logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: JASKULSKA MARTYNA
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Martyna Jaskulska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kolor wolności według młodzieży. Wyniki badań ankietowych
ŹRÓDŁO: W: Barwa w języku, literaturze i kulturze, 5 / pod red. nauk. Ewy Komorowskiej i Danuty Stanulewicz
ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2014
OPIS FIZYCZNY: S. 259-267
ISBN: 978-83-7867-295-1
UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • colour
  • freedom
  • teenagers

    2/5
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Martyna Jaskulska.
    TYTUŁ: Mental lexicon, working memory and L2 (English) vocabulary in Polish students with and without dyslexia
    ŹRÓDŁO: CEPS Journal. - 2015, Vol. 5, no. 1, s. 71-89
    p-ISSN: 1855-9719
    e-ISSN: 2232-2647

    UWAGI: Bibliogr. 67 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • English as L2
  • vocabulary
  • mental lexicon
  • working memory

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    3/5
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Martyna Jaskulska.
    TYTUŁ: Difficulties of Polish students with dyslexia in reading and spelling in English as L2
    ŹRÓDŁO: Learning and Individual Differences. - 2016, Vol. 51, s. 256-264
    p-ISSN: 1041-6080
    e-ISSN: 1873-3425

    UWAGI: Bibliogr. 69 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 1.650
    Punktacja MNiSW: 30.000
    5-letni Impact Factor ISI: 2.369
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • English as L2
  • reading
  • spelling

    Adres url:
    DOI:
    4/5
    AUTORZY: Martyna Jaskulska, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ: Polish as L1, English as L2: the linguistic transfer impact on Second Language Acquisition stemming from the interlingual differences: implications for young learners education
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2017, R. 13, nr 2 (37), s. 68-76
    p-ISSN: 1734-1582
    e-ISSN: 2451-2230

    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • angielski jako język obcy
  • polski jako L1
  • transfer językowy
  • przejrzystość języka
  • nabywanie języka obcego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • English as a foreign language
  • Polish as L1
  • linguistic transfer
  • language transparency
  • SLA

    Adres url:
    5/5
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Martyna Jaskulska.
    TYTUŁ: Umiejętności poprawnego zapisu wyrazów w L1 pośredniczą w związku pomiędzy poziomem przetwarzania fonologicznego w L1 a poprawnym zapisem wyrazów w L2 u młodzieży poprawnie czytającej, ale nie u młodzieży z dysleksją
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The ability to spell correctly in one's native language (L1) mediates the relationship between the level of phonological processing skills in L1 and correct spelling in an acquired language (L2) among adolescents who read correctly, but not among adolescents with dyslexia
    ŹRÓDŁO: Edukacja. - 2018, 2 (145), s. 101-113
    p-ISSN: 0239-6858
    e-ISSN: 2449-8998

    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • psychologia
  • dysleksja
  • poprawny zapis pojedynczych wyrazów
  • przetwarzanie fonologiczne
  • angielski jako język obcy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • psychology
  • dyslexia
  • spelling
  • phonological processing
  • English as a foreign language

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego