logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: KOPCIEWICZ LUCYNA
Liczba odnalezionych rekordów: 79



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Feminizm i wczesna edukacja - niebezpieczne związki?
ŹRÓDŁO: W: Dokąd zmierza polska szkoła? / pod red. Doroty Klus-Stańskiej
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak Teresa i Józef Śniecińscy, cop. 2008
OPIS FIZYCZNY: S. [274]-294
ISBN: 978-83-89501-95-0
UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
TYTUŁ: Amerykańskie Women's Studies i zmiany w uniwersytecie
ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2009, nr 4 (48), s. [57]-68
p-ISSN: 1505-8808

UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Czerwony tulipan czy goździk? Polaryzacja ideologiczna 8 marca w Polsce
ŹRÓDŁO: W: Dzień Kobiet w mediach : międzynarodowe studium porównawcze / red. nauk. Lucyna Kopciewicz
ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Wydawnictwo Wschód-Zachód, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. 142-154
ISBN: 978-83-61422-08-2
UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
4/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dewiantki, przestępczynie, szalone... Obrazy matek fallicznych w kulturze androcentrycznej
ŹRÓDŁO: W: Przekleństwo rzeczywistości : rzecz o obsesji i fantazji / pod red. Aleksandry Pawliszyn i Katarzyny Szalewskiej
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009
SERIA: Biblioteka "Hermeneutyka Przejść", t. 2
OPIS FIZYCZNY: S. [123]-136
ISBN: 978-83-7326-627-8
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
5/79
TYTUŁ: Dzień Kobiet w mediach : międzynarodowe studium porównawcze / red. nauk. Lucyna Kopciewicz
ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Wydawnictwo Wschód-Zachód, 2009
OPIS FIZYCZNY: 218 s., il., 21 cm
ISBN: 978-83-61422-08-2
UWAGI: Bibliogr. przy pracach i na s. 197-205. Indeks
Typ publikacji: PEK
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
6/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Edukacja jako praktyka dominacji. Udział szkoły w wytwarzaniu kapitałów rodzajowych uczennic i uczniów
ŹRÓDŁO: W: Koniec mitu niewinności? : płeć i seksualność w socjalizacji i edukacji / red. nauk. Lucyna Kopciewicz, Edyta Zierkiewicz
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Psychologii i Kultury "Eneteia", 2009
OPIS FIZYCZNY: S. 13-[28]
ISBN: 978-83-61538-06-6
UWAGI: Bibliogr. 39 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
7/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
TYTUŁ: Fenomenografia jako metoda badań kultury w jej wymiarze codziennym
ŹRÓDŁO: Pedagogika Kultury. - 2009, T. 5, s. [105]-116
p-ISSN: 1896-0197

Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
8/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Gender and early education : areas researched for gender-equality school
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Gender i wczesna edukacja : obszary poszukiwań szkoły wolnej od dyskryminacji
ŹRÓDŁO: W: Education of a young child : reflections, problems, experiences / sci. ed. Agnieszka Nowak-Łojewska, Agnieszka Olczak, Anetta Soroka-Fedorczuk
ADRES WYDAWNICZY: Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [103]-115
ISBN: 978-83-7481-297-9
ISBN: 978-83-7481-283-2
UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: ENG
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
9/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Gender i wczesna edukacja : obszary poszukiwań szkoły wolnej od dyskryminacji
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Gender and early education : areas researched for gender-equality school
ŹRÓDŁO: W: Edukacja małego dziecka : refleksje, problemy, doświadczenia / red. nauk. Agnieszka Nowak-Łojewska, Agnieszka Olczak, Anetta Soroka-Fedorczuk
ADRES WYDAWNICZY: Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [105]-118
ISBN: 978-83-7481-283-2 (wersja pol.)
ISBN: 978-83-7481-297-9 (wersja ang.)
UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
10/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Koedukacja, równość płci : francuskie i polskie debaty o fundamentach państwowej oświaty
ŹRÓDŁO: W: Szkoła, państwo, społeczeństwo : między autonomią a podległością : Konferencja Naukowa z okazji 50-lecia Zakładu Historii Nauki, Oświaty i Wychowania, Gdańsk, dn. 23-25.09.2009 r. : [abstrakty wystąpień / oprac. Andrzej Kołakowski, Tomasz Maliszewski]
ADRES WYDAWNICZY: [Gdańsk : Drukarnia Oruńska, 2009]
OPIS FIZYCZNY: S. 109
ISBN: 83-89857-27-8
Typ publikacji: PSZ
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
11/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Metodologiczne podstawy badań
ŹRÓDŁO: W: Dzień Kobiet w mediach : międzynarodowe studium porównawcze / red. nauk. Lucyna Kopciewicz
ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Wydawnictwo Wschód-Zachód, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. 27-32
ISBN: 978-83-61422-08-2
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
12/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Międzynarodowy dzień kobiet - pytanie o status święta
ŹRÓDŁO: W: Dzień Kobiet w mediach : międzynarodowe studium porównawcze / red. nauk. Lucyna Kopciewicz
ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Wydawnictwo Wschód-Zachód, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. 11-14
ISBN: 978-83-61422-08-2
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
13/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Różnice czy nierówność płci? Pytanie o efekty pracy szkoły z punktu widzenia trzech typów kapitału
ŹRÓDŁO: W: Idee, diagnozy, nadzieje : szkoła polska a idee równości : (szkice teoretyczne i studia empiryczne) : praca zbiorowa / pod red. Astrid Męczkowskiej-Christiansen i Piotra Mikiewicza
ADRES WYDAWNICZY: Wrocław : Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, cop. 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [153]-170
ISBN: 978-83-89518-89-7
UWAGI: Bibliogr. 39 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
14/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Teoretyczne podstawy i konteksty badań mediatyzacji 8 marca
ŹRÓDŁO: W: Dzień Kobiet w mediach : międzynarodowe studium porównawcze / red. nauk. Lucyna Kopciewicz
ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Wydawnictwo Wschód-Zachód, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. 15-26
ISBN: 978-83-61422-08-2
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
15/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz, Karolina Rzepecka.
TYTUŁ: Uniwersytet, kobiety i władza - o obecności kobiet w okolicach szczytu akademickich hierarchii
ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2009, nr 3 (47), s. [87]-104
p-ISSN: 1505-8808

UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
16/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wczesna edukacja i płeć kulturowa
ŹRÓDŁO: W: Pedagogika wczesnoszkolna : dyskursy, problemy, rozwiązania / red. nauk. Dorota Klus-Stańska, Maria Szczepska-Pustkowska
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, cop. 2009
SERIA: Pedagogika Wobec Współczesności
OPIS FIZYCZNY: S. [291]-311
ISBN: 978-83-7644-018-7
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
17/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wytwarzanie (nie)równości płci w pracy dydaktyczno-wychowawczej szkoły. Pytanie o dydaktykę "rodzajowo-inkluzywną"
ŹRÓDŁO: W: Paradygmaty współczesnej dydaktyki / pod red. Lucyny Hurło, Doroty Klus-Stańskiej i Marii Łojko
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [98]-108
ISBN: 978-83-787-047-3
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
18/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Analfabetyzm matematyczny - pytanie o ideologiczne uwarunkowania zjawiska "niematematyczności"
ŹRÓDŁO: W: Przekraczanie kręgu ubóstwa kulturowego : konteksty społeczne / pod red. Danuty Wajsprych
ADRES WYDAWNICZY: Kraków ; Olsztyn : Oficyna Wydawnicza "Impuls" : Wydawnictwo OSW - Olsztyńskiej Szkoły Wyższej im. Józefa Rusieckiego, 2010
SERIA: Naukowe Forum Pedagogów Olsztyńskiej Szkoły Wyższej im. Józefa Rusieckiego, t. 3
OPIS FIZYCZNY: S. [29]-41
ISBN: 978-83-7587-374-0
ISBN: 978-83-89067-53-1
UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
19/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Feminizm jako dekompozycja pedagogiki
ŹRÓDŁO: W: Teraźniejszość jako impuls dla pytań o ogólność pedagogiki / pod red. Ewy Rodziewicz, Adeli Kożyczkowskiej, Małgorzaty Lewartowskiej-Zychowicz
ADRES WYDAWNICZY: Sopot : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, [2009]
OPIS FIZYCZNY: S. [102]-112
ISBN: 978-83-7531-019-1
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
20/79
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
TYTUŁ: Matematyka i problem gender
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Mathematics and the gender problem
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2010, R. 6, nr 2 (12), s. [39]-52
p-ISSN: 1734-1582

Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gender
  • school
  • inequalities
  • mathematics
  • ideology

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    21/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Matematyka powinna być interesująca? Pytanie o efekty "krytycznego" kształcenia nauczycielek wczesnej edukacji
    ŹRÓDŁO: Kultura i Edukacja. - 2010, nr 2 (76), s. [32]-45
    p-ISSN: 1230-266X

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mathematics
  • gender
  • educational ideologies
  • discourse

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    22/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Matematyka w ideologiach, ideologie w matematyce - badanie szkolnego funkcjonowania matematyki jako pola wytwarzania kultury
    ŹRÓDŁO: Forum Oświatowe. - 2010, nr 1 (42), s. [39]-51
    p-ISSN: 0867-0323

    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    23/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz, Mirosław Patalon.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nauczanie o Bogu jako socjalizacyjny trening nierówności płci
    ŹRÓDŁO: W: Przestrzenie teraźniejszości i ich społeczno-edukacyjne sensy / red. Maria Szczepska-Pustkowska, Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Adela Kożyczkowska
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [200]-217
    ISBN: 978-83-7611-695-2
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    24/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz, Mirosław Patalon.
    TYTUŁ: Nauczanie o Bogu jako socjalizacyjny trening nierówności płci
    ŹRÓDŁO: Forum Oświatowe. - 2010, nr 1 (42), s. [143]-159
    p-ISSN: 0867-0323

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    25/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Poniżające nazwania : szkolna przemoc wobec dziewcząt
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Hurtful names : teacher's violence against schoolgirls
    ŹRÓDŁO: Kwartalnik Pedagogiczny. - 2010, R. 55, nr 4, s. [107]-127
    p-ISSN: 0023-5938

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • hate speech/hurtful names
  • performativity
  • gender
  • teacher's authority
  • discourse

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    26/79
    AUTORZY: Maria Mendel, Tone Dyrdal Solbrekke, Håkan Hult, Kristina Johansson, Berit Karseth, Lucyna Kopciewicz, Ania Struzunska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Students' conceptions of education and work
    ŹRÓDŁO: W: Students as journeymen between cultures of higher education and work : a longitudinal European study of the transition from higher education to work life / Lars Owe Dahlgren (ed.)
    ADRES WYDAWNICZY: Sarbrücken : Lap Lambert Academic Publishing, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. 60-88
    ISBN: 978-3-8383-9462-6
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 134-140
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    27/79
    AUTORZY: Kirsten Hofgaard Lycke, Manfred Bayer, Małgorzata Cackowska, Helene Hård as Segerstad, Kristina Johansson, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The transition from higher education to work life
    ŹRÓDŁO: W: Students as journeymen between cultures of higher education and work : a longitudinal European study of the transition from higher education to work life / Lars Owe Dahlgren (ed.)
    ADRES WYDAWNICZY: Sarbrücken : Lap Lambert Academic Publishing, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. 89-114
    ISBN: 978-3-8383-9462-6
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 134-140
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • higher education
  • work life
  • students
  • transition

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    28/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Women's Studies w Akademii - czy są dyscypliną naukową?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Women's Studies within the Academy - are they academic discipline?
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2010, nr 1 (49), s. [37]-49
    p-ISSN: 1505-8808

    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    29/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: "Nasze wychowanie, wasza teoria?" - badanie męskiego języka teorii wychowania z punktu widzenia przemocy symbolicznej.
    ŹRÓDŁO: W: Tożsamość teorii wychowania / pod red. nauk. Jana Papieża.
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011.
    OPIS FIZYCZNY: S. [65]-75.
    ISBN: 978-83-7587-643-7
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    30/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz, Anna Budzisz, Agnieszka Karwat, Martyna Klaus, Agnieszka Mudlaff, Aleksandra Purzycka, Alina Rykaczewska, Olga Śnieżko, Magdalena Tomiak.
    TYTUŁ: Kobiety w akademickiej pedagogice : negocjowanie znaczeń profesjonalizmu i gender
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Women in academic pedagogy : negotiating meanings of profesionalism and gender
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2011, nr 3 (55), s. [55]-68
    p-ISSN: 1505-8808

    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    31/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Nauczycielskie poniżanie : szkolna przemoc wobec dziewcząt
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2011
    OPIS FIZYCZNY: 192 s., 23 cm
    ISBN: 978-83-7641-405-8
    UWAGI: Bibliogr. s. 185-192
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • hate speech
  • violence
  • gender
  • school
  • identity
  • communication

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    32/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: W dniu ich święta : przemoc symboliczna, media i podmiot kobiecy w świadomości grup pokoleniowych
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011
    OPIS FIZYCZNY: 197 s., 24 cm
    ISBN: 978-83-7587-587-4
    UWAGI: Bibliogr. s. 195-197
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gender
  • symbolic violence
  • media

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    33/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: W lustrze heterotropii - 8 marca w przestrzeniach doświadczenia kobiet i mężczyzn
    ŹRÓDŁO: W: Wychowanie przez świat fikcyjny dla świata rzeczywistego / pod red. Ewy Rodziewicz i Małgorzaty Cackowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2011
    SERIA: Ars Educandi. Monografie, t. 2.
    OPIS FIZYCZNY: S. [149]-171
    ISBN: 978-83-7326-849-4 (tom 2)
    ISBN: 978-83-7326-843-2 (seria)
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • 8 March
  • gender
  • postcommunism
  • identity

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    34/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc.
    TYTUŁ: Coming out - nieprzemilczanie własnej egzystencji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Coming out - revealing one's own existence
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2012, nr 4 (60), s. [47]-58
    p-ISSN: 1505-8808

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    35/79
    AUTORZY: Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz, Mirosław Patalon, Piotr Stańczyk, Karolina Starego, Tomasz Szkudlarek.
    TYTUŁ: Dyskursywna konstrukcja podmiotu : przyczynek do rekonstrukcji pedagogiki kultury
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2012
    OPIS FIZYCZNY: 375 s., il., 24 cm
    SERIA: Ars Educandi Monografie, t. 3
    ISBN: 978-83-7326-843-2 (seria)
    ISBN: 978-83-7326-850-0 (tom 3)
    UWAGI: Bibliogr. s. 362-375
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    36/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Dzień kobiet w doświadczeniach kobiet i mężczyzn
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Women's day as experienced by men and women
    ŹRÓDŁO: Kultura i Społeczeństwo. - 2012, T. 56, nr 4, s. [61]-81
    p-ISSN: 0023-5172

    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Dzień Kobiet
  • kontrakt płci
  • pokolenie
  • publiczne-prywatne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Women's Day
  • contract between the sexes
  • generation
  • public-private

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    37/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Edukacja i praca - genderowe (nie)konsekwencje
    ŹRÓDŁO: Władza, Praca, Wiedza. - 2012, nr 1, s. 33-48
    p-ISSN: 2299-0380

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    38/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Matematyka a problem gender.
    ŹRÓDŁO: W: Pedagogika wczesnej edukacji : dyskursy, problemy, otwarcia / red. nauk. Dorota Klus-Stańska, Dorota Bronk, Anna Malenda.
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak Teresa i Józef Śniecińscy, cop. 2011.
    OPIS FIZYCZNY: S. 230-[247].
    ISBN: 978-83-62015-40-5
    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    39/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc.
    TYTUŁ: Nienormatywna seksualność w perspektywie teorii queer
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Atypical sexuality in queer theory
    ŹRÓDŁO: Kultura i Edukacja. - 2012, nr 3 (89), s. [7]-22
    p-ISSN: 1230-266X

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • sexuality
  • gender
  • gender studies in Poland
  • methodology
  • queer

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    40/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Pedagogika krytyczna dziś?
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2012, T. 9, s. [36]-39
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    41/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Równa szkoła : matematyka, władza i pole wytwarzania kultury
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2012
    OPIS FIZYCZNY: 216 s., 23 cm
    ISBN: 978-83-7641-753-0
    UWAGI: Bibliogr. s. 209-216
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    42/79
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Ars Educandi t. 10 / red. nauk. Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz
    ISSN: 1230-607X
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: 24 cm
    UWAGI: Tyt. tomu: Technologie edukacyjne w perspektywie kulturowej
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    43/79
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Dzieci w kulturze cyfrowej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Children within digital culture
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2013, T. 10, s. 23-48
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dzieci
  • szkoła
  • mobilna kultura
  • rodzina
  • cyfrowa socjalizacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • children
  • school
  • mobile culture
  • family
  • digital socialization

    44/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Edukacja, społeczeństwo, zmiana
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Education, society, change
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Gdyńskie. - 2013, nr 8, s. [231]-243
    p-ISSN: 1896-3463

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Tytuł-nazwa konferencji: VIII konferencja "Tożsamość kulturowo-cywilizacyjna Gdyni"
    Miejsce konferencji: Gdynia
    Kraj: PL
    Od dnia: 2012.02.14
    Do dnia: 2012.02.14
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    45/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc.
    TYTUŁ: Konstruowanie znaczeń coming out w prywatnej i publicznej przestrzeni doświadczeń homoseksualnych mężczyzn
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The meanings of coming out constructed by homosexual males in pivate and public spheres of their experience
    ŹRÓDŁO: Forum Oświatowe. - 2013, nr 3 (50), s. [93]-114
    p-ISSN: 0867-0323

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • coming out
  • queer
  • rodzina
  • seksualność
  • tożsamość

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • coming out
  • family
  • identity
  • queer
  • sexuality

    Adres url:
    46/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Matematyczne niepowodzenia dziewcząt i mniejszości etnicznych. Przyczyny, wyjaśnienia, środki zaradcze w świetle ideologii edukacyjnych
    ŹRÓDŁO: W: Wczesnoszkolna edukacja matematyczna : ograniczenia i ich przełamywanie / pod red. Aliny Kalinowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [15]-35
    ISBN: 978-83-7299-848-4
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. [225]-235
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    47/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Matematyczne niepowodzenia dziewcząt i mniejszości etnicznych. Przyczyny, wyjaśnienia, środki zaradcze w świetle ideologii edukacyjnych
    ŹRÓDŁO: Kultura i Edukacja. - 2013, nr 2 (95), s. [29]-55
    p-ISSN: 1230-266X

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mathematics
  • school
  • gender
  • ethnic minorities
  • social justice

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    48/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Mathematics education, democracy and social justice
    ŹRÓDŁO: W: Educational challenges in the cultural space of the European Union / ed. by Sylwia Mrozowska, Tomasz Besta, Aleksandra Zgrundo
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [69]-89
    ISBN: 978-83-7865-067-6
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    49/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Mathematics failures in girls and ethnic minorities in the perspective of questions about ideologies in education
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2013, R. 9, nr 4, s. 15-31
    p-ISSN: 1734-1582

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mathematics
  • school
  • gender
  • ethnic minorities
  • social justice

    50/79
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2013, T. 10, s. 7-8
    p-ISSN: 1230-607X

    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    51/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: "Nieracjonalna i nietwórcza, bo dziewczynka", czyli dezintegracja genderowa jako efekt stereotypizacyjnej pracy szkoły
    ŹRÓDŁO: W: (Anty)edukacja wczesnoszkolna / red. nauk. Dorota Klus-Stańska
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2014
    SERIA: Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki
    OPIS FIZYCZNY: S. [225]-250
    ISBN: 978-83-7850-173-2
    ISBN: 978-83-7850-176-3
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 443-471
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    52/79
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Ars Educandi t. 11 / red. nauk. Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc
    ISSN: 1230-607X
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2014
    OPIS FIZYCZNY: 24 cm
    UWAGI: Tyt. tomu: Cz. 1 : Mężczyźni - kryzys, postęp, zmiana? ; Cz. 2: Panika moralna wokół gender - rekonstrukcje
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    53/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Natura i równość - panika moralna wokół porażek szkolnych chłopców w latach 90. XX wieku w perspektywie niepokojów wokół feminizmu i posthumanizmu w XXI wiek
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Nature and equality: moral panic around 'failing boys' in nineties in the perspective of questions about 21st century feminism and posthumanism
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2014, T. 11, s. 243-257
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 39 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • natura
  • równość
  • feminizm
  • kryzys męskości
  • posthumanizm

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • nature
  • equality
  • feminism
  • masculinity crisis
  • posthumanism

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    54/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Poniżanie - szkolna przemoc wobec dziewcząt
    ŹRÓDŁO: W: Gender : przewodnik Krytyki Politycznej
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Krytyki Politycznej, 2014
    SERIA: Przewodniki Krytyki Politycznej, t. 38
    OPIS FIZYCZNY: S. 278-309
    ISBN: 978-83-63855-99-4
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    55/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Przemoc, normy i dziewczęce ciała w perspektywie pytań o szkolną władzę nazywania
    ŹRÓDŁO: W: Nowe studia kulturowe / red. nauk. Jacek Kochanowski, Tomasz Wrzosek
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [99]-121
    ISBN: 978-83-235-1544-9
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    56/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Chłopcy - nowi opresjonowani? Zwrot w genderowych badaniach edukacyjnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Boys as the "new disadvantaged"? The turn in research on gender and education
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2015, nr 2 (70), s. 37-53
    p-ISSN: 1505-8808

    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • chłopcy
  • męskości
  • panika moralna
  • szkoła
  • opresja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • boys
  • masculinities
  • moral panic
  • school
  • oppression

    Adres url:
    57/79
    TYTUŁ: Codzienność, performatywność, demokracja : pedagogika wobec norm życiowych i problematyki nienormatywności / pod red. Lucyny Kopciewicz i Beaty Simlat-Żuk
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 370, [1] s., 20 cm
    ISBN: 978-83-63434-40-3
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
    Typ publikacji: PEK
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • democracy
  • identity
  • culture
  • education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    58/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Jan Jakub Rousseau w naturze/ogrodzie? Dyskursy natury we współczesnych odczytaniach feministycznych i posthumanistycznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Jean Jacques Rousseau and his nature/garden metaphor. Feminist and posthumanist perspectives on discourses of nature
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2015, R. 11, nr 2, s. 53-66
    p-ISSN: 1734-1582

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • natura
  • ogród
  • równość
  • porządek społeczny
  • płeć kulturowa
  • posthumanizm

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • nature
  • garden
  • equality
  • social order
  • gender
  • posthumanism

    Adres url:
    59/79
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Tablet dla dziecka? Dzieci i współczesna technologia
    ŹRÓDŁO: Ryms. - 2015, nr 26, s. 8-9
    p-ISSN: 1897-8851

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    60/79
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Technologiczne rekonstrukcje w rodzinnych polach socjalizacyjnych : matki, dzieci i urządzenia mobilne
    ŹRÓDŁO: W: Codzienność, performatywność, demokracja : pedagogika wobec norm życiowych i problematyki nienormatywności / pod red. Lucyny Kopciewicz i Beaty Simlat-Żuk
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 335-366
    ISBN: 978-83-63434-40-3
    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • children
  • mothers
  • digital culture
  • mobile devices

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    61/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wstęp
    ŹRÓDŁO: W: Codzienność, performatywność, demokracja : pedagogika wobec norm życiowych i problematyki nienormatywności / pod red. Lucyny Kopciewicz i Beaty Simlat-Żuk
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 7-19
    ISBN: 978-83-63434-40-3
    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    62/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Cyborgizacja-emancypacja? Kulturowe wyobrażenia techniki i postępu w czasach posthumanizmu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Cyborgization-emancipation? Cultural concepts of technology and progress in posthumanist era
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2016, nr 2 (74), s. 139-153
    p-ISSN: 1505-8808
    e-ISSN: 2450-3428

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • cyborgizacja
  • technika
  • postęp
  • posthumanizm
  • uczenie się

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cyborgization
  • technology
  • progress
  • posthumanism
  • learning

    Adres url:
    63/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Cyborgizacje: perspektywy, wyobrażenia, projekty edukacyjne
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Cyborgization: prospects, social imaginary and educational projects
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2016, T. 13, s. 11-21
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • cyborgizacja
  • technika
  • zmiana społeczna
  • edukacja
  • cyberdzieci

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cyborgization
  • technology
  • social change
  • education
  • cyberchildren

    Adres url:
    64/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Dorastanie bezprzewodowe. Technologie mobilne i gender w rodzinnym polu socjalizacyjnym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Wireless adolescence: mobile technologies and gender in the arena of family socialization
    ŹRÓDŁO: Rocznik Lubuski. - 2016, T. 42, cz. 1, s. 37-55
    p-ISSN: 0485-3083

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Płeć społeczno-kulturowa jako perspektywa badawcza i kategoria analityczna
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mobile technologies
  • socialization
  • adolescence
  • gender

    Adres url:
    65/79
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Dzieci w kulturze mobilnej. Partycypacja, uczenie się i emancypacja pokolenia "cyfrowych tubylców"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Children in mobile culture. Participation, learning and emancipation of "digital natives"
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2016, nr 1 (73), s. 139-154
    p-ISSN: 1505-8808
    e-ISSN: 2450-3428

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • mobilność
  • kultura cyfrowa
  • urządzenia mobilne
  • dzieci
  • socjalizacja
  • uczenie się

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mobility
  • digital culture
  • mobile devices
  • children
  • socialization
  • learning

    Adres url:
    66/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Kultura selfie. Badania mobilne w zglobalizowanej kulturze współczesnej
    ŹRÓDŁO: Jakościowe Badania Pedagogiczne, [dokument elektroniczny]. - 2016, T. 1, nr 1, s. 62-87
    e-ISSN: 2543-5655

    UWAGI: https://wnus.edu.pl/jbp/file/article/download/2015/4603.pdf [dostęp 26.04.2017]
    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • selfie
  • identity
  • mobilities
  • gender
  • global culture

    Adres url:
    67/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Podręczniki szkolne jako narzędzia przemocy symbolicznej
    ŹRÓDŁO: W: Gender w podręcznikach : projekt badawczy, raport, t. 1, O projekcie, metodologia badań, wprowadzenie teoretyczne / pod red. Iwony Chmury-Rutkowskiej, Macieja Dudy, Marty Mazurek, Aleksandry Sołtysiak-Łuczak
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Fundacja Feminoteka, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 81-92
    ISBN: 978-83-62206-17-9
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gender
  • symbolic violence
  • performativity

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    68/79
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz, Tomasz Nowicki.
    TYTUŁ: Smartfon i tablet w dziecięcych rękach. Być dzieckiem, nastolatkiem
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 560 s.
    ISBN: 978-83-65155-38-2
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    69/79
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Tomasz Nowicki.
    TYTUŁ: Współczesna dronosfera. Socjalizacja i uczenie się w globalnej "kulturze czujników"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Contemporary dronosphere. Socialization and learning in a global "culture of sensors"
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2016, nr 4 (76), s. 7-22
    p-ISSN: 1505-8808
    e-ISSN: 2450-3428

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dron
  • społeczeństwo nadzoru
  • kultura
  • globalizacja
  • wojna z terroryzmem
  • uczenie się

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • drone
  • surveillance society
  • culture
  • globalization
  • war against terrorism
  • learning

    Adres url:
    70/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz, Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ: Do tablets mean educational change? The materiality, hybridity and performativeness of teaching and learning practices in tablet-mediated classroom
    ŹRÓDŁO: International Journal of Pedagogy, Innovation and New Technologies. - 2017, Vol. 4, no. 2, s. 15-26
    p-ISSN: 2392-0092

    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tablets
  • iPads
  • teaching
  • didactical design
  • SAMR model
  • change

    Adres url:
    DOI:
    71/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Efekt "wow" i co dalej. Technologie mobilne w projektowaniu dydaktycznym nauczycieli. Wyniki badań wideoetnograficznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Wow" effect and what then? Mobile technologies in teachers' didactic design: video-ethnographical research
    ŹRÓDŁO: Ruch Pedagogiczny. - 2017, R. 87, nr 3, s. 97-115
    p-ISSN: 0483-4992

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • szkoła
  • technologie mobilne
  • praktyki nauczania i uczenia się
  • wideo-etnografia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school
  • mobile technology
  • practices of teaching and learning
  • video-ethnography

    Adres url:
    72/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Społecznie konstruowane ciała i performatywna magia : teoria socjologiczna Pierre'a Bourdieu w badaniach performatywnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social construction of the body and the performative magic : Pierre Bourdieu's sociological theory in performance studies
    ŹRÓDŁO: Studia Litteraria et Historica, [dokument elektroniczny]. - 2017, no. 6, art. no. 1560, s. 1-13
    TRYB DOSTĘPU: https://ispan.waw.pl/journals/index.php/slh/article/view/slh.1560/3501 [dostęp 14.05.2018]
    e-ISSN: 2299-7571

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Pierre Bourdieu
  • performatyka
  • socjologia ciała
  • habitus

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Pierre Bourdieu
  • performance studies
  • sociology of the body
  • habitus

    Adres url:
    DOI:
    73/79
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz, Tomasz Nowicki.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Technofobia - o źródłach lęku przed współczesnymi technologiami. Głos w dyskusji na temat możliwości rozumienia cyberbezpieczeństwa jako kompetencji kulturowej
    ŹRÓDŁO: W: Cyberbezpieczeństwo dzieci i młodzieży : realny i wirtualny problem polityki bezpieczeństwa / red. nauk. Marek Górka
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 244-259
    ISBN: 978-83-8085-555-7
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • technology
  • children
  • parents
  • security
  • cultural capital

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    74/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz, Olga Śnieżko.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Widoczne-niewidoczne. Sytuacja uchodźczyń w obozach dla uchodźców w świetle badań organizacji humanitarnych - rekonstrukcja
    ŹRÓDŁO: W: Zemsta emancypacji : nacjonalizm, uchodźcy, muzułmanie : zagrożenia i wyzwania kryzysu uchodźczego / red. Tomasz Nowicki
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 311-339
    ISBN: 978-83-65155-64-1
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • refugees
  • gender
  • refugee camp
  • children
  • women

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    75/79
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Wojna w "strefie komfortu". Konflikt syryjski w społecznościowej przestrzeni Twittera
    ŹRÓDŁO: Jakościowe Badania Pedagogiczne, [dokument elektroniczny]. - 2017, T. 2, nr 1, s. 83-102
    e-ISSN: 2543-5655

    UWAGI: https://wnus.edu.pl/jbp/file/article/download/8215/33328.pdf [dostęp 03.11.2017]
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • war
  • social media
  • Syria
  • Twitter
  • representation

    Adres url:
    76/79
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Wojna w 140 znakach - wojna domowa w Syrii w obrazach i narracjach w społecznościowej przestrzeni Twittera
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: War contained in 140 characters - the civil war in Syria in images and narratives of the Twitter social space
    ŹRÓDŁO: Kultura Współczesna. - 2017, nr 2, s. 127-141
    p-ISSN: 1230-4808
    e-ISSN: 2300-1704

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • war
  • Syria
  • Twitter
  • children
  • discourse

    77/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Życie, śmierć, godność i nadzieja w 140 znakach. Kryzys uchodźczy w obrazach i narracjach w społecznościowej przestrzeni Twittera
    ŹRÓDŁO: W: Zemsta emancypacji : nacjonalizm, uchodźcy, muzułmanie : zagrożenia i wyzwania kryzysu uchodźczego / red. Tomasz Nowicki
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 91-124
    ISBN: 978-83-65155-64-1
    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • refugees
  • social media
  • war
  • Twitter

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    78/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz, Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ: Is technology a magic wand? When tablets' affordances meet teaching practices: insights on didactic design
    ŹRÓDŁO: The New Educational Review. - 2018, Vol. 51, no. 1, s. 78-90
    p-ISSN: 1732-6729

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mobile technology
  • teaching
  • didactic design
  • SAMR model
  • transformation

    Adres url:
    DOI:
    79/79
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Jak nauczyciele wykorzystują technologie komunikacyjne w pracy szkoły? Cyfrowe projektowanie dydaktyczne i teoria Pierra Rabardela w badaniach dydaktycznego potencjału urządzeń mobilnych
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2018, R. 15, nr 2 (41), s. 7-19
    p-ISSN: 1734-1582
    e-ISSN: 2451-2230

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wczesna edukacja
  • technologie mobilne
  • roboty
  • projektowanie dydaktyczne
  • narzędzia
  • mediacja

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego