logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: KRYSZEWSKA HANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietl/ukryj etykiety | Wy¶wietl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/7
AUTORZY: Hanna Kryszewska.
TYTUŁ: Some ideas on how to use the British National Corpus on-line: using the discovery technique for teaching lexis
¬RÓDŁO: Humanising Language Teaching, [dokument elektroniczny]. - 2010, Y. 12, iss. 6
TRYB DOSTĘPU: http://www.hltmag.co.uk/dec10/idea.htm [dostęp 31.05.2016]
e-ISSN: 1755-9715

UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
Typ publikacji: ZAC
Język publikacji: ENG
Adres url:
2/7
AUTORZY: Hanna Kryszewska.
TYTUŁ: How children learn languages : comparison of L1 and L2 and implications for ELT
¬RÓDŁO: Beyond Philology. - 2012, no. 9, s. [153]-173
p-ISSN: 1732-1220

UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • acquisition
  • learning
  • mother tongue
  • foreign/target language
  • native children
  • young learners

    Adres url:
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BUG]
    3/7
    AUTORZY: Hanna Kryszewska.
    TYTUŁ: Five minds for the future : preparing for lifelong learning
    ¬RÓDŁO: IATEFL Poland Newsletter. - 2013, no. 36, s. 15-17
    p-ISSN: 1509-0841

    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    4/7
    AUTORZY: Hanna Kryszewska.
    TYTUŁ: The lexical approach and spoken grammar: developments in language analysis and their pedagogical implications
    ¬RÓDŁO: Humanising Language Teaching, [dokument elektroniczny]. - 2013, Y. 15, iss. 5
    TRYB DOSTĘPU: http://www.hltmag.co.uk/dec13/mart02.htm [dostęp 31.05.2016]
    e-ISSN: 1755-9715

    UWAGI: Bibliogr. 32 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Adres url:
    5/7
    AUTORZY: Hanna Kryszewska.
    TYTUŁ: Teaching Languages to Students with Specific Learning Differences J. Kormos and A. M. Smith Multilingual Matters 2012, 232 pp., L15.96 ISBN 978 1 84769 619 9
    ¬RÓDŁO: ELT journal. - 2014, Vol. 68/1, s. 97-99
    p-ISSN: 0951-0893
    e-ISSN: 1477-4526

    Typ publikacji: ZRE
    Język publikacji: ENG
    DOI:
    6/7
    AUTORZY: Hanna Kryszewska.
    TYTUŁ: Meaningful Action: Earl Stevick's Influence on Language Teaching J. Arnold and T. Murphey (eds.) Cambridge University Press 2013, 331 pp., L23.00 ISBN 978 1 107 61043 9
    ¬RÓDŁO: ELT journal. - 2015, Vol. 69/1, s. 97-99
    p-ISSN: 0951-0893
    e-ISSN: 1477-4526

    Typ publikacji: ZRE
    Język publikacji: ENG
    DOI:
    7/7
    AUTORZY: Hanna Kryszewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Content and language integrated learning (CLIL) : an administrative directive or educational opportunity?
    ¬RÓDŁO: W: Language education : controversies, observations and proposals / Danuta Stanulewicz, Karolina Janczukowicz, Małgorzata Rocławska-Daniluk (eds.)
    ADRES WYDAWNICZY: Frankfurt am Main [etc.] : Peter Lang, 2016
    SERIA: Gdańsk Studies in Language, 2196-016X, vol. 10
    OPIS FIZYCZNY: S. 27-44
    ISBN: 978-3-631-65880-2
    ISBN: 978-3-653-05195-7 (e-book)
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Content and Language Integrated Learning (CLIL)
  • Council of Europe
  • English as lingua franca (ELF)
  • English as a Medium of Instruction (EMI)
  • English Language Teaching (ELT)
  • European Union
  • pedagogical developments

      Wy¶wietl ponownie stosuj±c format:
  • Wy¶wietl/ukryj etykiety | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego