logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: JONAK JOLANTA
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Anna Maria Jankowska, Anna Takagi, Marta Bogdanowicz, Jolanta Jonak.
TYTUŁ: Parenting style and locus of control, motivation, and school adaptation among students with borderline intellectual functioning
ŹRÓDŁO: Current Issues in Personality Psychology. - 2014, Vol. 2, no. 4, s. 251-266
p-ISSN: 2353-4192
e-ISSN: 2353-561X

UWAGI: Bibliogr. 109 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 12.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • borderline intellectual functioning
  • parenting styles
  • school motivation
  • locus of control
  • anxiety

    Adres url:
    DOI:
    2/4
    AUTORZY: Jolanta Jonak, Anna Jankowska, Ramzia Duszynski.
    TYTUŁ: Practices shaping U.S. schools
    ŹRÓDŁO: International Journal of Humanities and Social Science Invention. - 2015, Vol. 4, no. 1 (version 4), s. 47-57
    p-ISSN: 2319-7714
    e-ISSN: 2319-7722

    UWAGI: Bibliogr. 98 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • culturally and linguistically diverse (CLD)
  • education
  • history

    Adres url:
    3/4
    AUTORZY: Ramzia Duszynski, Jolanta Jonak, Karla Garjaka, Anna M. Jankowska.
    TYTUŁ: The transition of adopted from abroad/postinstitutionalized children to life in the United States
    ŹRÓDŁO: School Psychology Forum : research in practice, [dokument elektroniczny]. - 2015, Vol. 9, no. 1, s. 32-43
    e-ISSN: 1938-2243

    UWAGI: Bibliogr. 43 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adoption
  • immigration
  • school adaptation

    4/4
    AUTORZY: Anna M. Jankowska, Aleksandra Lewandowska-Walter, A. A. Chalupa, Jolanta Jonak, Ramzia Duszynski, Natalia Mazurkiewicz.
    TYTUŁ: Understanding the relationships beetween attachment styles, locus of control, school maladaption, and depression symptoms among students in foster care
    ŹRÓDŁO: School Psychology Forum : research in practice, [dokument elektroniczny]. - 2015, Vol. 9, no. 1, s. 44-58
    e-ISSN: 1938-2243

    UWAGI: Bibliogr. 78 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego