logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: IWANOWSKA MAGDALENA
Liczba odnalezionych rekordów: 12



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/12
AUTORZY: Magdalena Iwanowska, Małgorzata Łosiewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tójmiasto - trzy podobne czy różne miasta. Wybory na prezydentów miast w Gdańsku, Gdyni i Sopocie w 2010 roku
ŹRÓDŁO: W: Prezydenci miast : analiza rywalizacji w wyborach samorządowych / pod red. Łukasza Tomczaka
ADRES WYDAWNICZY: Wrocław : Wydawnictwo MARINA, 2012
OPIS FIZYCZNY: S. [137]-161
ISBN: 978-83-61872-56-6
UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/12
AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Magdalena Iwanowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rola nowych mediów w wyborach samorządowych 2010 roku w Trójmieście
ŹRÓDŁO: W: Nowe media : między dziennikarstwem obywatelskim a polityką / pod red. Marka Jezińskiego, Aleksandry Sekleckiej, Łukasza Wojtkowskiego
ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2014
OPIS FIZYCZNY: S. [193]-210
ISBN: 978-83-231-3137-3
UWAGI: Bibliogr. 40 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • political communication
  • local government elections
  • communication strategies

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/12
    AUTORZY: Magdalena Iwanowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Czy miasta potrafią mówić? Gdańsk, Sopot i Gdynia w sieci social media
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Are cities able to communicate? Gdańsk, Sopot and Gdynia in social media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 61-[78]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • social media
  • Facebook
  • marketing miejsc
  • komunikacja na linii urząd-obywatel

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • Facebook
  • place branding
  • communication between local authorities and citizens

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/12
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Magdalena Iwanowska.
    TYTUŁ: Materializm jawny i utajony a samoocena i gotowość do samonaprawy u młodzieży
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Explicit and implicit materialism vs self-esteem and readiness for self-improvement in young people
    ŹRÓDŁO: Roczniki Psychologiczne. - 2016, T. 19, nr 4, s. 701-721 [wersja pol.], s. 723-743 [wersja ang.]
    p-ISSN: 1507-7888

    UWAGI: Bibliogr. 48 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL, ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • adolescent
  • utajony i jawny materializm
  • samoocena
  • gotowość do samonaprawy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adolescent
  • implicit and explicit materialism
  • self-esteem
  • readiness for self-improvement

    Adres url:
    DOI:
    5/12
    AUTORZY: Magdalena Iwanowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wolisz Facebooka czy Snapchata? O psychologicznych motywach korzystania z mediów społecznościowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Do you prefer Facebook or Snapchat? The psychological motivations of the social media use
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 171-186
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • Facebook
  • Snapchat
  • psychologia mediów
  • teoria korzystania i gratyfikacji

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • Facebook
  • Snapchat
  • psychology of media
  • uses and gratification theory

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/12
    AUTORZY: Magdalena Iwanowska, Angelika Górska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Autorytet 3.0. W jaki sposób sprzedaje produkty?
    ŹRÓDŁO: W: Tajemnice reklamy : o tym, jak reklama wpływa na dzieci i młodzież / red. Anna Maria Zawadzka, Małgorzata Niesiobędzka
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Stowarzyszenia Filomatów : Liberi Libri, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 47-61
    ISBN: 978-83-63487-23-2
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • psychology
  • advertisement
  • media
  • children
  • adolescents

    7/12
    AUTORZY: Magda Skwierawska, Magdalena Iwanowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Jak nieznaczący produkt staje się tym, bez którego nie można żyć?
    ŹRÓDŁO: W: Tajemnice reklamy : o tym, jak reklama wpływa na dzieci i młodzież / red. Anna Maria Zawadzka, Małgorzata Niesiobędzka
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Stowarzyszenia Filomatów : Liberi Libri, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 31-45
    ISBN: 978-83-63487-23-2
    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • psychology
  • advertisement
  • media
  • children
  • adolescents

    8/12
    AUTORZY: Tomasz Grabowski, Magdalena Iwanowska, Piotr Zbieranek.
    TYTUŁ: Jak rozwinąć skrzydła Polski lokalnej? Podsumowanie debat lokalnych 2015-2017
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 64 s.
    ISBN: 978-83-7615-140-3
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    9/12
    AUTORZY: Magdalena Iwanowska, Piotr Zbieranek, Aleksandra Żukowska.
    TYTUŁ: Projekt "Zrozumieć Sierpień" jako przykład wdrożenia koncepcji audience development
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The "Understanding August" project as an example of the implementation of the audience development concept
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 1 (2), s. 65-76
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja
  • instytucje kultury
  • rozwój widowni
  • strefa publiczna
  • Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • communication
  • cultural institututions
  • audience development
  • public sphere
  • European Solidarity Centre in Gdańsk

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    10/12
    TYTUŁ: Radio w badaniach naukowych i praktyce akademickiej / red. Monika Białek, Magdalena Iwanowska
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Centrum Prawa Bankowego i Informacji : Fundacja Warszawski Instytut Bankowości, 2018
    OPIS FIZYCZNY: 151 s.
    ISBN: 978-83-940385-9-5
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:
    11/12
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Magdalena Iwanowska, Judyta Borchet.
    TYTUŁ: The role of parents, social media and materialism in teenage activism
    ŹRÓDŁO: Social Psychological Bulletin, [dokument elektroniczny]. - 2018, Vol. 13, no. 4, art. no. e26706, s. 1-17
    e-ISSN: 2569-653X

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    UWAGI: https://spb.psychopen.eu/article/26706/download/pdf/288839 [dostęp 09.04.2019]
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • activism
  • materialism
  • media
  • parents
  • teenagers

    Adres url:
    DOI:
    12/12
    AUTORZY: Monika Białek, Magdalena Iwanowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wstęp
    ŹRÓDŁO: W: Radio w badaniach naukowych i praktyce akademickiej / red. Monika Białek, Magdalena Iwanowska
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Centrum Prawa Bankowego i Informacji : Fundacja Warszawski Instytut Bankowości, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 5-7
    ISBN: 978-83-940385-9-5
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego