logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: DASZKIEWICZ MICHAŁ
Liczba odnalezionych rekordów: 18



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietl/ukryj etykiety | Wy¶wietl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/18
AUTORZY: Michał Daszkiewicz.
TYTUŁ: Uczenie się i egzamin "na ustach" uczniów i nauczycieli : kontrastywna analiza wypowiedzi obojga stron
¬RÓDŁO: Edukacja : studia, badania, innowacje. - 2008, nr 1 (101), s. 33-44
p-ISSN: 0239-6858

UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BUG]
2/18
AUTORZY: Michał Daszkiewicz.
TYTUŁ: Theoretical discussion on how interdisciplinary knowledge serves educational practice
¬RÓDŁO: Polish Journal of Social Science. - 2009, Vol. 4, no. 1, s. [119]-137
p-ISSN: 1896-7817

UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 2.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • interdisciplinarity
  • educational practice
  • foreign language teaching
  • glottodydaktyka
  • merge of social sciences

    Adres url:
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BUG]
    3/18
    AUTORZY: Michał Daszkiewicz.
    TYTUŁ: Common sense of L2 instruction in early education. Its salience and transferability.
    ¬RÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2011, R. 7, nr 3, s. [116]-123.
    p-ISSN: 1734-1582

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • common sense
  • early education
  • teaching English to lower primary children
  • comprehensive approach
  • L2 teaching methods

    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BUG]
    4/18
    AUTORZY: Michał Daszkiewicz.
    TYTUŁ: Potencjał poznawczy wybranych monografii z kręgu diagnostyki edukacyjnej : perspektywa językoznawcza
    ¬RÓDŁO: Ruch Pedagogiczny. - 2014, R. 85, nr 2, s. 162-[166]
    p-ISSN: 0483-4992

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BUG]
    5/18
    AUTORZY: Michał Daszkiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Expressing knowledge as a personal educational event
    ¬RÓDŁO: W: General education and language teaching methodology : the Gdańsk School of ELT / Karolina Janczukowicz, Mikołaj Rychło (eds.)
    ADRES WYDAWNICZY: Frankfurt am Main [etc.] : Peter Lang, 2015
    SERIA: Gdańsk Studies in Language, 2196-016X, vol. 3
    OPIS FIZYCZNY: S. 95-110
    ISBN: 978-3-631-64919-0 (print)
    ISBN: 978-3-653-03987-0 (e-book)
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • personalness
  • educational event
  • expression of knowledge
  • text creation

    DOI:
    6/18
    AUTORZY: Michał Daszkiewicz.
    TYTUŁ: Learner's utterance as a foundation of personal-experience-oriented classroom diagnostics
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: WypowiedĽ ucznia jako podstawa diagnostyki nieformalnej ukierunkowanej na do¶wiadczenie osobiste
    ¬RÓDŁO: Kwartalnik Pedagogiczny. - 2015, R. 60, nr 4, s. 130-140
    p-ISSN: 0023-5938

    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wypowiedĽ ucznia
  • diagnostyka edukacyjna
  • językowe zdarzenie edukacyjne
  • osobiste zdarzenie edukacyjne

    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BUG]
    7/18
    AUTORZY: Michał Daszkiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Testing as a source of personal educational experience
    ¬RÓDŁO: W: General education and language teaching methodology : the Gdańsk School of ELT / Karolina Janczukowicz, Mikołaj Rychło (eds.)
    ADRES WYDAWNICZY: Frankfurt am Main [etc.] : Peter Lang, 2015
    SERIA: Gdańsk Studies in Language, 2196-016X, vol. 3
    OPIS FIZYCZNY: S. 147-165
    ISBN: 978-3-631-64919-0 (print)
    ISBN: 978-3-653-03987-0 (e-book)
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • personalness
  • validity
  • educational experience
  • testing
  • language assessment

    8/18
    AUTORZY: Michał Daszkiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: WypowiedĽ ucznia jako podstawa diagnostyki edukacyjnej ukierunkowanej na kategorię do¶wiadczenia osobistego
    ¬RÓDŁO: W: Zastosowania diagnozy edukacyjnej : XXI Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej, Bydgoszcz, 17-19 wrze¶nia 2015 r. : praca zbiorowa / pod red. Bolesława Niemierko i Marii Krystyny Szmigiel
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Grupa Tomami, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 87
    ISBN: 978-83-63873-17-2
    Tytuł-nazwa konferencji: XXI Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej
    Miejsce konferencji: Bydgoszcz
    Kraj: PL
    Od dnia: 2015.09.17
    Do dnia: 2015.09.19
    Typ publikacji: PSZ
    Język publikacji: POL
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BUG]
    9/18
    AUTORZY: Michał Daszkiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: A directed utterance as a personal educational event and a tool for seamlessness between (L1 and L2) reception and production
    ¬RÓDŁO: W: Language education : controversies, observations and proposals / Danuta Stanulewicz, Karolina Janczukowicz, Małgorzata Rocławska-Daniluk (eds.)
    ADRES WYDAWNICZY: Frankfurt am Main [etc.] : Peter Lang, 2016
    SERIA: Gdańsk Studies in Language, 2196-016X, vol. 10
    OPIS FIZYCZNY: S. 215-225
    ISBN: 978-3-631-65880-2
    ISBN: 978-3-653-05195-7 (e-book)
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • directed utterance
  • gap between reception and production
  • personal educational event
  • seamlessness

    10/18
    AUTORZY: Michał Daszkiewicz.
    TYTUŁ: Compose your own English. Theoretical foundations and practical aspects of a personalized speaking-oriented EFL approach
    ¬RÓDŁO: Filologičeskie Nauki. Naučnye Doklady Vysšej Školy. - 2017, no. 2, s. 37-50
    p-ISSN: 2310-4287

    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new approach to teaching and learning
  • learners' language composition
  • practical method

    DOI:
    11/18
    AUTORZY: Michał Daszkiewicz.
    TYTUŁ: Do English learners from different countries approach ("compose") topics differently? A study report
    ¬RÓDŁO: CrossRoads, [dokument elektroniczny]. - 2017, iss. 16, 1, s. 4-18
    e-ISSN: 2300-6250

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • composing your own English
  • attitude to L2
  • personalised learning
  • language mastery/masterpiece
  • intercultural differences

    Adres url:
    DOI:
    12/18
    AUTORZY: Michał Daszkiewicz, Anna Wasilewska, Ewa Filipiak, Ryszard Wenzel.
    TYTUŁ: Educational role of language
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 163, [1] s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-65155-68-9
    UWAGI: Bibliogr. s. 151-156
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 25.000
    13/18
    AUTORZY: Anna Wasilewska, Michał Daszkiewicz.
    TYTUŁ: Idee i projekty : sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Pedagogiczno-Lingwistycznej "Edukacyjna Rola Języka. Learn to speak, speak to learn", Gdańsk, 9-10 czerwca 2016 r.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Ideas and projects : A report of the International Pedagogical and Linguistic Conference "Educational role of language. Learn to speak, speak to learn", University of Gdańsk, 9-10 June 2016
    ¬RÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2017, R. 13, nr 1(36), s. 123-127
    p-ISSN: 1734-1582
    e-ISSN: 2451-2230

    Typ publikacji: POS
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • educational role of language
  • speech
  • language potential
  • language activity
  • personal experience
  • linguistic matrixes

    Adres url:
    DOI:
    14/18
    AUTORZY: Michał Daszkiewicz.
    TYTUŁ: Personal experiencing of spoken English by Poles
    ¬RÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2017, R. 13, nr 1(36), s. 33-41
    p-ISSN: 1734-1582
    e-ISSN: 2451-2230

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • English
  • second language
  • affect
  • personal educational event
  • directed utterance

    Adres url:
    DOI:
    15/18
    AUTORZY: Michał Daszkiewicz.
    TYTUŁ: Psycholinguistic study of personal approach of EFL students to learning English topical vocabulary
    ¬RÓDŁO: Filologičeskie Nauki. Naučnye Doklady Vysšej Školy. - 2017, no. 6, s. 38-49
    p-ISSN: 2310-4287

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • personal approach to language
  • composing your own English
  • masterpiece
  • English vocabulary
  • second language learning

    DOI:
    16/18
    AUTORZY: Michał Daszkiewicz.
    TYTUŁ: Sprawozdanie ze wstępnego etapu działalno¶ci międzynarodowej sieci pracowników naukowych Educational Role of Language Network
    ¬RÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2017, R. 13, nr 2 (37), s. 137-140
    p-ISSN: 1734-1582
    e-ISSN: 2451-2230

    Typ publikacji: POS
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • educational role of language
  • network
  • linguistic paradigm
  • oracy
  • language beliefs
  • language activity
  • language experience
  • linguistic matrices of reality interpretation

    Adres url:
    17/18
    AUTORZY: Michał Daszkiewicz, Ryszard Wenzel, Monika Kusiak-Pisowacka.
    TYTUŁ: Educational role of language skills
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
    OPIS FIZYCZNY: 200 s.
    ISBN: 978-83-7865-719-4
    UWAGI: Indeks
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 25.000
    18/18
    AUTORZY: Michał Daszkiewicz.
    TYTUŁ: Language conventions - paradoxically - as grounds for EFL students' (oracy-oriented) personal experience
    ¬RÓDŁO: Filologičeskie Nauki. Naučnye Doklady Vysšej Školy. - 2018, no. 5, s. 26-34
    p-ISSN: 2310-4287

    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • foreign language learning
  • educational experience
  • linguistic
  • language conventions
  • directed utterance
  • L2 oracy
  • personal experience of language

    DOI:
      Wy¶wietl ponownie stosuj±c format:
  • Wy¶wietl/ukryj etykiety | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego