logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: BEDNARZ JOANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 62



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/62
AUTORZY: Joanna Bednarz.
TYTUŁ: Acquisition of capital by enterprises composing trans-national corporations
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Pozyskiwanie kapitału przez przedsiębiorstwa wchodzące w skład korporacji transnarodowych
ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Instytutu Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - 2008, nr 25, s. 347-355
p-ISSN: 1230-6444

UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
UWAGI: Tyt. tomu: Naprzeciw globalnym wyzwaniom
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/62
AUTORZY: Joanna Bednarz.
TYTUŁ: Small and medium-sized enterprises in Poland: financial aspects
ŹRÓDŁO: IJETE International Journal of Emerging and Transition Economies. - 2008, Vol. 1, no. 1, s. 93-105
p-ISSN: 1308-2701

UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
Typ publikacji: ZAC
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • small and medium-sized enterprises
  • banks
  • sources of financing

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz, Eugeniusz Gostomski.
    TYTUŁ: Działalność małych i średnich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009
    OPIS FIZYCZNY: 283 s., il., 21 cm
    ISBN: 978-83-7326-608-7
    UWAGI: Bibliogr. s. 274-283
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Influence of national marketing on brands' management in Polish enterprises on foreign markets
    ŹRÓDŁO: IJETE International Journal of Emerging and Transition Economies. - 2009, Vol. 2, no. 2, s. 263-269
    p-ISSN: 1308-2701

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • national marketing
  • brand
  • brand management
  • enterprise
  • foreign markets
  • image

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Potencjał konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i jego wpływ na decyzję w zakresie produkcji dóbr sprzedawanych jako marki własne sieci handlowych
    ŹRÓDŁO: W: Procesy globalizacji / red. nauk. Jan Rymarczyk, Bogusława Skulska, Wawrzyniec Michalczyk
    ADRES WYDAWNICZY: Wrocław : Uniwersytet Ekonomiczny. Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych, 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. 47-[56]
    ISBN: 978-83-925876-2-0
    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wewnętrzne źródła przewagi konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw na rynku unijnym - analiza wybranych przykładów
    ŹRÓDŁO: W: Wybrane problemy integracji europejskiej / pod red. Andrzeja Stępniaka, Stanisława Umińskiego, Adriany Zabłockiej
    ADRES WYDAWNICZY: Sopot : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. [467]-477
    ISBN: 978-83-7531-018-4
    UWAGI: Bibliogr. 35 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Wpływ ratingu zewnętrznego na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Influence of external rating on enterprise's competitiveness
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. - 2009, nr 125, s. [149]-156
    p-ISSN: 1689-7374

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Współczesne problemy międzynarodowej działaności przedsiębiorstw
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Znaczenie ochrony znaków towarowych w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Influence of trademarks' protection on competitive advantage of enterprises
    ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Instytutu Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - 2009, nr 27, s. [112]-122
    p-ISSN: 1230-6444

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Problemy współczesnej gospodarki światowej
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Metodologia badań konkurencyjności gospodarek narodowych - rankingi konkurencyjności
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Methodology of national competitiveness' researches - rankings of countries' competitiveness
    ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Instytutu Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - 2010, nr 28, t. 2, s. [804]-813
    p-ISSN: 1230-6444

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Wyzwania gospodarki globalnej
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Motives of enterprises' expansion abroad
    ŹRÓDŁO: W: Przedsiębiorstwo na rynku globalnym / pod red. Anety Oniszczuk-Jastrząbek, Tomasza Gutowskiego, Janusza Żurka
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [111]-118
    ISBN: 978-83-7531-069-6
    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw w dobie globalnego kryzysu finansowego i gospodarczego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Motives of enterprises' expansion abroad during the global financial and economic crisis
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2010, Vol. 1, nr 1, s. 29-36
    TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2012/03/4.J.-Bednarz_GG_1_2010.pdf
    p-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kryzys finansowy i gospodarczy
  • internacjonalizacja przedsiębiorstw
  • motywy ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne
  • przewaga konkurencyjna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • global financial and economic crisis
  • internationalization of enterprises
  • motives of entrprises' expansion into foreign markets
  • competitive advantage

    Adres url:
    12/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wpływ relacji z klientami detalicznymi na budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Impact of relationships with retail customers on building the enterprise competitive advantage on the market
    ŹRÓDŁO: W: Behawioralne determinanty rozwoju przedsiębiorczości w Polsce : behawioralny wymiar przedsiębiorczości / pod red. Przemysława Kulawczuka i Andrzeja Poszewieckiego
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [287]-299
    ISBN: 978-83-7531-094-8
    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Zasoby jako podstawa potencjału konkurencyjności przedsiębiorstwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Resources as the basis for an enterprise's competitiveness potential
    ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Instytutu Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - 2010, nr 29, s. [119]-129
    p-ISSN: 1230-6444

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Problemy współczesnej gospodarki światowej : rozwój rynku międzynarodowego, organizacja i zarządzanie procesami gospodarczymi, funkcjonowanie rynków finansowych
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ekspansja polskich przedsiębiorstw na rynek niemiecki
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Expansion of polish enterprises on the German market
    ŹRÓDŁO: W: Przedsiębiorstwo w otoczeniu globalnym : rozwój w warunkach niestabilności gospodarczej / pod red. Anety Oniszczuk-Jastrząbek
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. [163]-174
    ISBN: 978-83-7531-230-0
    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe
    ŹRÓDŁO: W: Rozliczenia międzynarodowe / red. nauk. Danuta Marciniak-Neider
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. [234]-261
    ISBN: 978-83-208-1923-6
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 380-383
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • international settlements
  • bank guarantees

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    16/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Klasyczne a nowe teorie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Classical or new theories of competitive advantage
    ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Instytutu Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - 2011, nr 30, s. [112]-122
    p-ISSN: 1230-6444

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Problemy współczesnej gospodarki światowej
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    17/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Konkurencyjność międzynarodowa
    ŹRÓDŁO: W: Globalizacja i regionalizacja w gospodarce światowej / red. naukowa Renata Orłowska, Krystyna Żołądkiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [96]-107
    ISBN: 978-83-208-1990-8
    UWAGI: Bibliografia zbiorcza s. [323]-338
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • globalization
  • regionalization
  • competitiveness
  • actors in the global economy

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    18/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ochrona własności intelektualnej w innowacyjnych przedsiębiorstwach w Polsce
    ŹRÓDŁO: W: Innowacyjne przedsiębiorstwa - standard XXI wieku : materiały konferencyjne / pod red. Joanny Frycy i Tomasza Nowosielskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. [43]-54
    ISBN: 978-83-61161-08-0
    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    19/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Poszukiwanie oszczędności w czasie współczesnego kryzysu gospodarczego na przykładzie optymalizacji podatkowej z wykorzystaniem znaku towarowego przedsiębiorstwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Looking for savings at the time of the global economic crisis, exemplified by tax optimization using the enterprise trademark
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. - 2011, nr 180, s. [21]-30
    p-ISSN: 1689-7374

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • współczesny kryzys gospodarczy
  • motywy prowadzenia działalności gospodarczej przedsiębiorstw
  • optymalizacja podatkowa
  • znak towarowy
  • aport
  • amortyzacja

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    20/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Building close relationships with customers : Polish enterprises' practice
    ŹRÓDŁO: Trendy v Podnikání. - 2012, 3, s. 4-12
    p-ISSN: 1805-0603

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • relationship marketing
  • customer loyalty
  • loyalty program

    Adres url:
    21/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Changes of consumption directions with particular emphasis on food consumption
    ŹRÓDŁO: IJETE International Journal of Emerging and Transition Economies. - 2012, Vol. 5, no. 1-2, s. 17-28
    p-ISSN: 1308-2701

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumption
  • consumption development
  • needs
  • purchasers'
  • preferences and values
  • foodstuff
  • food industry enterprises
  • strategy

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    22/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Podmioty gospodarki światowej
    ŹRÓDŁO: W: Globalizacja i regionalizacja w gospodarce światowej / red. naukowa Renata Orłowska, Krystyna Żołądkiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [42]-52
    ISBN: 978-83-208-1990-8
    UWAGI: Bibliografia zbiorcza s. [323]-338
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • globalization
  • regionalization
  • competitiveness
  • actors in the global economy

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    23/62
    AUTORZY: Magdalena Markiewicz, Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Application of case study method. Conditionings and benefits
    ŹRÓDŁO: W: Innovative tools for facilitated transfer of entrepreneurial skills and knowledge / eds. Wojciech Bizon, Andrzej Poszewiecki
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [43]-54
    ISBN: 978-83-7865-171-0
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. [157]-163
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    24/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Eco-innovative approach of Polish enterprises
    ŹRÓDŁO: W: Trendy v podnikání 2013 : recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference = Business trends 2013 : reviewed conference proceedings [dokument elektroniczny] / ed. Kateřina Mičudová
    ADRES WYDAWNICZY: Plzeň : Západočeská univerzita, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [1-7]
    ISBN: 978-80-261-0321-9
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    UWAGI: http://www.tvp.zcu.cz/cd/2013/PDF_sbornik/4.pdf [dostęp 17.02.2013]
    Tytuł-nazwa konferencji: Business trends 2013
    Miejsce konferencji: Plzeň
    Kraj: CZ
    Od dnia: 2013.11.14
    Do dnia: 2013.11.15
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:
    25/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ekoinnowacje i produkty zrównoważone a konkurencyjność przedsiębiorstw
    ŹRÓDŁO: W: Efektywność ekonomiczna przedsiębiorstw a zrównoważony rozwój gospodarki / pod red. nauk. Hanny Klimek i Tomasza Nowosielskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Dom Ekonomistów, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [93]-105
    ISBN: 978-83-61161-12-7
    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    26/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ekspansja inwestycyjna polskich przedsiębiorstw do Republiki Czeskiej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Expansion of Polish enterprises on the Czech market
    ŹRÓDŁO: W: Przedsiębiorstwo w otoczeniu globalnym : dylematy i kierunki rozwoju : [InfoGlobMar 2013] / red. nauk. Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, Tomasz Gutowski
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Uniwersytet Gdański. Instytut Transportu i Handlu Morskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [367]-379
    ISBN: 978-83-7939-001-4
    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: V Ogólnopolska Konferencja Naukowa InfoGlobMar 2013
    Miejsce konferencji: Sopot
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.06.14
    Do dnia: 2013.06.14
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ekspansja inwestycyjna
  • przedsiębiorstwa
  • Republika Czeska

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    27/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Ekspansja inwestycyjna polskich przedsiębiorstw do Republiki Czeskiej
    NAZWA KONFERENCJI: V Ogólnopolska Konferencja Naukowa InfoGlobMar
    MIEJSCE: Sopot, 14 czerwca 2013
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Instytut Transportu i Handlu Morskiego Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego ; Katedra Logistyki Morskiej, Katedra Systemów Informacyjnych, Katedra Ekonomii i Zarządzania Wydziału Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa Akademii Morskiej w Gdyni
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: POL
    28/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Konkurencyjność międzynarodowa
    ŹRÓDŁO: W: Międzynarodowe stosunki gospodarcze / red. nauk. Ewa Oziewicz, Tomasz Michałowski
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [186]-198
    ISBN: 978-83-208-2047-8
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 389-403
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konkurencyjność międzynarodowa
  • model pięciu sił Portera
  • potencjał konkurencyjności
  • rankingi konkurencyjności

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    29/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw na rynkach europejskich na przykładzie wybranych branż
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: 332 s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-7865-076-8
    UWAGI: Bibliogr. s. 298-327
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konkurencyjność międzynarodowa
  • przedsiębiorstwa
  • branże
  • Polska
  • Niemcy
  • Czechy
  • Rosja
  • Ukraina

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    30/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wykorzystanie koncepcji łańcucha wartości w budowaniu przewagi konkurencyjnej podmiotów gospodarczych
    ŹRÓDŁO: W: Przedsiębiorstwo na rynku globalnym / red. nauk. Jerzy Schroeder, Rafał Śliwiński
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [125]-133
    ISBN: 978-83-7417-741-2
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • łańcuch wartości
  • zasoby
  • kompetencje
  • wartość przedsiębiorstwa
  • przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa

    31/62
    AUTORZY: Magdalena Markiewicz, Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Znaczenie metody case study w kreowaniu postaw przedsiębiorczych studentów i absolwentów szkół wyższych
    ŹRÓDŁO: W: Efektywność innowacyjnych narzędzi dydaktycznych w procesie kształtowania postaw przedsiębiorczych / red. nauk. Wojciech Bizon, Andrzej Poszewiecki
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [103]-118
    ISBN: 978-83-7865-163-5
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    32/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Ekoinnowacje i produkty zrównoważone a konkurencyjność przedsiębiorstw
    NAZWA KONFERENCJI: Efektywność ekonomiczna przedsiębiorstw a zrównoważony rozwój gospodarki
    MIEJSCE: Gdańsk, 19 marca 2014
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Klub Młodego Ekonomisty przy Polskim Towarzystwie Ekonomicznym. Oddział w Gdańsku
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: POL
    33/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ekspansja zagraniczna polskich przedsiębiorstw w latach 2004-2013
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Foreign expansion of Polish enterprises in 2004-2013
    ŹRÓDŁO: W: Przedsiębiorstwo w otoczeniu globalnym : możliwości rozwoju : InfoGlobMar 2014 / red. nauk. Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, Tomasz Gutowski
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Uniwersytet Gdański. Instytut Transportu i Handlu Morskiego, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [41]-52
    ISBN: 978-83-7939-005-2
    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: VI Ogólnopolska Konferencja Naukowa InfoGlobMar
    Miejsce konferencji: Sopot
    Kraj: PL
    Od dnia: 2014.06.06
    Do dnia: 2014.06.06
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • ekspansja zagraniczna
  • Polska
  • 2004-2013
  • eksport
  • BIZ

    34/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Impact of the image of Poland on the international competitiveness of Polish enterprises
    NAZWA KONFERENCJI: VIII Międzynarodowa Konferencja Naukowa Wyzwania Gospodarki Globalnej 2014
    MIEJSCE: Sopot, Polska, 22-23 maja 2014
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Instytutu Handlu Zagranicznego Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: ENG
    35/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Koncepcja zarządzania przez cele a optymalizacja działalności podmiotów gospodarczych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Management by objectives in the optimization of economic entities activity
    ŹRÓDŁO: W: Optymalna alokacja zasobów w systemach gospodarczych i gospodarujących / pod red. nauk. Andrzeja Letkiewicza i Michała Suchanka
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [43]-55
    ISBN: 978-83-61161-16-5
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • management by objectives
  • process
  • resources
  • system of objectives SMART
  • optimisation

    36/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw przemysłu spożywczego na wybranych rynkach zagranicznych (na podstawie badania ankietowego)
    ŹRÓDŁO: W: Monitoring i ocena konkurencyjności polskich producentów żywności, 5, Synteza / red. nauk. Iwona Szczepaniak
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy, 2014
    SERIA: Konkurencyjność Polskiej Gospodarki Żywnościowej w Warunkach Globalizacji i Integracji Europejskiej, nr 115
    OPIS FIZYCZNY: S. 130-153
    ISBN: 978-83-7658-494-2
    UWAGI: Bibliogr. zbioracza s. 156-161
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • international competitiveness
  • foodstuff sector
  • European market
  • competitive advantage
  • competitive potential

    37/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: The impact of the image of Poland on the international competitiveness of Polish enterprises
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Wpływ wizerunku Polski na konkurencyjność międzynarodową polskich przedsiębiorstw
    ŹRÓDŁO: International Business and Global Economy = Biznes Międzynarodowy w Gospodarce Globalnej, [dokument elektroniczny]. - 2014, nr 33, s. 470-481
    TRYB DOSTĘPU: http://ekonom.ug.edu.pl/web/download.php?OpenFile=1415 [dostęp 09.12.2015]
    p-ISSN: 2300-6102
    e-ISSN: 2353-9496

    UWAGI: Bibliogr. 42 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Poland
  • country image
  • country-of-origin effect
  • internationalization
  • competitiveness

    Adres url:
    DOI:
    38/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: "Prozdrowotny" kierunek działalności przedsiębiorstw przemysłu spożywczego na przykładzie żywności funkcjonalnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Health-related" approach of food producers on the example of functional products
    ŹRÓDŁO: W: Zachowania rynkowe przedsiębiorstw w teorii i praktyce gospodarczej / pod red. Beaty Majeckiej i Małgorzaty Jarockiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 89-103
    ISBN: 978-83-61161-01-1
    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    39/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz, Magdalena Markiewicz.
    TYTUŁ: From confrontation to cooperation - institutional support in building cooperation of Polish enterprises
    ŹRÓDŁO: Oeconomia Copernicana. - 2015, Vol. 6, no 3, s. 89-115
    p-ISSN: 2083-1277
    e-ISSN: 2353-1827

    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cooperation
  • enterprise policy
  • institutional support
  • economic development
  • Polish enterprises

    Adres url:
    DOI:
    40/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz, Magdalena Markiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: From confrontation to cooperation : institutional support in building cooperation of Polish enterprises
    ŹRÓDŁO: W: Management Sciences : proceedings of the 8th International Conference on Applied Economics Contemporary Issues in Economy under the title Market or Government?, 18-19 June 2015 / edited by Adam P. Balcerzak
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Institute of Economic Research : Polish Economic Society. Branch, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 18-45
    ISBN: 978-83-937843-8-7
    UWAGI: Bibliogr. 36 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 8th international conference on applied economics contemporary issues in economy "Market or Government?"
    Miejsce konferencji: Toruń
    Kraj: PL
    Od dnia: 2015.06.18
    Do dnia: 2015.06.19
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cooperation
  • enterprise policy
  • institutional support
  • economic development
  • Polish enterprises

    41/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Istotne bariery w dostępie mikro, małych i średnich przedsiębiorstw do finansowania zewnętrznego w Polsce
    ŹRÓDŁO: W: Wpływ integracji europejskiej w obszarze rynków finansowych na dostępność sektora MSP do finansowania zewnętrznego / [oprac. Marta Penczar, Monika Liszewska, Piotr Górski]
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 97-109
    ISBN: 978-83-7615-117-5
    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    UWAGI: Opracowanie wykonane w Instytucie Badań nad Gospodarką Rynkową w ramach współpracy z Fundacją Konrada Adenauera w Polsce
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    42/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kooperacja podmiotów gospodarczych : zagadnienia teoretyczne
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Cooperation between enterprises : theoretical aspects
    ŹRÓDŁO: W: Przedsiębiorstwo w otoczeniu globalnym : InfoGlobMar 2015 / red. nauk. Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, Tomasz Gutowski
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Uniwersytet Gdański. Instytut Transportu i Handlu Morskiego, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 9-20
    ISBN: 978-83-7939-010-6
    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: VII Ogólnopolska Konferencja Naukowa InfoGlobMar
    Miejsce konferencji: Sopot
    Kraj: PL
    Od dnia: 2015.06.19
    Do dnia: 2015.06.19
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cooperation
  • enterprises
  • strategies

    43/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Marka jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw przemysłu spożywczego
    ŹRÓDŁO: W: Konkurencyjność polskich producentów żywności i jej determinanty, 1 / red. nauk. Iwona Szczepaniak
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy, 2015
    SERIA: Monografie Programu Wieloletniego 2015-2019, nr 11
    OPIS FIZYCZNY: S. 114-134
    ISBN: 978-83-7658-578-9
    UWAGI: Bibliogr. zbioracza s. 147-156
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • brand
  • brand name
  • brand strategies
  • brand awarness
  • food industry
  • Poland
  • competitiveness of enterprises

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    44/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Motywy ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem ryzyka politycznego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Motives for the international expansion of Polish enterprises with special emphasis on political risk
    ŹRÓDŁO: International Business and Global Economy = Biznes Międzynarodowy w Gospodarce Globalnej, [dokument elektroniczny]. - 2015, nr 34, s. 22-33
    TRYB DOSTĘPU: http://ekonom.ug.edu.pl/web/download.php?OpenFile=1661 [dostęp 09.12.2015]
    p-ISSN: 2300-6102
    e-ISSN: 2353-9496

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • motives for expansion abroad
  • political risk
  • Polish enterprises
  • Ukraine
  • Russia

    Adres url:
    DOI:
    45/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Współpraca podmiotów gospodarczych
    NAZWA KONFERENCJI: VII Ogólnopolska Konferencja Naukowa InfoGlobMar
    MIEJSCE: Sopot, 19 czerwca 2015
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Instytut Transportu i Handlu Morskiego Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego ; Katedra Logistyki Morskiej, Katedra Systemów Informacyjnych, Katedra Ekonomii i Zarządzania Wydziału Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa Akademii Morskiej w Gdyni
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: POL
    46/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz, Magdalena Markiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ofensywne formy ekspansji kapitałowej na rynki zagraniczne a czynniki przewagi konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw na przykładzie KGHM Polska Miedź S.A. oraz Grupy Maspex
    ŹRÓDŁO: W: Konkurencyjność przedsiębiorstw - aspekty międzynarodowe i sektorowe / red. nauk. Małgorzata Poniatowska-Jaksch, Roman Sobiecki
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 81-110
    ISBN: 978-83-8030-049-1
    UWAGI: Bibliogr. 53 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • internationalisation
  • competitive advantage
  • FDI
  • Poland
  • mergers and acquisitions

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    47/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz, Justyna Rutecka.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Znaczenie marki i lojalności nabywców w sektorze bankowym
    NAZWA KONFERENCJI: VIII Konferencja Naukowa InfoGlobMar 2016
    MIEJSCE: Sopot, 17 czerwca 2016
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Instytut Transportu i Handlu Morskiego Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: POL
    48/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz, Justyna Rutecka.
    TYTUŁ: Znaczenie marki i lojalności nabywców w sektorze bankowym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of brand and buyers' loyalty in the banking sector
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Studia i Materiały Instytutu Transportu i Handlu Morskiego. - 2016, nr 13, s. 290-302
    p-ISSN: 2080-6302

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Adres url:
    49/62
    AUTORZY: Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, Tomasz Czuba, Joanna Bednarz, Piotr Oskar Czechowski.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Building insurance brand image in the SME sector in Poland - an empirical study
    NAZWA KONFERENCJI: International Business and Economy in a Time of Global Development
    MIEJSCE: Alba Iulia, Romania, 24 November 2017
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Faculty of Economic Sciences ; Department of Business Administration and Marketing
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: ENG
    50/62
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Joanna Bednarz.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Family enterprises in Polish consumers' mindset in the light of international tendencies
    NAZWA KONFERENCJI: VI Ogólnopolska Konferencja Naukowa z cyklu: Konsument - Gospodarstwo domowe - Rynek: redefinicje im. Profesor Zofii Kędzior
    MIEJSCE: Katowice, 18-20 września 2017
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Katedra Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: ENG
    51/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz, Anna M. Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ: Family enterprises in Polish consumers' mindset in the light of international tendencies
    ŹRÓDŁO: Journal of Economics & Management. - 2017, Vol. 29, no. 3, s. 5-22
    p-ISSN: 1732-1948

    UWAGI: Bibliogr. 36 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • family enterprise (FE)
  • consumer behavior
  • Polish market

    Adres url:
    DOI:
    52/62
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Tomasz Bieliński, Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Gospodarcze i społeczno-kultorowe uwarunkowania rozwoju chińskich przedsiębiorstw rodzinnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The influence of economic and sociocultural factors on Chinese family enterprises development
    ŹRÓDŁO: Przedsiębiorczość i Zarządzanie. - 2017, T. 18, z. 6, cz. 1, s. 211-224
    p-ISSN: 1733-2486
    e-ISSN: 2543-8190

    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    UWAGI: Tyt. nru.: Firmy rodzinne - rozwój teorii i praktyki zarządzania
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • family enterprises
  • China
  • economic factors
  • sociocultural factors

    Adres url:
    53/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Organizacja łańcucha dostaw w branży odzieżowej ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstwa Inditex
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Supply chain organization in the apparel sector with special emphasis on the company Inditex
    ŹRÓDŁO: W: Przedsiębiorstwo w łańcuchu dostaw / pod red. Ewy Ignaciuk i Janusza Dąbrowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Gdańsku, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 37-52
    ISBN: 978-83-61161-02-8
    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • apparel industry
  • supply chain

    Adres url:
    54/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Prosumpcja jako rezultat zmian zachodzących w zachowaniach konsumentów na przykładzie przemysłu spożywczego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Prosumption as a result of changes in consumer behavior with the example of food industry
    ŹRÓDŁO: Studia Oeconomica Posnaniensia. - 2017, Vol. 5, no. 1, s. 7-24
    p-ISSN: 2300-5254
    e-ISSN: 2449-9099

    UWAGI: Bibliogr. 40 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konsumpcja
  • konsumpcjonizm
  • konsumpcja zrównoważona
  • prosumpcja
  • prosument
  • przemysł spożywczy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumption
  • consumerism
  • sustainable consumption
  • prosumption
  • prosumer
  • food sector

    Adres url:
    DOI:
    55/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz, Tomasz Bieliński, Anna Nikodemska-Wołowik, Ade Otukoya.
    TYTUŁ: Sources of the competitive advantage of family enterprises : an international approach focusing on China, Nigeria and Poland
    ŹRÓDŁO: Entrepreneurial Business and Economics Review. - 2017, Vol. 5, no. 2, s. 123-142
    p-ISSN: 2353-883X
    e-ISSN: 2353-8821

    UWAGI: Bibliogr. 71 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • family enterprise
  • entrepreneurship
  • competitive advantage
  • values

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
    56/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz, Magdalena Markiewicz, Agnieszka Płoska.
    TYTUŁ: The determinants and development of crowdfunding in the Central and Eastern Europe countries
    ŹRÓDŁO: Ekonomia i Prawo. - 2017, T. 16, nr 3, s. 275-285
    p-ISSN: 1898-2255
    e-ISSN: 2392-1625

    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • crowdfunding
  • social funding
  • innovation
  • financing
  • Central and Eastern Europe

    Adres url:
    DOI:
    57/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz, Magdalena Markiewicz, Agnieszka Płoska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The determinants of crowdfunding development - empirical analysis in the countries of Central and Eastern Europe
    ŹRÓDŁO: W: Proceedings of the International Conference on Applied Economics : economics, [dokument elektroniczny] / ed. by Adam P. Balcerzak, Ilona Pietryka
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Institute of Economic Research, 2017
    SERIA: Contemporary Issues in Economy, 2544-2384, 9
    OPIS FIZYCZNY: S. 61-71
    ISBN: 978-83-65605-06-1
    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    UWAGI: http://dx.doi.org/10.24136/eep.proc.2017.3 [dostęp 09.10.2017]
    Tytuł-nazwa konferencji: 9th International Conference on Applied Economics : economics
    Miejsce konferencji: Toruń
    Kraj: PL
    Od dnia: 2017.06.22
    Do dnia: 2017.06.23
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • crowdfunding
  • social funding
  • innovation
  • financing
  • CEE

    Adres url:
    58/62
    AUTORZY: Magdalena Markiewicz, Joanna Bednarz, Agnieszka Płoska.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: The determinants of crowdfunding development - empirical analysis in the countries of Central and Eastern Europe
    NAZWA KONFERENCJI: IX International Conference on Applied Economics Contemporary Issues in Economy
    MIEJSCE: Toruń, Polska, 22-23 czerwca 2017
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu ; Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Toruniu
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • crowdfunding
  • entrepreneurship
  • innovation
  • financing
  • CEE

    59/62
    AUTORZY: Joanna Bednarz, Magdalena Markiewicz, Agnieszka Płoska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The theory of crowdfunding and its development in the Visegrad countries
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Istota i rozwój crowdfundingu w krajach wyszehradzkich
    ŹRÓDŁO: W: Regionalisation issues in the age of global shifts / [sci. eds Ewa Bilewicz, Marcin Gryczka, Halina Nakonieczna-Kisiel]
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Szczecin University Press, 2017
    SERIA: Trends in the World Economy, 2081-4046, vol. 9
    OPIS FIZYCZNY: S. 25-41
    ISBN: 978-83-7972-153-5
    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • crowdfunding
  • finansowanie
  • Europa Środkowa i Wschodnia
  • V4

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • crowdfunding
  • financing
  • CEE
  • V4

    Adres url:
    60/62
    AUTORZY: Anna M. Nikodemska-Wołowik, Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Wspólny znak towarowy gwarancyjny w ujęciu ekonomiczno-prawnym wobec wyzwań międzynarodowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Common Certification Mark in terms of economic and legal approach towards international challenges
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2017, R. 24, nr 9, s. 245-250
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ochrona własności intelektualnej
  • otoczenie międzynarodowe
  • wspólny znak towarowy gwarancyjny
  • interesariusze

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • intellectual property protection
  • international environment
  • common certification mark
  • stakeholders

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    61/62
    AUTORZY: Justyna Rutecka, Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Zainteresowanie pokolenia Y usługami bankowości internetowej - wyniki badania empirycznego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Generation Y's interest in internet banking services - the results of empirical studies
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2017, Vol. 8, nr 2, s. 1-16
    TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2017/06/1_Rutecka_J_Bednarz_WG_2_2017_GE.pdf [dostęp 16.06.2017]
    e-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • bankowość internetowa
  • pokolenie Y
  • prosumenci
  • usługi bankowości internetowej

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • internet banking
  • generation Y
  • prosumers
  • banking services

    Adres url:
    62/62
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Joanna Bednarz, Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Family firms from a consumers' perspective - a methodological approach and practical implementation of research procedure
    NAZWA KONFERENCJI: IFERA 2018 Conference - International Family Enterprise Research Academy "Coping with Disruptions: Family Firm Continuity and Sustainability in Times of Rapid Change"
    MIEJSCE: Zwolle, The Netherlands, 3-6 July 2018
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: ENG
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego