logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: BUCZNY JACEK
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/6
AUTORZY: Kamila Wojdyło, Jacek Buczny.
TYTUŁ: Kwestionariusz do pomiaru pracoholizmu : WART-R. Analiza trafności teoretycznej i rzetelności narzędzia
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Workaholism questionnaire : WART-R. Validity and reliability analysis
ŹRÓDŁO: Studia Psychologiczne. - 2010, T. 48, z. 1, s. [67]-80
p-ISSN: 0081-685X

UWAGI: Bibliogr. 46 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 9.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Work Addiction Risk Test

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/6
    AUTORZY: Kamila Wojdyło, Jacek Buczny.
    TYTUŁ: Samoregulacja i samokontrola powinnościowe : analiza psychometryczna Skali Rozbieżności Ja (SkRAP)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Self-regulation, self-control, and the ought self. Measuring ought self-discrepancy : a psychometric analysis of the SkRAP
    ŹRÓDŁO: Psychologia Społeczna. - 2011, T. 6, nr 4, s. 375-390
    p-ISSN: 1896-1800

    UWAGI: Bibliogr. 65 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • rozbieżność Ja
  • samokontrola
  • samoregulacja
  • autonomia
  • konfirmacyjna analiza czynnikowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • self-discrepancy
  • ought self
  • self-regulation
  • self-control

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/6
    AUTORZY: Kamila Wojdyło, Nicola Baumann, Jacek Buczny, Glynn Owens, Julius Kuhle.
    TYTUŁ: Work craving : a conceptualization and its measurement
    ŹRÓDŁO: Basic and Applied Social Psychology. - 2013, Vol. 35, iss. 6, s. 547-568
    p-ISSN: 0197-3533

    UWAGI: Bibliogr. 115 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.659
    Punktacja MNiSW: 25.000
    5-letni Impact Factor ISI: 1.128
    Inne bazy podające opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    DOI:
    4/6
    AUTORZY: Joanna Różycka-Tran, Jacek Buczny, Aleksandra Fila-Jankowska.
    TYTUŁ: Wpływ aktywizacji perspektywy noetycznej na przetwarzanie informacji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The noetic perspective and information processing
    ŹRÓDŁO: Roczniki Psychologiczne. - 2014, T. 17, nr 1, s. 41-72 [wersja pol.], 73-103 [wersja ang.]
    p-ISSN: 1507-7888

    UWAGI: Bibliogr. 65 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL, ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • perspektywa noetyczna
  • duchowość
  • reprezentacja poznawcza
  • decyzje leksykalne
  • przetwarzanie informacji

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • noetic perspective
  • cognitive representation
  • information processing
  • lexical decision task

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/6
    AUTORZY: Magdalena Zawisza, Russell Luyt, Anna Maria Zawadzka, Jacek Buczny.
    TYTUŁ: Cross-cultural sexism and the effectiveness of gender (non)traditional advertising: a comparison of purchase intentions in Poland, South Africa, and the United Kingdom
    ŹRÓDŁO: Sex Roles. - 2018, Vol. 79, iss. 11-12, s. 738-751
    p-ISSN: 0360-0025

    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 2.024
    Punktacja MNiSW: 30.000
    5-letni Impact Factor ISI: 2.742
    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
    6/6
    AUTORZY: Magdalena Zawisza, Russell Luyt, Anna Maria Zawadzka, Jacek Buczny.
    TYTUŁ: Does it pay to break male gender stereotypes in advertising? A comparison of advertisement effectiveness between the United Kingdom, Poland and South Africa
    ŹRÓDŁO: Journal of Gender Studies. - 2018, Vol. 27, iss. 6, s. 464-480
    p-ISSN: 0958-9236
    e-ISSN: 1465-3869

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.918
    Punktacja MNiSW: 20.000
    5-letni Impact Factor ISI: 1.193
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • gender attitudes
  • gender portrayal
  • gender stereotypes
  • sex roles
  • cross-cultural

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego