logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: KOTARBIŃSKI JACEK
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/6
AUTORZY: Jacek Kotarbiński.
TYTUŁ: Efektywność działań marketingowych a tworzenie rynkowej wartości organizacji : rozważania teoretyczne
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Doktorantów Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - 2012, nr 2, s. [123]-131
p-ISSN: 2083-2893

UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
UWAGI: Tyt. nru: III Konferencja doktorantów
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/6
AUTORZY: Jacek Kotarbiński.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ekonomia, a rynkologia - nowy paradygmat czy syndrom innowacyjnego rozwoju?
ŹRÓDŁO: W: Ekonomia dla przyszłości : odkrywać naturę i przyczyny zjawisk gospodarczych : IX Kongres Ekonomistów Polskich : streszczenia referatów : płyta CD z referatami
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Zarząd Krajowy, 2013
OPIS FIZYCZNY: S. 70, 1-7 [CD]
ISBN: 978-83-88700-71-2
UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Tytuł-nazwa konferencji: IX Kongres Ekonomistów Polskich
Miejsce konferencji: Warszawa
Kraj: PL
Od dnia: 2013.11.28
Do dnia: 2013.11.29
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
3/6
AUTORZY: Danuta Rucińska, Jacek Kotarbiński.
TYTUŁ: Marketingowe aspekty oddziaływania na współczesny rynek pasażerskich usług lotniczych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Some aspects of the marketing influence on the modern passengers air services market
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2013, nr 48, s. [45]-57
p-ISSN: 0208-4821

UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
UWAGI: Tyt. nru: Problemy funkcjonowania europejskiego transportu w XXI wieku
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing
  • rynek pasażerskich usług lotniczych
  • promocja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • competitiveness
  • passengers air transport market
  • promotion

    Adres url:
    4/6
    AUTORZY: Danuta Rucińska, Jacek Kotarbiński.
    TYTUŁ: Współczesne modele komunikacji marketingowej przewoźników lotniczych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The modern models of the marketing communication of the air carriers
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2014, nr 52, s. [47]-64
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • modele
  • komunikacja marketingowa
  • przewoźnicy transportu lotniczego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • models
  • marketing communication
  • air carriers

    Adres url:
    5/6
    AUTORZY: Danuta Rucińska, Jacek Kotarbiński.
    TYTUŁ: Strategie komunikacji rynkowej na przykładzie Express Intercity Premium (EIP)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Strategies of market communication case study in the Express Intercity Premium (EIP)
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2015, nr 57, s. 117-126
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Ekonomika transportu i rynek usług transportowych
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • strategia komunikacji rynkowej
  • Express Intercity Premium

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • market communication strategy
  • Express Intercity Premium

    6/6
    AUTORZY: Danuta Rucińska, Jacek Kotarbiński.
    TYTUŁ: Analiza komunikacji marketingowej wybranych linii lotniczych w transmedialnych kanałach przekazu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Analysis of the marketing communication in the chosen airlines in the transmedial channel of transmission
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2016, nr 61, s. 55-65
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Ekonomika transportu i rynek usług transportowych, wydanie specjalne
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • transmedialne kanały przekazu
  • linie lotnicze
  • komunikacja społecznościowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • transmedia communication channels
  • airlines
  • communication social

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego