logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: BUCHNOWSKA DOROTA
Liczba odnalezionych rekordów: 26



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/26
AUTORZY: Dorota Buchnowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Analiza przedwdrożeniowa w projekcie CRM
ŹRÓDŁO: W: Przedsiębiorstwo w otoczeniu globalnym : monografia / pod red. Olgi Dębickiej, Anety Oniszczuk-Jastrząbek, Tomasza Gutowskiego, Jacka Winiarskiego
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2008
OPIS FIZYCZNY: S. 407-414
ISBN: 978-83-7531-062-7
UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/26
AUTORZY: Dorota Buchnowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: CRM 2.0 - wykorzystanie blogów i serwisów społecznościowych do budowania trwałych relacji z klientem
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: CRM 2.0 - using weblog and social network in customer relationship management
ŹRÓDŁO: W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych : innowacje i implikacje interdyscyplinarne, t. 2 / red. Zbigniew E. Zieliński
ADRES WYDAWNICZY: Kielce : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. 16-23
ISBN: 978-83-89274-40-3
UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • CRM 2.0
  • firma 2.0
  • marketing 2.0
  • kultura 2.0
  • rozrywka 2.0
  • biblioteka 2.0
  • Web 2.0

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • CRM 2.0
  • weblog
  • social network
  • customer relationship management

    3/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Komunikacja z klientem jako podstawa skutecznego zarządzania relacjami z klientem
    ŹRÓDŁO: Przedsiębiorstwo w Otoczeniu Globalnym. - 2009, Vol. 1, s. [353]-361
    p-ISSN: 2080-9425

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Rozwój w warunkach spowolnienia gospodarczego
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zastosowanie systemów CRM w przedsiębiorstwach sektora turystycznego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: CRM software solution in the tourism industry
    ŹRÓDŁO: W: Multimedia i mobilność - wolność czy smycz? : monografia / praca pod red. nauk. Agnieszki Szewczyk, Ewy Krok
    OPIS FIZYCZNY: S. [253]-260
    ISBN: 978-83-60637-37-1
    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Kształtowanie kultury organizacyjnej wspierającej zarządzanie relacjami z klientami
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Managing organizational culture for effective customer relationship management
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2010, nr 57, s. [567]-575
    p-ISSN: 1896-382X

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Lokalizacja wiedzy o kliencie
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Location of knowledge about customer
    ŹRÓDŁO: W: Przedsiębiorstwo na rynku globalnym / pod red. Anety Oniszczuk-Jastrząbek, Tomasza Gutowskiego, Janusza Żurka
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [155]-164
    ISBN: 978-83-7531-069-6
    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Serwisy społecznościowe jako źródło wiedzy o klientach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social networking services as a source of knowledge about customers
    ŹRÓDŁO: Informatyka Ekonomiczna (Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu) ; nr 119. - 2010, 18, s. [40]-48
    p-ISSN: 1507-3858

    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Systemy informacyjne w zarządzaniu. Zastosowania praktyczne
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • serwis społecznościowy
  • Web 2.0
  • CRM
  • KCRM

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Systemy CRM
    ŹRÓDŁO: W: Informatyka ekonomiczna : podręcznik akademicki / red. nauk. Stanisław Wrycza
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [373]-403
    ISBN: 978-83-208-1863-5
    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Propozycja modelu zarządzania wiedzą o klientach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Proposing a model of customer knowledge management
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2011, nr 68, t. 2, s. [658]-665
    p-ISSN: 1896-382X

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • knowledge management
  • customer knowledge management
  • knowledge about customer

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Customer knowledge management models : assessment and proposal.
    ŹRÓDŁO: Lecture Notes in Business Information Processing. - 2011, Vol. 93, s. 25-38.
    p-ISSN: 1865-1348

    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Research in systems analysis and design: models and methods : 4th SIGSAND/PLAIS EuroSymposium 2011, Gdańsk, Poland, September 29, 2011 : revised selected papers.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • customer knowledge
  • customer knowledge management
  • CKM model
  • knowledge about customer
  • knowledge from customers
  • knowledge for customers

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
    11/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Polskie uczelnie wyższe w serwisach społecznościowych.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Polish universities in social networking services.
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2012, nr 88, s. [147]-155.
    p-ISSN: 1896-382X

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Próba oceny aktywności polskich uczelni w serwisach społecznościowych
    ŹRÓDŁO: W: Systemy wspomagania organizacji SWO 2012 : praca zbiorowa / pod red. Teresy Porębskiej-Miąc i Henryka Sroki
    ADRES WYDAWNICZY: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012
    SERIA: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
    OPIS FIZYCZNY: S. [163]-172
    ISBN: 978-83-7875-022-2
    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • social networking services
  • students
  • univesities

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Technologie informacyjne wykorzystywane w zarządzaniu wiedzą o klientach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Information technology used in management of knowledge about customers
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. - 2012, T. 16, s. 63-76
    p-ISSN: 1899-9867

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Zarządzanie dziś i jutro
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • knowledge management
  • customer knowledge management
  • ICT

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Aktywność najlepszych polskich uczelni wyższych w serwisie społecznościowym Facebook
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Activity of the best Polish universities in the Facebook
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2013, nr 105, s. [605]-614
    p-ISSN: 1640-6818

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Adres url:
    15/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Analiza i ocena poziomu wykorzystania mediów społecznościowych przez największe polskie przedsiębiorstwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Analysis and assessment of use of social media by the largest Polish companies
    ŹRÓDŁO: Informatyka Ekonomiczna (Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu) . - 2013, 30, s. 55-69
    p-ISSN: 1507-3858

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • serwis społecznościowy
  • biznes społecznościowy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • social networking site
  • social business

    16/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Social business - a conceptual framework
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Biznes społecznościowy - ramy pojęciowe
    ŹRÓDŁO: Informatyka Ekonomiczna (Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu) . - 2013, 30, s. 44-54
    p-ISSN: 1507-3858

    UWAGI: Bibliogr. 34 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • biznes społecznościowy
  • media społecznościowe
  • technologie Web 2.0
  • serwis społecznościowy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social business
  • social media
  • web 2.0 technologies
  • social networking service

    17/26
    AUTORZY: Monika Woźniak, Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Social media - phenomenon of convergence and business aspects of the economic organizations
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media społecznościowe - zjawisko konwergencji a biznesowe aspekty organizacji gospodarczych
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [427]-438
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • nowe media
  • serwisy społecznościowe
  • konwergencja
  • komercjalizacja
  • komunikacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • new media
  • social networking
  • convergence
  • commercialization
  • communication

    18/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska, Monika Woźniak.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The role and use of social media by universities - ranking of universities in social media
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Rola i wykorzystanie mediów społecznościowych przez uczelnie wyższe - ranking uczelni w mediach społecznościowych
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [319]-330
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • serwisy społecznościowe
  • uczelnie akademickie
  • Facebook
  • YouTube
  • Twitter

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • social networking sites
  • academic HEIs
  • Facebook
  • YouTube
  • Twitter

    19/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Wykorzystanie mediów społecznościowych przez uczelnie wyższe i studentów w świetle badań własnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Use of social media by higher education institutions and students in the light of empirical studies
    ŹRÓDŁO: Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences. - 2013, 2 (15), s. [36]-50
    p-ISSN: 2080-6000

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • serwis społecznościowy
  • media społecznościowe
  • uczelnie wyższe
  • Facebook
  • fanpage

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social networks
  • social media
  • universities
  • Facebook
  • fanpage

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    20/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Social CRM for customer knowledge management
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social CRM jako wsparcie zarządzania wiedzą o klientach
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2014, Vol. 5, nr 4, s. 65-80
    TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2015/01/5_D_Buchnowska_WG_4_2014_ZiE_pdf [dostęp 08.01.2015]
    e-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 44 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • social CRM
  • CRM 2.0
  • SCRM
  • technologie społecznościowe
  • customer knowledge management

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social CRM
  • CRM 2.0
  • SCRM
  • social technology
  • customer knowledge management

    Adres url:
    21/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Ocena poziomu e-rekrutacji wśród największych firm w Polsce - projekt badania
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Evaluation of e-recruitment level among the largest companies in Poland - project of research
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2015, Vol. 6, nr 4, s. 25-38
    TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2015/12/2_D_Buchnowska_WG_4_2015_GE.pdf [dostęp 11.02.2016]
    e-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • e-rekrutacja
  • elektroniczna rekrutacja
  • serwisy społecznościowe
  • rekrutacja społecznościowa
  • rekrutacja 2.0

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-recruitment
  • electronic recruitment
  • social networking
  • recruitment 2.0

    Adres url:
    22/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Social recruiting - the use of social technologies in the area of recruitment
    ŹRÓDŁO: W: Information systems development and applications / ed. by Stanisław Wrycza
    ADRES WYDAWNICZY: Sopot : Faculty of Management University of Gdańsk, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 9-20
    ISBN: 978-83-64669-06-4
    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: The 8th SIGSAND/PLAIS EuroSymposium on Systems Analysis and Design "Information Systems: Development, Applications, Education"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2015.09.25
    Do dnia: 2015.09.25
    Miejsce konferencji: Sopot
    Kraj: PL
    Od dnia: 2015.09.25
    Do dnia: 2015.09.25
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    23/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Analiza danych z wykorzystaniem mechanizmów filtrowania i tabel przestawnych
    ŹRÓDŁO: W: Kokpity menedżerskie w analizie i prezentacji danych biznesowych z wykorzystaniem MS Excel / pod red. Doroty Buchnowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Sopot : Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 83-104
    ISBN: 978-83-64669-07-1
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:
    24/26
    TYTUŁ: Kokpity menedżerskie w analizie i prezentacji danych biznesowych z wykorzystaniem MS Excel / pod red. Doroty Buchnowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Sopot : Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 137 s.
    ISBN: 978-83-64669-07-1
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:
    25/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Ocena wykorzystania firmowego serwisu WWW w rekrutacji pracowników przez największe przedsiębiorstwa w Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Evaluation of the use of the company's website in the recruitment of employees by the largest copanies in Poland
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2016, R. 14, nr 1, s. 29-48
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • e-rekrutacja
  • system ATS
  • portale pracy
  • firmowa zakładka Kariera

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-recruiting
  • Applicant Tracking System
  • Internet job boards
  • company career website

    Adres url:
    26/26
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: Kokpity menedżerskie w analizie i prezentacji danych biznesowych z wykorzystaniem MS Excel / pod red. Doroty Buchnowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Sopot : Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 7-9
    ISBN: 978-83-64669-07-1
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego