logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: CZECHOWSKA-DERKACZ BEATA
Liczba odnalezionych rekordów: 24



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/24
AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: 40 lat Uniwersytetu Gdańskiego
ŹRÓDŁO: W: 40 lat Uniwersytetu Gdańskiego / [oprac. i red. tekstów Beata Czechowska-Derkacz]
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; [Pelplin] : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego : Wydawnictwo Bernardinum, 2010
OPIS FIZYCZNY: S. 10-19
ISBN: 978-83-7326-667-4
ISBN: 978-83-7380-787-7
Typ publikacji: PWS
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/24
TYTUŁ: 40 lat Uniwersytetu Gdańskiego / [oprac. i red. tekstów Beata Czechowska-Derkacz]
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; [Pelplin] : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego : Wydawnictwo Bernardinum, 2010
OPIS FIZYCZNY: 84 s., il. kolor., 30 cm
ISBN: 978-83-7326-667-4
ISBN: 978-83-7380-787-7
Typ publikacji: POP
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/24
AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Inforozrywka i tabloidyzacja w polskich mediach po 1989 roku w kontekście komunikacji politycznej
ŹRÓDŁO: W: Media, biznes, kultura, t. 2 / pod red. Jana Krefta, Roberta Stopikowskiego
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo "Marpress", cop. 2011
OPIS FIZYCZNY: S. [290]-298
ISBN: 978-83-7528-074-6
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
4/24
AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz.
TYTUŁ: Magia politycznych wizerunków w mediach : Aleksander Kwaśniewski i Andrzej Lepper : studium przypadków
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2012
OPIS FIZYCZNY: 232 s., VI s., 24 cm
ISBN: 978-83-7326-881-4
UWAGI: Bibliogr. s. 229-232
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
5/24
TYTUŁ: 10 lat środowiska, 20 konferencji : promocja wyższej edukacji / [red. Beata Czechowska-Derkacz et al.]
ADRES WYDAWNICZY: Wrocław : Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich PRom, 2013
OPIS FIZYCZNY: 119, [3] s., il., 27 cm
ISBN: 978-83-936397-0-0
Typ publikacji: PEK
Język publikacji: POL
Adres url:
6/24
AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rankingi. Chaos planowany, jakość do poprawki
ŹRÓDŁO: W: 10 lat środowiska, 20 konferencji : promocja wyższej edukacji / [red. Beata Czechowska-Derkacz et al.]
ADRES WYDAWNICZY: Wrocław : Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich PRom, 2013
OPIS FIZYCZNY: S. 20-26
ISBN: 978-83-936397-0-0
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Adres url:
7/24
AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz.
TYTUŁ: Próba dochodzenia prawdy w mediach, czyli o sprostowaniu jako narzędziu komunikacji z punktu widzenia zawodowych komunikatorów - rzeczników prasowych, cz. 1
ŹRÓDŁO: PRoto.pl, [dokument elektroniczny]. - Utworzone 25 listopada 2014
TRYB DOSTĘPU: http://www.proto.pl/artykuly/info?itemId=134876 [dostęp 8.12.2014]
Typ publikacji: VAR
Język publikacji: POL
Adres url:
8/24
AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz.
TYTUŁ: Próba dochodzenia prawdy w mediach, czyli o sprostowaniu jako narzędziu komunikacji z punktu widzenia zawodowych komunikatorów - rzeczników prasowych, cz. 2
ŹRÓDŁO: PRoto.pl, [dokument elektroniczny]. - Utworzone 27 listopada 2014
TRYB DOSTĘPU: http://www.proto.pl/artykuly/info?itemId=134919 [dostęp 8.12.2014]
Typ publikacji: VAR
Język publikacji: POL
Adres url:
9/24
AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dziennikarstwo obywatelskie - o mediach w rękach odbiorców
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Citizen journalism - media in audience hands
ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media = Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
OPIS FIZYCZNY: S. 545-[562]
ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
Miejsce konferencji: Gdańsk
Kraj: PL
Od dnia: 2013.10.10
Do dnia: 2013.10.11
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dziennikarstwo obywatelskie
  • kultura konwergencji
  • media społecznościowe
  • cyfrowe pokolenie
  • demokracja 2.0

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • citizen journalism
  • convergence culture
  • social media
  • digital generation
  • democracy 2.0

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/24
    AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Jakość komunikacji w działaniach rzecznika prasowego
    ŹRÓDŁO: W: Rzecznik prasowy : oczekiwania i możliwości : perspektywa teoretyczna i praktyczna / Beata Czechowska-Derkacz, Marek Zimnak (red.)
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. [52]-68
    ISBN: 978-83-7930-686-2
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • jakość komunikacji
  • komunikacja stosowna
  • komunikacja skuteczna
  • komunikacja kompetentna
  • modele komunikacyjne
  • proces komunikacji
  • komunikacja interpersonalna
  • komunikacja impersonalna
  • perswazja
  • propaganda
  • manipulacja
  • techniki wpływu
  • język perswazji

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/24
    AUTORZY: Beata Czechowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Konferencja prasowa i briefing - spotkania na pewnym gruncie
    ŹRÓDŁO: W: Rzecznik prasowy : oczekiwania i możliwości : perspektywa teoretyczna i praktyczna / Beata Czechowska-Derkacz, Marek Zimnak (red.)
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. [119]-129
    ISBN: 978-83-7930-686-2
    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • briefing
  • konferencja prasowa
  • event
  • czas
  • miejsce
  • scenariusz
  • termin konferencji
  • gadżety

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/24
    AUTORZY: Beata Czechowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Krytyka w mediach - oświadczenie i odpowiedź na skargę
    ŹRÓDŁO: W: Rzecznik prasowy : oczekiwania i możliwości : perspektywa teoretyczna i praktyczna / Beata Czechowska-Derkacz, Marek Zimnak (red.)
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. [130]-138
    ISBN: 978-83-7930-686-2
    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • krytyka prasowa
  • odpowiedź na skargę
  • oświadczenie
  • talking points
  • rekompensata
  • przeprosiny

    13/24
    AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz, Marek Zimnak.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Podsumowanie
    ŹRÓDŁO: W: Rzecznik prasowy : oczekiwania i możliwości : perspektywa teoretyczna i praktyczna / Beata Czechowska-Derkacz, Marek Zimnak (red.)
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. [219]-222
    ISBN: 978-83-7930-686-2
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    14/24
    AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Relacje z mediami - modele współpracy
    ŹRÓDŁO: W: Rzecznik prasowy : oczekiwania i możliwości : perspektywa teoretyczna i praktyczna / Beata Czechowska-Derkacz, Marek Zimnak (red.)
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. [31]-51
    ISBN: 978-83-7930-686-2
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media relations (MR)
  • narzędzia MR
  • strategia obecności w mediach
  • formalne kontakty
  • nieformalne kontakty
  • rola rzecznika prasowego
  • przekaz medialny
  • testy produktów
  • media trip
  • media-tour
  • artykuł sponsorowany
  • event

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/24
    AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rzecznik prasowy - specjalista ds. PR - zadania i miejsce w organizacji
    ŹRÓDŁO: W: Rzecznik prasowy : oczekiwania i możliwości : perspektywa teoretyczna i praktyczna / Beata Czechowska-Derkacz, Marek Zimnak (red.)
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. [14]-30
    ISBN: 978-83-7930-686-2
    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • public relations
  • rzecznik prasowy
  • specjalista ds. public relations
  • media relations
  • specjalista ds. media relations
  • kształtowanie reputacji
  • komunikowanie korporacyjne
  • wizerunek
  • reputacja
  • zadania/zakres obowiązków
  • marketing
  • mega-marketing

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    16/24
    TYTUŁ: Rzecznik prasowy : oczekiwania i możliwości : perspektywa teoretyczna i praktyczna / Beata Czechowska-Derkacz, Marek Zimnak (red.)
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 222, [3] s., il., 23 cm
    ISBN: 978-83-7930-686-2
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    17/24
    AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz, Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ: Uczelnie w medialnym kryzysie - dychotomiczny obraz naukowca i uczelni wyższej w mediach
    ŹRÓDŁO: Naukowy Przegląd Dziennikarski = Journalism Quarterly Research Review, [dokument elektroniczny]. - 2015, nr 4, s. 42-61
    TRYB DOSTĘPU: http://naukowy-przeglad-dziennikarski.org/nr/2-2015/3.pdf [dostęp 20.07.2015]
    e-ISSN: 2084-8064

    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:
    18/24
    AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz, Marek Zimnak.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wstęp
    ŹRÓDŁO: W: Rzecznik prasowy : oczekiwania i możliwości : perspektywa teoretyczna i praktyczna / Beata Czechowska-Derkacz, Marek Zimnak (red.)
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. [9]-11
    ISBN: 978-83-7930-686-2
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    19/24
    AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wystąpienia w mediach
    ŹRÓDŁO: W: Rzecznik prasowy : oczekiwania i możliwości : perspektywa teoretyczna i praktyczna / Beata Czechowska-Derkacz, Marek Zimnak (red.)
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. [69]-78
    ISBN: 978-83-7930-686-2
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wystąpienia w mediach
  • wystąpienia perswazyjne
  • wystąpienia informacyjne
  • cel
  • mówca kompetentny
  • lęk
  • pierwsze wrażenie
  • "setka"
  • przekaz werbalny
  • przekaz niewerbalny
  • mimika
  • gesty
  • wygląd
  • głos
  • styl
  • poprawność językowa
  • dress code

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    20/24
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Beata Czechowska-Derkacz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Funkcjonowanie dualizmu wizerunkowego polskich naukowców w przekazach medialnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Image dualism of Polish scholars in media coverage
    ŹRÓDŁO: W: Komunikowanie o nauce / pod red. Edyty Żyrek-Horodyskiej i Magdaleny Hodalskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 195-212
    ISBN: 978-83-233-4099-7
    ISBN: 978-83-233-9423-5 (e-book)
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    21/24
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska, Katarzyna Bałandynowicz-Panfil, Beata Czechowska-Derkacz, Katarzyna Walotek-Ściańska.
    TYTUŁ: Identity and image in media communication
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Wydawnictwo Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 156 s.
    ISBN: 978-83-8083-431-6 (pol)
    ISBN: 978-0-9927953-3-7 (irl)
    UWAGI: Bibliogr. przy rodziałach
    Typ publikacji: ZM
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 25.000
    22/24
    AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz.
    TYTUŁ: Newsowy charakter artykułów o nauce w polskich tygodnikach opinii
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The newsworthy charackter of articles on research subjects in Polish weekly magazines
    ŹRÓDŁO: Horyzonty Wychowania. - 2017, Vol. 16, no. 39, s. 115-133
    p-ISSN: 1643-9171
    e-ISSN: 2391-9485

    UWAGI: Bibliogr. 43 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nauka
  • naukowiec
  • badania naukowe
  • wizerunek
  • news

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • science
  • scholarship
  • scientists
  • scholars
  • research
  • image
  • news

    Adres url:
    DOI:
    23/24
    AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz, Małgorzata Łosiewicz, Andrzej Ostrowski.
    TYTUŁ: Nie zabijaj, nie kradnij… Sytuacje kryzysu najwyższego ryzyka na uczelniach wyższych w relacjach mediów
    ŹRÓDŁO: Studia Medioznawcze = Media Studies. - 2017, nr 3 (70), s. 91-99
    p-ISSN: 1641-0920
    e-ISSN: 2451-1617

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Adres url:
    24/24
    AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz, Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ: Wstęp. Media - Biznes - Kultura
    ŹRÓDŁO: Progress : Journal of Young Researchers. - 2018, nr 4, s. 7-10
    p-ISSN: 2543-8638
    e-ISSN: 2543-9928

    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego