logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ŁOSIEWICZ MAŁGORZATA
Liczba odnalezionych rekordów: 60



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/60
AUTORZY: Bożena Kłusek-Wojciszke, Małgorzata Łosiewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: "Generacja 50+" - atut czy przeszkoda na rynku pracy?
ŹRÓDŁO: W: Równi na rynku pracy? : analiza sytuacji absolwentów i osób w wieku 50+ w województwie pomorskim / pr. zbior. pod red. Joanny Frycy
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wyższa Szkoła Bankowa, [2009]
OPIS FIZYCZNY: S. 31-35
ISBN: 978-83-61712-06-6
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
2/60
AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Grupa Energa - identyfikacja wizerunkowa w dobrym stylu
ŹRÓDŁO: W: Współczesne teorie komunikacji 2 : publikacja pokonferencyjna / pod red. Agnieszki Łaby
ADRES WYDAWNICZY: Wrocław : Oficyna Wydawnicza ATUT - Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. 161-[172]
ISBN: 978-83-7432-596-7
UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
UWAGI: Materiały z drugiej edycji sympozjum "Współczesne teorie komunikacji", Wrocław, 20-22 kwietnia 2009 roku
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/60
AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Bożena Kłusek-Wojciszke.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Informacyjne aspekty dyskryminacji osób po 50. roku życia na pomorskim rynku pracy
ŹRÓDŁO: W: Równi na rynku pracy? : analiza sytuacji absolwentów i osób w wieku 50+ w województwie pomorskim / pr. zbior. pod red. Joanny Frycy
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wyższa Szkoła Bankowa, [2009]
OPIS FIZYCZNY: S. 43-48
ISBN: 978-83-61712-06-6
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
4/60
AUTORZY: Bożena Kłusek-Wojciszke, Małgorzata Łosiewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Low social trust in new EU countries : is it a matter of culture or economy?
ŹRÓDŁO: W: Wybrane problemy integracji europejskiej / pod red. Andrzeja Stępniaka, Stanisława Umińskiego, Adriany Zabłockiej
ADRES WYDAWNICZY: Sopot : Uniwersytet Gdański, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [217]-223
ISBN: 978-83-7531-018-4
UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
5/60
AUTORZY: Bożena Kłusek-Wojciszke, Małgorzata Łosiewicz.
TYTUŁ: Poziom zaufania społecznego w nowych krajach Unii Europejskiej. Kwestia kultury czy ekonomii?
ŹRÓDŁO: Pieniądze i Więź. - 2009, R. 12, nr 1, s. 187-192
p-ISSN: 1506-7513

UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
6/60
AUTORZY: Bożena Kłusek-Wojciszke, Małgorzata Łosiewicz.
TYTUŁ: Programowanie neurolingwistyczne jako nowy paradygmat komunikacji w biznesie (1) : systemy reprezentacji a możliwości skutecznego porozumiewania się
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Neuro-linguistic programming as a new paradigm in communication in business (1) : systems of representation and opportunities to communicate effectively
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Studia i Materiały Instytutu Transportu i Handlu Morskiego. - 2009, nr 6, s. [177]-190
p-ISSN: 2080-6302

UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
7/60
AUTORZY: Bożena Kłusek-Wojciszke, Małgorzata Łosiewicz.
TYTUŁ: Programowanie neurolingwistyczne jako nowy paradygmat komunikacji w biznesie (2) : język jako narzędzie skutecznego porozumiewania się
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Neuro-linguistic programming as a new paradigm in communication in business (2) : language as a tool to communicate effectively
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Studia i Materiały Instytutu Transportu i Handlu Morskiego. - 2009, nr 6, s. [191]-200
p-ISSN: 2080-6302

UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
8/60
AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Relacje między mediami i public relations na podstawie badań przedsiębiorstw województwa pomorskiego
ŹRÓDŁO: W: Media, biznes, kultura / pod red. Jana Krefta i Józefa Majewskiego
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : [Wydawnictwo Marpress], 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [175]-181
ISBN: 978-83-7528-043-2
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
9/60
AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rola obrazu w komunikacji społecznej
ŹRÓDŁO: W: Komunikacja wizualna w przestrzeni społecznej / pod red. Anny Obrębskiej
ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Wydawnictwo Primum Verbum, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. 205-212
ISBN: 978-83-62157-03-7
UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
10/60
AUTORZY: Bożena Kłusek-Wojciszke, Małgorzata Łosiewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Style postępowania w sytuacji konfliktowej u nauczycieli i studentów - analiza empiryczna
ŹRÓDŁO: W: Komunikacja i negocjacje a współdziałanie interpersonalne / red. nauk. Zbigniew Nęcki, Klaudia Błaszczyk, Roman Uździcki
ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [92]-103
ISBN: 978-83-7611-421-7
UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. [219]-237
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
11/60
AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
TYTUŁ: Wiedza i kapitał ludzki a konkurencyjność przedsiębiorstw w skali regionu
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009
OPIS FIZYCZNY: 232, [1] s., il., 24 cm
ISBN: 978-83-7326-655-1
UWAGI: Bibliogr. s. 225-[233]
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
12/60
AUTORZY: Bożena Kłusek-Wojciszke, Małgorzata Łosiewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wiedza jako specyficzny zasób przesiębiorstwa
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Knowledge as a specific organization asset
ŹRÓDŁO: W: Współczesne przedsiębiorstwo : zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu / red. nauk. Joanna Fryca, Jacek Jaworski
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wyższa Szkoła Bankowa : CeDeWu, 2009
SERIA: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, 1899-9867, 4
OPIS FIZYCZNY: S. 133-147
ISBN: 978-83-61712-16-9
ISBN: 978-83-7556-209-5
UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
13/60
AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Bożena Kłusek-Wojciszke.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Media obywatelskie jako platforma komunikacji międzyludzkiej
ŹRÓDŁO: W: Komunikowanie się : nowe wyzwania / Grażyna E. Kwiatkowska, Katarzyna Markiewicz
ADRES WYDAWNICZY: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2010
OPIS FIZYCZNY: S. [51]-60
ISBN: 978-83-227-3188-8
UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
14/60
AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dziennikarz obywatelski, czyli kto?
ŹRÓDŁO: W: Oblicza nowych mediów / pod red. Agnieszki Ogonowskiej.
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza Text, 2011.
SERIA: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, 76
OPIS FIZYCZNY: S. 124-137.
ISBN: 978-83-60560-68-6
UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nowe media
  • dziennikarstwo obywatelskie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • citizen journalism

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kreowanie obywatelskiej rzeczywistości przez organizacje pozarządowe na przykładzie "Mediów Obywatelskich" z Elbląga
    ŹRÓDŁO: W: Media, biznes, kultura, t. 2 / pod red. Jana Krefta, Roberta Stopikowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo "Marpress", cop. 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. [238]-246
    ISBN: 978-83-7528-074-6
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    16/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Women in citizen media - the image of the modern female journalist
    ŹRÓDŁO: W: Naprawdę jaka jesteś, nie wie nikt : obraz kobiety w języku i literaturze / red. nauk. Joanna Smól
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Instytut Naukowo-Wydawniczy Maiuscula, 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. 253-273.
    ISBN: 978-83-931527-7-3
    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    17/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Obywatelska twarz dziennikarstwa
    ŹRÓDŁO: W: Maski dziennikarstwa : księga poświęcona prof. dr hab. Wiktorowi Peplińskiemu / pod red. nauk. Anny Kalinowskiej-Żeleźnik, Anny Lusińskiej, Jolanty Maćkiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 157-174
    ISBN: 978-83-7823-099-1
    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    18/60
    AUTORZY: Magdalena Iwanowska, Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tójmiasto - trzy podobne czy różne miasta. Wybory na prezydentów miast w Gdańsku, Gdyni i Sopocie w 2010 roku
    ŹRÓDŁO: W: Prezydenci miast : analiza rywalizacji w wyborach samorządowych / pod red. Łukasza Tomczaka
    ADRES WYDAWNICZY: Wrocław : Wydawnictwo MARINA, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [137]-161
    ISBN: 978-83-61872-56-6
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    19/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ku strategii wykorzystania mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Towards a strategy for the use of social media by Polish companies
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [331]-339
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • komunikacja
  • nowe media
  • serwisy społecznościowe
  • strategia
  • firmy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • communications
  • new media
  • social networking
  • strategy
  • business

    20/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji biznesowej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Use of social media in business communication
    ŹRÓDŁO: W: Faces of social communication : around the issues of marketing and public relations in contemporary society = Oblicza komunikacji społecznej : wokół problematyki marketingu i public relations w nowoczesnym społeczeństwie / red. nauk. Michał Kaczmarczyk
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [135]-144
    ISBN: 978-83-61991-23-6
    ISBN: 978-80-87800-01-0
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    21/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Magdalena Iwanowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rola nowych mediów w wyborach samorządowych 2010 roku w Trójmieście
    ŹRÓDŁO: W: Nowe media : między dziennikarstwem obywatelskim a polityką / pod red. Marka Jezińskiego, Aleksandry Sekleckiej, Łukasza Wojtkowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [193]-210
    ISBN: 978-83-231-3137-3
    UWAGI: Bibliogr. 40 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • political communication
  • local government elections
  • communication strategies

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    22/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Between tradition and modernity. New relations between media, business and culture : introduction
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Między tradycją a nowoczesnością. Relacje pomiędzy mediami, biznesem i kulturą : wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 13-25 [wersja ang.], s. 27-38 [wersja pol.]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • business
  • culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    23/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Horizons of communication. The importance of media in social and political life. Introduction
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Horyzonty komunikowania. Znaczenie mediów w życiu społecznym i politycznym. Wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media = Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 15-26 [wersja ang.], s. 29-39 [wersja pol.]
    ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • business
  • culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    24/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: In dialogue with consumer. New faces of marketing communication. Introduction
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: W dialogu z konsumentem. Nowe oblicza komunikacji marketingowej. Wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 13-22 [wersja ang.], s. 25-34 [wersja pol.]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Materiały z Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013", 10-11 października 2013 r., Gdańsk
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • business
  • culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    25/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Media obywatelskie dla trzeciego sektora, czyli jak to robią w Elblągu
    ŹRÓDŁO: W: Zawód dziennikarz : między misją a profesją / red. Barbara Brodzińska, Marek Jeziński, Magdalena Mateja
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 207-229
    ISBN: 978-83-231-3461-9
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 290-315
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media obywatelskie

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    26/60
    TYTUŁ: Media, business, culture, vol. 1, Media language research / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 486, [1] s., il., 24 cm
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZEK
    Język publikacji: POL, ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    27/60
    TYTUŁ: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 602, [1] s., 24 cm
    ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZEK
    Język publikacji: POL, ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    28/60
    TYTUŁ: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 309, [1] s., il., 24 cm
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZEK
    Język publikacji: POL, ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    29/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ: Public perception of healthcare personnel in Poland and some other European countries in view of selected studies
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Postrzeganie służby zdrowia w Polsce oraz pewnych innych państwach Europy w świetle wybranych badań
    ŹRÓDŁO: International Business and Global Economy = Biznes Międzynarodowy w Gospodarce Globalnej, [dokument elektroniczny]. - 2015, nr 34, s. 198-209
    TRYB DOSTĘPU: http://ekonom.ug.edu.pl/web/download.php?OpenFile=1667 [dostęp 09.12.2015]
    p-ISSN: 2300-6102
    e-ISSN: 2353-9496

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • public image
  • healthcare
  • opinion polls

    Adres url:
    DOI:
    30/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rozwój mediów obywatelskich w Polsce
    ŹRÓDŁO: W: Zawód dziennikarz : między misją a profesją / red. Barbara Brodzińska, Marek Jeziński, Magdalena Mateja
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 230-250
    ISBN: 978-83-231-3461-9
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 290-315
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dziennikarstwo obywatelskie
  • media obywatelskie

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    31/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Syncretism of forms and media used by the electric power industry in its communication strategies
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Synkretyzm form i nośników wykorzystywanych przez sektor elektroenergetyczny w strategiach komunikacyjnych
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, 2 / pod red. Krystiana Dudka, Małgorzaty Koszembar-Wiklik, Piotra Celeja, Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Sosnowiec ; Praga : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" : Wydawnictwo Verbum, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 129-140
    ISBN: 978-83-64788-13-0
    ISBN: 978-80-87800-33-1
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • sektor elektroenergetyczny
  • strategie komunikacyjne
  • synkretyzm form i nośników
  • komunikacja społeczna
  • komunikowanie sektora elektroenergetycznego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • electric power sector
  • social communication
  • communication strategies
  • syncretism of forms and media
  • communication of the electric power industry

    32/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The function of visual communication in the promotion of a city (as exemplified by the case of Gdańsk)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Znaczenie komunikacji wizualnej w promocji miasta na przykładzie Gdańska
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 331-[352]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing terytorialny
  • promocja miasta
  • komunikacja wizualna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • territorial marketing
  • promotion of the city
  • visual communication
  • media
  • business
  • culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    33/60
    AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz, Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ: Uczelnie w medialnym kryzysie - dychotomiczny obraz naukowca i uczelni wyższej w mediach
    ŹRÓDŁO: Naukowy Przegląd Dziennikarski = Journalism Quarterly Research Review, [dokument elektroniczny]. - 2015, nr 4, s. 42-61
    TRYB DOSTĘPU: http://naukowy-przeglad-dziennikarski.org/nr/2-2015/3.pdf [dostęp 20.07.2015]
    e-ISSN: 2084-8064

    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:
    34/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Beata Czechowska-Derkacz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Funkcjonowanie dualizmu wizerunkowego polskich naukowców w przekazach medialnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Image dualism of Polish scholars in media coverage
    ŹRÓDŁO: W: Komunikowanie o nauce / pod red. Edyty Żyrek-Horodyskiej i Magdaleny Hodalskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 195-212
    ISBN: 978-83-233-4099-7
    ISBN: 978-83-233-9423-5 (e-book)
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    35/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska, Katarzyna Bałandynowicz-Panfil, Beata Czechowska-Derkacz, Katarzyna Walotek-Ściańska.
    TYTUŁ: Identity and image in media communication
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Wydawnictwo Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 156 s.
    ISBN: 978-83-8083-431-6 (pol)
    ISBN: 978-0-9927953-3-7 (irl)
    UWAGI: Bibliogr. przy rodziałach
    Typ publikacji: ZM
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 25.000
    36/60
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Medi@stery / red. nauk. serii Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Gdynia : Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 21 cm
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    37/60
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Media Biznes Kultura = Media Business Culture / red. Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz
    ISSN: 2451-1986
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
    Typ publikacji: PEC
    Język publikacji: POL
    38/60
    TYTUŁ: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 375, [2] s., il., 24 cm
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: ZEK
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    39/60
    TYTUŁ: Media, business, culture, vol. 2, The faces of media communicationMedia, biznes, kultura, t. 2, Oblicza komunikacji medialnej / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 478, [3] s., il., 24 cm
    ISBN: 978-0-9927953-5-1 (IRL)
    ISBN: 978-83-8083-405-7 (POL)
    Typ publikacji: ZEK
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    40/60
    TYTUŁ: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirationsMedia, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 291 s., il., 23 cm
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    ISBN: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZEK
    Język publikacji: POL, ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    41/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Multidimensionality of modern media communication
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Wielowymiarowość współczesnej komunikacji w mediach
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 13-23 [wersja ang.], s. 25-34 [wersja pol.]
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    42/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The faces of media communication
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Oblicza komunikacji medialnej
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, The faces of media communication = Media, biznes, kultura, t. 2, Oblicza komunikacji medialnej / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 13-25 [wersja ang.], s. 27-38 [wersja pol.]
    ISBN: 978-0-9927953-5-1 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-405-7 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    43/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Maria Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Various dimensions of media in the research done by students and doctoral candidates : introduction
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Różnorodne wymiary mediów w badanaich studentów i doktorantów : wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 13-23 [wersja ang.], s. 25-35 [wersja pol.]
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    44/60
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ: [Od redakcji]
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2016, nr 1 (1), s. 5-6
    p-ISSN: 2451-1986

    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    45/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ: "Młodości! ty nad poziomy wylatuj". Szkice do portretu młodego naukowca w mediach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Youth! Up and over the horizons rise". Sketches to the portrait of a young researcher in media
    ŹRÓDŁO: Horyzonty Wychowania. - 2017, Vol. 16, no. 39, s. 11-28
    p-ISSN: 1643-9171
    e-ISSN: 2391-9485

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • młodość
  • media
  • nauka
  • wizerunek naukowca
  • młodzi naukowcy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • youth
  • media
  • science
  • researcher's image
  • young researchers

    Adres url:
    DOI:
    46/60
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ: Edytorial: Wizerunek naukowca w mediach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Editorial: the image of scientist in the media
    ŹRÓDŁO: Horyzonty Wychowania. - 2017, Vol. 16, no. 39, s. 5-8
    p-ISSN: 1643-9171
    e-ISSN: 2391-9485

    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    47/60
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Horyzonty Wychowania Vol. 16, no. 39 / red. nru Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz
    ISSN: 2391-9485
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydział Pedagogiczny Akademii Ignatianum, 2017
    UWAGI: Tyt. nru: Wizerunek naukowca w mediach
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    48/60
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Medi@stery / red. nauk. serii Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 21 cm
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    49/60
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Media Biznes Kultura = Media Business Culture / red. Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz
    ISSN: 2451-1986
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 24 cm
    Typ publikacji: PEC
    Język publikacji: POL
    50/60
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ: Naukowa młodość i dojrzałość - perspektywy medialne i pozamedialne
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Scientific youth and maturity - media and non-media perspective
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 1 (2), s. 23-31
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • młodość
  • dojrzałość
  • media
  • nauka
  • wizerunek naukowca

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • youth
  • maturity
  • media
  • science
  • scientist's image

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    51/60
    AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz, Małgorzata Łosiewicz, Andrzej Ostrowski.
    TYTUŁ: Nie zabijaj, nie kradnij… Sytuacje kryzysu najwyższego ryzyka na uczelniach wyższych w relacjach mediów
    ŹRÓDŁO: Studia Medioznawcze = Media Studies. - 2017, nr 3 (70), s. 91-99
    p-ISSN: 1641-0920
    e-ISSN: 2451-1617

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Adres url:
    52/60
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ: [Od redakcji]
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 1 (2), s. 5
    p-ISSN: 2451-1986

    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL, ENG
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    53/60
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ: [Od redakcji]
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 2 (3), s. 5
    p-ISSN: 2451-1986

    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL, ENG
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    54/60
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Medi@stery / red. nauk. serii Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
    OPIS FIZYCZNY: 21 cm
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    55/60
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Medi@stery w służbie nauk o komunikacji społecznej i mediach
    ŹRÓDŁO: W: Rola nowych mediów w aktywizacji społeczności lokalnej na przykładzie ruchów miejskich w Krakowie: studium przypadku: Krakowski Alarm Smogowy / Joanna Grzechnik
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Nowy Targ : Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego : Wydawnictwo ToC, 2018
    SERIA: Medi@stery, t. 4
    OPIS FIZYCZNY: S. 11-21
    ISBN: 978-83-952278-5-1
    ISBN: 978-83-952278-6-8
    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    56/60
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Media Biznes Kultura = Media Business Culture / red. Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz
    ISSN: 2451-1986
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
    Typ publikacji: PEC
    Język publikacji: POL, ENG
    57/60
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ: Nowe media w trzecim sektorze : krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
    OPIS FIZYCZNY: 481, [1] s., 23 cm
    ISBN: 978-83-7865-704-0
    UWAGI: Bibliogr. s. 433-474
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    58/60
    AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz, Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ: Wstęp. Media - Biznes - Kultura
    ŹRÓDŁO: Progress : Journal of Young Researchers. - 2018, nr 4, s. 7-10
    p-ISSN: 2543-8638
    e-ISSN: 2543-9928

    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    59/60
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ: [Od redakcji]
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2018, nr 1 (4), s. 5
    p-ISSN: 2451-1986

    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    60/60
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ: [Od redakcji]
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2018, nr 2 (5), s. [5-6 wersja pol.], s. [7-8 wersja ang.]
    p-ISSN: 2451-1986

    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL, ENG
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego