logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: DUSZYNSKI RAMZIA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Jolanta Jonak, Anna Jankowska, Ramzia Duszynski.
TYTUŁ: Practices shaping U.S. schools
ŹRÓDŁO: International Journal of Humanities and Social Science Invention. - 2015, Vol. 4, no. 1 (version 4), s. 47-57
p-ISSN: 2319-7714
e-ISSN: 2319-7722

UWAGI: Bibliogr. 98 poz.
Typ publikacji: ZAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • culturally and linguistically diverse (CLD)
  • education
  • history

    Adres url:
    2/3
    AUTORZY: Ramzia Duszynski, Jolanta Jonak, Karla Garjaka, Anna M. Jankowska.
    TYTUŁ: The transition of adopted from abroad/postinstitutionalized children to life in the United States
    ŹRÓDŁO: School Psychology Forum : research in practice, [dokument elektroniczny]. - 2015, Vol. 9, no. 1, s. 32-43
    e-ISSN: 1938-2243

    UWAGI: Bibliogr. 43 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adoption
  • immigration
  • school adaptation

    3/3
    AUTORZY: Anna M. Jankowska, Aleksandra Lewandowska-Walter, A. A. Chalupa, Jolanta Jonak, Ramzia Duszynski, Natalia Mazurkiewicz.
    TYTUŁ: Understanding the relationships beetween attachment styles, locus of control, school maladaption, and depression symptoms among students in foster care
    ŹRÓDŁO: School Psychology Forum : research in practice, [dokument elektroniczny]. - 2015, Vol. 9, no. 1, s. 44-58
    e-ISSN: 1938-2243

    UWAGI: Bibliogr. 78 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego