logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ANDRUSZKIEWICZ KATARZYNA
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Katarzyna Andruszkiewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Promocja przedsiębiorstw i regionów w strefie małego ruchu granicznego między Rzecząpospolitą Polską a obwodem kaliningradzkim Federacji Rosyjskiej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Promotion of the enterprises and regions in local border traffic between the Republic of Poland and the Russian Federation's Kaliningrad Oblast
ŹRÓDŁO: W: Ekonomia w ujęciu globalnym, regionalnym i lokalnym / red. Anna Krzysztofek, Arkadiusz Przybyłka
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : AT Wydawnictwo, 2014
OPIS FIZYCZNY: S. 169-175
ISBN: 978-83-63910-25-9
UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • mały ruch graniczny
  • promocja
  • marketing

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • local border traffic
  • promotion
  • marketing

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/5
    AUTORZY: Katarzyna Andruszkiewicz, Tomasz Betcher.
    TYTUŁ: Indywidualizacja oferty dla konsumentów dzięki zastosowaniu big data
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Using big data to customize the offer for customers
    ŹRÓDŁO: International Business and Global Economy = Biznes Międzynarodowy w Gospodarce Globalnej, [dokument elektroniczny]. - 2015, nr 34, s. 90-100
    TRYB DOSTĘPU: http://ekonom.ug.edu.pl/web/download.php?OpenFile=1659 [dostęp 09.12.2015]
    p-ISSN: 2300-6102
    e-ISSN: 2353-9496

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Big Data
  • product customization
  • personalization

    Adres url:
    DOI:
    3/5
    AUTORZY: Katarzyna Andruszkiewicz.
    TYTUŁ: Znaczenie działań marketingowych stosowanych przez usługodawców w podejmowaniu decyzji konsumenckich na rynku komercyjnych usług edukacyjnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Importance of marketing actions used by service providers to consumer decisions on the commercial market for education services
    ŹRÓDŁO: Nasze Studia : zeszyty studenckie Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - 2015, nr 7, s. 119-128
    p-ISSN: 1731-6707

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing
  • usługi edukacyjne
  • konsument
  • decyzje konsumenckie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing
  • educational services
  • consumer
  • consumer decisions

    Adres url:
    4/5
    AUTORZY: Anna M. Nikodemska-Wołowik, Katarzyna Andruszkiewicz.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Uwarunkowania decyzji konsumenckich dotyczących wyboru uczelni wyższej
    NAZWA KONFERENCJI: IX Międzynarodowa Konferencja Naukowa Wyzwania Gospodarki Globalnej 2016
    MIEJSCE: Sopot, Polska, 19-20 maja 2016
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Instytut Handlu Zagranicznego Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: POL
    5/5
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Katarzyna Andruszkiewicz.
    TYTUŁ: Uwarunkowania decyzji podejmowanych przez nabywców usług edukacyjnych w Polsce na tle tendencji międzynarodowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Conditions of decision making process by customers of educational services in Poland compared to international trends
    ŹRÓDŁO: Studia i Prace WNEiZ US. - 2016, nr 43/3, s. 291-300
    p-ISSN: 2450-7733
    e-ISSN: 2300-4096

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Zarządzanie, t. 3
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • usługi edukacyjne
  • generacja Y
  • komunikacja marketingowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • higher education
  • educational services
  • generation Y
  • marketing communications

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego