logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: BLASZK MARTIN
Liczba odnalezionych rekordów: 14



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/14
AUTORZY: Martin Blaszk.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Happening - historia uczestnictwa : ku edukacyjnej emancypacji oświaty szkolnej
ŹRÓDŁO: W: Szkoła, państwo, społeczeństwo : między autonomią a podległością : Konferencja Naukowa z okazji 50-lecia Zakładu Historii Nauki, Oświaty i Wychowania, Gdańsk, dn. 23-25.09.2009 r. : [abstrakty wystąpień / oprac. Andrzej Kołakowski, Tomasz Maliszewski]
ADRES WYDAWNICZY: [Gdańsk : Drukarnia Oruńska, 2009]
OPIS FIZYCZNY: S. 106-107
ISBN: 83-89857-27-8
Typ publikacji: PSZ
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/14
AUTORZY: Martin Blaszk.
TYTUŁ: English for Academic Purposes : theoretical considerations and practical solutions
ŹRÓDŁO: Beyond Philology. - 2011, no. 8, s. [111]-137
p-ISSN: 1732-1220

UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • English for Academic Purposes (EAP)
  • skills based approach
  • academic discourse practices
  • learner autonomy
  • Content and Language Integrated Learning (CLIL)
  • Content Based Instruction (CBI)

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/14
    AUTORZY: Martin Blaszk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nieznormalizowana zgoda : próba używania brikolażu jako metody badania happeningu.
    ŹRÓDŁO: W: Pedagogika wczesnej edukacji : dyskursy, problemy, otwarcia / red. nauk. Dorota Klus-Stańska, Dorota Bronk, Anna Malenda.
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak Teresa i Józef Śniecińscy, cop. 2011.
    OPIS FIZYCZNY: S. 348-[358].
    ISBN: 978-83-62015-40-5
    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/14
    AUTORZY: Martin Blaszk.
    TYTUŁ: Review, review ... review : primary education in a state of change.
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2011, R. 7, nr 2, s. [79]-88.
    p-ISSN: 1734-1582

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • English primary education
  • social constructivist discourse
  • Cambridge Primary Review: Children, their world, their education report
  • Independent Review of the Primary Curriculum report

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/14
    AUTORZY: Martin Blaszk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: A social constructivist island in a sea of transmission
    ŹRÓDŁO: W: Language, thought and education : across systems / ed. by Marek Kuczyński, Leszek Szymański
    ADRES WYDAWNICZY: Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 149-164
    ISBN: 978-83-7842-044-6
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social constructivist educational model
  • transmission-based teaching
  • young learners
  • second language learning
  • school and society

    6/14
    AUTORZY: Martin Blaszk.
    TYTUŁ: Between didactics, the mentor and the pupils : trainee reflections concerning their teaching practices
    ŹRÓDŁO: Neofilolog. - 2015, nr 45/1, s. 9-25
    p-ISSN: 1429-2173

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • praktyka nauczycielska
  • refleksja dialogowa
  • ważni inni
  • badania jakościowe
  • badania pilotażowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teaching practices
  • dialogical reflection
  • significant others
  • qualitative research
  • pilot study

    Adres url:
    7/14
    AUTORZY: Teresa Sadoń-Osowiecka, Martin Blaszk.
    TYTUŁ: The challenge to change (?) Geography teaching from a number of perspectives offered by Polish student-teachers at the University of Gdańsk
    ŹRÓDŁO: Review of International Geographical Education Online, [dokument elektroniczny]. - 2015, Vol. 5, no. 3, s. 274-292
    TRYB DOSTĘPU: http://www.rigeo.org/vol5no3/Number3Winter/RIGEO-V5-N3-3.pdf [dostęp 09.03.2016]
    e-ISSN: 2146-0353

    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • geography teacher education
  • concepts of teaching and learning
  • student's personal knowledge about teaching

    Adres url:
    8/14
    AUTORZY: Martin Blaszk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: An inquiry into happening in school education : some of the questions it poses to teaching English as a foreign language in schools
    ŹRÓDŁO: W: Language education : controversies, observations and proposals / Danuta Stanulewicz, Karolina Janczukowicz, Małgorzata Rocławska-Daniluk (eds.)
    ADRES WYDAWNICZY: Frankfurt am Main [etc.] : Peter Lang, 2016
    SERIA: Gdańsk Studies in Language, 2196-016X, vol. 10
    OPIS FIZYCZNY: S. 199-214
    ISBN: 978-3-631-65880-2
    ISBN: 978-3-653-05195-7 (e-book)
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • English language teaching
  • general pedagogical perspective
  • happening in education
  • happening sessions
  • school lessons

    9/14
    AUTORZY: Martin Blaszk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: A happening in reaction to Beckett's What where: what where re-actions - Sopot Pier, 13th May, 2013
    ŹRÓDŁO: W: Between page and stage : scholars and theatre-makers / ed. by Tomasz Wiśniewski, Martin Blaszk
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
    SERIA: Between.Pomiędzy, 10
    OPIS FIZYCZNY: S. 213-232
    ISBN: 978-83-7865-646-3
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    10/14
    TYTUŁ: Between page and stage : scholars and theatre-makers / ed. by Tomasz Wiśniewski, Martin Blaszk
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 240 s.
    SERIA: Between.Pomiędzy, 10
    ISBN: 978-83-7865-646-3
    UWAGI: Indeks
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • theatre studies
  • Complicite
  • global theatre

    11/14
    AUTORZY: Martin Blaszk.
    TYTUŁ: Happening in education : theoretical issues
    ADRES WYDAWNICZY: Frankfurt am Main [etc.] : Peter Lang Edition, cop. 2017
    OPIS FIZYCZNY: 166 s., il., 22 cm
    SERIA: Gdańsk Studies in Language, 2196-016X, vol. 13
    ISBN: 978-3-631-72242-8
    ISBN: 978-3-631-72243-5 (E-Book)
    ISBN: 978-3-631-72244-2 (EPUB)
    ISBN: 978-3-631-72245-9 (MOBI)
    UWAGI: Bibliogr. s. 147-157. Indeks
    Typ publikacji: ZM
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • happening
  • visual art
  • theatre
  • school and society
  • critical pedagogy
  • teaching as a liminal practice
  • creative pedagogy
  • multiple intelligences
  • participatory research
  • bricolage
  • rhizome-tumbleweed
  • compulsory schooling
  • EFL teaching

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    12/14
    AUTORZY: Tomasz Wiśniewski, Martin Blaszk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Introduction
    ŹRÓDŁO: W: Between page and stage : scholars and theatre-makers / ed. by Tomasz Wiśniewski, Martin Blaszk
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
    SERIA: Between.Pomiędzy, 10
    OPIS FIZYCZNY: S. 9-10
    ISBN: 978-83-7865-646-3
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • performative and textual matters in theatre

    13/14
    AUTORZY: Martin Blaszk.
    TYTUŁ: Pupil passive, learner active in schooling and the work of fiction: William Golding's Lord of the Flies
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Uczeń bierny, uczeń aktywny w edukacji a dzieła literackie: Władca much Williama Goldinga
    ŹRÓDŁO: Beyond Philology. - 2017, no. 14/3, s. 217-237
    p-ISSN: 1732-1220
    e-ISSN: 2451-1498

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • uczeń pasywny
  • uczeń aktywny
  • tradycyjna edukacja
  • współczesna edukacja
  • fikcja
  • Władza much Williama Goldinga

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • passive pupil
  • active learner
  • traditional schooling
  • contemporary schooling
  • fiction
  • William Golding's Lord of the Flies

    Adres url:
    14/14
    AUTORZY: Martin Blaszk.
    TYTUŁ: "Borne-Across Humans" - the migrant experience as a way of viewing artistic practice
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Ludzie "przeniesieni przez" - doświadczenie migrantów jako sposób na postrzeganie działalności artystycznej
    ŹRÓDŁO: Społeczeństwo, Edukacja, Język. - 2018, T. 7, s. 73-86
    p-ISSN: 2353-1266

    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego