logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: DRYL WIOLETA
Liczba odnalezionych rekordów: 30



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/30
AUTORZY: Wioleta Dryl.
TYTUŁ: Audyt jako narzędzie kontroli marketingowej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Audit as a tool of marketing control
ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. - 2008, 3, s. 43-52
p-ISSN: 1732-1565

UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
UWAGI: Tyt. tomu: Innowacje i konkurencyjność : wybrane problemy
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/30
AUTORZY: Wioleta Dryl, Tomasz Dryl.
TYTUŁ: Kontrola marketingowa w przedsiębiorstwie jako element zarządzania organizacją
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing control as element of management in enterprises
ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. - 2008, 4, s. 19-31
p-ISSN: 1732-1565

UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
UWAGI: Tyt. tomu: Rynek kapitałowy i pieniężny : wybrane aspekty
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/30
AUTORZY: Wioleta Dryl, Tomasz Dryl.
TYTUŁ: Kontrola marketingowa z wykorzystaniem audytu marketingowego jako determinanta sukcesu współczesnych organizacji
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing control with the use of marketing audit as a deceiving factor of organizations success
ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. - 2009, 2/2, s. [518]-526
p-ISSN: 1732-1565

UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
UWAGI: Tyt. tomu: Systemowe uwarunkowania sukcesu organizacji
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
4/30
AUTORZY: Wioleta Dryl.
TYTUŁ: Audyt marketingowy
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwa Fachowe CeDeWu, 2010
OPIS FIZYCZNY: 222 s., il., 24 cm
ISBN: 978-83-7556-312-2
UWAGI: Bibliogr. s. 217-222
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
5/30
AUTORZY: Wioleta Dryl.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kontrola marketingowa w przedsiębiorstwie
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing control in enterprise
ŹRÓDŁO: W: Przedsiębiorstwo na rynku globalnym / pod red. Anety Oniszczuk-Jastrząbek, Tomasza Gutowskiego, Janusza Żurka
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2010
OPIS FIZYCZNY: S. [181]-188
ISBN: 978-83-7531-069-6
UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
6/30
AUTORZY: Wioleta Dryl, Tomasz Dryl.
TYTUŁ: Kreowanie marki w dobie marketingu sensualnego jako źródło sukcesu organizacji
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Brand creation in the time of sensual marketing as a source of organization success
ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. - 2011, 4/2, s. [73]-81
p-ISSN: 1732-1565

UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
UWAGI: Tyt. tomu: Źródła sukcesu organizacji
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
7/30
AUTORZY: Wioleta Dryl.
TYTUŁ: Strategie marketingowe dóbr luksusowych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing strategies of luxury goods
ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. [55]-72
p-ISSN: 2084-5189

UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing mix
  • strategia
  • marketing
  • luksus
  • produkt luksusowy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing mix
  • strategy
  • marketing
  • luxury
  • luxury products

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/30
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Tomasz Dryl.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Marketing audit as a tool of minimizing the marketing risk
    ŹRÓDŁO: W: Marketing trends in theory and practice : scientific papers / Štefan Hittmár ed.
    ADRES WYDAWNICZY: Žilina : Faculty of Management Science and Informatics, University of Žilina, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 19-22
    ISBN: 978-80-554-0737-1
    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • risk
  • marketing risk
  • marketing audit

    9/30
    AUTORZY: Tomasz Dryl, Wioleta Dryl.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Podejście sensoryczne jako narzędzie wspierające proces kształtowania zaufania konsumenta do marki
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Sensory approach as a tool supporting process of developing consumer confidence in the brand
    ŹRÓDŁO: W: Uwarunkowania sukcesu organizacji / red. nauk. Halina Czubasiewicz, Zdzisław Mokwa, Piotr Walentynowicz
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, [2013]
    OPIS FIZYCZNY: S. [353]-368
    ISBN: 978-83-7531-261-4
    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zaufanie
  • marka
  • marka sensoryczna
  • rozbicie marki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • trust
  • brand
  • sensory brand
  • smashing the brand process

    10/30
    AUTORZY: Wioleta Dryl.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The concept of "smashing the brand" in luxury brand management
    ŹRÓDŁO: W: Marketing trends in theory and practice : scientific papers / Štefan Hittmár ed.
    ADRES WYDAWNICZY: Žilina : Faculty of Management Science and Informatics, University of Žilina, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 69-71
    ISBN: 978-80-554-0737-1
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • brand
  • smashing the brand
  • luxury
  • sensory

    11/30
    AUTORZY: Wioleta Dryl.
    TYTUŁ: Wpływ kryzysu na zachowania zakupowe polskich konsumentów dóbr luksusowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Impact of the crisis on the purchasing behavior of Polish luxury goods consumers
    ŹRÓDŁO: Problemy Zarządzania. - 2013, Vol. 11, nr 1, s. 157-170
    p-ISSN: 1644-9584
    e-ISSN: 2300-8792

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kryzys
  • konsument
  • dobra luksusowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • crisis
  • consumer
  • luxury goods

    Adres url:
    DOI:
    12/30
    AUTORZY: Wioleta Dryl.
    TYTUŁ: Wpływ tożsamości marki luksusowej na politykę cenową produktu
    ŹRÓDŁO: Roczniki Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. - 2013, nr 12 (12), s. 325-340
    p-ISSN: 1643-8175

    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • luksus
  • tożsamość marki luksusowej
  • cena
  • marketing mix

    13/30
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Anna Dziadkiewicz.
    TYTUŁ: Design in luxury business
    ŹRÓDŁO: International Journal of Economic Practices and Theories, [dokument elektroniczny]. - 2014, Vol. 4, no. 5, s. 887-893
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ijept.org/index.php/ijept/article/view/Design_in_Luxury_Business/pdf_61 [dostęp 13.03.2015]
    e-ISSN: 2247-7225

    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • customers' behaviour
  • design management
  • luxury goods
  • luxury market
  • product design
  • innovation

    Adres url:
    14/30
    AUTORZY: Wioleta Dryl.
    TYTUŁ: Kiedy zaczyna się luksus? Względność pojęcia produktu luksusowego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: When the luxury begins? The relativity of the concept of luxury product
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2014, R. 21, nr 8, s. 378-385
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    UWAGI: Artykuł na CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • luksus
  • produkt luksusowy
  • marka luksusowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • luxury
  • luxury product
  • luxury brand

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/30
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Robert Bęben.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Luxury brand management
    ŹRÓDŁO: W: Managing organizations in changing environment : models, concepts, mechanisms / ed. by Andrzej Jaki, Tomasz Rojek
    ADRES WYDAWNICZY: Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 261-271
    ISBN: 978-83-62511-68-6
    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    16/30
    AUTORZY: Wioleta Dryl.
    TYTUŁ: The relativity of luxury - a luxury product from a perspective of Polish and foreign consumer
    ŹRÓDŁO: Journal of Intercultural Management. - 2014, Vol. 6, no. 4, s. 25-37
    p-ISSN: 2080-0150

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • luxury
  • consumer
  • relativity

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    17/30
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Anna Dziadkiewicz.
    TYTUŁ: Wpływ designu na decyzje zakupowe konsumentów dóbr luksusowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of design in the strategy of creating luxury good
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2014, R. 12, nr 2, s. 71-85
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • produkty luksusowe
  • zachowania nabywców
  • status społeczny
  • design produktu

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • luxury goods
  • customers' behaviour
  • social status
  • product design

    Adres url:
    18/30
    AUTORZY: Robert Bęben, Wioleta Dryl, Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: "Menedżer Jutra", czyli kształcenie umiejętności praktycznych studentów jako element tworzenia przedsiębiorczości akademickiej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Manager of Tomorrow", increase practical skills of students as part of creating the pre-academic entrepreneurship
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2015, R. 13, nr 4, cz. 1, s. 47-59
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zarządzanie projektem
  • przedsiębiorczość akademicka
  • zarządzanie uczelnią

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • project management
  • academic entrepreneurship
  • university management

    Adres url:
    19/30
    AUTORZY: Wioleta Dryl.
    TYTUŁ: Aktywność marek luksusowych w przestrzeni mediów społecznościowych na przykładzie sektora odzieżowego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The activity of luxury brands in the social media space on the example of clothing sector
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2015, R. 22, nr 8, s. 149-158
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • luksus
  • produkt luksusowy
  • media społecznościowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • luxury
  • luxury product
  • social media

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    20/30
    AUTORZY: Wioleta Dryl.
    TYTUŁ: Internet jako innowacyjna przestrzeń realizacji strategii marketingowych dóbr luksusowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The Internet as an innovative space of implementation of luxury goods marketing strategies
    ŹRÓDŁO: Logistyka (dodatek na CD Logistyka-nauka) , [dokument elektroniczny]. - 2015, nr 2, s. 1190-1196CD nr 2
    p-ISSN: 1231-5478

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    21/30
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Nelson Jorge Ribeiro Duarte, Anna Dziadkiewicz, Joanna Nieżurawska, Lech Nieżurawski, Tiago Fernando Ferreira Lopes, Carla Sofia Gonçalves Pereira, Vitor Ricardo Santos.
    TYTUŁ: Knowledge transfer in network organization. An example of the Polish-Portuguese network of researchers (preliminary phase)
    ŹRÓDŁO: Torun Business Review. - 2015, Vol. 14 (1), s. 37-46
    p-ISSN: 1643-8175
    e-ISSN: 2451-0955

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • knowledge transfer
  • network organization

    Adres url:
    DOI:
    22/30
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Kompetencje absolwentów uczelni wyższych z perspektywy ich przydatności na współczesnym rynku pracy
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2016, R. 14, nr 2/2, s. 33-48
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    23/30
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Luciana de Araujo Gil.
    TYTUŁ: Stosunek młodych polskich konsumentów do produktów luksusowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Attitude of young Polish consumers towards luxury products
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2016, R. 62, nr 2, s. 101-113
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. 41 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • luksus
  • produkt luksusowy
  • konsument dóbr luksusowych
  • stosunek do luksusu

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • luxury
  • luxury product
  • consumers of luxury goods
  • attitude towards luxury

    24/30
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Arkadiusz Kozłowski.
    TYTUŁ: The attitude to luxury amongst young Polish and Portuguese consumers
    ŹRÓDŁO: Economics and Business Review. - 2016, Vol. 2 (16), no. 2, s. 94-112
    p-ISSN: 2392-1641
    e-ISSN: 2450-0097

    UWAGI: Bibliogr. 52 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • luxury
  • attitude to luxury
  • luxury product
  • consumers of luxury products

    Adres url:
    DOI:
    25/30
    AUTORZY: Nelson Duarte, Vítor Santos, Anna Dziadkiewicz, Joanna Nieżurawska, Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Lech Nieżurawski, Carla Sofia Gonçalves Pereira, Tiago Fernando Ferreira Lopes.
    TYTUŁ: A literature review on barriers and enhancers of Knowledge Transfer
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Stymulanty i bariery w procesie transferu wiedzy - przegląd literatury
    ŹRÓDŁO: Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych. - 2017, Z. 44, s. 175-195
    p-ISSN: 1232-4671

    UWAGI: Bibliogr. 76 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • knowledge transfer
  • cooperation
  • barriers and enhancers
  • stimulants of knowledge transfer
  • destymulants of knowledge transfer
  • conditioning of knowledge transfer

    26/30
    AUTORZY: Joanna Próchniak, Wioleta Dryl, Anna Dziadkiewicz, Mariusz Chmielewski, Tomasz Dryl.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Identyfikacja interesariuszy w projektach infrastrukturalnych
    ŹRÓDŁO: W: Projekty lokalne i regionalne : interesariusze projektu / red. nauk. Henryk Brandenburg, Gabriel Tobor
    ADRES WYDAWNICZY: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 309-327
    ISBN: 978-83-7875-365-0
    ISBN: 978-83-7875-366-7 (e-ISBN)
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    27/30
    AUTORZY: Anna Dziadkiewicz, Joanna Nieżurawska-Zając, Nelson Duarte, Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Lech Nieżurawski, Carla Sofia Gonçalves Pereira, Vitor Santos, Tiago Fernando Ferreira Lopes.
    TYTUŁ: Knowledge transfer in Poland and Portugal (closing phase) - summary of cotrans project
    ŹRÓDŁO: Torun Business Review. - 2017, nr 16 (1), s. 49-61
    p-ISSN: 2451-0947
    e-ISSN: 2451-0955

    UWAGI: Bibliogr. 32 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • knowledge transfer
  • enablers and barriers of knowledge transfer
  • design thinking
  • COTRANS model of knowledge transfer

    Adres url:
    DOI:
    28/30
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Luciana de Araujo Gil, Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: The use of Facebook as a means of marketing communication for luxury brands
    ŹRÓDŁO: Torun Business Review. - 2017, nr 16 (1), s. 63-74
    p-ISSN: 2451-0947
    e-ISSN: 2451-0955

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • luxury brands
  • social media
  • Facebook
  • luxury products

    Adres url:
    DOI:
    29/30
    AUTORZY: Anna Dziadkiewicz, Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Joanna Nieżurawska, Lech Nieżurawski, Nelson Duarte, Vítor Santos, Carla Sofia Gonçalves Pereira, Tiago Fernando Ferreira Lopes.
    TYTUŁ: Wiedza jako czynnik determinujący transfer wiedzy pomiędzy Polską a Portugalią (faza ideacji)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Knowledge as a determinant of the knowledge transfer between Poland and Portugal (the ideation phase)
    ŹRÓDŁO: Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych. - 2017, Z. 44, s. 197-209
    p-ISSN: 1232-4671

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • knowledge transfer
  • knowledge management
  • design thinking
  • innovation

    30/30
    AUTORZY: Wioleta Dryl.
    TYTUŁ: Społeczna odpowiedzialność biznesu z perspektywy młodych konsumentów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Corporate Social Responsibility from the young consumers' perspective
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2018, R. 25, nr 4, s. 145-159
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • społeczna odpowiedzialność biznesu
  • CSR
  • zachowania nabywcze
  • młodzi konsumenci

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • corporate social responsibility
  • CSR
  • buying behaviour
  • young consumers

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego