logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: KOKOSZCZYŃSKA MARTA
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Marta Kokoszczyńska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wizerunek Anny Grodzkiej na łamach tygodników opinii na przykładzie "Gościa Niedzielnego" i "Polityki"
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The image of Anna Grodzka in the pages of weeklies opinion on the example of "Gość Nidzielny" and "Polityka"
ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
OPIS FIZYCZNY: S. 233-249
ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Anna Grodzka
  • wizerunek
  • tygodniki
  • transseksualizm

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Anna Grodzka
  • image
  • weeklies
  • transsexualism

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/2
    AUTORZY: Marta Kokoszczyńska, Józef Majewski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: News values w tabloidowym natężeniu. Obraz Kościoła katolickiego w polskich tygodnikach opinii
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: News values in tabloid intensity: the image of the Catholic Church in Polish opinion-forming weeklies
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, The media in the process of change - ethics and communication = Media, biznes, kultura, t. 1, Media w procesie zmian - etyka i komunikacja / ed. by Beata Czechowska-Derkacz, Dominik Chomik, Jacek Wojsław
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
    SERIA: Media, Business, Culture = Media, Biznes, Kultura, 2544-977X
    OPIS FIZYCZNY: S. 59-79
    ISBN: 978-83-7865-774-3
    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dziennikarstwo
  • tygodnik
  • tabloidowy
  • obraz medialny
  • news values
  • Kościół katolicki
  • Polska

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • journalism
  • weekly
  • tablolid-like
  • media image
  • news values
  • Roman Catholic Church
  • Poland

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego