logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: KARPIŃSKA-MUSIAŁ BEATA
Liczba odnalezionych rekordów: 49



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/49
AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nauczyciel i jego kompetencja interkulturowa w obliczu globalizacji języka angielskiego jako obcego
ŹRÓDŁO: W: Nauczanie języków obcych w szkole wyższej / pod red. Anny Marii Harbig
ADRES WYDAWNICZY: Białystok : Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2008
OPIS FIZYCZNY: S. 137-149
ISBN: 978-83-7431-187-8
UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • intercultural competence
  • teacher's intercultural competence
  • academic teaching

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The place of intercultural competence in the academic curriculum of foreign language teacher education
    ŹRÓDŁO: W: Interdisciplinary perspectives in foreign language teacher education / ed. by Krzysztof Bogacki, Barbara Głowacka and Dorota Potocka
    ADRES WYDAWNICZY: Białystok : Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2008
    OPIS FIZYCZNY: S. 191-200
    ISBN: 978-83-7431-148-9
    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • language
  • culture
  • Intercultural Communicative Competence
  • foreign language didactics
  • interdisciplinary methods
  • awareness
  • pragmatic competence
  • teacher education

    3/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Intercultural pragmatic competence in the awareness of Polish and German students of English a foreign language. The analysis of self-evaluation and instistutional background
    ŹRÓDŁO: W: Learning in academia : socio-cultural and political perspectives / ed. by Małgorzata Cackowska
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009
    SERIA: Ars Educandi. Monographs, vol. 1
    OPIS FIZYCZNY: S. [118]-130
    ISBN: 978-83-7326-607-0
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Treść, rola i pozycja wiedzy metajęzykoznawczej w kształceniu kompetencji międzykulturowej glottodydaktyków
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The content, role and position of metalinguistic knowledge in the formation a glottodidactics multicultural competence
    ŹRÓDŁO: W: Komunikacja społeczna w edukacji : inspiracje, analizy, działania / pod red. Mirosławy Nowak-Dziemianowicz, Kazimierza Czerwińskiego, Wojciecha J. Maliszewskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. [263]-279
    ISBN: 978-83-7611-330-2
    UWAGI: Bibliogr. 36 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Philosophy - metalinguistic awareness - competence : a toolkit for intercultural understanding. The perspectives of E. Levinas and M. Byram in the subject of intercultural pedagogy
    ŹRÓDŁO: W: New developments in linguistic pragmatics, 5th Łódź Symposium, 7-9 May 2010 : book of abstracts / ed. Iwona Witczak-Plisiecka & Monika Kopytkowska.
    OPIS FIZYCZNY: S. [42].
    Typ publikacji: PSZ
    Język publikacji: ENG
    Adres url:
    6/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Uniwersalizm w językoznawstwie - deja vu czy jamais vu? Pytanie o nowy paradygmat językoznawstwa w kontekście filozofii języka, semiotyki oraz "rewolucji kognitywistycznej".
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Universalism in linguistics of the 21st century - deja vu or jamais vu?
    ŹRÓDŁO: W: Edukacja dla przyszłości, t. 8 / red. nauk. Jan Zaniewski, Anna Serwicka-Kapała.
    ADRES WYDAWNICZY: Białystok : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania, 2010.
    OPIS FIZYCZNY: S. 129-142.
    ISBN: 978-83-60432-66-2
    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Czy można przezwyciężyć sokratejską aporię w postmodernistycznej wizji dialogu międzykulturowego?
    ŹRÓDŁO: W: Dialog : idea i doświadczenie / pod red. Sabiny Kruszyńskiej, Krystyny Bembennek i Iwony Krupeckiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. [44]-55
    ISBN: 978-83-7326-770-1
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kreatywność w edukacji językowej - kompetencja niedostatecznie obudzona.
    ŹRÓDŁO: W: VI Międzynarodowa Konferencja Edukacyjna Ustroń/Gliwice 2011.
    OPIS FIZYCZNY: S. [1]-12.
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PRZ
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    9/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: O strukturalnej i symbolicznej przemocy wobec dziecka w szkole głosem rodzica-nauczyciela.
    ŹRÓDŁO: W: Tożsamość teorii wychowania / pod red. nauk. Jana Papieża.
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011.
    OPIS FIZYCZNY: S. [309]-323.
    ISBN: 978-83-7587-643-7
    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Podmiot w relacji z Innym w kategoriach filozofii języka i tożsamości kulturowej.
    ŹRÓDŁO: W: Wielokulturowość : konflikt czy koegzystencja? / pod red. Anny Śliz i Marka S. Szczepańskiego.
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo IFiS PAN, 2011.
    OPIS FIZYCZNY: S. [257]-273.
    ISBN: 978-83-7683-039-1
    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kreatywność wynegocjowana w kształceniu językoznawczym : zderzenie perspektyw nauczyciela i studenta.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Negotiated creativity in studying linguistics - juxtaposing teacher's and student's perspectives.
    ŹRÓDŁO: W: Interkulturowość, kreatywność, refleksyjność w dydaktyce języków obcych / Emilia Wąsikiewicz-Firlej, Anna Szczepaniak-Kozak, Hadrian Lankiewicz.
    ADRES WYDAWNICZY: Piła : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica, 2012.
    OPIS FIZYCZNY: S. [123]-132.
    ISBN: 978-83-62617-09-8
    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kurs językoznawstwa jako wprowadzenie do kompetencji międzykulturowej na poziomie kształcenia filologicznego
    ŹRÓDŁO: W: Dydaktyka języka obcego w okresie przemian / pod red. Marii Jodłowiec i Anny Tereszkiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Tetrium, 2012
    SERIA: Język a Komunikacja, 32
    OPIS FIZYCZNY: S. 37-46
    ISBN: 978-83-61678-52-6
    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • didactics of linguistics
  • intercultural competence
  • teacher's competence

    13/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ: O dwóch rodzajach krytycznego podejścia do zmiany wśród neofilologów na polskich uniwersytetach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Two kinds of critical approach towards change among the academic staff at foreign language faculties in Polish universities
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2012, T. 9, s. [284]-305
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ: Praca licencjacka jako przykładowe narzędzie krytycznej analizy dyskursu lekcyjnego
    ŹRÓDŁO: Języki Obce w Szkole, [dokument elektroniczny]. - 2012, nr 4, s. 79-86
    TRYB DOSTĘPU: http://jows.pl/sites/default/files/Karpi%C5%84ska-Musia%C5%82_PDF.pdf [dostęp 03.03.2016]
    p-ISSN: 0446-7965

    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • BA thesis topicality
  • discourse analysis

    Adres url:
    15/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ: Tutoring akademicki jako rekonstrukcja relacji Uczeń-Mistrz wobec umasowienia kształcenia wyższego. Próba wplecenia koncepcji w kontekst wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia jako jednego z kryteriów akredytacji uczelni wyższych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Academic tutoring as a reconstruction of the relation Pupil-Master in view of spreading of mass higher education
    ŹRÓDŁO: Nauka i Szkolnictwo Wyższe. - 2012, nr 2 (40), s. 55-70
    p-ISSN: 1231-0298

    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • tutoring akademicki
  • jakość usług edukacyjnych
  • edukacja spersonalizowana
  • osobowość nauczyciela

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    16/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ: KRK dla szkolnictwa wyższego w Polsce jako okazja do przekształceń w sferze kompetencji w glottodydaktyce. Komunikat z wstępnych badań na temat formułowania i walidacji efektów kształcenia w ramach szkolnictwa wyższego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The National Qualification Framework for higher education in Poland as an opportunity to reframe the competencies of academic teachers of foreign languages. Introductory research on the reception of the formulation of learning outcomes and their validation within the reform of tertiary education
    ŹRÓDŁO: Neofilolog. - 2013, nr 40/1, s. 79-92
    p-ISSN: 1429-2173

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Adres url:
    17/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Revising academic discourse - intercultural rhetorical competence of a lecturer in postmodern Europe
    ŹRÓDŁO: W: Rhetorik in Europa : Konvergenz und Divergenz in der Entwicklung : proceedings, [dokument elektroniczny]
    OPIS FIZYCZNY: S. 1-15
    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    UWAGI: http://www.uni-saarland.de/fileadmin/user_upload/Institute/eir/Proceedings/Paper_Karpi%C5%84ska-Musia%C5%82_Beata.pdf [dostęp 24.04.2016]
    Tytuł-nazwa konferencji: Rhetorik in Europa: Konvergenz und Divergenz in der Entwicklung
    Miejsce konferencji: Saarbrücken
    Kraj: DE
    Od dnia: 2013.10.09
    Do dnia: 2013.10.13
    Typ publikacji: ZRZ
    Język publikacji: ENG
    Adres url:
    18/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał, Agnieszka Dziedziczak-Foltyn.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: At students' service - tutoring and coaching as innovative methods of acdemic education in Poland
    ŹRÓDŁO: W: 6th international conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona, Spain. 7th-9th of July, 2014 : conference proceedings [dokument elektroniczny / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres]
    ADRES WYDAWNICZY: [S. l.] : IATED Academy, 2014
    SERIA: EDULEARN14 Proceedings, 2340-1117
    OPIS FIZYCZNY: S. 6057-6064
    ISBN: 978-84-617-0557-3
    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    UWAGI: Płyta CD
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tutoring
  • coaching
  • innovative teaching methods
  • change in academic education in Poland
  • personalized education
  • devepoment
  • quality education
  • higher education efficacy

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    19/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Refleksyjność nauczyciela jako postulat w dobie ponowoczesnego recentywizmu : obszary, problemy i nadzieje na polu glottodydaktyki
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Reflexivity of a teacher as a postulate in the era of postmodern recentivism : areas, problems and hopes within foreign language teaching
    ŹRÓDŁO: W: Culture and creativity in discourse studies and foreign language pedagogy / ed. Emilia Wąsikiewicz-Firlej, Hadrian Aleksander Lankiewicz, Anna Szczepaniak-Kozak
    ADRES WYDAWNICZY: Piła : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [195]-208
    ISBN: 978-83-62617-41-8
    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    20/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał, Izabela Orchowska.
    TYTUŁ: Świadomość przedmiotowa i epistemologiczna nauczyciela - refleksyjnego praktyka z perspektywy polskiej glottodydaktyki
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Disciplinary and epistemological awareness of a foreign language teacher as a reflective practitioner from the perspective of foreign language didactics in Poland
    ŹRÓDŁO: Neofilolog. - 2014, nr 43/1, s. 25-38
    p-ISSN: 1429-2173

    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • świadomość przedmiotowa
  • świadomość epistemologiczna
  • nauczyciel JO jako refleksyjny praktyk
  • glottodydaktyczna wspólnota naukowa
  • paradygmat nowoczesności refleksyjnej

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • disciplinary awareness
  • epistemological awareness
  • FL teacher as a reflective practitioner
  • glottodidactic field community
  • reflexive modernity paradigm

    Adres url:
    21/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ: Międzykulturowość w glottodydaktyce : o związku świadomości metajęzykoznawczej z kompetencją międzykulturową w akademickim kształceniu nauczycieli języków obcych
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 212 s., il. (w tym kolor.), 24 cm
    ISBN: 978-83-7865-306-6
    UWAGI: Bibliogr. s. 179-192
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    22/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał, Izabela Orchowska.
    TYTUŁ: Profesjonalizm nauczyciela akademickiego na studiach neofilologicznych w Polsce wobec zjawiska wielodyskursywności w glottodydaktyce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The professionalism of the academic foreign language teacher in the face of multiple discourse competences in glottodidactics
    ŹRÓDŁO: Neofilolog. - 2015, nr 45/2, s. 245-257
    p-ISSN: 1429-2173

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • profesjonalizm neofilologa
  • kompetencja dyskursywna
  • świadomość przedmiotowa i epistemologiczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • FL teacher professionalism
  • discourse competence
  • disciplinary and epistemological awareness

    Adres url:
    23/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tutoring akademicki - pomiędzy epistemą a doxą. Tożsamość metody w kontekście kształcenia uniwersyteckiego
    ŹRÓDŁO: W: Turoring : teoria, praktyka, studia przypadków / red. nauk. Piotr Czekierda, Bartosz Fingas, Marcin Szala
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wolters Kluwer, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 123-139
    ISBN: 978-83-264-8169-7
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    24/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tutoring akademicki jako metoda kształcenia projakościowego w ramach masowego uniwersytetu w Polsce: edukacyjne wykluczenie czy racjonalny kompromis?
    ŹRÓDŁO: W: Różnice, edukacja, inkluzja / pod red. Alicji Komorowskiej-Zielony i Tomasza Szkudlarka
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
    SERIA: Ars Educandi. Monografie, t. 5
    OPIS FIZYCZNY: S. 135-143
    ISBN: 978-83-7865-354-7 (tom 5)
    ISBN: 978-83-7326-843-2 (seria)
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Tytuł-nazwa konferencji: VIII Zjazd Pedagogiczny: Różnice - edukacja - inkluzja
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.09.19
    Do dnia: 2013.09.19
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:
    25/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tutoring na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Gdańskiego - w trosce o jakość w ilości
    ŹRÓDŁO: W: Turoring : teoria, praktyka, studia przypadków / red. nauk. Piotr Czekierda, Bartosz Fingas, Marcin Szala
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wolters Kluwer, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 244-255
    ISBN: 978-83-264-8169-7
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    26/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tutoring naukowy, czyli relacja Uczeń-Mistrz w kontekście dydaktyki języka obcego (zarys problematyki)
    ŹRÓDŁO: W: Coaching i tutoring : w stronę nowoczesnej pracy dydaktycznej / pod red. Jana A. Malinowskiego i Agaty Wesołowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Edukacyjne "AKAPIT", cop. 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 42-44
    ISBN: 978-83-63955-37-3
    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    27/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Czy tutoring akademicki jest skazany na elitarność? Szanse i rozczarowania w kontekście kształcenia systemowego w polskiej akademii
    ŹRÓDŁO: W: W trosce o jakość w ilości : tutoring oksfordzki w Uniwersytecie Gdańskim / pod red. Beaty Karpińskiej-Musiał
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 207-227
    ISBN: 978-83-65148-72-8
    UWAGI: Bibliogr. 41 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    28/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ: Edukacja spersonalizowana w uniwersytecie : ideologia - instytucja - dydaktyka - tutor
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 266 s., il., 21 cm
    ISBN: 978-83-65148-86-5
    UWAGI: Bibliogr. s. 253-263
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • academic tutoring
  • personalized education
  • university education
  • quality teaching
  • ideology
  • learning organization
  • didactics
  • tutor

    29/49
    AUTORZY: [Beata] [Karpińska-Musiał].
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Przedmowa do części 1
    ŹRÓDŁO: W: Studenckim piórem w tutorskim kałamarzu : tutoring akademicki w Uniwersytecie Gdańskim / pod red. Beaty Karpińskiej-Musiał
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 19-23
    ISBN: 978-83-65148-71-1
    UWAGI: Bibliogr. 2 poz.
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    30/49
    AUTORZY: [Beata] [Karpińska-Musiał].
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Przedmowa do części 2
    ŹRÓDŁO: W: Studenckim piórem w tutorskim kałamarzu : tutoring akademicki w Uniwersytecie Gdańskim / pod red. Beaty Karpińskiej-Musiał
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 141-150
    ISBN: 978-83-65148-71-1
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    31/49
    AUTORZY: [Beata] [Karpińska-Musiał].
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Przedmowa do części 3
    ŹRÓDŁO: W: Studenckim piórem w tutorskim kałamarzu : tutoring akademicki w Uniwersytecie Gdańskim / pod red. Beaty Karpińskiej-Musiał
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 393-394
    ISBN: 978-83-65148-71-1
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    32/49
    TYTUŁ: Studenckim piórem w tutorskim kałamarzu : tutoring akademicki w Uniwersytecie Gdańskim / pod red. Beaty Karpińskiej-Musiał
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 409 s., il., 23 cm
    ISBN: 978-83-65148-71-1
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    33/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ: The IQ Project - two years of academic tutoring at the Faculty of Languages, University of Gdańsk
    ŹRÓDŁO: Beyond Philology. - 2016, no. 13, s. 391-403
    p-ISSN: 1732-1220
    e-ISSN: 2451-1498

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: POS
    Język publikacji: ENG
    Adres url:
    34/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tutorial as a quality teaching methodology at the Faculty of Languages at a Polish university
    ŹRÓDŁO: W: Language education : controversies, observations and proposals / Danuta Stanulewicz, Karolina Janczukowicz, Małgorzata Rocławska-Daniluk (eds.)
    ADRES WYDAWNICZY: Frankfurt am Main [etc.] : Peter Lang, 2016
    SERIA: Gdańsk Studies in Language, 2196-016X, vol. 10
    OPIS FIZYCZNY: S. 59-76
    ISBN: 978-3-631-65880-2
    ISBN: 978-3-653-05195-7 (e-book)
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • academic tutoring
  • epistemological awareness
  • innovation pedagogy
  • quality teaching

    35/49
    TYTUŁ: W trosce o jakość w ilości : tutoring oksfordzki w Uniwersytecie Gdańskim / pod red. Beaty Karpińskiej-Musiał
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 234 s., 21 cm
    ISBN: 978-83-65148-72-8
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:
    36/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: W trosce o jakość w ilości : tutoring oksfordzki w Uniwersytecie Gdańskim / pod red. Beaty Karpińskiej-Musiał
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 7-27
    ISBN: 978-83-65148-72-8
    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    37/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: Studenckim piórem w tutorskim kałamarzu : tutoring akademicki w Uniwersytecie Gdańskim / pod red. Beaty Karpińskiej-Musiał
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 11-15
    ISBN: 978-83-65148-71-1
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    38/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ: The educational rhetoric of empowerment in academic tutoring: The teacher's and student's perspectives
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Edukacyjna retoryka upełnomocnienia w tutoringu akademickim z perspektywy nauczyciela i studenta
    ŹRÓDŁO: Beyond Philology. - 2017, no. 14/1, s. 205-224
    p-ISSN: 1732-1220
    e-ISSN: 2451-1498

    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • język
  • edukacyjna retoryka upełnomocnienia
  • krytyczna analiza dyskursu
  • retoryka
  • tutoring akademicki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • academic tutoring
  • critical discourse analysis
  • educational rhetoric of empowerment
  • language
  • rhetoric

    Adres url:
    39/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ: Tutorial akademicki w naukach filologicznych na tle założeń interakcyjnego dyskursu glottodydaktycznego - krytyczna analiza różnic i podobieństw
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Academic tutorial in philology in the context of the interactive discourse in glottodidactics - critical analysis of differences and similarities
    ŹRÓDŁO: Neofilolog. - 2017, nr 49/2, s. 217-233
    p-ISSN: 1429-2173

    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    UWAGI: Tyt. nru.: Interakcje w nauczaniu i uczeniu się języków obcych
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • tutoring akademicki
  • interakcyjny dyskurs glottodydaktyczny
  • tutorial
  • interakcja
  • relacja w dydaktyce
  • epistemologia wiedzy
  • kompetencje językowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • academic tutorial
  • interactive discourse in glottodidactics
  • tutorial
  • interaction
  • relations in teaching
  • epistemology of knowledge
  • language competences

    Adres url:
    40/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ: Academic tutoring as a space for building resilience in students: from structure to personal empowerment
    ŹRÓDŁO: Ìstoriko-pedagogìčnì Studìï. - 2018, Vip. 11-12, s. 20-33
    UWAGI: Bibliogr. 40 poz.
    Typ publikacji: VAR
    Język publikacji: ENG
    41/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ: Międzywydziałowy semestr PBL (Problem Based Learning) - innowacyjna praktyka dydaktyczna w ramach projektu Centrum Tutorów Uniwersytetu Gdańskiego
    ŹRÓDŁO: Tutoring Gedanensis, [dokument elektroniczny]. - 2018, Vol. 3 (2), s. 13-19
    TRYB DOSTĘPU: http://www.tutee.ug.edu.pl/wp-content/uploads/2017/02/Tutoring-Gedanensis-Czasopismo-Tutees-i-Tutor%C3%B3w-vol.32-09_10_2018.pdf [dostęp 13.11.2018]
    e-ISSN: 2451-1862

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Project Based Learning
  • współpraca
  • jakość kształcenia
  • kultura akademicka

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Project Based Learning
  • academic tutoring
  • teacher-student collaboration
  • quality education
  • academic culture
  • stakeholders

    Adres url:
    42/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał, Marcin (admin.) Zieliński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nauczyciele nauczycielom: Centrum Tutorów, Laboratorium Inicjatyw Dydaktycznych oraz Doktoratorium Uniwersytetu Gdańskiego
    ŹRÓDŁO: W: Rozwijanie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich : wybrane praktyki / red. nauk. Iwona Maciejowska, Anna Sajdak-Burska
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2018
    SERIA: Dydaktyka Akademicka, 4
    OPIS FIZYCZNY: S. 23-34
    ISBN: 978-83-233-4434-6
    ISBN: 978-83-233-9803-5
    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teacher education
  • teaching skills
  • academic didactics
  • quality education
  • quality assurance in higher education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    43/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał, Magdalena Panońko.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Przedmowa
    ŹRÓDŁO: W: Tutoring jako spotkanie : historie indywidualnych przypadków / red. nauk. Beata Karpińska-Musiał, Magdalena Panońko
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wolters Kluwer, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 9-11
    ISBN: 978-83-8124-289-9
    UWAGI: Bibliogr. 2 poz.
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    44/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Szkolnictwo wyższe
    ŹRÓDŁO: W: Tutoring jako spotkanie : historie indywidualnych przypadków / red. nauk. Beata Karpińska-Musiał, Magdalena Panońko
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wolters Kluwer, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 155-163
    ISBN: 978-83-8124-289-9
    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    45/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Szlifowanie diamentu w drodze na szczyt - (nie)przypadkowa podróż z Klaudią
    ŹRÓDŁO: W: Tutoring jako spotkanie : historie indywidualnych przypadków / red. nauk. Beata Karpińska-Musiał, Magdalena Panońko
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wolters Kluwer, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 352-375
    ISBN: 978-83-8124-289-9
    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    46/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tutoring akademicki - pomiędzy epistemą a doxą. Tożsamość metody w kontekście kształcenia uniwersyteckiego
    ŹRÓDŁO: W: Tutoring : teoria, praktyka, studia przypadków / red. nauk. Piotr Czekierda, Bartosz Fingas, Marcin Szala
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wolters Kluwer, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 129-145
    ISBN: 978-83-8124-969-0
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tutoring
  • personalized education
  • philosophy of a dialogue
  • theories of education

    47/49
    TYTUŁ: Tutoring jako spotkanie : historie indywidualnych przypadków / red. nauk. Beata Karpińska-Musiał, Magdalena Panońko
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wolters Kluwer, 2018
    OPIS FIZYCZNY: 389 s., 24 cm
    ISBN: 978-83-8124-289-9
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    48/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tutoring na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Gdańskiego - w trosce o jakość w ilości
    ŹRÓDŁO: W: Tutoring : teoria, praktyka, studia przypadków / red. nauk. Piotr Czekierda, Bartosz Fingas, Marcin Szala
    OZNACZENIE WYDANIA: Wyd. 2
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wolters Kluwer, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 257-272
    ISBN: 978-83-8124-969-0
    UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tutoring
  • personalized education
  • "IQ" Project
  • European funds

    49/49
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał, Magdalena Panońko.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tutoring przestrzenią kształcenia ukierunkowanego na całościowy rozwój podopiecznego
    ŹRÓDŁO: W: Tutoring jako spotkanie : historie indywidualnych przypadków / red. nauk. Beata Karpińska-Musiał, Magdalena Panońko
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wolters Kluwer, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 13-31
    ISBN: 978-83-8124-289-9
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego