logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ŁUCZAK MARIOLA
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/6
AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Mariola Łuczak.
TYTUŁ: Kreowanie marki miasta Gdańska
ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2009, [R.] 55, nr spec. listopad, s. 167-174
p-ISSN: 0438-5403

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAS
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
2/6
AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Mariola Łuczak.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kreowanie wizerunku obszaru turystycznego na przykładzie Gdańska
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Creating the image of city brand on the example of Gdansk
ŹRÓDŁO: W: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca / red. nauk. Andrzej Rapacz
ADRES WYDAWNICZY: Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2009
SERIA: Research Papers of Wrocław University of Economics = Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 1899-3192, nr 50
OPIS FIZYCZNY: S. 287-293
ISBN: 978-83-7011-964-5
UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Adres url:
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/6
AUTORZY: Mariola Łuczak.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Branding obszaru recepcji turystycznej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Branding of the destination image
ŹRÓDŁO: W: Morze nasze i nie nasze : zbiór studiów / pod red. Piotra Kurpiewskiego, Tadeusza Stegnera
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2011
OPIS FIZYCZNY: S. [633]-646
ISBN: 978-83-7326-842-5
UWAGI: Bibliogr. w przypisach
UWAGI: Materiały z konferencji, Gdynia, 18-19 października 2010 r.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
4/6
AUTORZY: Urszula Kęprowska, Mariola Łuczak.
TYTUŁ: Produkt turystyczny i jego ocena na przykładzie Gdańska
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The touristic product and estimate on the example of Gdansk
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2012, nr 86, s. [107]-124
p-ISSN: 1896-382X

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Adres url:
5/6
AUTORZY: Mariola Łuczak.
TYTUŁ: Znaczenie turystyki w budowaniu marki narodowej "Polska"
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The meaning of the tourism in construction of the national mark "Poland"
ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. [117]-134
p-ISSN: 2084-5189

UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marka
  • marka narodowa
  • branding
  • sześciokąt marki kraju

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • brand
  • national brand
  • branding
  • country brand hexagon

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/6
    AUTORZY: Mariola Łuczak, Urszula Kęprowska.
    TYTUŁ: Mały ruch na granicy polsko-rosyjskiej
    ŹRÓDŁO: Roczniki Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. - 2013, nr 12 (12), s. 57-74
    p-ISSN: 1643-8175

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • mały ruch graniczny
  • rozwój gospodarczy
  • granica polsko-rosyjska

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego