logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: KĘPROWSKA URSZULA
Liczba odnalezionych rekordów: 11



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/11
AUTORZY: Urszula Kęprowska, Mariola Łuczak.
TYTUŁ: Produkt turystyczny i jego ocena na przykładzie Gdańska
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The touristic product and estimate on the example of Gdansk
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2012, nr 86, s. [107]-124
p-ISSN: 1896-382X

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Adres url:
2/11
AUTORZY: Urszula Kęprowska.
TYTUŁ: Promocja produktu turystycznego na przykładzie miasta Gdańska
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Promotion of tourist product on the example of the city of Gdańsk
ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. [73]-89
p-ISSN: 2084-5189

UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • produkt turystyczny
  • marketing miejsc
  • promocja miasta
  • Gdańsk
  • kreowanie wizerunku

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • touristic product
  • places marketing
  • city promotion
  • Gdansk
  • image creation

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/11
    AUTORZY: Urszula Kęprowska.
    TYTUŁ: Konkurencyjność wybranych miast w świetle analizy ruchu turystycznego (Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Competitiveness of the selected cities in the light of tourist movement analysis (Gdansk, Krakow, Poznan, Wrocław)
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2013, [R.] 59, [nr] 5A, t. 2, s. 149-159
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PAS
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konkurencyjność turystyczna
  • ruch turystyczny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tourism competitiveness
  • tourist movement

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/11
    AUTORZY: Mariola Łuczak, Urszula Kęprowska.
    TYTUŁ: Mały ruch na granicy polsko-rosyjskiej
    ŹRÓDŁO: Roczniki Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. - 2013, nr 12 (12), s. 57-74
    p-ISSN: 1643-8175

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • mały ruch graniczny
  • rozwój gospodarczy
  • granica polsko-rosyjska

    5/11
    AUTORZY: Urszula Kęprowska.
    TYTUŁ: Marketing wirusowy w promocji miejsc i produktów turystycznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Promotion of places and tourism using the viral marketing
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2014, R. 12, nr 2, s. 105-114
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing wirusowy
  • promocja w turystyce
  • produkt turystyczny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • viral marketing
  • promotion in the tourism
  • tourism product

    Adres url:
    6/11
    AUTORZY: Urszula Kęprowska.
    TYTUŁ: Zastosowanie marketingu mobilnego w branży turystycznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Application of mobile marketing in the tourist branch
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2014, R. [60], nr 6, s. 207-220
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing mobilny
  • promocja w turystyce
  • aplikacje mobilne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mobile marketing
  • promotion in tourism
  • mobile applications

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/11
    AUTORZY: Sebastian Dudziak, Urszula Kęprowska.
    TYTUŁ: Specyfika zachowań młodzieży akademickiej na rynku usług turystycznych (na podstawie wyników badań własnych)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Specificity of academic youth's behaviours in the market for tourist services (based on own research findings)
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2015, R. 61, nr 3, s. 47-58
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zachowania konsumentów
  • konsumpacja globalna
  • rynek usług turystycznych

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumers' behaviours
  • global consumption
  • market for tourist services

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/11
    AUTORZY: Urszula Kęprowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The quality of the tourism products of Gdańsk as a competitive advantage
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Jakość produktu turystycznego Gdańska jako element konkurencyjności
    ŹRÓDŁO: W: Managing the quality of tourism services = Zarządzanie jakością usług turystycznych / red. nauk. Anna Katarzyna Mazurek-Kusiak
    ADRES WYDAWNICZY: Lublin : Katedra Turystyki i Rekreacji Uniwersytetu Przyrodniczego, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 131-137 [wersja ang.], s. 138-145 [wersja pol.]
    ISBN: 978-83-94211-0-3
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 556-571
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    9/11
    AUTORZY: Urszula Kęprowska.
    TYTUŁ: Marketing wydarzeń jako instrument działań promocyjnych gdańskiego samorządu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Event marketing as an instrument of promotional activities of Gdansk self-government unit
    ŹRÓDŁO: Nowoczesne Systemy Zarządzania. - 2017, 12, 1, s. 155-168
    p-ISSN: 1896-9380

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing wydarzeń
  • promocja miasta
  • wydarzenia
  • marketing terytorialny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • events marketing
  • city promotion
  • events
  • territorial marketing

    Adres url:
    10/11
    AUTORZY: Urszula Kęprowska.
    TYTUŁ: Wydarzenie jako narzędzie komunikacji jednostek samorządowych z otoczeniem
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The event as a tool of communication of local governments with the environment
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2017, R. 24, nr 10, s. 254-264
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wydarzenia
  • komunikacja marketingowa
  • turystyka

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • events
  • marketing communication
  • tourism

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/11
    AUTORZY: Urszula Kęprowska.
    TYTUŁ: Wydarzenie jako produkt turystyczny i jego ocena na przykładzie Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Event as a tourist product and its assessment on the example of the world cup ski jumping in Zakopane
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - 2018, nr 1 (41), s. 85-93
    p-ISSN: 1644-0501
    e-ISSN: 2353-3188

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wydarzenie
  • produkt turystyczny
  • Puchar Świata w skokach narciarskich

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • event
  • tourism product
  • FIS Ski Jumping World Cup in ski jumping for men

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego