logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: JAMROŻEK WIESŁAW
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Wiesław Jamrożek, Krzysztof Jakubiak.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The idea of continuous learning in the tradition of Western European and Polish pedagogical thought
ŹRÓDŁO: W: Lifelong education : continuous education for sustainable development : proceedings of international cooperation, vol. 8 / sci. ed. N. A. Lobanov, V. N. Scvortsov
ADRES WYDAWNICZY: Saint-Petersburg : Leningrad State University n. a. A. S. Pushkin, 2010
OPIS FIZYCZNY: S. 457-462
ISBN: 978-5-8290-0905-2
ISBN: 978-5-8290-0909-0 (eng.)
UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
UWAGI: Tekst w j. ros. w: Obrazovanie čerez vsû žizn' : Nepreryvnoe obrazovanie dlâ ustojčivogo razvitiâ. Trudy meždunarodnogo sotrudičestva, 2010, T. 8, S. 505-510
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Adres url:
2/4
AUTORZY: Wiesław Jamrożek, Krzysztof Jakubiak.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Extra-school education and lifelong learning in pedagogical ideas and activity of Helena Radlinska
ŹRÓDŁO: W: Lifelong education : continuous education for sustainable development : proceedings of international cooperation, vol. 9 / sci. ed. N. A. Lobanov, V. N. Scvortsov
ADRES WYDAWNICZY: Saint-Petersburg : Leningrad State University n. a. A. S. Pushkin, 2011
OPIS FIZYCZNY: S. 205-210
ISBN: 978-5-8290-1072-0
ISBN: 978-5-8290-1076-8
UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Adres url:
3/4
AUTORZY: Wiesław Jamrożek, Krzysztof Jakubiak.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Idea kształcenia ustawicznego w europejskiej i polskiej tradycji edukacyjnej (wprowadzenie do dyskusji)
ŹRÓDŁO: W: Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie dla teorii i praktyki edukacyjnej / red. nauk. Ewa Solarczyk-Ambrozik
ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2013
SERIA: Psychologia i Pedagogika, 0083-4254, nr 209
OPIS FIZYCZNY: S. [353]-360
ISBN: 978-83-232-2690-1
UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
4/4
AUTORZY: Krzysztof Jakubiak, Wiesław Jamrożek.
TYTUŁ: Dziejowe konteksty oraz tendencje reform szkolnych na ziemiach polskich od XVIII do XX wieku (do 1939 roku)
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Historical concepts and tendencies of educational reforms in Polish territories from the 18th till 20th century (until 1939)
ŹRÓDŁO: Studia Edukacyjne. - 2014, nr 32, s. 7-19
p-ISSN: 1233-6688

UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 13.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • educational reforms
  • Polish territories from the 18th till 20th century

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego