logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: BOUGSIAA HUSSEIN
Liczba odnalezionych rekordów: 23



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/23
TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Ars Educandi t. 10 / red. nauk. Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz
ISSN: 1230-607X
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
OPIS FIZYCZNY: 24 cm
UWAGI: Tyt. tomu: Technologie edukacyjne w perspektywie kulturowej
Typ publikacji: PEK
Język publikacji: POL
2/23
AUTORZY: Hussein Bougsiaa.
TYTUŁ: Children within mobile technology: interacting and learning
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Dzieci i mobilne technologie: interakcje i uczenie się
ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2013, T. 10, s. 49-62
p-ISSN: 1230-607X

UWAGI: Bibliogr. 34 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dzieci
  • mobilne technologie
  • mobilne uczenie się
  • szkoła

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • children
  • mobile technology
  • mobile learning
  • school

    3/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Dzieci w kulturze cyfrowej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Children within digital culture
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2013, T. 10, s. 23-48
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dzieci
  • szkoła
  • mobilna kultura
  • rodzina
  • cyfrowa socjalizacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • children
  • school
  • mobile culture
  • family
  • digital socialization

    4/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The effect of multimedia in education
    ŹRÓDŁO: W: Społeczne konteksty edukacji medialnej / pod red. Grażyny Penkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [279]-[292]
    ISBN: 978-83-63434-13-7
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2013, T. 10, s. 7-8
    p-ISSN: 1230-607X

    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    6/23
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Ars Educandi t. 11 / red. nauk. Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc
    ISSN: 1230-607X
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2014
    OPIS FIZYCZNY: 24 cm
    UWAGI: Tyt. tomu: Cz. 1 : Mężczyźni - kryzys, postęp, zmiana? ; Cz. 2: Panika moralna wokół gender - rekonstrukcje
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    7/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ: Masculinity and the social violence against women
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Męskość i społeczna przemoc wobec kobiet
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2014, T. 11, s. 129-140
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 35 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • męskość
  • przemoc
  • kobiety
  • agresja
  • socjalizacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • masculinity
  • violence
  • women
  • aggression
  • socialization

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ: Mobile learning concept and infrastructure in higher education
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Pojęcie mobilnego uczenia się. Infrastruktura m-learning w edukacji wyższej
    ŹRÓDŁO: Pedagogika Szkoły Wyższej. - 2015, 2 (18), s. 217-228
    p-ISSN: 2083-4381

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • mobilna edukacja (m-learning)
  • edukacja wyższa
  • cyfrowe pokolenie
  • mobilne technologie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mobile learning (m-learning)
  • higher education
  • digital generation
  • mobile technologies

    Adres url:
    DOI:
    9/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Tablet dla dziecka? Dzieci i współczesna technologia
    ŹRÓDŁO: Ryms. - 2015, nr 26, s. 8-9
    p-ISSN: 1897-8851

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Technologiczne rekonstrukcje w rodzinnych polach socjalizacyjnych : matki, dzieci i urządzenia mobilne
    ŹRÓDŁO: W: Codzienność, performatywność, demokracja : pedagogika wobec norm życiowych i problematyki nienormatywności / pod red. Lucyny Kopciewicz i Beaty Simlat-Żuk
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 335-366
    ISBN: 978-83-63434-40-3
    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • children
  • mothers
  • digital culture
  • mobile devices

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The women in Arab Spring (Tunisia - Egypt)
    ŹRÓDŁO: W: Codzienność, performatywność, demokracja : pedagogika wobec norm życiowych i problematyki nienormatywności / pod red. Lucyny Kopciewicz i Beaty Simlat-Żuk
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 109-131
    ISBN: 978-83-63434-40-3
    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gender
  • Arab Spring
  • identity
  • culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Dzieci w kulturze mobilnej. Partycypacja, uczenie się i emancypacja pokolenia "cyfrowych tubylców"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Children in mobile culture. Participation, learning and emancipation of "digital natives"
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2016, nr 1 (73), s. 139-154
    p-ISSN: 1505-8808
    e-ISSN: 2450-3428

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • mobilność
  • kultura cyfrowa
  • urządzenia mobilne
  • dzieci
  • socjalizacja
  • uczenie się

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mobility
  • digital culture
  • mobile devices
  • children
  • socialization
  • learning

    Adres url:
    13/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz, Tomasz Nowicki.
    TYTUŁ: Smartfon i tablet w dziecięcych rękach. Być dzieckiem, nastolatkiem
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 560 s.
    ISBN: 978-83-65155-38-2
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    14/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ: Teaching and learning context in augmented reality environment
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2016, T. 13, s. 23-31
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 32 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teaching
  • learning
  • augmented reality
  • technology

    Adres url:
    15/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Tomasz Nowicki.
    TYTUŁ: Współczesna dronosfera. Socjalizacja i uczenie się w globalnej "kulturze czujników"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Contemporary dronosphere. Socialization and learning in a global "culture of sensors"
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2016, nr 4 (76), s. 7-22
    p-ISSN: 1505-8808
    e-ISSN: 2450-3428

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dron
  • społeczeństwo nadzoru
  • kultura
  • globalizacja
  • wojna z terroryzmem
  • uczenie się

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • drone
  • surveillance society
  • culture
  • globalization
  • war against terrorism
  • learning

    Adres url:
    16/23
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz, Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ: Do tablets mean educational change? The materiality, hybridity and performativeness of teaching and learning practices in tablet-mediated classroom
    ŹRÓDŁO: International Journal of Pedagogy, Innovation and New Technologies. - 2017, Vol. 4, no. 2, s. 15-26
    p-ISSN: 2392-0092

    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tablets
  • iPads
  • teaching
  • didactical design
  • SAMR model
  • change

    Adres url:
    DOI:
    17/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz, Tomasz Nowicki.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Technofobia - o źródłach lęku przed współczesnymi technologiami. Głos w dyskusji na temat możliwości rozumienia cyberbezpieczeństwa jako kompetencji kulturowej
    ŹRÓDŁO: W: Cyberbezpieczeństwo dzieci i młodzieży : realny i wirtualny problem polityki bezpieczeństwa / red. nauk. Marek Górka
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 244-259
    ISBN: 978-83-8085-555-7
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • technology
  • children
  • parents
  • security
  • cultural capital

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    18/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Uchodźcy z Syrii - nadzieje Arabskiej Wiosny i cierpienie wygnania
    ŹRÓDŁO: W: Zemsta emancypacji : nacjonalizm, uchodźcy, muzułmanie : zagrożenia i wyzwania kryzysu uchodźczego / red. Tomasz Nowicki
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 285-310
    ISBN: 978-83-65155-64-1
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • refugees
  • technology
  • war

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    19/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Wojna w "strefie komfortu". Konflikt syryjski w społecznościowej przestrzeni Twittera
    ŹRÓDŁO: Jakościowe Badania Pedagogiczne, [dokument elektroniczny]. - 2017, T. 2, nr 1, s. 83-102
    e-ISSN: 2543-5655

    UWAGI: https://wnus.edu.pl/jbp/file/article/download/8215/33328.pdf [dostęp 03.11.2017]
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • war
  • social media
  • Syria
  • Twitter
  • representation

    Adres url:
    20/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Wojna w 140 znakach - wojna domowa w Syrii w obrazach i narracjach w społecznościowej przestrzeni Twittera
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: War contained in 140 characters - the civil war in Syria in images and narratives of the Twitter social space
    ŹRÓDŁO: Kultura Współczesna. - 2017, nr 2, s. 127-141
    p-ISSN: 1230-4808
    e-ISSN: 2300-1704

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • war
  • Syria
  • Twitter
  • children
  • discourse

    21/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Co zmieniają technologie informacyjno-komunikacyjne w szkołach w krajach arabskich? Kulturowa koncepcja technologii
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: What is the impact of information and communications technologies in schools in Arab countries? A cultural concept of technology
    ŹRÓDŁO: W: Cyfrowy tubylec w szkole : diagnozy i otwarcia, t. 2, Nauczyciel a nowe technologie w szkole / red. nauk. Marzenna Nowicka, Joanna Dziekońska
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 76-89
    ISBN: 978-83-66220-03-4
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 240-263
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mobile technology
  • school
  • culture
  • teacher
  • change

    22/23
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz, Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ: Is technology a magic wand? When tablets' affordances meet teaching practices: insights on didactic design
    ŹRÓDŁO: The New Educational Review. - 2018, Vol. 51, no. 1, s. 78-90
    p-ISSN: 1732-6729

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mobile technology
  • teaching
  • didactic design
  • SAMR model
  • transformation

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
    23/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Technologie własne czy szkolne? Podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technologicznie
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Bring your own device or organization-provided device: the digital divide in teaching and learning contexts
    ŹRÓDŁO: Forum Oświatowe. - 2018, Vol. 30, nr 2 (60), s. 199-218
    p-ISSN: 0867-0323
    e-ISSN: 2450-3452

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • podział cyfrowy
  • model technologii oferowanych przez instytucję (OPD)
  • BYOD (technologie własne, wnoszone do instytucji)
  • uczenie się formalne i nieformalne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • digital divide
  • OPD model
  • BYOD model
  • formal and informal learning

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego