logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: JAGIEŁŁO-RUSIŁOWSKI ADAM
Liczba odnalezionych rekordów: 24



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/24
AUTORZY: Adam Jagiełło-Rusiłowski.
TYTUŁ: Children as "research centers" in inclusive schools : inspirations from Korczak and the promises of Appreciative Inquiry
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2009, R. 5, nr 2, s. [199]-213
p-ISSN: 1734-1582

Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/24
AUTORZY: Adam Jagiełło-Rusiłowski.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Bajka o Palestynie, czyli jak drama może wychowywać do lepszej rzeczywistości
ŹRÓDŁO: W: Wychowanie przez świat fikcyjny dla świata rzeczywistego / pod red. Ewy Rodziewicz i Małgorzaty Cackowskiej
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2011
SERIA: Ars Educandi. Monografie, t. 2
OPIS FIZYCZNY: S. [89]-102
ISBN: 978-83-7326-849-4 (tom 2)
ISBN: 978-83-7326-843-2 (seria)
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/24
AUTORZY: Adam Jagiełło-Rusiłowski.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dzieci w płaszczu eksperta - nauczyciele jako mediatorzy pozycji władzy.
ŹRÓDŁO: W: Pedagogika wczesnej edukacji : dyskursy, problemy, otwarcia / red. nauk. Dorota Klus-Stańska, Dorota Bronk, Anna Malenda.
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak Teresa i Józef Śniecińscy, cop. 2011.
OPIS FIZYCZNY: S. 523-533.
ISBN: 978-83-62015-40-5
UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
4/24
AUTORZY: Taru Penttilä, Adam Jagiełło-Rusiłowski, Liisa Kairisto-Mertanen.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Validating social competencies as learning outcomes of innovation pedagogy - experiences in Finland and Poland
ŹRÓDŁO: W: International Conference on Engineering Education 2012 : Turku, Finland, July 30 - August 2, 2012 : proceedings / Jerker Björkqvist, Mikko-Jussi Laakso, Janne Roslöf, Raija Tuohi, Seppo Virtanen (eds.)
ADRES WYDAWNICZY: Turku : Turku University of Applied Sciences, 2012
SERIA: Research Reports from Turku University of Applied Sciences, 1796-9964
OPIS FIZYCZNY: S. 218-224
ISBN: 978-952-216-296-0
UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social competencies
  • validation
  • innovation pedagogy
  • higher education
  • Poland
  • Finland

    5/24
    AUTORZY: Adam Jagiełło-Rusiłowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Challenges of educating culturally competent young Europeans
    ŹRÓDŁO: W: Educational challenges in the cultural space of the European Union / ed. by Sylwia Mrozowska, Tomasz Besta, Aleksandra Zgrundo
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [91]-120
    ISBN: 978-83-7865-067-6
    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • key competencies
  • drama

    6/24
    AUTORZY: Alicja Jurgiel-Aleksander, Adam Jagiełło-Rusiłowski.
    TYTUŁ: Dyskurs uczenia się przez całe życie : administrowanie kompetencjami czy pytanie o ich sens i znaczenie?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Lifelong learning discourse : management of competencies or inquiry into their meaning?
    ŹRÓDŁO: Rocznik Andragogiczny. - 2013, Vol. 20, s. 65-73
    p-ISSN: 1429-186X
    e-ISSN: 2391-7571

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dyskurs LLL
  • zarządzanie kompetencjami
  • doświadczenia edukacyjne
  • edukacja dorosłych

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • lifelong learning discourse
  • management of competencies
  • educational experiences
  • education of adults

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    7/24
    AUTORZY: Adam Jagiełło-Rusiłowski, Magdalena Rocławska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Formalne i pozaformalne przestrzenie nabywania i potwierdzania kompetencji społecznych studentów UG
    ŹRÓDŁO: W: I tak można uczyć na UG : praca zbiorowa / pod red. Teresy Bauman i Adama Jagiełło-Rusiłowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 49-69
    ISBN: 978-83-7531-172-3
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 141-145
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • validating social competencies

    8/24
    TYTUŁ: I tak można uczyć na UG : praca zbiorowa / pod red. Teresy Bauman i Adama Jagiełło-Rusiłowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: 145 s.
    ISBN: 978-83-7531-172-3
    UWAGI: Bibliogr. s. 141-145
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    9/24
    AUTORZY: Adam Jagiełło-Rusiłowski, Hanna Solarczyk-Szwec.
    TYTUŁ: Kwerenda badań nad kompetencjami społecznymi w kontekście edukacji akademickiej w Polsce i na świecie
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Literature review of key research on social competency in Polish and worldwide higher education
    ŹRÓDŁO: Przegląd Badań Edukacyjnych. - 2013, nr 2 (17), s. 27-[51]
    p-ISSN: 1895-4308

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social competency
  • teaching
  • vaidating social competency

    Adres url:
    DOI:
    10/24
    AUTORZY: Adam Jagiełło-Rusiłowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: New media as instructional environment for youth social competencies : studies on Polish, Norwegian and Palestinian students
    ŹRÓDŁO: W: Społeczne konteksty edukacji medialnej / pod red. Grażyny Penkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [247]-278
    ISBN: 978-83-63434-13-7
    UWAGI: Bibliogr. 32 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social competencies

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/24
    AUTORZY: Adam Jagiełło-Rusiłowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Przewodnik po projekcie "Kształcimy najlepszych" i materiałach multimedialnych jako kontekście podręcznika "I tak można uczyć na UG"
    ŹRÓDŁO: W: I tak można uczyć na UG : praca zbiorowa / pod red. Teresy Bauman i Adama Jagiełło-Rusiłowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 15-19
    ISBN: 978-83-7531-172-3
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 141-145
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    12/24
    AUTORZY: Adam Jagiełło-Rusiłowski, Zhandarbek Imanchiev, Shukhrat Mirzaev.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Manifestations of intercultural competence on Facebook /VK profiles of Odyssey of the Mind participants
    ŹRÓDŁO: W: Fenomen Facebooka : społeczne konteksty edukacji / pod red. Grażyny Penkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 167-191
    ISBN: 978-83-63434-37-3
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/24
    AUTORZY: Adam Jagiełło-Rusiłowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Developing diversity-related competences in creativity workshop for teachers
    ŹRÓDŁO: W: Internationalizing higher education : critical collaborations across the curriculum / ed. by Rhiannon D. Williams and Amy Lee
    ADRES WYDAWNICZY: Rotterdam ; Boston ; Taipei : Sense Publishers, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 201-212
    ISBN: 978-94-6209-978-4 (paperback)
    ISBN: 978-94-6209-979-1 (hardback)
    ISBN: 978-94-6209-980-7 (e-book)
    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social capital
  • international student
  • creative problem
  • cultural participation
  • intercultural competency

    Adres url:
    DOI:
    14/24
    AUTORZY: Adam Jagiełło-Rusiłowski, Zhandarbek Immanchijev.
    TYTUŁ: Intercultural competencies of Polish and Kazakh teachers explored in their Facebook profiles
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2015, R. 11, nr 1, s. 56-68
    p-ISSN: 1734-1582

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • intercultural competences
  • Facebook
  • digital ethnography
  • teacher training
  • e-portfolio

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/24
    AUTORZY: Marta Witkowska, Adam Jagiełło-Rusiłowski.
    TYTUŁ: Pedagogika innowacji : [podręcznik, dokument elektroniczny] / opr. red.: Dobrosława Korczyńska-Partyka, Martyna Wielewska-Baka
    ADRES WYDAWNICZY: [Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015]
    OPIS FIZYCZNY: 56 s.
    SERIA: Feniks, 3
    ISBN: 978-83-7865-351-6
    UWAGI: Bibliogr. s. 49-51
    Typ publikacji: POD
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • workshops
  • innovative teaching techniques

    16/24
    AUTORZY: Adam Jagiełło-Rusiłowski, Dobrosława Korczyńska-Partyka, Aleksandra Lewandowska-Walter, Olga Ludyga, Michalina Rutka, Monika Sztolpa, Ryszard Traczyk, Martyna Wielewska-Baka, Marta Witkowska, Beata Woźniak-Krawczyk.
    TYTUŁ: Przestrzeń relacji, przestrzeń zadania : [podręcznik, dokument elektroniczny] / opr. red.: Dobrosława Korczyńska-Partyka, Martyna Wielewska-Baka
    ADRES WYDAWNICZY: [Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015]
    OPIS FIZYCZNY: 99 s.
    SERIA: Feniks, 1, 2
    ISBN: 978-83-7865-350-9
    UWAGI: Bibliogr. s. 97-99
    Typ publikacji: POD
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teamwork
  • creativity

    17/24
    AUTORZY: Adam Jagiełło-Rusiłowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Improvisation in revealing and developing hidden competences
    ŹRÓDŁO: W: 10th International Technology, Education and Development Conference : 7-9 March, 2016 Valencia (Spain) : conference proceedings, [dokument elektroniczny / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres]
    ADRES WYDAWNICZY: [S. l.] : IATED Academy, 2016
    SERIA: INTED Proceedings, 2340-1079
    OPIS FIZYCZNY: S. 2125-2131
    ISBN: 978-84-608-5617-7
    UWAGI: Płyta CD
    Tytuł-nazwa konferencji: 10th International Technology, Education and Development Conference
    Miejsce konferencji: Valencia
    Kraj: ES
    Od dnia: 2016.03.07
    Do dnia: 2016.03.09
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • hidden competences
  • productivity
  • resilience
  • curiosity
  • self-efficacy beliefs
  • improvisation

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    18/24
    AUTORZY: Adam Jagiełło-Rusiłowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Sprawozdanie z II sesji plenarnej: W szkole mentorzy lub tutorzy i co dalej?
    ŹRÓDŁO: W: Współpraca na rzecz dobrej edukacji / [red. merytor. Katarzyna Hall i Natalia Bojarska]
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Instytut Dobrej Edukacji, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 45-47
    ISBN: 978-83-943811-1-0
    Tytuł-nazwa konferencji: III Konferencja Techniki Dobrej Edukacji "Współpraca"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2016.08.18
    Do dnia: 2016.08.19
    Typ publikacji: POS
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    19/24
    AUTORZY: Adam Jagiełło-Rusiłowski.
    TYTUŁ: Drama for developing integrity in Higher Education
    ŹRÓDŁO: Palgrave Communications, [dokument elektroniczny]. - 2017, no 3, art. no. 17029, s. 1-9
    TRYB DOSTĘPU: https://www.nature.com/articles/palcomms201729.pdf [dostęp 02.10.2018]
    e-ISSN: 2055-1045

    UWAGI: Bibliogr. 42 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • drama
  • academic integrity
  • innovation camps
  • resilience

    Adres url:
    DOI:
    20/24
    AUTORZY: Taru Konst, Adam Jagiełło-Rusiłowski.
    TYTUŁ: Students' and Higher Education stakeholders' concepts of resilience in the context of innovation camps
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Znaczenie prężności (rezyliencji) dla studentów, pracodawców i kadry uczelnianej w kontekście obozów innowacyjności
    ŹRÓDŁO: Dyskursy Młodych Andragogów. - 2017, nr 18, s. 19-33
    p-ISSN: 2084-2740

    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • prężność
  • obóz innowacyjności
  • improwizacja
  • spójność etyczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • resilience
  • innovation camp
  • improvisational drama
  • academic integrity

    Adres url:
    21/24
    AUTORZY: Adam Jagiełło-Rusiłowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Teatr a kompetencje interkulturowe młodzieży. Projekty "Wybrzeżaka" jako realizacje dialogowych postulatów Romany Miller
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Theatre for intercultural competences: case study of Wybrzeżak theatre and inspirations from Romana Miller
    ŹRÓDŁO: W: Więcej niż teatr : sztuka zaangażowania i angażująca wychowawczo. Romany Miller inspiracje dla współczesnej pedagogiki / red. nauk. Maria Szczepska-Pustkowska, Ewa Rodziewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 279-292
    ISBN: 978-83-7865-519-0
    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    22/24
    AUTORZY: Karen Benjamin, Sue Colverd, Maria Kaźmierczak, Adam Jagiełło-Rusiłowski, Paulina Pawlicka, Éva Virág Suhajda, Zsuzsa Vastag, Paul Schober.
    TYTUŁ: A training guide : Achieving Resilience Through Play and Drama. [dokument elektroniczny]
    ADRES WYDAWNICZY: [S. l. : s. n.], 2018
    OPIS FIZYCZNY: 189 s.
    ISBN: 978-1-86174-257-5
    UWAGI: http://artpad.epraxis.co.uk/wp-content/uploads/2018/08/ARTPAD-Training-Guide_FINAL_28-08-2018.pdf [dostęp 08.10.2018]
    Typ publikacji: ZM
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • resilience
  • drama
  • play
  • mantle of the expert
  • competences in education
  • teacher traning

    Adres url:
    23/24
    AUTORZY: Karen Benjamin, Leonie Burton, Leonie Cammerlander, Sue Colverd, Margitta Glawe, Adam Jagiełło-Rusiłowski, Paulina Pawlicka, Éva Virág Suhajda, Paul Schober, Kees Schuur, Zsuzsa Vastag.
    TYTUŁ: Best practice guide : Achieving Resilience Through Play and Drama, [dokument elektroniczny]
    ADRES WYDAWNICZY: [S. l. : s. n.], 2018
    OPIS FIZYCZNY: 69 s.
    ISBN: 978-1-86174-227-8
    UWAGI: http://artpad.epraxis.co.uk/wp-content/uploads/2016/02/ARTPAD-IO1-BestPracticeGuide_FINAL-2017.pdf [dostęp 08.10.2018]
    Typ publikacji: ZM
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • resilience drama play

    Adres url:
    24/24
    AUTORZY: Maria Kaźmierczak, Adam Jagiełło-Rusiłowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Can drama work analogically to the family in supporting resilience?
    ŹRÓDŁO: W: The strength of european diversity for building children's resilience through play and drama : a collection of articles from the EU Erasmus Plus ARTPAD project 2015-2018, [dokument elektroniczny] / ed. by Wendy Russell, Kees Schuur
    ADRES WYDAWNICZY: [S. l.] : [s. n.], 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 106-112
    ISBN: 978-1-86174-256-8
    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    UWAGI: http://artpad.epraxis.co.uk/wp-content/uploads/2018/08/ARTPAD-A-Collection-of-Articles-Final-28-08-18.pdf [dostęp 09.10.2018]
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • resilience
  • drama
  • family
  • social competences
  • role models

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego