logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: BADOWSKA SYLWIA
Liczba odnalezionych rekordów: 28



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/28
AUTORZY: Sylwia Badowska.
TYTUŁ: Źródła i inspiracje wprowadzania innowacji produktowych.
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Sources and influences of product innovation.
ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. [5]-23.
p-ISSN: 2084-5189

UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nowy produkt
  • innowacje
  • innowacje produktowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new product
  • innovations
  • product innovations

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Istota i tożsamość marek lokalnych i globalnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Essence and identity of local and global brands
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2014, R. 21, nr 8, s. 320-325
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    UWAGI: Artykuł na CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marka
  • marka lokalna
  • marka globalna
  • branding

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • brand
  • local brand
  • global brand
  • branding

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Komunikacja marketingowa innowacji produktowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing communications of product innovations
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2014, R. 21, nr 4, s. [23]-30
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    UWAGI: Artykuł na CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja marketingowa
  • innowacje
  • innowacje produktowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communications
  • innovation
  • product innovation

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Science and business cooperation on innovation : evidence from Pomerania
    ŹRÓDŁO: W: Creating entrepreneurial mindset / ed. by Anita Richert-Kaźmierska, Ewa Lechman
    ADRES WYDAWNICZY: Horsens : Via University College, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 115-130
    ISBN: 978-87-996897-3-6
    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • innovation
  • role of universities
  • universities' third mission
  • science and business cooperation

    Adres url:
    5/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Współpraca przedsiębiorstw z jednostkami badawczo-rozwojowymi w tworzeniu i rozwoju innowacji produktowych w sektorze spożywczym w województwie pomorskim
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Cooperation of enterprises with R&D units in creating and developing product innovation in Pomeranian food processing sector
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2014, R. 12, nr 2, s. 35-53
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • innowacje produktowe
  • transfer technologii
  • współpraca biznesu i nauki
  • sieci

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • product innovation
  • technology transfer
  • cooperation between business and science
  • network

    Adres url:
    6/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Anna Zamojska, Anna Rogala.
    TYTUŁ: Baby boomers' attitudes toward innovations : empirical research in Poland
    ŹRÓDŁO: Procedia : Social and Behavioral Sciences, [dokument elektroniczny]. - 2015, Vol. 213, s. 1050-1056
    TRYB DOSTĘPU: http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.11.524 [dostęp 02.02.2016]
    e-ISSN: 1877-0428

    UWAGI: Bibliogr. 41 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 20th International Scientific Conference on Economics and Management
    Organizator konferencji: ICEM-2015
    Miejsce konferencji: Kaunas
    Kraj: LT
    Od dnia: 2015.05.06
    Do dnia: 2015.05.08
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • innovation
  • consumer behaviour
  • consumer innovativeness
  • elderly consumers
  • technological innovation

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
    7/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Anna Golec.
    TYTUŁ: Potencjał współpracy w nowo powstających inicjatywach klastrowych - analiza w sektorze turystycznym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Potential of cooperation in newly formed cluster initiatives - evidence from the tourism sector
    ŹRÓDŁO: Problemy Zarządzania. - 2015, Vol. 13, nr 1, t. 1, s. 147-165
    p-ISSN: 1644-9584
    e-ISSN: 2300-8792

    UWAGI: Bibliogr. 53 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • sieci współpracy
  • kooperacja
  • klastry
  • sektor MSP
  • turystyka

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • networking
  • cooperation
  • clusters
  • SME sector
  • tourism

    Adres url:
    DOI:
    8/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Anna Rogala.
    TYTUŁ: Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Breaking stereotypes of consumers-seniors and the implications for marketing
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - 2015, nr 41, t. 1, s. 11-23
    p-ISSN: 1509-0507

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konsument
  • senior
  • stereotypy
  • marketing
  • wiek kognitywny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer
  • senior
  • stereotypes
  • marketing
  • theoretical considerations

    Adres url:
    DOI:
    9/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Anna Rogala.
    TYTUŁ: Identifying the portrayal of 50+ consumers in Polish print advertising
    ŹRÓDŁO: Economics and Business Review. - 2016, Vol. 2 (16), no. 4, s. 77-91
    p-ISSN: 2392-1641
    e-ISSN: 2450-0097

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer 50+
  • elderly
  • older consumer
  • consumer portrayal
  • print advertising

    Adres url:
    DOI:
    10/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Anna Zamojska, Anna Rogala.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Impact of performance expectancy and effort expectancy on the elderly consumers' behaviour regarding acceptance and use of technological products : an empirical research in Poland
    ŹRÓDŁO: W: Smart and Efficient Economy: Preparation for the Future Innovative Economy : 21st International Scientific Conference Economics and Management : May 19-20, 2016, Brno, Czech Republic : proceeding of selected papers / ed. by Iveta Simberova, Ondej Zizlavsky and Frantisek Milichovsky
    ADRES WYDAWNICZY: Brno : Brno University of Technology, Faculty of Business and Management, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 174-181
    ISBN: 978-80-214-5413-2
    UWAGI: Bibliogr. 32 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 21st International Scientific Conference Economics and Management Smart and Efficient Economy : Preparation for the Future Innovative Economy (ICEM 2016)
    Miejsce konferencji: Brno
    Kraj: CZ
    Od dnia: 2016.05.19
    Do dnia: 2016.05.20
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • elderly consumer
  • product innovation
  • consumer innovativeness
  • performance expectancy
  • efforts expectancy
  • attitudes towards innovation

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    11/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Innowacyjność konsumentów seniorów w świetle badań własnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Consumer inovativeness of elderly : an empirical research
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2016, R. 14, nr 1, s. 65-85
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 39 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • innowacje technologiczne
  • konsument senior
  • zachowania konsumenckie
  • innowacyjność konsumencka

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • technological innovations
  • elderly consumer
  • consumer behaviour
  • consumer innovativeness

    Adres url:
    12/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Anna Rogala.
    TYTUŁ: Konsumencka innowacyjność a zachowania konsumentów seniorów - wyniki badań
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Consumer innovation and senior consumers' behaviour - research results
    ŹRÓDŁO: Problemy Zarządzania. - 2016, Vol. 14, nr 2, t. 1, s. 204-223
    p-ISSN: 1644-9584

    UWAGI: Bibliogr. 48 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konsumencka innowacyjność
  • konsumenci seniorzy
  • innowacje
  • produkty technologiczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer innovativeness
  • elderly consumers
  • innovation
  • technology products

    Adres url:
    DOI:
    13/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Anna Rogala.
    TYTUŁ: Nabywanie i użytkowanie produktów technologicznych przez konsumentów 50+ na przykładzie telefonów komórkowych - wyniki badań w Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The acquisition and use of technological products by elderly consumers : an empirical research in Poland
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2016, R. 62, nr 2, s. 17-30
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konsumenci 50+
  • innowatorzy
  • produkt technologiczny
  • zachowania konsumenckie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer 50+
  • innovators
  • technological product
  • consumer behaviour

    14/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Postrzeganie przez konsumentów seniorów cenowej wartości w procesie akceptacji i użytkowania nowego produktu technologicznego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Perceived price value by elderly consumers in the process of acceptance and use of new technological product
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2016, R. 23, nr 11, s. 27-35
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • cena
  • wartość
  • wartość cenowa
  • postrzeganie wartości cenowej
  • konsument senior
  • konsument 60+
  • nowy produkt technologiczny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • price
  • value
  • price value
  • perceiving price value
  • elderly consumers
  • consumers 60+
  • new technological product

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Postrzeganie przez konsumentów seniorów oczekiwanego wysiłku w procesie akceptacji i używania innowacji produktowych na rynku technologicznym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Perceiving effort expectancy by elderly consumers in acceptance and use of technological product innovation on technological market
    ŹRÓDŁO: Przedsiębiorczość i Zarządzanie. - 2016, T. 17, z. 4, cz. 3, s. 29-43
    p-ISSN: 1733-2486

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer 60+
  • elderly consumer
  • effort expectancy
  • technological product innovation
  • UTAUT

    Adres url:
    16/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Warunki sprzyjające w procesie akceptacji i użytkowania przez konsumentów-seniorów produktów technologicznych w świetle badań własnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Facilitating conditions in the process of acceptance and use a technological product by elderly consumers: empirical research
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2016, R. 14, nr 4, s. 199-214
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • warunki sprzyjające
  • UTAUT
  • akceptacja i użytkowanie technologii
  • konsumenci-seniorzy
  • konsumenci 60+

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • facilitating conditions
  • UTAUT
  • acceptance and use of technology
  • elderly consumer
  • consumer 60+

    17/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zachowania nawykowe konsumentów-seniorów w procesie użytkowania nowego produktu technologicznego
    ŹRÓDŁO: W: Wyzwania współczesnego zarządzania : kreowanie kapitału intelektualnego organizacji : monografia, red. nauk. Leszek Kiełtyka, Waldemar Jędrzejczyk, Paweł Kobis
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 243-256
    ISBN: 978-83-7285-815-3
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    18/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Hedonic motivation in the process of acceptance and use of technological product - comparative research on the older and younger generations in Poland
    ŹRÓDŁO: W: Economics & Management : Globalization Challenges : International Scientific Conference EMAN 2017 : Ljubljana, Slovenia, March 30, 2017 : conference proceedings
    ADRES WYDAWNICZY: Belgrade : All in One Print Center, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 554-560
    ISBN: 978-86-80194-06-6
    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: International Scientific Conference EMAN 2017
    Miejsce konferencji: Ljubljana
    Kraj: SI
    Od dnia: 2017.03.30
    Do dnia: 2017.03.30
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    19/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Intencje behawioralne konsumentów-seniorów w procesie akceptacji i użytkowania dóbr technologicznych w świetle badań własnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Behavioural intentions of the elderly in the process of acceptance and use of a technological product : empirical research
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2017, R. 63, nr 3, t. 2, s. 214-226
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • intencje behawioralne
  • konsumenci-seniorzy
  • osoby 60+
  • proces akceptacji i użytkowania dóbr technologicznych
  • UTAUT
  • smartfon
  • produkt technologiczny
  • produkt high-tech

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • behavioural intention
  • elderly consumers
  • people aged 60+
  • process of acceptance and use of technology
  • UTAUT
  • smartphone
  • technological product
  • high-tech product

    Adres url:
    20/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Postrzeganie przez konsumentów-seniorów oczekiwanej wydajności w procesie akceptacji i użytkowania innowacji produktowej w ujęciu badań własnych w latach 2014-2015
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Perceiving the performance expectancy by elderly consumers in accepting and using technological product innovation
    ŹRÓDŁO: Przegląd Organizacji. - 2017, nr 2 (925), s. 31-37
    p-ISSN: 0137-7221

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer 60+
  • elderly consumers
  • performance expectancy
  • technological product innovation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    21/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Rola motywacji hedonistycznej w procesie akceptacji i użytkowania produktu technologicznego przez konsumentów-seniorów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of hedonic motivation in the process of acceptance and use of a technological product by the elderly consumers
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2017, R. 63, nr 5, s. 24-34
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • motywacja hedonistyczna
  • konsument-senior
  • konsument 60+
  • proces akceptacji i użytkowania technologii
  • produkt technologiczny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • hedonic motivation
  • elderly consumers
  • consumer aged 60+
  • process of acceptance and use of technology
  • technological product

    22/28
    AUTORZY: Natasza Kosakowska-Berezecka, Paweł Jurek, Tomasz Besta, Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Self-presentation strategies, fear of success and anticipation of future success among university and high school students
    ŹRÓDŁO: Frontiers in Physiology, [dokument elektroniczny]. - 2017, Vol. 8, art. no. 1884, s. 1-12
    TRYB DOSTĘPU: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2017.01884 [dostęp 06.11.2017]
    e-ISSN: 1664-042X

    UWAGI: Bibliogr. 79 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 3.394
    Punktacja MNiSW: 35.000
    5-letni Impact Factor ISI: 4.180
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gender pay gap
  • anticipation of success
  • self-stereotyping
  • self-promotion
  • backlash avoidance model

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
    23/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Social influence and a process of acceptance and use of a technological product by the elderly consumers
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Wpływ społeczny a proces akceptacji i użytkowania dobra technologicznego przez konsumentów-seniorów
    ŹRÓDŁO: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. - 2017, Vol. 51, z. 2, s. 29-37
    p-ISSN: 0459-9586
    e-ISSN: 2449-8513

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wpływ społeczny
  • konsument-senior
  • proces akceptacji i użytkowania technologii
  • UTAUT

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social influence
  • eldery consumers
  • process of acceptance and use of technology
  • UTAUT

    Adres url:
    DOI:
    24/28
    AUTORZY: Kamila Migdał-Najman, Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Wykorzystanie samouczących się sieci neuronowych w analizie zachowań zakupowych i identyfikacji ich wzorców wśród konsumentów w wieku 60 lat i więcej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The use of self-learning neural networks for analyzing purchasing behaviour and identifying their patterns among consumers at the age of 60 and over
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2017, R. 15, nr 3, s. 295-307
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konsument 60 i więcej
  • wzorce zachowań konsumenckich
  • wzorce nabywcze
  • samouczące się sieci neuronowe typu GNG
  • smartfon

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer 60 and over
  • consumer behaviour patterns
  • purchasing patterns
  • self-learning neural network GNG
  • smartphone

    25/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Assessment of consumer innovativeness - comparative research among consumers aged 60+ and generation Y using the example of the smartphone
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Ocena konsumenckiej innowacyjności - badanie porównawcze wśród konsumentów 60+ i pokolenia Y na przykładzie telefonu typu smartfon
    ŹRÓDŁO: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. - 2018, Vol. 52, z. 5, s. 7-16
    p-ISSN: 0459-9586
    e-ISSN: 2449-8513

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konsumencka innowacyjność
  • pokolenie Y
  • konsument-senior
  • konsumenci 60+
  • smartfon

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer innovativeness
  • generation Y
  • elderly consumers
  • consumers aged 60+
  • smartphone

    Adres url:
    DOI:
    26/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Liwia Delińska.
    TYTUŁ: Media społecznościowe jako źródło absorpcji i dzielenia się informacją o produktach i ich oferentach przez pokolenie Y
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social media as a source for the absorption and sharing information of products and their bidders by the Y generation
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2018, R. 25, nr 4, s. 18-26
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • proces zakupowy
  • absorpcja informacji
  • dzielenie się informacją
  • źródło informacji
  • produkt
  • pokolenie Y

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • purchasing process
  • absorption of information
  • sharing information
  • information source
  • product
  • generation Y

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    27/28
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Liwia Delińska.
    TYTUŁ: Smartfon jako narzędzie wsparcia procesu absorpcji informacji podczas zakupów - wyniki badań wśród konsumentów pokolenia Y
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Smartphone as a tool supporting a process of absorption of information during shopping - empirical research among consumers of generation Y
    ŹRÓDŁO: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. - 2018, Vol. 52, z. 2, s. 7-16
    p-ISSN: 0459-9586
    e-ISSN: 2449-8513

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • absorpcja informacji
  • smartfon
  • proces zakupowy
  • zakupy
  • pokolenie Y

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • information absorption
  • smartphone
  • purchasing process
  • shopping
  • generation Y

    Adres url:
    DOI:
    28/28
    AUTORZY: Krzysztof Najman, Kamila Migdał-Najman, Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: The consumption behaviour patterns of consumers 60+ in the aspect of purchasing a selected technological product: comparative empirical research in Poland and Slovenia
    ŹRÓDŁO: Archives of Data Science, Series A. - 2018, Vol. 4, no. 1, s. 1-14
    p-ISSN: 2363-9881

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego