logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: FORNALSKA ANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 13



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/13
AUTORZY: Anna Fornalska.
TYTUŁ: Rola instytucji państwowych i publicznych w finansowym wspieraniu rozwoju polskiego eksportu
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of state and public institutions in supporting the development of Polish exports
ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Instytutu Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - 2011, nr 30, s. [78]-87
p-ISSN: 1230-6444

UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
UWAGI: Tyt. tomu: Problemy współczesnej gospodarki światowej
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/13
AUTORZY: Anna Fornalska-Skurczyńska, Magdalena Wyszomirska-Góra.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Increasing role of a female customer on the automotive market
ŹRÓDŁO: W: Seeking dealership excellence through research and training : sales, marketing, new media, finance and management in the automotive industry : conference proceeding / by Christian Stadlmann and Gian Luca Gregori
ADRES WYDAWNICZY: Ancona : Management Department, Economics Faculty "Giorgio Fuà", Università Politecnica delle Marche, 2014
OPIS FIZYCZNY: S. 32-37
ISBN: 978-88-907795-9-6
UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: International Conference of DNDS Project - Developing New Distribution Skills
Miejsce konferencji: Ancona
Kraj: IT
Od dnia: 2014.09.11
Do dnia: 2014.09.12
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer behavior
  • decision making process
  • automotive industry

    Adres url:
    3/13
    AUTORZY: Anna Fornalska-Skurczyńska.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Increasing role of a female customer on the automotive market
    NAZWA KONFERENCJI: International Conference of DNDS Project Seeking dealership excellence through research and training : sales, marketing, new media, finance and management in the automotive industry
    MIEJSCE: Ancona, Italy, 11-12 September 2014
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: ENG
    4/13
    AUTORZY: Anna Fornalska, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ: Intercultural competence of employees as a non-economic factor influencing competitiveness in the international market
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Kompetencje międzykulturowe pracowników jako pozaekonomiczny czynnik konkurencyjności na rynkach międzynarodowych
    ŹRÓDŁO: International Business and Global Economy = Biznes Międzynarodowy w Gospodarce Globalnej, [dokument elektroniczny]. - 2014, nr 33, s. 543-554
    TRYB DOSTĘPU: http://ekonom.ug.edu.pl/web/download.php?OpenFile=1421 [dostęp 09.12.2015]
    p-ISSN: 2300-6102
    e-ISSN: 2353-9496

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • competition
  • intercultural competence
  • internationalization
  • multicultural environment
  • intercultural relations

    Adres url:
    DOI:
    5/13
    AUTORZY: Anna Fornalska-Skurczyńska, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Intercultural competence of employees as a non-economic factor influencing competitiveness in the international market
    NAZWA KONFERENCJI: VIII Międzynarodowa Konferencja Naukowa Wyzwania Gospodarki Globalnej 2014
    MIEJSCE: Sopot, Polska, 22-23 maja 2014
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Instytutu Handlu Zagranicznego Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: ENG
    6/13
    AUTORZY: Anna Fornalska, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: New media in marketing communications of automotive dealers on Polish market
    ŹRÓDŁO: W: Seeking dealership excellence through research and training : sales, marketing, new media, finance and management in the automotive industry : conference proceeding / by Christian Stadlmann and Gian Luca Gregori
    ADRES WYDAWNICZY: Ancona : Management Department, Economics Faculty "Giorgio Fuà", Università Politecnica delle Marche, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 24-31
    ISBN: 978-88-907795-9-6
    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: International Conference of DNDS Project - Developing New Distribution Skills
    Miejsce konferencji: Ancona
    Kraj: IT
    Od dnia: 2014.09.11
    Do dnia: 2014.09.12
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • social media
  • integrated marketing communication
  • automotive market in Poland

    Adres url:
    7/13
    AUTORZY: Anna Fornalska-Skurczyńska.
    TYTUŁ: How to effectively support export activity?
    ŹRÓDŁO: Oeconomia Copernicana. - 2015, Vol. 6, no 3, s. 61-71
    p-ISSN: 2083-1277
    e-ISSN: 2353-1827

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • exporter
  • export activity
  • support
  • heterogeneous firms

    Adres url:
    DOI:
    8/13
    AUTORZY: Anna Fornalska-Skurczyńska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Complaints and disputes in international trade
    ŹRÓDŁO: W: Introduction to international trade / ed. by Anna Fornalska-Skurczyńska and Marcin Skurczyński
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Gdańsk University Press, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 257-268
    ISBN: 978-83-7865-431-5
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/13
    AUTORZY: Magda Leszczyna-Rzucidło, Anna Fornalska-Skurczyńska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: International trade transaction
    ŹRÓDŁO: W: Introduction to international trade / ed. by Anna Fornalska-Skurczyńska and Marcin Skurczyński
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Gdańsk University Press, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 152-166
    ISBN: 978-83-7865-431-5
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    UWAGI: Anna Fornalska-Skurczyńska pkt 7.2-7.4
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/13
    TYTUŁ: Introduction to international trade / ed. by Anna Fornalska-Skurczyńska and Marcin Skurczyński
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Gdańsk University Press, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 272 s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-7865-431-5
    UWAGI: Indeks
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/13
    AUTORZY: Monika Grottel, Anna Fornalska-Skurczyńska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Negotiations and their determinants in international business
    ŹRÓDŁO: W: Introduction to international trade / ed. by Anna Fornalska-Skurczyńska and Marcin Skurczyński
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Gdańsk University Press, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 126-151
    ISBN: 978-83-7865-431-5
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    UWAGI: Monika Grottel pkt 6.1-6.5, 6.7 ; Anna Fornalska-Skurczyńska pkt 6.6
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/13
    AUTORZY: Anna Fornalska-Skurczyńska.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: The influence of firm location on exports activity
    NAZWA KONFERENCJI: XXIII Ogólnopolska Konferencja Naukowa Handel zagraniczny i przedsiębiorczość międzynarodowa we współczesnej gospodarce
    MIEJSCE: Kraków, 20 listopada 2017
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Katedra Handlu Zagranicznego
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: ENG
    13/13
    AUTORZY: Anna Fornalska-Skurczyńska.
    TYTUŁ: The importance of firm location for exports activity - literature review
    ŹRÓDŁO: Przedsiębiorczość i Zarządzanie. - 2018, T. 19, z. 2, cz. 1, s. 131-138
    p-ISSN: 1733-2486
    e-ISSN: 2543-8190

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    UWAGI: Tyt. nru.: Uwarunkowania internacjonalizacji przedsiębiorstw w dobie gospodarki przedsiębiorczej
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • heterogeneous firms
  • exports
  • location
  • agglomeration

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego