logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: DRABATA AGNIESZKA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Agnieszka Drabata.
TYTUŁ: Nauczyciel wobec reifikacji tożsamości ucznia z niepełnosprawnością intelektualną
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of a teacher in the reification in the identity of a student with intellectual disability
ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2016, nr 23, s. 173-186
p-ISSN: 2080-9476

UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
UWAGI: Tyt. nru: (Re)wizje profesjonalizmu. Kształcenie w obliczu systemowych zmian i potrzeb podmiotu
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reifikacja
  • tożsamość ucznia
  • obiektywizacja
  • nauczyciel
  • niepełnosprawność intelektualna
  • etykietowanie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • reification
  • student's identity
  • objectification
  • teacher
  • intellectual disability
  • labeling

    2/3
    AUTORZY: Agnieszka Drabata.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Z rozważań nad integracją uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w ponowoczesnej rzeczywistości
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Reflection on the integration of students with intellectual disabilities in postmodern reality
    ŹRÓDŁO: W: Wyzwania i kierunki rozwoju nauk społecznych, [dokument elektroniczny] / red. nauk. Sandra Frąckowiak, Patrycja Łaga, Margaretta Mielewczyk, Marta Pięta, Agnieszka Ploetzing, Monika Ruksztełło
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Uniwersytet Gdański. Wydział Nauk Społecznych. Instytut Politologii, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 232-256
    ISBN: 978-83-64970-11-5
    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    UWAGI: https://issuu.com/politologiaug/docs/wyzwania_i_kierunki_rozwoju_nauk_sp_d44c7eb963ef80 [dostęp 25.01.2017]
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • niepełnosprawność intelektualna
  • cele integracji
  • paradygmat integracyjny
  • ponowoczesność
  • koegzystencja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • intellectual disability
  • integration objectives
  • integration paradigm
  • posmodernism
  • coexistence

    Adres url:
    3/3
    AUTORZY: Agnieszka Drabata.
    TYTUŁ: Dekonstrukcja znaczeń nadawanych żądaniom przez nauczycieli pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Deconstruction of meanings given to demands by teachers working with students with intellectual disabilities
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2018, nr 30, s. 295-310
    p-ISSN: 2080-9476
    e-ISSN: 2544-0519

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Konteksty niepełnosprawności. Prawo - wsparcie - zmiana
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • szkoła
  • obowiązek
  • przymus
  • żądanie
  • proces edukacyjny
  • emancypacja
  • niepełnosprawność intelektualna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school
  • duty
  • coercion
  • demand
  • educational process
  • emancipation
  • intellectual disability

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego