logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: CHOMIK DOMINIK
Liczba odnalezionych rekordów: 14



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/14
AUTORZY: Dominik Chomik.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Pośrednik medialny jako czynnik gatunkotwórczy w niedziennikarskich tekstach prasowych (na materiale ogłoszeń drobnych)
ŹRÓDŁO: W: Media, biznes, kultura, t. 2 / pod red. Jana Krefta, Roberta Stopikowskiego
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo "Marpress", cop. 2011
OPIS FIZYCZNY: S. [50]-55
ISBN: 978-83-7528-074-6
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
2/14
AUTORZY: Dominik Chomik.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Od słowa do milczenia. Pierwsze dni po katastrofie smoleńskiej w polskiej prasie drukowanej
ŹRÓDŁO: W: Maski dziennikarstwa : księga poświęcona prof. dr hab. Wiktorowi Peplińskiemu / pod red. nauk. Anny Kalinowskiej-Żeleźnik, Anny Lusińskiej, Jolanty Maćkiewicz
ADRES WYDAWNICZY: Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2012
OPIS FIZYCZNY: S. 22-40
ISBN: 978-83-7823-099-1
UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/14
AUTORZY: Dominik Chomik.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Słowa jako prasowy temat żałoby po katastrofie smoleńskiej
ŹRÓDŁO: W: Słowo we współczesnych dyskursach / pod red. Katarzyny Jachimowskiej, [et al.]
ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014
OPIS FIZYCZNY: S. [55]-66
ISBN: 978-83-7969-107-4
UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Smolensk
  • crash
  • Tu-154M
  • mourning
  • discourse
  • words

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/14
    AUTORZY: Dominik Chomik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Concealment in the time of mourning as the subject of the press discourse (in the week following the Smoleńsk crash)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Żałobne przemilczanie jako temat dyskursu prasowego w tygodniu po katastrofie smoleńskiej
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media = Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 225-[243]
    ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Smoleńsk
  • katastrofa
  • dyskurs
  • przemilczenie
  • milczenie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Smoleńsk
  • crash
  • discourse
  • concealment
  • silence

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/14
    AUTORZY: Dominik Chomik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kicz zdiagnozowany i estetyczne krucjaty portalu Fakt.pl
    ŹRÓDŁO: W: Kicz w języku i komunikacji / red. Barbara Kudra, Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz
    ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 387-395
    ISBN: 978-83-8088-032-0
    ISBN: 978-83-8088-033-7 e-ISBN
    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/14
    AUTORZY: Dominik Chomik.
    TYTUŁ: "He hit the bottom". Why does a tabloid need the priest? The negative image of Catholic priests in texts published at Fakt24.pl in 2009-2016
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Stoczył się na dno", czyli po co tabloidowi ksiądz? Negatywny wizerunek kapłana w tekstach publikowanych na portalu Fakt24.pl w latach 2009-2016
    ŹRÓDŁO: Perspektywy Kultury. - 2017, nr 16 (1), s. 7-19
    p-ISSN: 2081-1446

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ksiądz
  • tabloid
  • wizerunek
  • wydźwięk

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • priest
  • tabloid
  • image
  • connotations
  • depiction

    Adres url:
    7/14
    AUTORZY: Dominik Chomik.
    TYTUŁ: A good priest in the tabloid. Image tendencies and the boundaries of anti-clericalism in the media
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Dobry ksiądz w tabloidzie. Tendencje wizerunkowe a granice antyklerykalizmu medialnego
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 1 (2), s. 33-46
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ksiądź
  • wydźwięk
  • tabloid
  • wizerunek
  • antyklerykalizm

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • priest
  • sentiment
  • tabloid
  • image
  • anti-clericalism

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    8/14
    AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz, Dominik Chomik, Jacek Wojsław.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Etyka słowa w życiu publicznym. Stare problemy i nowe sytuacje
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The ethics of the word in public life: old problems and new situations
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, The media in the process of change - ethics and communication = Media, biznes, kultura, t. 1, Media w procesie zmian - etyka i komunikacja / ed. by Beata Czechowska-Derkacz, Dominik Chomik, Jacek Wojsław
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
    SERIA: Media, Business, Culture = Media, Biznes, Kultura, 2544-977X
    OPIS FIZYCZNY: S. 11-20 [wersja pol.], s. 23-33 [wersja ang.]
    ISBN: 978-83-7865-774-3
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    9/14
    TYTUŁ: Media, business, culture, vol. 1, The media in the process of change - ethics and communicationMedia, biznes, kultura, t. 1, Media w procesie zmian - etyka i komunikacja / ed. by Beata Czechowska-Derkacz, Dominik Chomik, Jacek Wojsław
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
    OPIS FIZYCZNY: 312 s.
    SERIA: Media, Business, Culture = Media, Biznes, Kultura, 2544-977X
    ISBN: 978-83-7865-774-3
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    10/14
    TYTUŁ: Media, business, culture, vol. 2, Media image creations - image and word: Media, biznes, kultura, t. 2, Medialne kreacje wizerunkowe - obraz i słowo / ed. by Beata Czechowska-Derkacz, Dominik Chomik, Jacek Wojsław
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
    OPIS FIZYCZNY: 316 s.
    SERIA: Media, Business, Culture = Media, Biznes, Kultura, 2544-977X
    ISBN: 978-83-7865-775-0
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL, ENG
    11/14
    AUTORZY: Dominik Chomik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Overtones carried by the words economics, economic and economically in the media discourse on the reform of Polish universities in the years 2011-2014
    ŹRÓDŁO: W: Media economics, economic issues in the media : theory and practice / red. nauk. Bogusław Nierenberg, Jerzy Gołuchowski, Marek Łuczak, Aleksandra Pethe, Marzena Barańska, Dorota Marquardt
    ADRES WYDAWNICZY: Warsaw : PWN, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 132-145
    ISBN: 978-83-01-19237-2
    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • discourse analysis
  • Media Studies
  • academic discourse
  • higher education policy

    12/14
    AUTORZY: Dominik Chomik, Jacek Wojsław.
    TYTUŁ: Pasków TVP Info życie po życiu. Internetowy dyskurs wokół współczesnych tickerów telewizyjnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Afterlife of Polish television (TVP) info news tickers. Internet based discourse surrounding contemporary tv tickers
    ŹRÓDŁO: Rocznik Bibliologiczno-Prasoznawczy. - 2018, T. 10 (21), s. 73-84
    p-ISSN: 2080-4938
    e-ISSN: 2449-898X

    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • pasek informacyjny
  • ticker
  • pasek TVP Info

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • news ticker
  • TVP Info crawl

    Adres url:
    13/14
    AUTORZY: Dominik Chomik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Polski antyklerykalizm medialny jako problem badawczy - kilka refleksji na marginesie badań przedstawiania księży w tabloidzie
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Polish media anti-clericalism as a research issue: some reflections on research into the presentation of priests in the tabloid press
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Media image creations - image and word = Media, biznes, kultura, t. 2, Medialne kreacje wizerunkowe - obraz i słowo / ed. by Beata Czechowska-Derkacz, Dominik Chomik, Jacek Wojsław
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
    SERIA: Media, Business, Culture = Media, Biznes, Kultura, 2544-977X
    OPIS FIZYCZNY: S. 187-205
    ISBN: 978-83-7865-775-0
    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    14/14
    AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz, Dominik Chomik, Jacek Wojsław.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Świat medialnych wizerunków
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The world of media images
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Media image creations - image and word = Media, biznes, kultura, t. 2, Medialne kreacje wizerunkowe - obraz i słowo / ed. by Beata Czechowska-Derkacz, Dominik Chomik, Jacek Wojsław
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
    SERIA: Media, Business, Culture = Media, Biznes, Kultura, 2544-977X
    OPIS FIZYCZNY: S. 11-21 [wersja pol.], s. 23-33 [wersja ang.]
    ISBN: 978-83-7865-775-0
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL, ENG
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego