logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: KALINOWSKA-ŻELEŹNIK ANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 46



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/46
AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
TYTUŁ: Event marketing jako forma komunikacji marketingowej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Event marketing as a form of marketing communications
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2009, nr 42, s. [429]-436
p-ISSN: 1896-382X

Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • communication marketing
  • event marketing

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
    TYTUŁ: Produkty turystyki biznesowej narzędziem komunikacji marketingowej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Business tourism products as tools of marketing communication
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2009, nr 42, s. [632]-638
    p-ISSN: 1896-382X

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • communication marketing
  • business tourism

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wybrane aspekty rozwoju turystyki biznesowej w Polsce a działalność jednostek samorządu terytorialnego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Selected aspects of business tourism development in Poland vs. the functioning of local authority units
    ŹRÓDŁO: W: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane zagadnienia jej funkcjonowania / red. nauk. Andrzej Rapacz
    ADRES WYDAWNICZY: Jelenia Góra : Wydawnictwo Ad Rem, 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. 56-63
    ISBN: 978-83-61719-17-5
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • business tourism development

    4/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
    TYTUŁ: "Meeting planning" jako narzędzie wspomagające realizację imprez targowych
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe. Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie. - 2010, z. 24, s. 35-55
    p-ISSN: 1509-3670

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • business tourism
  • trades and exhibitions
  • meeting planning

    5/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
    TYTUŁ: "Meeting planning" jako narzędzie wspomagające realizację produktów turystyki konferencyjnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Meeting planning as a tool that supports realization of conference tourism products
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - 2009, nr 13, s. [9]-20
    p-ISSN: 1644-0501

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • business tourism
  • meeting planning

    Adres url:
    6/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Eco eventy - zrównoważone produkty turystyki biznesowej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Eco events - sustainable products of business tourism
    ŹRÓDŁO: W: Uwarunkowania i plany rozwoju turystyki : praca zbiorowa, t. 6, Turystyka zrównoważona / pod red. Zygmunta Młynarczyka, Ilony Potockiej i Aliny Zajadacz
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2010
    SERIA: Turystyka i Rekreacja : studia i prace, 2080-6795, nr 6
    OPIS FIZYCZNY: S. [43]-50
    ISBN: 978-83-62662-47-0
    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • turystyka zrównoważona
  • turystyka biznesowa
  • produkty turystyki biznesowej

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • sustainable tourism
  • business tourism
  • business tourism products

    Adres url:
    7/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ: Instrumenty wykorzystywane w obszarze event marketingu.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The instruments of event marketing.
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. - 2010, nr 136, s. [202]-209.
    p-ISSN: 1689-7374

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Komunikacja rynkowa : skuteczne narzędzia i obszary zastosowania.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ: Norma BS8901 elementem funkcjonalnym potencjału turystycznego w obszarze turystyki biznesowej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: BS8901 standard as the functional element of the business tourism potential.
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2010, nr 53, s. [617]-623
    p-ISSN: 1896-382X

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • business tourism
  • tourism potential

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Górska, Beata Pawłowska.
    TYTUŁ: Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Trójmiasta i Pomorza : pomorski rynek spotkań i perspektywy jego rozwoju : raport 2011
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Promoting business tourism as a trademark of Gdańsk and Pomerania : Pomeranian meetings market and its development prospects : 2011 report
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Gdańsk Convention Bureau, 2011
    OPIS FIZYCZNY: 46 s.
    Typ publikacji: PXE
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    10/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ: Rozwój turystyki biznesowej - cel strategiczny w skali całego regionu (na przykładzie województwa śląskiego)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Development of business tourism - the strategic goal for the region (the example of Silesia Region)
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - 2011, nr 15, s. [65]-71
    p-ISSN: 1644-0501

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • business tourism development

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Spotkanie jako narzędzie przełamywania barier międzykulturowych na przykładzie światowych dni młodzieży
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Meeting as a tool for overcoming cross-cultural barriers on world youth day example
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2011, nr 65, s. 139-149
    p-ISSN: 1896-382X

    UWAGI: Tyt. nru: Turystyka religijna: zagadnienia interdyscyplinarne
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Spotkanie jako narzędzie przełamywania barier międzykulturowych na przykładzie światowych dni młodzieży
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Meeting as a tool for overcoming cross-cultural barriers on world youth day example
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2011, nr 65, s. [139]-149
    p-ISSN: 1896-382X

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cross-cultural communication
  • cross-cultural barriers
  • meetings

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
    TYTUŁ: Identyfikacja usług wybranych produktów turystyki biznesowej : ujęcie marketingowe
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Identifiying the services of selected business tourism products in the light of marketing theory
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2012, nr 96, s. [283]-295
    p-ISSN: 1896-382X

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/46
    TYTUŁ: Maski dziennikarstwa : księga poświęcona prof. dr hab. Wiktorowi Peplińskiemu / pod red. nauk. Anny Kalinowskiej-Żeleźnik, Anny Lusińskiej, Jolanty Maćkiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2012
    OPIS FIZYCZNY: 354, [4] s., il., 21 cm
    ISBN: 978-83-7823-099-1
    UWAGI: Bibliogr. przy pracach
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • journalism
  • public relations
  • political and public communication
  • social communication

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/46
    AUTORZY: Natasza Kosakowska-Berezecka, Paulina Pawlicka, Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: New female roles versus gender stereotypes : situation of women in the public sphere
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Nowe role kobiet kontra stereotypy rodzaju czyli sytuacja kobiet w sferze publicznej
    ŹRÓDŁO: W: Empirical aspects of the psychology of management = Empiryczne oblicza psychologii zarządzania / ed. by Mariusz Lipowski, Zdzisław Nieckarz
    ADRES WYDAWNICZY: Gdynia : Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 174-227
    ISBN: 978-83-61505-05-1
    UWAGI: Bibliogr. 66 poz.
    UWAGI: Tekst równol. ang., pol.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    16/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
    TYTUŁ: Popyt na produkty turystyki biznesowej w aglomeracji trójmiejskiej w roku 2010 w świetle badań Gdańsk Convention Bureau
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Demand for business tourism products in Tricity agglomeration in 2010 in the light of Gdansk Convention Bureau research studies
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2012, nr 84, s. [659]-670
    p-ISSN: 1896-382X

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • business tourism
  • business tourism products
  • convention bureau

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    17/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Przeciwdziałanie problemom społecznym na przykładzie kampanii "Nie krzywdź, a nie będziesz krzywdzony"
    ŹRÓDŁO: W: Maski dziennikarstwa : księga poświęcona prof. dr hab. Wiktorowi Peplińskiemu / pod red. nauk. Anny Kalinowskiej-Żeleźnik, Anny Lusińskiej, Jolanty Maćkiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 41-58
    ISBN: 978-83-7823-099-1
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    18/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska, Wojciech Węckowski.
    TYTUŁ: Kultura języka jako wartość warsztatu dziennikarza w świetle kampanii "Ojczysty - dodaj do ulubionych"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Culture of language as a tool of the journalistic trade in light of the campaign "Ojczysty - dodaj do ulubionych"
    ŹRÓDŁO: Język, Komunikacja, Informacja = Language Communication Information. - 2013, T. 8, s. 94-108
    p-ISSN: 1896-9585

    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • culture of language
  • media
  • social education
  • attitudes
  • social media

    Adres url:
    19/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska.
    TYTUŁ: The global dimension of social leader based on the example of Polish Humanitarian Action activities : practical contexts
    ŹRÓDŁO: Polish Journal of Social Science. - 2013, Vol. 8, no. 1, s. [53]-66
    p-ISSN: 1896-7817

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Polish Humanitarian Action
  • social leader
  • social problems

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    20/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska, Wojciech Węckowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Culture of language in the journalist's workshop
    ŹRÓDŁO: W: The semiotics of communications / ed. by Anna Lusińska and Anna Kalinowska-Żeleźnik
    ADRES WYDAWNICZY: Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 45-61
    ISBN: 978-83-7823-479-1
    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • semiotics of communications
  • communication
  • culture of language
  • journalist's workshop

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    21/46
    TYTUŁ: Dostęp do informacji publicznej : wybrane aspekty teorii i praktyki / pod red. Anny Lusińskiej i Anny Kalinowskiej-Żeleźnik
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział, 2014
    SERIA: S. 140
    ISBN: 978-83-61161-20-2
    UWAGI: Publikacja została wydana w ramach projektu "Art. 61 Projekt edukacyjno-szkoleniowy na temat dostępu do informacji publicznej"
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dostęp do informacji

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • public information
  • social communication
  • public consultation
  • information society
  • global education
  • right to public information

    Adres url:
    22/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ: Event marketing w działaniach z zakresu CSR na przykładzie Grupy LOTOS S.A.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Event marketing in the CSR activities on the example of Grupa LOTOS S.A.
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2014, R. 21, nr 4, s. 243-248
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • event marketing
  • społeczna odpowiedzialność biznesu
  • eventy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • event marketing
  • corporate social responsibility
  • events

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    23/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Eventing jako narzędzie komunikacji marketingowej jednostki samorządu terytorialnego
    ŹRÓDŁO: W: Doświadczenia i perspektywy rozwoju samorządu terytorialnego i zawodowego / red. nauk. Paweł Antkowiak
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2014
    SERIA: Polska i Europa Wobec Wyzwań Współczesnego Świata
    OPIS FIZYCZNY: S. [135]-147
    ISBN: 978-83-7780-896-2
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • eventing
  • komunikacja marketingowa
  • samorząd terytorialny

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    24/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Konsultacje społeczne jako narzędzie dostępu do informacji publicznej
    ŹRÓDŁO: W: Dostęp do informacji publicznej : wybrane aspekty teorii i praktyki / pod red. Anny Lusińskiej i Anny Kalinowskiej-Żeleźnik
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [36]-57
    ISBN: 978-83-61161-20-2
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja publiczna
  • narzędzia komunikacji publicznej
  • konsultacje społeczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • public information
  • social communication
  • public consultation
  • information society

    25/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Narzędzia komunikacji zewnętrznej w działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie NIVEA Polska Sp. z o.o.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: External communication tools in activities within the scope of corporate social responsibility on the example of NIVEA Poland Ltd
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. - 2014, T. 36, s. 63-76
    p-ISSN: 1899-9867

    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    26/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
    TYTUŁ: Przygotowanie kadry do obsługi turystów biznesowych w hotelach wysokokategoryzowanych w Polsce
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe. Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie. - 2014, nr 3, s. 129-143
    p-ISSN: 1734-4468

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    27/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rola eventów w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie Heineken Open'er Festival w Gdyni
    ŹRÓDŁO: W: Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce / red. nauk. Krzysztof Celuch
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [51]-61
    ISBN: 978-83-63469-05-4
    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: PEMES - Polish Event Management Educators Symposium
    Miejsce konferencji: Warszawa
    Kraj: PL
    Od dnia: 2014.05.08
    Do dnia: 2014.05.09
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • event
  • event marketing
  • wizerunek miasta
  • promocja

    28/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Górska, Justyna Sudakowska.
    TYTUŁ: Rynek spotkań w Gdańsku i województwie pomorskim : raport za rok 2013
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Gdansk & Pomorskie voivodeship meetings market : report for 2013
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Gdańsk Convention Bureau, 2014
    OPIS FIZYCZNY: 44 s.
    Typ publikacji: PXE
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    29/46
    TYTUŁ: The semiotics of communications / ed. by Anna Lusińska and Anna Kalinowska-Żeleźnik
    ADRES WYDAWNICZY: Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2014
    OPIS FIZYCZNY: 158 s., 21 cm
    ISBN: 978-83-7823-479-1
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: ENG, RUS
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • semiotic
  • communication
  • pragmatic

    30/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Edukacja regionalna a media masowe
    ŹRÓDŁO: W: Wielokulturowość między edukacją regionalną i edukacją międzykulturową : dylematy i konteksty tożsamościowe / red. nauk. Kazimierz Kossak-Główczewski, Adela Kożyczkowska
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 349-372
    ISBN: 978-85-7587-682-6
    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • regional education
  • mass media
  • television
  • educational programs

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    31/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
    TYTUŁ: Event jako narzędzie marketingu terytorialnego na przykładzie działalności Gdańsk Convention Bureau
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Event as a tool of territorial marketing on the example of activities carried out by the Gdansk Convention Bureau
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula. - 2015, 40, s. 59-70
    p-ISSN: 2353-2688

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing terytorialny
  • eventy
  • convention bureau

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • territorial marketing
  • events
  • convention bureau

    Adres url:
    32/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nowe media w marketingu terytorialnym na przykładzie działalności Gdańsk Convention Bureau
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: New media in territorial marketing (activity of Gdansk Convention Bureau example)
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 315-[329]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing terytorialny
  • nowe media
  • przemysł spotkań
  • convention bureau

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • territorial marketing
  • new media
  • meeting industry
  • convention bureau

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    33/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Barbara Chmielewska, Bartłomiej Barski.
    TYTUŁ: Rynek spotkań w Gdańsku i województwie pomorskim : raport za rok 2014
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Gdańsk Convention Bureau, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 39 s.
    Typ publikacji: PXE
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    34/46
    AUTORZY: Barbara Chmielewska, Bartłomiej Barski, Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ: Spotkajmy się w Gdańsku
    ŹRÓDŁO: Świat Hoteli. - 2015, wyd. specjalne, s. 60-62
    p-ISSN: 1642-6460

    Typ publikacji: PAS
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    35/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ: Wykorzystanie internetu i nowoczesnych technologii komunikowania w event marketingu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The use of the internet and of the modern communication technologies in the event marketing
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Prasoznawcze. - 2015, R. 58, nr 3, s. 717-728
    p-ISSN: 0555-0025
    e-ISSN: 2299-6362

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Internet
  • technologia
  • zarzadzanie
  • logistyka
  • event marketing

    DOI:
    36/46
    AUTORZY: Anna Lusińska, Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kampania społeczna jako narzędzie pomocy dzieciom na przykładzie działalności "Caritas Polska"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social campaign as a tool that helps children (the example of Caritas poland activities)
    ŹRÓDŁO: W: Człowiek we współczesnym świecie : zagrożenia i wyzwania : perspektywa interdyscyplinarna, t. 6 / pod red. nauk. Mieczysława Plopy
    ADRES WYDAWNICZY: Elbląg : Wydawnictwo Elbląskiej Uczelni Humanistyczno-Ekonomicznej, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 95-117
    ISBN: 978-83-89113-86-3
    UWAGI: Bibliogr. 41 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social communication
  • social marketing
  • social campaign
  • social pauperization
  • organization

    37/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: New media in event marketing
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Nowe media w event marketingu
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 179-194
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • event marketing
  • nowe media
  • komunikacja marketingowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • event marketing
  • new media
  • marketing communications

    38/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Polska Akcja Humanitarna - lider społeczny na portalu społecznościowym Facebook
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Polish Humanitarian Organization - the social leader at Facebook
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie Mediami, [dokument elektroniczny]. - 2016, T. 4, nr 4, s. 227-239
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ejournals.eu/ZM/4-2016/art/9228/ [dostęp 13.06.2017]
    e-ISSN: 2354-0214

    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communication
  • new media
  • social media
  • non-governmental organization

    Adres url:
    DOI:
    39/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Barbara Chmielewska.
    TYTUŁ: Pomorze : destynacja nie tylko wakacyjna
    ŹRÓDŁO: Świat Hoteli. - 2016, wyd. specjalne, s. 62-65
    p-ISSN: 1642-6460

    Typ publikacji: PAS
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    40/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Barbara Chmielewska.
    TYTUŁ: Rynek spotkań w Gdańsku i województwie pomorskim : raport za rok 2015
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Gdańsk Convention Bureau, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 35 s.
    Typ publikacji: PXE
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    41/46
    AUTORZY: Anna Lusińska, Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ: Promocja Polski i kultury polskiej za granicą w programie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The promotion of Poland nad Polish culture abroad in the program of the Ministry of Culture and National Heritage
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 1 (2), s. 77-91
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • promocja
  • kultura
  • promocja kultury polskiej
  • międzynarodowa promocja kultury polskiej

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • promotion
  • culture
  • promotion of the Polish culture
  • international promotion of the Polish culture

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    42/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Anna Lusińska.
    TYTUŁ: The reflections of the CSR strategy in the activities of a public medium, as exemplified by Radio Gdańsk
    ŹRÓDŁO: Journal of Organizational Change Management. - 2017, Vol. 30, iss. 2, s. 217-231
    p-ISSN: 0953-4814
    e-ISSN: 1758-7816

    UWAGI: Bibliogr. 52 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 1.262
    Punktacja MNiSW: 20.000
    5-letni Impact Factor ISI: 1.491
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Poland
  • Corporate Social Responsibility (CSR)
  • Polish public media
  • CSR strategy
  • External PR tools

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
    43/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy na portalu społecznościowym Facebook
    ŹRÓDŁO: W: Komunikowanie społeczne w dobie nowych technologii : praca zbiorowa / pod red. Doroty Piontek i Szymona Ossowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 129-141
    ISBN: 978-83-949981-1-0
    ISBN: 978-83-949981-2-7 (wydanie elektroniczne)
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • internetowa komunikacja marketingowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • marketing communication in internet

    44/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ: Wykorzystanie nowych mediów w komunikowaniu politycznym na przykładzie Urzędu Miejskiego w Elblągu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: New media in political communication on the example of the City Hall in Elbląg
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 2 (3), s. 43-55
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikowanie polityczne
  • nowe media
  • komunikacja marketingowa
  • media społecznościowe
  • jednostka samorządu terytorialnego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • political communication
  • new media marketing communication
  • social media
  • local government unit

    Adres url:
    DOI:
    45/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Znaczenie mediów społecznościowych w życiu codziennym młodszych millenialsów
    ŹRÓDŁO: W: Facebook : oblicza i dylematy / pod red. Jana Krefta
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 93-132
    ISBN: 978-83-233-4317-2
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    46/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Event jako narzędzie partycypacji obywatelskiej na szczeblu lokalnym
    ŹRÓDŁO: W: Zmierzch demokracji liberalnej? / red. nauk. Konstanty Adam Wojtaszczyk, Paweł Stawarz, Justyna Wiśniewska-Grzelak
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 295-305
    ISBN: 978-83-7545-871-8
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • eventing
  • public participation at the local level
  • good governance

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego