logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: BAUMAN TERESA
Liczba odnalezionych rekordów: 15



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/15
AUTORZY: Teresa Bauman, Ewa Zalewska.
TYTUŁ: Uczestnictwo jako forma społecznej aktywności studentów
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Participation as the form of students' social activity
ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2008, T. 5, s. [230]-244
p-ISSN: 1230-607X

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/15
AUTORZY: Teresa Bauman.
TYTUŁ: Błędy i omyłki (pomyłki) w pracach magisterskich
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Errors and slips (minor mistakes) in master theses
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2009, R. 5, nr 2, s. [123]-133
p-ISSN: 1734-1582

Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/15
AUTORZY: Teresa Bauman.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Creating a two-level pedagogical studies program as a process of institutional learning
ŹRÓDŁO: W: Learning in academia : socio-cultural and political perspectives / ed. by Małgorzata Cackowska
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009
SERIA: Ars Educandi. Monographs, vol. 1
OPIS FIZYCZNY: S. [29]-38
ISBN: 978-83-7326-607-0
UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: ENG
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
4/15
AUTORZY: Teresa Bauman.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Poznawczy status danych jakościowych
ŹRÓDŁO: W: Metodologiczne problemy tworzenia wiedzy w pedagogice : oblicza akademickiej praktyki / pod red. nauk. Jacka Piekarskiego, Danuty Urbaniak-Zając, Krzysztofa J. Szmidta
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2010
OPIS FIZYCZNY: S. [91]-105
ISBN: 978-83-7587-030-5
ISBN: 978-83-7587-290-3
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
5/15
AUTORZY: Teresa Bauman.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tworzenie programu dwustopniowych studiów pedagogicznych jako proces uczenia się instytucji
ŹRÓDŁO: W: Przestrzenie teraźniejszości i ich społeczno-edukacyjne sensy / red. Maria Szczepska-Pustkowska, Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Adela Kożyczkowska
ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2010
OPIS FIZYCZNY: S. [281]-293
ISBN: 978-83-7611-695-2
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
6/15
AUTORZY: Teresa Bauman.
TYTUŁ: "Proces Boloński - ideologia i praktyka edukacyjna", pod redakcją Anny Buchner-Jeziorskiej, Agnieszki Dziedziczak-Foltyn
ŹRÓDŁO: Przegląd Socjologiczny = Sociological Review. - 2011, T. 60, [nr] 4, s. 143-148
p-ISSN: 0033-2356

Typ publikacji: PRE
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
7/15
AUTORZY: Teresa Bauman.
TYTUŁ: Dydaktyka akademicka a innowacje
ŹRÓDŁO: Przegląd Pedagogiczny. - 2011, nr 1, s. 267-276
p-ISSN: 1897-6557

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
8/15
AUTORZY: Teresa Bauman.
TYTUŁ: Złudna efektywność uniwersytetu przedsiębiorczego
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Delusive efficiency of the entrepreneurial university
ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2011, T. 8, s. [44]-70
p-ISSN: 1230-607X

UWAGI: Bibliogr. 52 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
9/15
TYTUŁ: I tak można uczyć na UG : praca zbiorowa / pod red. Teresy Bauman i Adama Jagiełło-Rusiłowskiego
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
OPIS FIZYCZNY: 145 s.
ISBN: 978-83-7531-172-3
UWAGI: Bibliogr. s. 141-145
Typ publikacji: PEK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
10/15
AUTORZY: Teresa Bauman.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kompetencje badawcze a świadomość metodologiczna
ŹRÓDŁO: W: Praktyka badań pedagogicznych / pod red. nauk. Teresy Bauman
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
OPIS FIZYCZNY: S. [81]-97
ISBN: 978-83-7587-030-5
ISBN: 978-83-7850-444-3
UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 153-157
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
11/15
TYTUŁ: Praktyka badań pedagogicznych / pod red. nauk. Teresy Bauman
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
OPIS FIZYCZNY: 157 s., il., 24 cm
ISBN: 978-83-7587-030-5
ISBN: 978-83-7850-444-3
UWAGI: Bibliogr. s. 153-157
Typ publikacji: PEK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
12/15
AUTORZY: Teresa Bauman.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wprowadzenie
ŹRÓDŁO: W: I tak można uczyć na UG : praca zbiorowa / pod red. Teresy Bauman i Adama Jagiełło-Rusiłowskiego
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
OPIS FIZYCZNY: S. 7-13
ISBN: 978-83-7531-172-3
Typ publikacji: PWS
Język publikacji: POL
13/15
AUTORZY: Teresa Bauman.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Moc i niemoc nowoczesnych metod nauczania
ŹRÓDŁO: W: Wyzwania współczesnej pedagogiki / red. nauk. Daria Becker-Pestka, Elżbieta Kowalik
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Warszawa : Wyższa Szkoła Bankowa : CeDeWu, 2015
OPIS FIZYCZNY: S. 221-234
ISBN: 978-83-61712-55-8
ISBN: 978-83-7556-808-0
UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
14/15
AUTORZY: Teresa Bauman.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Niepraktyczne i łatwe studia pedagogiczne
ŹRÓDŁO: W: Akademickie kształcenie pedagogów w procesie zmiany : perspektywy teoretyczne i doświadczenia absolwentów / red. nauk. Danuta Urbaniak-Zając, Jacek Piekarski
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2015
OPIS FIZYCZNY: S. [127]-142
ISBN: 978-83-7850-808-3
UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
15/15
AUTORZY: Teresa Bauman, Jarosław Jendza.
TYTUŁ: Ciemne i jasne metafory dialogowania w uniwersytecie
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Potential and obstacles of being in dialog at University
ŹRÓDŁO: Studia i Badania Naukowe = Scientific Studies and Research. - 2016, R. 10, nr 1, s. 107-123
p-ISSN: 1897-2829

UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • uniwersytet
  • biurokracja
  • formalizacja
  • dialog
  • analiza metafor

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • university
  • bureaucracy
  • formalisation
  • dialogue
  • metaphor analysis

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego