logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: BOGUSZEWICZ-KREFT MONIKA
Liczba odnalezionych rekordów: 14



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/14
AUTORZY: Monika Boguszewicz-Kreft, Hanna Mackiewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Aktywna rola klienta źródłem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w Internecie
ŹRÓDŁO: W: Konkurencyjność jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa / pod red. Stefana Lachiewicza i Marka Matejuna
ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2009
SERIA: Monografie Politechniki Łódzkiej
OPIS FIZYCZNY: S. 163-170
ISBN: 978-83-7283-304-4
UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/14
AUTORZY: Monika Boguszewicz-Kreft.
TYTUŁ: Amazon - lider kreowania doświadczeń na rynku nowych mediów
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Amazon - the leader in creating experience on the market of new media
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2009, nr 35, s. [505]-517
p-ISSN: 1896-382X

UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/14
AUTORZY: Monika Boguszewicz-Kreft.
TYTUŁ: Emocje - niedoceniany element marketingu
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Emotions - underestimated market factor
ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2009, R. 16, nr 11, s. 15-20
p-ISSN: 1231-7853

Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
4/14
AUTORZY: Monika Boguszewicz-Kreft.
TYTUŁ: Metafory w marketingu
ŹRÓDŁO: Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. - 2009, nr 8 (715), s. 12-19
p-ISSN: 0860-6846

UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
5/14
AUTORZY: Monika Boguszewicz-Kreft, Jan Kreft.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Mit wyrównywania dostępu do kapitału wiedzy poprzez większe korzystanie z nowych mediów
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The myth of equal opportunities in access to intellectual capital by increased use of new media
ŹRÓDŁO: W: Przepływy kapitału intelektualnego i finansowego : aspekty lokalne i globalne / red. nauk. Elżbieta Orechwa-Maliszewska, Jerzy Paszkowski ; Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku
ADRES WYDAWNICZY: Białystok : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [475]-484
ISBN: 978-83-60432-47-1
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
6/14
AUTORZY: Monika Boguszewicz-Kreft, Grażyna Złotkowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Niematerialne czynniki sukcesu przedsiębiorstw usługowych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Non-material factors affecting success of the companies providing services
ŹRÓDŁO: W: Współczesne przedsiębiorstwo : zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu / red. nauk. Joanna Fryca, Jacek Jaworski
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wyższa Szkoła Bankowa : CeDeWu, 2009
SERIA: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, 1899-9867, 4
OPIS FIZYCZNY: S. 117-131
ISBN: 978-83-61712-16-9
ISBN: 978-83-7556-209-5
UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • sukces przedsiębiorstw
  • strategia
  • struktura
  • systemy
  • pracownicy
  • styl działania
  • kwalifikacje
  • wspólne wartości

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/14
    AUTORZY: Monika Boguszewicz-Kreft.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Niepewność jako stan emocjonalny - implikacje marketingowe
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Uncertainty as an emotional state - marketing implications
    ŹRÓDŁO: W: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce : niepewność i zaufanie a zachowania nabywców / red. nauk. Lechosław Garbarski, Jolanta Tkaczyk
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne : Akademia Leona Koźmińskiego, 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. [62]-72
    ISBN: 978-83-61408-36-9
    ISBN: 978-83-89437-24-2
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/14
    AUTORZY: Monika Boguszewicz-Kreft.
    TYTUŁ: Potencjalni klienci a konsumenci
    ŹRÓDŁO: Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. - 2009, nr 12 (719), s. 51-58
    p-ISSN: 0860-6846

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/14
    AUTORZY: Monika Boguszewicz-Kreft.
    TYTUŁ: Rola nowoczesnych technologii w kształtowaniu doświadczenia usługowego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of modern technologies in creating service experience
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2009, nr 39, t. 1, s. [63]-70
    p-ISSN: 1899-3192

    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Problemy ekonomii, polityki ekonomicznej i finansów publicznych
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/14
    AUTORZY: Monika Boguszewicz-Kreft.
    TYTUŁ: Zarządzanie doświadczeniem klienta w usługach
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009
    OPIS FIZYCZNY: 337, [3] s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-7326-687-2
    UWAGI: Bibliogr. s. 313-337
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/14
    AUTORZY: Monika Boguszewicz-Kreft.
    TYTUŁ: Pomiar emocji w badaniach konsumenckich
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Measuring emotions in consumer research
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2010, R. 17, nr 1, s. 8-[12]
    p-ISSN: 1231-7853

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/14
    AUTORZY: Monika Boguszewicz-Kreft.
    TYTUŁ: Znaczenie emocji w komunikacji marketingowej usługodawców
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The importance of emotions in marketing communication of service providers
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. - 2010, nr 135, s. [205]-214
    p-ISSN: 1689-7374

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Komunikacja rynkowa: ewolucja, wyzwania, szanse
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/14
    AUTORZY: Monika Boguszewicz-Kreft.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Znaczenie stanów afektywnych klientów w marketingu
    ŹRÓDŁO: W: Komunikacja i jakość w zarządzaniu, t. 1 / pod red. Tadeusza Wawaka
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [87]-96
    ISBN: 978-83-233-2935-0
    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/14
    AUTORZY: Monika Boguszewicz-Kreft, Jędrzej Strumiłło.
    TYTUŁ: Innowacje operacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej
    ŹRÓDŁO: Innopomorze, [dokument elektroniczny]. - 2011, 5 s.
    TRYB DOSTĘPU: http://innopomorze.pomorskie.eu/innowacje-operacyjne/innowacje-operacyjne.html [dostęp 10.07.2013]
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: VAR
    Język publikacji: POL
    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego