logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ŁOCKIEWICZ MARTA
Liczba odnalezionych rekordów: 37



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/37
AUTORZY: Marta Łockiewicz, Dorota Kalka.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Efektywność Metody Dobrego Startu M. Bogdanowicz we wspomaganiu rozwoju psychomotorycznego dzieci w okresie wczesnego dzieciństwa
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Good Start Method by Marta Bogdanowicz : its effectiveness in strengthening child's psychomotor skills during early childhood
ŹRÓDŁO: W: Rodzinne, edukacyjne i psychologiczne wyznaczniki rozwoju / pod red. nauk. Marty Bogdanowicz i Małgorzaty Lipowskiej
ADRES WYDAWNICZY: Kraków ; Gdańsk : Oficyna Wydawnicza "Impuls" : Uniwersytet Gdański, 2008
OPIS FIZYCZNY: S. [231]-235
ISBN: 978-83-7587-112-8
ISBN: 978-83-7326-595-0
UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/37
AUTORZY: Maria Pąchalska, Katarzyna Bogdanowicz, Katarzyna Tomaszewska, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz.
TYTUŁ: The stimulation of creative activity in dyslexic adults
ŹRÓDŁO: Acta Neuropsychologica. - 2009, Vol. 7, no. 2, s. 113-130
p-ISSN: 1730-7503

UWAGI: Bibliogr. 44 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 4.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • creativity
  • art therapy

    Adres url:


    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/37
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Dorota Kalka.
    TYTUŁ: Aktywizacja rozwoju psychomotorycznego za pomocą Metody Dobrego Startu
    ŹRÓDŁO: Dysleksja. - 2010, nr 3 (8), s. 19-21
    p-ISSN: 1689-4839

    UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • pre-school children
  • developmental dyslexia
  • specific learning difficulties
  • psychomotor development
  • early childhood education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/37
    AUTORZY: Dagmara Jankowska, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz, Maria Pąchalska.
    TYTUŁ: Funkcjonowanie poznawcze kobiet i mężczyzn z dysleksją
    ŹRÓDŁO: Dysleksja. - 2010, nr 1 (6), s. 18-20
    p-ISSN: 1689-4839

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • developmental dyslexia
  • specific learning difficulties
  • strengths
  • cognitive functioning
  • adults

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/37
    AUTORZY: Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Różnice międzypłciowe. Analiza wybranych funkcji poznawczych i społecznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The sex differences in selected cognitive and social functions
    ŹRÓDŁO: W: Między płcią a rodzajem : teorie, badania, aplikacje / pod red. nauk. Anety Chybickiej, Nataszy Kosakowskiej-Berezeckiej
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [65]-82
    ISBN: 978-83-7587-245-3
    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/37
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz, Maria Pąchalska, Karol Karasiewicz.
    TYTUŁ: Studenci z dysleksją i ich mocne strony
    ŹRÓDŁO: Dysleksja. - 2010, nr 1 (6), s. 15-17
    p-ISSN: 1689-4839

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • developmental dyslexia
  • specific learning difficulties
  • strengths
  • visual-spatial abilities
  • creativity
  • motivation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/37
    AUTORZY: Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Anglojęzyczne zasoby internetu w procesie nauczania psychologii
    ŹRÓDŁO: W: Edukacja w dwóch światach offline i online / red. nauk. Barbara Szmigielska
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : WiR Partner, 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. 77-101
    ISBN: 978-83-89966-19-3
    UWAGI: Bibliogr. 47 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • offline & online education
  • psychology
  • internet
  • adults education

    8/37
    AUTORZY: Marta Bogdanowicz, Marta Łockiewicz, Ewa Zaleska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Perspektywy edukacyjne osób z dysleksją rozwojową
    ŹRÓDŁO: W: Profilaktyka i terapia z perspektywy współczesnej pedagogiki / red. nauk. Jolanta Szempruch, Zuzanna Zbróg, Aneta Ratajek
    ADRES WYDAWNICZY: Kielce : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. [75]-86
    ISBN: 978-83-62196-16-6
    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • developmental dyslexia
  • strengths
  • deficits
  • education
  • adults

    9/37
    AUTORZY: Mirosława Wójtowicz, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Biblioteka jako miejsce edukacji i terapii osób dorosłych z dysleksją.
    ŹRÓDŁO: W: Dysleksja w wieku dorosłym / red. nauk. Marta Bogdanowicz.
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Harmonia Universalis, cop. 2012.
    OPIS FIZYCZNY: S. 135-[156].
    ISBN: 978-83-7744-024-7
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 345-365.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dysleksja
  • edukacja
  • terapia
  • wspomaganie rozwoju
  • biblioteka

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/37
    AUTORZY: Katarzyna Maria Bogdanowicz, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz, Maria Pąchalska, Karol Karasiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Deficyty i mocne strony dorosłych osob z problemem dysleksji.
    ŹRÓDŁO: W: Dysleksja w wieku dorosłym / red. nauk. Marta Bogdanowicz.
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Harmonia Universalis, cop. 2012.
    OPIS FIZYCZNY: S. 29-55.
    ISBN: 978-83-7744-024-7
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 345-365.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dysleksja
  • dorośli
  • deficyty
  • mocne strony
  • edukacja

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/37
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Katarzyna Maria Bogdanowicz, Marta Bogdanowicz, Karol Karasiewicz, Maria Pąchalska.
    TYTUŁ: Memory impairments in adults with dyslexia
    ŹRÓDŁO: Acta Neuropsychologica. - 2012, Vol. 10, no. 2, s. 215-229
    p-ISSN: 1730-7503

    UWAGI: Bibliogr. 48 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • working memory
  • visuospatial memory
  • phonological skills
  • phonological awareness

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    12/37
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Anna Jankowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Pełnienie funkcji rodziny zastępczej a relacje małżeńskie
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Foster parenthood and martial relations
    ŹRÓDŁO: W: Małżeństwo i rodzicielstwo a zdrowie / red. nauk. Teresa Rostowska, Aleksandra Lewandowska-Walter
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 124-147
    ISBN: 978-83-7780-005-8
    ISBN: 978-83-89277-19-0
    UWAGI: Bibliogr. 52 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • foster family
  • foster parents
  • marital relations

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/37
    AUTORZY: Ewa Zaleska, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Profil poznawczy studentów z dysleksją rozwojową i ich funkcjonowanie na różnych kierunkach uczelni wyższych.
    ŹRÓDŁO: W: Dysleksja w wieku dorosłym / red. nauk. Marta Bogdanowicz.
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Harmonia Universalis, cop. 2012.
    OPIS FIZYCZNY: S. 210-[231].
    ISBN: 978-83-7744-024-7
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 345-365.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dysleksja
  • dorośli
  • edukacja
  • mocne strony

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/37
    AUTORZY: Anna Jankowska, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Relacje małżeńskie i osobowość rodziców zastępczych w świetle badań własnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marital relations and personality of foster parents - own studies
    ŹRÓDŁO: W: Podróże między kobiecością a męskością / red. nauk. Aneta Chybicka, Natasza Kosakowska-Berezecka, Paulina Pawlicka
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [83]-105
    ISBN: 978-83-7587-887-5
    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marital relations
  • foster family
  • personality
  • foster parents

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/37
    AUTORZY: Rafał Lawendowski, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The analysis of musical deficits in developmental dyslexia
    ŹRÓDŁO: W: SEMPRE 40th Anniversary Conference : Friday, 14 September 2012 to Saturday, 15 September 2012 : abstracts / eds. Elaine King, Evangelos Himonides
    ADRES WYDAWNICZY: London : Institute of Education. University of London, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 104
    ISBN: 978-1-905351-22-0
    Typ publikacji: ZSZ
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • psychology of music
  • music perception
  • developmental dyslexia

    16/37
    AUTORZY: Anna Jankowska, Marta Bogdanowicz, Steven R. Shaw, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zagrożenia społeczne osób z inteligencją niższą niż przeciętna - jak powstaje błędne koło społecznych niepowodzeń?
    ŹRÓDŁO: W: Zagrożone człowieczeństwo, t. 1, Zagrożenia w obszarze rodziny, dzieciństwa i okresu dorastania / pod red. nauk. Katarzyny Białobrzeskiej i Cezarego Kurkowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [223]-239
    ISBN: 978-83-7850-155-8
    ISBN: 978-83-7850-123-7
    UWAGI: Bibliogr. 34 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    17/37
    AUTORZY: Anna M. Jankowska, Marta Bogdanowicz, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ: "Dzieci szarej strefy" - aktualizacja stanu wiedzy dotyczącej funkcjonowania psychospołecznego uczniów z inteligencją niższą niż przeciętna
    ŹRÓDŁO: Edukacja : studia, badania, innowacje. - 2013, nr 1 (121), s. 24-36
    p-ISSN: 0239-6858

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • psychologia edukacyjna
  • funkcjonowanie psychospołeczne
  • inteligencja niższa niż przeciętna
  • niepowodzenie szkolne
  • trudność w uczeniu się

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    18/37
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Katarzyna Maria Bogdanowicz.
    TYTUŁ: Dysleksja u osób dorosłych
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
    OPIS FIZYCZNY: 163 s., 24 cm
    ISBN: 978-83-7850-287-6
    UWAGI: Bibliogr. s. 143-163
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • adults
  • reading & spelling deficits
  • strengths

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    19/37
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Karol Karasiewicz, Marta Bogdanowicz, Katarzyna Maria Bogdanowicz.
    TYTUŁ: Modele zasobów psychologicznych osób dorosłych z dysleksją i bez tego zaburzenia
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The models of psychological resources of adults with and without dyslexia
    ŹRÓDŁO: Psychologia Rozwojowa. - 2013, T. 18, nr 2, s. 65-78
    p-ISSN: 1895-6297

    UWAGI: Bibliogr. 52 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dorośli
  • dysleksja
  • zdolności wzrokowo-przestrzenne
  • kreatywność
  • motywacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adults
  • dyslexia
  • visual-spatial abilities
  • creativity
  • motivation

    Adres url:
    DOI:
    20/37
    AUTORZY: Katarzyna Maria Bogdanowicz, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz, Maria Pąchalska.
    TYTUŁ: Characteristics of cognitive deficits and writing skills of Polish adults with developmental dyslexia
    ŹRÓDŁO: International Journal of Psychophysiology. - 2014, Vol. 93, iss. 1, s. 78-83
    p-ISSN: 0167-8760

    UWAGI: Bibliogr. 51 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 2.882
    Punktacja MNiSW: 30.000
    5-letni Impact Factor ISI: 2.923
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • adults
  • phonological awareness
  • working memory
  • writing
  • rapid automatised naming

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
    21/37
    AUTORZY: Włodzimierz Płotek, Marcin Cybulski, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz, Anna Kluzik, Małgorzata Grześkowiak, Leon Drobnik.
    TYTUŁ: Non-word reading test vs anaesthesia. How do anaesthetised patients decode the contents without referring to the meaning?
    ŹRÓDŁO: Anaesthesiology, Intensive Therapy = Anestezjologia, Intensywna Terapia. - 2014, Vol. 46, no. 3, s. 149-154
    p-ISSN: 1642-5758
    e-ISSN: 1731-2515

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • anaesthesia
  • anaesthetics
  • intravenous
  • propofol
  • midazolam
  • reading impairment
  • phonology

    Inne bazy podające opis:
  • Medline
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
    22/37
    AUTORZY: Paulina Pawlicka, Marta Łockiewicz, Aleksandra Szulman-Wardal.
    TYTUŁ: Oczekiwania kobiet ciężarnych w zakresie wsparcia społecznego i medycznego w okresie okołoporodowym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Pregnant women's expectations of social and medical support in perinatal period
    ŹRÓDŁO: Polskie Forum Psychologiczne. - 2014, T. 19, nr 1, s. 126-139
    p-ISSN: 1642-1043

    UWAGI: Bibliogr. 32 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • perinatal care
  • pregnancy
  • social support
  • medical support

    Adres url:
    DOI:
    23/37
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Katarzyna M. Bogdanowicz, Marta Bogdanowicz.
    TYTUŁ: Psychological resources of adults with developmental dyslexia
    ŹRÓDŁO: Journal of Learning Disabilities. - 2014, Vol. 47, no. 6, s. 543-555
    p-ISSN: 0022-2194

    UWAGI: Bibliogr. 68 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 1.901
    Punktacja MNiSW: 45.000
    5-letni Impact Factor ISI: 2.930
    Inne bazy podające opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    DOI:
    24/37
    AUTORZY: Magdalena Chrzan-Dętkoś, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ: Maternal romantic attachment, and antenatal and postnatal mother-infant attachment in a sample of Polish women
    ŹRÓDŁO: European Journal of Developmental Psychology. - 2015, Vol. 12, iss. 4, s. 429-442
    p-ISSN: 1740-5629

    UWAGI: Bibliogr. 51 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.792
    Punktacja MNiSW: 20.000
    5-letni Impact Factor ISI: 1.583
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • attachment
  • mother/s
  • postpartum depression
  • pregnancy
  • antenatal attachment

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    DOI:
    25/37
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Martyna Jaskulska.
    TYTUŁ: Mental lexicon, working memory and L2 (English) vocabulary in Polish students with and without dyslexia
    ŹRÓDŁO: CEPS Journal. - 2015, Vol. 5, no. 1, s. 71-89
    p-ISSN: 1855-9719
    e-ISSN: 2232-2647

    UWAGI: Bibliogr. 67 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • English as L2
  • vocabulary
  • mental lexicon
  • working memory

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    26/37
    AUTORZY: Aleksandra Mielnik, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz.
    TYTUŁ: Semantic and phonological verbal fluency in students with dyslexia
    ŹRÓDŁO: Acta Neuropsychologica. - 2015, Vol. 13, no. 3, s. 253-266
    p-ISSN: 1730-7503
    e-ISSN: 2084-4298

    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • word production
  • mental lexicon
  • short-term memory
  • sound/letter correspondence

    Adres url:
    DOI:
    27/37
    AUTORZY: Marta Bogdanowicz, Katarzyna Maria Bogdanowicz, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ: The good start method for English : Metoda Dobrego Startu® we wspomaganiu rozwoju i uczeniu się dzieci rozpoczynających naukę języka angielskiego : podręcznik
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 197, [1] s., il., 30 cm
    ISBN: 978-83-8080-012-0
    UWAGI: Bibliogr. s. 65-73
    Typ publikacji: POD
    Język publikacji: POL, ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • early learners
  • teaching English as a foreign language
  • multisensory learning

    28/37
    AUTORZY: Marta Bogdanowicz, Katarzyna M. Bogdanowicz, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ: "The Good Start Method for English" nowy program wspomagania rozwoju i uczenia języka angielskiego
    ŹRÓDŁO: Bliżej Przedszkola. - 2016, nr 2 (173), s. 26-31
    p-ISSN: 1642-8668

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Good Start Method
  • risk of dyslexia
  • therapy

    29/37
    AUTORZY: Marta Bogdanowicz, Urszula Sajewicz-Radtke, Bartosz M. Radtke, Dorota Kalka, Elżbieta Karpińska, Katarzyna M. Bogdanowicz, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ: Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów powyżej 16. roku życia. BATERIA-16 plus [B-16]
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych, [2016]
    ISBN: 978-83-65453-37-2
    Typ publikacji: POD
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • adults
  • assessment
  • literacy

    30/37
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Martyna Jaskulska.
    TYTUŁ: Difficulties of Polish students with dyslexia in reading and spelling in English as L2
    ŹRÓDŁO: Learning and Individual Differences. - 2016, Vol. 51, s. 256-264
    p-ISSN: 1041-6080
    e-ISSN: 1873-3425

    UWAGI: Bibliogr. 69 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 1.650
    Punktacja MNiSW: 30.000
    5-letni Impact Factor ISI: 2.369
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • English as L2
  • reading
  • spelling

    Adres url:
    DOI:
    31/37
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Martyna Matuszkiewicz.
    TYTUŁ: Parents' literacy skills, reading preferences, and the risk of dyslexia in Year 1 students
    ŹRÓDŁO: Polish Psychological Bulletin. - 2016, Vol. 47, no. 3, s. 281-288
    p-ISSN: 0079-2993
    e-ISSN: 1641-7844

    UWAGI: Bibiogr. 53 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • familial risk of dyslexia
  • reading preferences
  • early learners
  • early intervention

    Adres url:
    DOI:
    32/37
    AUTORZY: Dorota Wieczorek, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz.
    TYTUŁ: Związek wybranych aspektów przetwarzania fonologicznego z poziomem dekodowania u polskich licealistów z dysleksją
    ŹRÓDŁO: Psychologia Rozwojowa. - 2016, T. 21, nr 4, s. 55-72
    p-ISSN: 1895-6297

    UWAGI: Bibliogr. 75 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    DOI:
    33/37
    AUTORZY: Magdalena Pietraszek, Marta Łockiewicz, Anna Jankowska.
    TYTUŁ: Coping with stress in adults with speech fluency disorders
    ŹRÓDŁO: Current Issues in Personality Psychology. - 2017, Vol. 5, no. 2, s. 143-148
    p-ISSN: 2353-4192
    e-ISSN: 2353-561X

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • quality of life
  • anxiety
  • stuttering

    Adres url:
    DOI:
    34/37
    AUTORZY: Anna Maria Jankowska, Marta Łockiewicz, Dorota Dykalska-Bieck, Ariadna Łada, Weronika Owoc, Dawid Stańczykowski.
    TYTUŁ: Health behaviours in emerging adulthood: their relationship with perceived maternal and paternal parental attitudes and the mediating role of self-efficacy
    ŹRÓDŁO: Health Psychology Report. - 2017, Vol. 6, no. 1, s. 94-108
    p-ISSN: 2353-4184
    e-ISSN: 2353-5571

    UWAGI: Bibliogr. 99 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • parental attitudes
  • health behaviours
  • self-efficacy
  • emerging adulthood

    Adres url:
    DOI:
    35/37
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Nina Ciecholewska.
    TYTUŁ: Phonological processing and reading in a semi-transparent orthography (Polish)
    ŹRÓDŁO: L1 Educational Studies in Language and Literature. - 2017, 17, s. 1-13
    p-ISSN: 1567-6617
    e-ISSN: 1573-1731

    UWAGI: Bibliogr. 57 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • reading acquisition
  • phonological awareness
  • rapid naming
  • working memory
  • Polish

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
    36/37
    AUTORZY: Martyna Jaskulska, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ: Polish as L1, English as L2: the linguistic transfer impact on Second Language Acquisition stemming from the interlingual differences: implications for young learners education
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2017, R. 13, nr 2 (37), s. 68-76
    p-ISSN: 1734-1582
    e-ISSN: 2451-2230

    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • angielski jako język obcy
  • polski jako L1
  • transfer językowy
  • przejrzystość języka
  • nabywanie języka obcego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • English as a foreign language
  • Polish as L1
  • linguistic transfer
  • language transparency
  • SLA

    Adres url:
    37/37
    AUTORZY: Dorota Kalka, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ: Happiness, life satisfaction, resiliency and social support in students with dyslexia
    ŹRÓDŁO: International Journal of Disability, Development and Education. - 2017, online first, s. 1-16
    p-ISSN: 1034-912X
    e-ISSN: 1465-346X

    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.576
    Punktacja MNiSW: 20.000
    5-letni Impact Factor ISI: 0.901
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adults
  • dyslexia
  • happiness
  • higher education
  • life satisfaction
  • personal resources
  • resiliency
  • social support

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego