logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: KREFT JAN
Liczba odnalezionych rekordów: 21



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/21
AUTORZY: Jan Kreft.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Globalne nierówności a ekonomiczne wykluczenie cyfrowe
ŹRÓDŁO: W: Ekonomiczne i polityczne wyzwania we współczesnym ładzie globalnym / red. nauk. Maria Giedz, Artut R. Kozłowski, Rafał Majewski
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : CeDeWu, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. 261-268
ISBN: 978-83-7556-239-2
ISBN: 978-83-61712-20-6
UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/21
AUTORZY: Jan Kreft.
TYTUŁ: Jakość dostępu i umiejętności użytkowników - nierozpoznane elementy wykluczenia cyfrowego w społeczeństwie informacyjnym
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The quality of access and users' abilities - unrecognized elements of digital divide in the society of information
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2009, nr 35, s. [97]-109
p-ISSN: 1896-382X

UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/21
AUTORZY: Jan Kreft.
TYTUŁ: Kapitał społeczny (zaufanie) zagubione ogniwo rozwoju ekonomicznego doby kryzysu
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social capital (trust) - the crisis time's lost link of economic development
ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2009, nr 39, t. 1, s. [181]-187
p-ISSN: 1899-3192

UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
UWAGI: Tyt. nru: Problemy ekonomii, polityki ekonomicznej i finansów publicznych
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
4/21
AUTORZY: Jan Kreft.
TYTUŁ: Media a ekonomia uwagi
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The media and economy of attention
ŹRÓDŁO: Studia Medioznawcze. - 2009, nr 3 (38), s. [142]-151
p-ISSN: 1641-0920

Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ekonomia uwagi
  • nowe media
  • dziennikarstwo

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • economy of attention
  • new media
  • journalism

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/21
    AUTORZY: Jan Kreft.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Media a transfer zaufania w warunkach kryzysu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media and the trust transfer in the times of economic crisis.
    ŹRÓDŁO: W: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce : niepewność i zaufanie a zachowania nabywców / red. nauk. Lechosław Garbarski, Jolanta Tkaczyk
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne : Akademia Leona Koźmińskiego, 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. [393]-401
    ISBN: 978-83-61408-36-9
    ISBN: 978-83-89437-24-2
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/21
    TYTUŁ: Media, biznes, kultura / pod red. Jana Krefta i Józefa Majewskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : [Wydawnictwo Marpress], 2009
    OPIS FIZYCZNY: 290 s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-7528-043-2
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/21
    AUTORZY: Monika Boguszewicz-Kreft, Jan Kreft.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Mit wyrównywania dostępu do kapitału wiedzy poprzez większe korzystanie z nowych mediów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The myth of equal opportunities in access to intellectual capital by increased use of new media
    ŹRÓDŁO: W: Przepływy kapitału intelektualnego i finansowego : aspekty lokalne i globalne / red. nauk. Elżbieta Orechwa-Maliszewska, Jerzy Paszkowski ; Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku
    ADRES WYDAWNICZY: Białystok : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania, 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. [475]-484
    ISBN: 978-83-60432-47-1
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/21
    AUTORZY: Jolanta Maćkiewicz, Jan Kreft, Józef Majewski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Profesor Wiktor Pepliński
    ŹRÓDŁO: W: Media, biznes, kultura / pod red. Jana Krefta i Józefa Majewskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : [Wydawnictwo Marpress], 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. [5]-7
    ISBN: 978-83-7528-043-2
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/21
    AUTORZY: Jan Kreft.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Strategia "Rzeczpospolitej" - w sprzecznościach misji, celów i otoczenia marketingowego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The strategy of "Rzeczpospolita" - conflict within mission, goals and marketing environment
    ŹRÓDŁO: W: Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw / red. nauk. Janusz Dworak, Tadeusz Falencikowski
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Warszawa : Wyższa Szkoła Bankowa : CeDeWu, 2009
    SERIA: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, 1899-9867, t. 3
    OPIS FIZYCZNY: S. 123-133
    ISBN: 978-83-61712-12-1
    ISBN: 978-83-7556-210-1
    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/21
    AUTORZY: Jan Kreft.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wpływ mediów na zaufanie/kapitał społeczny jako warunek skutecznej współpracy firm w czasie kryzysu
    ŹRÓDŁO: W: Współpraca w rozwoju współczesnych organizacji / pod red. Anny Adamik i Stefana Lachiewicza
    ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2009
    SERIA: Monografie Politechniki Łódzkiej
    OPIS FIZYCZNY: S. 214-222
    ISBN: 978-83-7283-303-7
    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/21
    AUTORZY: Jan Kreft.
    TYTUŁ: Dostęp do gospodarki opartej na wiedzy - nowe bariery i wykluczenia
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Access to knowledge-based economy - new barriers and exclusions
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2010, nr 113, s. [487]-497
    p-ISSN: 1899-3192

    UWAGI: Bibliogr. 41 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Ekonomia
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wiedza
  • wykluczenie
  • nowe media

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/21
    AUTORZY: Jan Kreft.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Model oceny strategii na przykładzie wydawnictwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Model of marketing strategy verification on the example of publishing house
    ŹRÓDŁO: W: Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami : uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe / red. nauk. Tadeusz Falencikowski
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Warszawa : Wyższa Szkoła Bankowa : CeDeWu, 2010
    SERIA: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, 1899-9867, t. 7
    OPIS FIZYCZNY: S. 61-71
    ISBN: 978-83-61712-36-7 (WSB)
    ISBN: 978-83-7556-330-6 (CeDeWu)
    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/21
    AUTORZY: Jan Kreft.
    TYTUŁ: Multimedia jako cel strategii konwergencji mediów - środowiska komunikacji w biznesie.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Multimedia as a target of media convergence strategy - communication environments in business.
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. - 2010, nr 136, s. [210]-220.
    p-ISSN: 1689-7374

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Komunikacja rynkowa : skuteczne narzędzia i obszary zastosowania.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/21
    TYTUŁ: Media, biznes, kultura, t. 2 / pod red. Jana Krefta, Roberta Stopikowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo "Marpress", cop. 2011
    OPIS FIZYCZNY: 316 s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-7528-074-6
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    15/21
    AUTORZY: Jan Kreft.
    TYTUŁ: Schyłek starych i ekspansja nowych mediów jako element ewolucji społeczeństwa informacyjnego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Decline of old and new media expansion within the evolution of the information society
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2011, nr 67, t. 1, s. [457]-464
    p-ISSN: 1896-382X

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Drogi dochodzenia do społeczeństwa informacyjnego. Stan obecny, perspektywy rozwoju i ograniczenia
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    16/21
    AUTORZY: Jan Kreft.
    TYTUŁ: W pogoni za migrującym czytelnikiem : dzienniki ogólnopolskie w dobie konwergencji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: In pursuit of migrating readers : Polish nationwide newspapers in the era of convergence
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2011, [R.] 57, [nr] 5, cz. 2, t. 2, s. 366-372
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    17/21
    AUTORZY: Jan Kreft.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dziennikarstwo nastawione na rynek
    ŹRÓDŁO: W: Maski dziennikarstwa : księga poświęcona prof. dr hab. Wiktorowi Peplińskiemu / pod red. nauk. Anny Kalinowskiej-Żeleźnik, Anny Lusińskiej, Jolanty Maćkiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 134-156
    ISBN: 978-83-7823-099-1
    UWAGI: Bibliogr. 47 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    18/21
    AUTORZY: Jan Kreft.
    TYTUŁ: Ewolucja strategii transmedialnych korporacji transnarodowych
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2012
    OPIS FIZYCZNY: 513, [1] s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-7326-893-7
    UWAGI: Bibliogr. s. 470-510
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    19/21
    AUTORZY: Jan Kreft.
    TYTUŁ: Gdy konsument współtworzy wartość firmy : użytkownik w mediach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: When the consumer contributes to company's goodwill : user in mass media
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2012, [R.] 58, [nr] 3, t. 2, s. 349-355
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media
  • firmy medialne
  • aktywność medialna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • media firms
  • media activity

    20/21
    AUTORZY: Jan Kreft.
    TYTUŁ: Społeczeństwo informacyjne - podejście krytyczne.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Information society - a critical approach.
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2012, nr 88, s. [754]-762.
    p-ISSN: 1896-382X

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    21/21
    TYTUŁ: Facebook : oblicza i dylematy / pod red. Jana Krefta
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 140 s.
    ISBN: 978-83-233-4317-2
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego