logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: KOMOROWSKA-ZIELONY ALICJA
Liczba odnalezionych rekordów: 19



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/19
AUTORZY: Alicja Komorowska-Zielony.
TYTUŁ: Dziecięce koncepcje dotyczące biedy - migawka z badań
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Children's conceptions of poverty - a shot from research
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2010, R. 6, nr 1, s. [221]-225
p-ISSN: 1734-1582

Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/19
AUTORZY: Alicja Komorowska-Zielony.
TYTUŁ: Rozwiązywanie matematycznych zadań problemowych w klasach początkowych - zaniechania, możliwości, szanse
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji. - 2010, R. 6, nr 2, s. 204-207
p-ISSN: 1734-1582

UWAGI: Rec. pracy: Matematyczne zadania problemowe w klasach początkowych - między wiedzą osobistą a jej formalizacją / Alina Kalinowska. - Kraków, 2010
Typ publikacji: PRE
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/19
AUTORZY: Alicja Komorowska-Zielony.
TYTUŁ: Rita Grochocińska (1941-2011)
ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2011, T. 8, s. [159]-164
p-ISSN: 1230-607X

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PWP
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
4/19
AUTORZY: Alicja Komorowska-Zielony.
TYTUŁ: Stanisław Kwiatkowski (1930-2010)
ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2011, T. 8, s. [165]-170
p-ISSN: 1230-607X

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PWP
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
5/19
AUTORZY: Alicja Komorowska-Zielony.
TYTUŁ: Szkoła jako miejsce budowania kompetencji uczenia się
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2012, R. 8, nr 1, s. 136-138
p-ISSN: 1734-1582

UWAGI: Rec. pracy: Rozwijanie zdolności uczenia się : z Wygotskim i Brunerem w tle / Ewa Filipak. - Sopot, 2012
Typ publikacji: PRE
Język publikacji: POL
Adres url:
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
6/19
AUTORZY: Alicja Komorowska-Zielony.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zapomniane (?) matematyczne idee edukacyjne Caleba Gattegno
ŹRÓDŁO: W: Wczesnoszkolna edukacja matematyczna : ograniczenia i ich przełamywanie / pod red. Aliny Kalinowskiej
ADRES WYDAWNICZY: Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2013
OPIS FIZYCZNY: S. [103]-113
ISBN: 978-83-7299-848-4
UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. [225]-235
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
7/19
AUTORZY: A. Komorovska-Zelëny.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Meždunarodnoe sotrudničestvo vysših škol na primere proekta "Ganza v obrazovanii"
ŹRÓDŁO: W: Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy : materialy VIII Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii, Moskva, RUDN, 15-17 aprelâ 2015 g. : v dvuh častâh, č. 1 / [nauč. red. V. I. Kazarenkov]
ADRES WYDAWNICZY: Moskva : Rossijskij universitet družby narodov, 2015
OPIS FIZYCZNY: S. 231-235
ISBN: 978-5-209-06453-4 (č. 1)
ISBN: 978-5-209-06452-7
UWAGI: Bibliogr. 2 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: VIII Meždunarodnaâ naučno-praktičeskoj konferenciâ "Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy"
Miejsce konferencji: Moskva
Kraj: RU
Od dnia: 2015.04.15
Do dnia: 2015.04.17
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: RUS
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • multicultural education
  • youth exchange
  • educational project
  • international cooperation

    8/19
    TYTUŁ: Różnice, edukacja, inkluzja / pod red. Alicji Komorowskiej-Zielony i Tomasza Szkudlarka
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 419 s.
    SERIA: Ars Educandi. Monografie, t. 5
    ISBN: 978-83-7865-354-7 (t. 5)
    ISBN: 978-83-7326-843-2 (seria)
    Tytuł-nazwa konferencji: VIII Zjazd Pedagogiczny: Różnice - edukacja - inkluzja
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.09.19
    Do dnia: 2013.09.21
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • difference
  • education
  • inclusion

    Adres url:
    9/19
    AUTORZY: Alicja Komorowska-Zielony, Tomasz Szkudlarek.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: Różnice, edukacja, inkluzja / pod red. Alicji Komorowskiej-Zielony i Tomasza Szkudlarka
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
    SERIA: Ars Educandi. Monografie, t. 5
    OPIS FIZYCZNY: S. 9-19
    ISBN: 978-83-7865-354-7 (tom 5)
    ISBN: 978-83-7326-843-2 (seria)
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Tytuł-nazwa konferencji: VIII Zjazd Pedagogiczny: Różnice - edukacja - inkluzja
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.09.19
    Do dnia: 2013.09.19
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    10/19
    AUTORZY: Alicja Komorowska-Zielony.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: A-rytm-etyka. Muzyczna matematyka, muzyka matematyczna z Pitagorasem i Dalcroze'em w tle
    ŹRÓDŁO: W: Emil Jaques-Dalcroze i jego idee w edukacji, sztuce i terapii / pod red. Ewy Szatan, Ewy Antoniny Muzioł, Alicji Komorowskiej-Zielony
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
    SERIA: Wokół Sztuki
    OPIS FIZYCZNY: S. 99-109
    ISBN: 978-83-7865-468-1
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Dalcroze
  • Pitagoras
  • education
  • rythm

    11/19
    TYTUŁ: Emil Jaques-Dalcroze i jego idee w edukacji, sztuce i terapii / pod red. Ewy Szatan, Ewy Antoniny Muzioł, Alicji Komorowskiej-Zielony
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 312 s., il., 24 cm
    SERIA: Wokół Sztuki
    ISBN: 978-83-7865-468-1
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Dalcroze Eurhythmics
  • education
  • art
  • therapy

    12/19
    AUTORZY: Ewa Szatan, Ewa Antonina Muzioł, Alicja Komorowska-Zielony.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Przedmowa
    ŹRÓDŁO: W: Emil Jaques-Dalcroze i jego idee w edukacji, sztuce i terapii / pod red. Ewy Szatan, Ewy Antoniny Muzioł, Alicji Komorowskiej-Zielony
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
    SERIA: Wokół Sztuki
    OPIS FIZYCZNY: S. 9-13
    ISBN: 978-83-7865-468-1
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    13/19
    AUTORZY: Aliciâ Komorovska-Zelëny.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Razvitie tvorčeskoj aktivnosti u učenikov kak važnejšaâ zadača učitelâ doškol'nogo obrazovaniâ
    ŹRÓDŁO: W: Viŝa osvìta Ukraïni u kontekstì ìntegracìï do Êvropejs'kogo osvìtn'ogo prostoru = Higher education of Ukraine in the context of integration to European educational space / [vìdp. red. vip. Ì. P. Manoha]
    ADRES WYDAWNICZY: [Kìïv] : Gnozis, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 417-427
    ISBN: 978-966-2760-42-2
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    UWAGI: Gumanìtarnij vìsnik DVNZ : dodatok 1 do vip. 37. Tom II (70)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Punktacja MNiSW: 5.000
    14/19
    AUTORZY: Alicja Komorowska-Zielony.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zamiast zakończenia… W 150. rocznicę urodzin Emila Jaques-Dalcroze'a - wydarzenia rocznicowe 2015 roku w Polsce i za granicą
    ŹRÓDŁO: W: Emil Jaques-Dalcroze i jego idee w edukacji, sztuce i terapii / pod red. Ewy Szatan, Ewy Antoniny Muzioł, Alicji Komorowskiej-Zielony
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
    SERIA: Wokół Sztuki
    OPIS FIZYCZNY: S. 301-310
    ISBN: 978-83-7865-468-1
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Dalcroze
  • anniversary events

    15/19
    AUTORZY: Alicja Komorowska-Zielony.
    TYTUŁ: Mistrzostwo w zawodzie nauczyciela z perspektywy studenta wczesnej edukacji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Mastery of the teaching professional from the perspective of the student's early education
    ŹRÓDŁO: Rozprawy Naukowe i Zawodowe PWSZ w Elblągu. - 2017, z. 25, s. 25-36
    p-ISSN: 1895-8117

    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    16/19
    AUTORZY: Alicja Komorowska-Zielony.
    TYTUŁ: Edukacja outdoorowa jako alternatywa w klasach 1-3 szkoły podstawowej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Outdoor education as an alternative in first level of primary school
    ŹRÓDŁO: Studia i Badania Naukowe. Pedagogika. - 2018, R. 12, nr 1, s. 7-15
    p-ISSN: 1897-2829

    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • edukacja outdoorowa
  • pedagogika przygody
  • konstruowanie wiedzy
  • edukacja wczesnoszkolna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • outdoor education
  • adventure education
  • constructing knowledge and skills
  • early education

    Adres url:
    17/19
    AUTORZY: Alicja Komorowska-Zielony.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Praktyka pedagogiczna z perspektywy studenta wczesnej edukacji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Pedagogical practice from the perspective of student's early education
    ŹRÓDŁO: W: Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji : koncepcje, przemiany, rozwiązania / red. nauk. Ewa Musiał, Joanna Malinowska
    ADRES WYDAWNICZY: Wrocław : Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 164-173
    ISBN: 978-83-62618-36-1
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • praktyka pedagogiczna
  • spełnione funkcje praktyki
  • założone funkcje praktyki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • assumed functions of pedagogical practice
  • fulfilled functions of pedagogical practice
  • pedagogical practice

    Adres url:
    18/19
    AUTORZY: Alicja Komorowska-Zielony.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Twórczość w procesie edukacyjnym w interpretacjach nauczycieli klas 1-3 szkoły podstawowej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Creativity in the educational process in the interpretation of teachers of 1st-3rd graders
    ŹRÓDŁO: W: Wychowanie, socjalizacja, edukacja : księga jubileuszowa dedykowana prof. dr. hab. Andrzejowi Michałowi de Tchorzewskiemu z okazji 75. rocznicy urodzin i 50-lecia pracy naukowej / red. Marzena Chrost, Krzysztof Jakubiak
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Akademii Ignatianum w Krakowie, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 799-814
    ISBN: 978-83-7614-377-4
    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • twórczość
  • aspekty twórczości
  • nauczycielskie interpretacje twórczości
  • zmiana edukacyjna
  • warunki myślenia twórczego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • creativity
  • aspects of creativity
  • teacher interpretations of creativity
  • educational change
  • conditions of creative thinking

    19/19
    AUTORZY: Alicja Komorowska-Zielony.
    TYTUŁ: Wykorzystanie klocków w matematycznej edukacji przedszkolnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Blocks in preschool math education
    ŹRÓDŁO: Forum Oświatowe. - 2018, Vol. 30, nr 2 (60), s. 103-114
    p-ISSN: 0867-0323
    e-ISSN: 2450-3452

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • klocki
  • matematyczna edukacja przedszkolna
  • myślenie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • blocks
  • preschool math education
  • thinking
  • research activity

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego