logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ŻUKOWSKA ALEKSANDRA
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/7
AUTORZY: Aleksandra Żukowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Fenomen książek autorskich Iwony Chmielewskiej oraz próba zarysowania relacji słowa i obrazu na wybranych przykładach twórczości autorki
ŹRÓDŁO: W: Obrazy i poznanie / red. Maciej T. Kociuba
ADRES WYDAWNICZY: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2015
OPIS FIZYCZNY: S. 357-372
ISBN: 978-83-7784-731-2
UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/7
AUTORZY: Aleksandra Żukowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wizerunek dziecka w reklamie społecznej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The image of a child in social advertising
ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
OPIS FIZYCZNY: S. 181-[197]
ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
Miejsce konferencji: Gdańsk
Kraj: PL
Od dnia: 2013.10.10
Do dnia: 2013.10.11
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama społeczna
  • dziecko
  • stereotypy
  • projektowanie graficzne
  • społeczna odpowiedzialność

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social advertising
  • child
  • stereotypes
  • graphic design
  • social responsibility

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/7
    AUTORZY: Aleksandra Żukowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Relacje słowa i obrazu w plakacie społecznym na przykładzie piętnastu lat konkursu Galeria Plakatu AMS na tle współczesnej kultury wizualnej w Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Word-image relationships in social poster on the example of AMS Poster Gallery Contest in the context of contemporary visual culture in Poland
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 95-110
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Galeria Plakatu AMS
  • plakat społeczny
  • komunikacja wizualna
  • typografia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • AMS Poster Gallery
  • social posters
  • visual communication
  • typography

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/7
    AUTORZY: Aleksandra Żukowska.
    TYTUŁ: Komunikacja społeczna według Oliviero Toscaniego - fenomen reklam realizowanych dla United Colors of Benetton w latach 1989-1994
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social communication by Oliviero Toscani - the phenomenon of commercial advertisement created for United Colors of Benetton in 1989-1994
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 2 (3), s. 151-161
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Oliviero Toscani
  • United Colors of Benetton
  • komunikacja społeczna
  • reklama komercyjna
  • reklama społeczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Oliviero Toscani
  • United Colors of Benetton
  • social communication
  • commercial advertisement
  • social advertisement

    Adres url:
    DOI:
    5/7
    AUTORZY: Aleksandra Żukowska, Piotr Zbieranek.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Poszerzenie pola komunikacji. Strategie komunikacyjne instytucji kultury na przykładzie wybranych projektów
    ŹRÓDŁO: W: Pomorskie poszerzenie pola kultury : dylematy - konteksty - działania / red. nauk. Cezary Obracht-Prondzyński, Piotr Zbieranek
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Nadbałtyckie Centrum Kultury : Pomorskie Centrum Badań nad Kulturą UG, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 163-177
    ISBN: 978-83-945316-4-5
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:
    6/7
    AUTORZY: Magdalena Iwanowska, Piotr Zbieranek, Aleksandra Żukowska.
    TYTUŁ: Projekt "Zrozumieć Sierpień" jako przykład wdrożenia koncepcji audience development
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The "Understanding August" project as an example of the implementation of the audience development concept
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 1 (2), s. 65-76
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja
  • instytucje kultury
  • rozwój widowni
  • strefa publiczna
  • Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • communication
  • cultural institututions
  • audience development
  • public sphere
  • European Solidarity Centre in Gdańsk

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    7/7
    AUTORZY: Aleksandra Żukowska.
    TYTUŁ: W duchu modernizmu. Typografia w przestrzeni publicznej Gdyni - korzenie, inspiracje, współczesność
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: In the spirit of modernism. Typography in public space of Gdynia - roots, inspirations, contemporary history
    ŹRÓDŁO: Kultura Współczesna. - 2017, nr 4 (97), s. 140-152
    p-ISSN: 1230-4808
    e-ISSN: 2300-1704

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Gdynia
  • typography
  • modernism
  • advertising sign
  • public space

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego