logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: DRYL TOMASZ
Liczba odnalezionych rekordów: 34



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/34
AUTORZY: Wioleta Dryl, Tomasz Dryl.
TYTUŁ: Kontrola marketingowa w przedsiębiorstwie jako element zarządzania organizacją
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing control as element of management in enterprises
ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. - 2008, 4, s. 19-31
p-ISSN: 1732-1565

UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
UWAGI: Tyt. tomu: Rynek kapitałowy i pieniężny : wybrane aspekty
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/34
AUTORZY: Tomasz Dryl.
TYTUŁ: Serwisy społecznościowe Web 2.0 jako element budowania interakcji przedsiębiorstwa z klientami
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Communities websites Web 2.0 as an element of enterprises and customers interactions
ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. - 2008, 3, s. 35-42
p-ISSN: 1732-1565

UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
UWAGI: Tyt. tomu: Innowacje i konkurencyjność : wybrane problemy
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/34
AUTORZY: Wioleta Dryl, Tomasz Dryl.
TYTUŁ: Kontrola marketingowa z wykorzystaniem audytu marketingowego jako determinanta sukcesu współczesnych organizacji
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing control with the use of marketing audit as a deceiving factor of organizations success
ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. - 2009, 2/2, s. [518]-526
p-ISSN: 1732-1565

UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
UWAGI: Tyt. tomu: Systemowe uwarunkowania sukcesu organizacji
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
4/34
AUTORZY: Tomasz Dryl.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Koncepcja marketingu
ŹRÓDŁO: W: Koncepcje zarządzania : podręcznik akademicki / red. nauk. Małgorzata Czerska, Agnieszka A. Szpitter
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2010
OPIS FIZYCZNY: S. [213]-224
ISBN: 978-83-255-1530-0
UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. [367]-377
Typ publikacji: POE
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
5/34
AUTORZY: Tomasz Dryl.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Organizacja sieciowa
ŹRÓDŁO: W: Koncepcje zarządzania : podręcznik akademicki / red. nauk. Małgorzata Czerska, Agnieszka A. Szpitter
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2010
OPIS FIZYCZNY: S. [245]-261
ISBN: 978-83-255-1530-0
UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. [367]-377
Typ publikacji: POE
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
6/34
AUTORZY: Tomasz Dryl.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing information systems
ŹRÓDŁO: W: Przedsiębiorstwo na rynku globalnym / pod red. Anety Oniszczuk-Jastrząbek, Tomasza Gutowskiego, Janusza Żurka
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2010
OPIS FIZYCZNY: S. [173]-180
ISBN: 978-83-7531-069-6
UWAGI: Bibliogr. 1 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
7/34
AUTORZY: Tomasz Dryl.
TYTUŁ: Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem mediów społecznościowych jako źródło sukcesu orgnizacji
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing communication through social media as a source of organizational success
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. - 2011, nr 171, s. [62]-71
p-ISSN: 1689-7374

UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
UWAGI: Tyt. tomu: Wybory strategiczne w przedsiębiorstwach: ujęcie sektorowe
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • serwisy społecznościowe
  • modele komunikacji marketingowej
  • marketing 3.0

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/34
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Kreowanie marki w dobie marketingu sensualnego jako źródło sukcesu organizacji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Brand creation in the time of sensual marketing as a source of organization success
    ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. - 2011, 4/2, s. [73]-81
    p-ISSN: 1732-1565

    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Źródła sukcesu organizacji
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/34
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Zaufanie jako element zarządzania marką.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Confidence as an element of brand management.
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. [43]-53.
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marka
  • zaufanie
  • konsument
  • zmysły

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • confidence
  • consumer
  • brand
  • senses

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/34
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Tomasz Dryl.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Marketing audit as a tool of minimizing the marketing risk
    ŹRÓDŁO: W: Marketing trends in theory and practice : scientific papers / Štefan Hittmár ed.
    ADRES WYDAWNICZY: Žilina : Faculty of Management Science and Informatics, University of Žilina, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 19-22
    ISBN: 978-80-554-0737-1
    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • risk
  • marketing risk
  • marketing audit

    11/34
    AUTORZY: Tomasz Dryl, Wioleta Dryl.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Podejście sensoryczne jako narzędzie wspierające proces kształtowania zaufania konsumenta do marki
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Sensory approach as a tool supporting process of developing consumer confidence in the brand
    ŹRÓDŁO: W: Uwarunkowania sukcesu organizacji / red. nauk. Halina Czubasiewicz, Zdzisław Mokwa, Piotr Walentynowicz
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, [2013]
    OPIS FIZYCZNY: S. [353]-368
    ISBN: 978-83-7531-261-4
    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zaufanie
  • marka
  • marka sensoryczna
  • rozbicie marki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • trust
  • brand
  • sensory brand
  • smashing the brand process

    12/34
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Trust to the brand as a determinant of consumer's behaviour in times of crisis
    ŹRÓDŁO: W: Marketing trends in theory and practice : scientific papers / Štefan Hittmár ed.
    ADRES WYDAWNICZY: Žilina : Faculty of Management Science and Informatics, University of Žilina, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 72-74
    ISBN: 978-80-554-0737-1
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer
  • trust
  • brand
  • crisis

    13/34
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Zaufanie do marki globalnej
    ŹRÓDŁO: Roczniki Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. - 2013, nr 12 (12), s. 309-324
    p-ISSN: 1643-8175

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zaufanie
  • marka
  • marka globalna
  • zaufanie do marki

    14/34
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zaufanie do marki jako czynnik determinujący zachowanie konsumenta w czasach kryzysu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Trust the brand as a determinant of consumer behavior in times of crisis
    ŹRÓDŁO: W: Uwarunkowania sukcesu organizacji / red. nauk. Halina Czubasiewicz, Zdzisław Mokwa, Piotr Walentynowicz
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, [2013]
    OPIS FIZYCZNY: S. [369]-384
    ISBN: 978-83-7531-261-4
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zaufanie
  • konsument
  • kryzys

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • trust
  • consument
  • crisis

    15/34
    AUTORZY: Bogdan Nogalski, Tomasz Dryl, Jarosław Waśniewski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Brand of a product and knowledge about its producer as factors determining consumers trust in brand
    ŹRÓDŁO: W: Managing organizations in changing environment : models, concepts, mechanisms / ed. by Andrzej Jaki, Tomasz Rojek
    ADRES WYDAWNICZY: Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 279-290
    ISBN: 978-83-62511-68-6
    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    16/34
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Czas na EB, czyli zaufanie do marki przedsiębiorstwa w kontekście zarządzania marką pracodawcy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The importance of trust in the company's brand in the context of the employer brand management
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2014, R. 12, nr 2, s. 55-69
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • employer branding
  • zarządzanie marką
  • zaufanie do marki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • brand management
  • trust to brand
  • employer branding

    Adres url:
    17/34
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Zaufanie konsumenta do marki produktu na rynku konsumpcyjnym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Trust in the brand of product on the consumer market
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2014, R. 21, nr 8, s. 1044-1051
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    UWAGI: Artykuł na CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marka
  • zaufanie
  • zaufanie do marki
  • zarządzanie zaufaniem
  • zarządzanie marką
  • zarządzanie zaufaniem do marki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • brand
  • trust
  • trust in the brand
  • trust management
  • brand management
  • trust in brand management

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    18/34
    AUTORZY: Robert Bęben, Wioleta Dryl, Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: "Menedżer Jutra", czyli kształcenie umiejętności praktycznych studentów jako element tworzenia przedsiębiorczości akademickiej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Manager of Tomorrow", increase practical skills of students as part of creating the pre-academic entrepreneurship
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2015, R. 13, nr 4, cz. 1, s. 47-59
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zarządzanie projektem
  • przedsiębiorczość akademicka
  • zarządzanie uczelnią

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • project management
  • academic entrepreneurship
  • university management

    Adres url:
    19/34
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Czynniki determinujące zaufanie konsumentów do komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w Internecie w erze współuczestnictwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Determinants of consumers trust in advertising in the Internet in the participatory era
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2015, R. 22, nr 8, s. 139-148
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zaufanie
  • marketing internetowy
  • zachowanie konsumenta

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • trust
  • internet marketing
  • consumer behavior

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    20/34
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Nelson Jorge Ribeiro Duarte, Anna Dziadkiewicz, Joanna Nieżurawska, Lech Nieżurawski, Tiago Fernando Ferreira Lopes, Carla Sofia Gonçalves Pereira, Vitor Ricardo Santos.
    TYTUŁ: Knowledge transfer in network organization. An example of the Polish-Portuguese network of researchers (preliminary phase)
    ŹRÓDŁO: Torun Business Review. - 2015, Vol. 14 (1), s. 37-46
    p-ISSN: 1643-8175
    e-ISSN: 2451-0955

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • knowledge transfer
  • network organization

    Adres url:
    DOI:
    21/34
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Serwisy społecznościowe Web 2.0 jako przykład innowacji w marketingu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Web 2.0 social networking sites as an example of innovation in marketing
    ŹRÓDŁO: Logistyka (dodatek na CD Logistyka-nauka) , [dokument elektroniczny]. - 2015, nr 2, s. 1181-1189CD nr 2
    p-ISSN: 1231-5478

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    22/34
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Blogs among other social media - analysis of blogs and other social media in marketing context
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie Mediami, [dokument elektroniczny]. - 2016, T. 4, nr 2, s. 55-67
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ejournals.eu/ZM/Tom-4/2-2016/art/7918/ [dostęp 06.12.2016]
    e-ISSN: 2354-0214

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • e-marketing
  • Internet users behavior
  • social network

    DOI:
    23/34
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Kompetencje absolwentów uczelni wyższych z perspektywy ich przydatności na współczesnym rynku pracy
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2016, R. 14, nr 2/2, s. 33-48
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    24/34
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Społeczność marki jako przykład innowacji marketingowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The brand community as an example of marketing innovations
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2016, R. 62, nr 2, s. 90-100
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • innowacje
  • innowacje marketingowe
  • społeczność marki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • innovation
  • marketing innovation
  • brand community

    25/34
    AUTORZY: Nelson Duarte, Vítor Santos, Anna Dziadkiewicz, Joanna Nieżurawska, Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Lech Nieżurawski, Carla Sofia Gonçalves Pereira, Tiago Fernando Ferreira Lopes.
    TYTUŁ: A literature review on barriers and enhancers of Knowledge Transfer
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Stymulanty i bariery w procesie transferu wiedzy - przegląd literatury
    ŹRÓDŁO: Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych. - 2017, Z. 44, s. 175-195
    p-ISSN: 1232-4671

    UWAGI: Bibliogr. 76 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • knowledge transfer
  • cooperation
  • barriers and enhancers
  • stimulants of knowledge transfer
  • destymulants of knowledge transfer
  • conditioning of knowledge transfer

    26/34
    AUTORZY: Joanna Próchniak, Wioleta Dryl, Anna Dziadkiewicz, Mariusz Chmielewski, Tomasz Dryl.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Identyfikacja interesariuszy w projektach infrastrukturalnych
    ŹRÓDŁO: W: Projekty lokalne i regionalne : interesariusze projektu / red. nauk. Henryk Brandenburg, Gabriel Tobor
    ADRES WYDAWNICZY: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 309-327
    ISBN: 978-83-7875-365-0
    ISBN: 978-83-7875-366-7 (e-ISBN)
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    27/34
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Internal branding in organization in the context of internal corporate communication
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Wewnętrzny branding w organizacji w kontekście wewnętrznej komunikacji korporacyjnej
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2017, R. 63, nr 2, s. 56-68
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • branding wewnętrzny
  • zarządzanie marką
  • wewnętrzna komunikacja korporacyjna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • internal branding
  • brand management
  • internal corporate communication

    Adres url:
    28/34
    AUTORZY: Anna Dziadkiewicz, Joanna Nieżurawska-Zając, Nelson Duarte, Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Lech Nieżurawski, Carla Sofia Gonçalves Pereira, Vitor Santos, Tiago Fernando Ferreira Lopes.
    TYTUŁ: Knowledge transfer in Poland and Portugal (closing phase) - summary of cotrans project
    ŹRÓDŁO: Torun Business Review. - 2017, nr 16 (1), s. 49-61
    p-ISSN: 2451-0947
    e-ISSN: 2451-0955

    UWAGI: Bibliogr. 32 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • knowledge transfer
  • enablers and barriers of knowledge transfer
  • design thinking
  • COTRANS model of knowledge transfer

    Adres url:
    DOI:
    29/34
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Luciana de Araujo Gil, Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: The use of Facebook as a means of marketing communication for luxury brands
    ŹRÓDŁO: Torun Business Review. - 2017, nr 16 (1), s. 63-74
    p-ISSN: 2451-0947
    e-ISSN: 2451-0955

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • luxury brands
  • social media
  • Facebook
  • luxury products

    Adres url:
    DOI:
    30/34
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Wartości marki luksusowej i ich znaczenie w procesie kształtowania luksusowego charakteru produktu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Luxury brand values and their importance in the process of shaping the nature of luxury product
    ŹRÓDŁO: Nowoczesne Systemy Zarządzania. - 2017, 12, 1, s. 169-182
    p-ISSN: 1896-9380

    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • produkt luksusowy
  • marka luksusowa
  • percepcja luksusu

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • luxury product
  • luxury brand
  • perception of luxury

    Adres url:
    31/34
    AUTORZY: Anna Dziadkiewicz, Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Joanna Nieżurawska, Lech Nieżurawski, Nelson Duarte, Vítor Santos, Carla Sofia Gonçalves Pereira, Tiago Fernando Ferreira Lopes.
    TYTUŁ: Wiedza jako czynnik determinujący transfer wiedzy pomiędzy Polską a Portugalią (faza ideacji)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Knowledge as a determinant of the knowledge transfer between Poland and Portugal (the ideation phase)
    ŹRÓDŁO: Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych. - 2017, Z. 44, s. 197-209
    p-ISSN: 1232-4671

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • knowledge transfer
  • knowledge management
  • design thinking
  • innovation

    32/34
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Audyt wykorzystania mediów społecznościowych do komunikacji wartości CSR firm farmaceutycznych
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2018, R. 16, nr 3/3, s. 77-92
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    33/34
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym - ocena wpływu wybranych narzędzi na decyzje konsumentów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing communication on the pharmaceutical market - assessment of the impact of selected tools on consumers decisions
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2018, R. 25, nr 4, s. 131-144
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja marketingowa
  • rynek farmaceutyczny
  • komunikacja wielokanałowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communication
  • pharmaceutical market
  • multi-channel communication

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    34/34
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Rola CSR w kształtowaniu zaufania konsumentów do marki organizacji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of CSR in shaping consumer confidence to the organizational brand
    ŹRÓDŁO: Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. - 2018, nr 3 (816), s. 73- 81
    p-ISSN: 0860-6846

    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego