language
  • pre-school
  • Polish
  • oral English skills

    Adres url:
    DOI:
    38/41
    AUTORZY: Dorota Kalka, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ: Happiness, life satisfaction, resiliency and social support in students with dyslexia
    ŹRÓDŁO: International Journal of Disability, Development and Education. - 2018, Vol. 65, iss. 5, s. 493-508
    p-ISSN: 1034-912X
    e-ISSN: 1465-346X

    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.947
    Punktacja MNiSW: 20.000
    5-letni Impact Factor ISI: 1.160
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adults
  • dyslexia
  • happiness
  • higher education
  • life satisfaction
  • personal resources
  • resiliency
  • social support

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:
    39/41
    AUTORZY: Marina Fuertes, Otília Sousa, Marta Łockiewicz, Clarisse Nunes, Dalila Lino.
    TYTUŁ: How different are parents and educators? A comparative study of interactive differences between parents and educators in a collaborative adult-child activity
    ŹRÓDŁO: PLoS One, [dokument elektroniczny]. - 2018, Vol. 13, iss. 11, art. no. 0205991, s. 1-15
    TRYB DOSTĘPU: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0205991 [dostęp 15.11.2018]
    e-ISSN: 1932-6203

    UWAGI: Bibliogr. 65 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 2.766
    Punktacja MNiSW: 40.000
    5-letni Impact Factor ISI: 3.352
    Adres url:
    DOI:
    40/41
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Izabela Pietras.
    TYTUŁ: Polska szkoła w multijęzykowej Europie. Analiza przebiegu edukacji językowej w odniesieniu do nauczania języków obcych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Polish school in multilingual Europe. The analysis of language education in relation to the teaching of foreign languages
    ŹRÓDŁO: Prace Językoznawcze. - 2018, z. 20/1, s. 101-118
    p-ISSN: 1509-5304

    UWAGI: Bibliogr. 54 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • angielski jako język obcy
  • edukacja
  • języki obce
  • psychologia
  • transfer międzyjęzykowy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • English as a foreign language
  • education
  • foreign languages
  • psychology
  • interlingual transfer

    Adres url:
    41/41
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Martyna Jaskulska.
    TYTUŁ: Umiejętności poprawnego zapisu wyrazów w L1 pośredniczą w związku pomiędzy poziomem przetwarzania fonologicznego w L1 a poprawnym zapisem wyrazów w L2 u młodzieży poprawnie czytającej, ale nie u młodzieży z dysleksją
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The ability to spell correctly in one's native language (L1) mediates the relationship between the level of phonological processing skills in L1 and correct spelling in an acquired language (L2) among adolescents who read correctly, but not among adolescents with dyslexia
    ŹRÓDŁO: Edukacja. - 2018, 2 (145), s. 101-113
    p-ISSN: 0239-6858
    e-ISSN: 2449-8998

    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • psychologia
  • dysleksja
  • poprawny zapis pojedynczych wyrazów
  • przetwarzanie fonologiczne
  • angielski jako język obcy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • psychology
  • dyslexia
  • spelling
  • phonological processing
  • English as a foreign language

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego