logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: KUCZAMER-KŁOPOTOWSKA SYLWIA
Liczba odnalezionych rekordów: 20



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/20
AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
TYTUŁ: Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Internet as a marketing communication tool
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2009, nr 42, s. 548-558
p-ISSN: 1896-382X

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Internet
  • komunikowanie marketingowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • internet
  • marketing communication

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/20
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Mariola Łuczak.
    TYTUŁ: Kreowanie marki miasta Gdańska
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2009, [R.] 55, nr spec. listopad, s. 167-174
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAS
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    3/20
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Mariola Łuczak.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kreowanie wizerunku obszaru turystycznego na przykładzie Gdańska
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Creating the image of city brand on the example of Gdansk
    ŹRÓDŁO: W: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca / red. nauk. Andrzej Rapacz
    ADRES WYDAWNICZY: Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2009
    SERIA: Research Papers of Wrocław University of Economics = Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 1899-3192, nr 50
    OPIS FIZYCZNY: S. 287-293
    ISBN: 978-83-7011-964-5
    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/20
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Rozwój narzędzi komunikacji marketingowej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The development of marketing communiction tools
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. - 2010, nr 135, s. [127]-135
    p-ISSN: 1689-7374

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Komunikacja rynkowa: ewolucja, wyzwania, szanse
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/20
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Narzędzia komunikacji zewnętrznej w działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie NIVEA Polska Sp. z o.o.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: External communication tools in activities within the scope of corporate social responsibility on the example of NIVEA Poland Ltd
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. - 2014, T. 36, s. 63-76
    p-ISSN: 1899-9867

    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/20
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Sensoryczne oddziaływanie na klienta jako forma wspierania procesu komunikacji marketingowej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Sensual marketing
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2014, R. 12, nr 2, s. 115-132
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing sensualny
  • marketing sensoryczny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • sensual marketing
  • sensory marketing

    Adres url:
    7/20
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Współczesne formy komunikacji marketingowej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Contemporary forms of marketing communication
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2014, R. 21, nr 8, s. 504-509
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    UWAGI: Artykuł na CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • współczesna komunikacja marketingowa
  • komunikacja elektroniczna
  • współczesne formy komunikacji marketingowej
  • niestandardowe formy komunikacji marketingowej

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • contemporary marketing communication
  • electronic communication
  • contemporary forms of marketing communication
  • non-standard forms of marketing communication

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/20
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Współczesne narzędzia komunikacji marketingowej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Contemporary tools of marketing communication
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2014, R. 21, nr 4, s. [74]-79
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    UWAGI: Artykuł na CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • współczesna komunikacja marketingowa
  • komunikacja internetowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • contemporary marketing communication
  • internet communication

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/20
    AUTORZY: Magdalena Cicharska, Maciej Czaplewski, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Sylwia Stępień, Marlena Grzelczak, Ilona Kumkowska.
    TYTUŁ: Bankowość mobilna, [dokument elektroniczny] : praca zbiorowa / pod red. Magdaleny Cicharskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Texter, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 171 s.
    ISBN: 978-83-7790-792-4
    UWAGI: http://texterbooks.com/do/product/Bankowosc_mobilna__Magdalena_Cicharska_1376 [dostęp 11.02.2016]
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    10/20
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Fanpage jako narzędzie nowoczesnej komunikacji marketingowej organizacji społecznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Facebook fan pages as the latest tool of marketing communication for social organizations
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 159-176
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja marketingowa
  • media społecznościowe
  • fanpage

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communication
  • social media
  • fan page

    11/20
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Polska Akcja Humanitarna - lider społeczny na portalu społecznościowym Facebook
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Polish Humanitarian Organization - the social leader at Facebook
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie Mediami, [dokument elektroniczny]. - 2016, T. 4, nr 4, s. 227-239
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ejournals.eu/ZM/4-2016/art/9228/ [dostęp 13.06.2017]
    e-ISSN: 2354-0214

    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communication
  • new media
  • social media
  • non-governmental organization

    Adres url:
    DOI:
    12/20
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Rola mediów społecznościowych w komunikacji pokolenia Y
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of social media in communication of generation Y
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2016, R. 62, nr 3, s. 216-227
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja elektroniczna
  • media społecznościowe
  • pokolenie Y
  • milenialsi

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • electronic communication
  • social media
  • generation Y
  • Millennials

    Adres url:
    13/20
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Sensory marketing as a new tool of supporting the marketing communication process in tourism services sector
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing sensoryczny jako nowe narzędzie wspierania procesu komunikacji marketingowej w sektorze usług turystycznych
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2017, R. 63, nr 2, s. 226-235
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing sensoryczny
  • komunikacja marketingowa
  • usługi turystyczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • sensory marketing
  • marketing communication
  • tourism services

    Adres url:
    14/20
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Anna Lusińska.
    TYTUŁ: The reflections of the CSR strategy in the activities of a public medium, as exemplified by Radio Gdańsk
    ŹRÓDŁO: Journal of Organizational Change Management. - 2017, Vol. 30, iss. 2, s. 217-231
    p-ISSN: 0953-4814
    e-ISSN: 1758-7816

    UWAGI: Bibliogr. 52 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 1.262
    Punktacja MNiSW: 20.000
    5-letni Impact Factor ISI: 1.491
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Poland
  • Corporate Social Responsibility (CSR)
  • Polish public media
  • CSR strategy
  • External PR tools

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
    15/20
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy na portalu społecznościowym Facebook
    ŹRÓDŁO: W: Komunikowanie społeczne w dobie nowych technologii : praca zbiorowa / pod red. Doroty Piontek i Szymona Ossowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 129-141
    ISBN: 978-83-949981-1-0
    ISBN: 978-83-949981-2-7 (wydanie elektroniczne)
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • internetowa komunikacja marketingowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • marketing communication in internet

    16/20
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Znaczenie mediów społecznościowych w życiu codziennym młodszych millenialsów
    ŹRÓDŁO: W: Facebook : oblicza i dylematy / pod red. Jana Krefta
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 93-132
    ISBN: 978-83-233-4317-2
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    17/20
    AUTORZY: Mariusz Chmielewski, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Monika Boguszewicz-Kreft.
    TYTUŁ: Optymalizacja czasu i kosztów projektu badań rynku turystyki medycznej w Polsce
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2018, R. 16, nr 3/3, s. 43-60
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    18/20
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Kinga Piekarska.
    TYTUŁ: Realizacja funkcji influencer marketingu w opinii influencerów oraz ich followersów
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2018, R. 16, nr 3/3, s. 159-173
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    19/20
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Rola Google w komunikowaniu treści blogów w segmencie polskich młodszych millenialsów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of Google in communicating blog content in the segment of young Polish millennials
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie w Kulturze. - 2018, T. 19, z. 2, s. 123-135
    p-ISSN: 1896-8201
    e-ISSN: 2084-3976

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Google
  • media społecznościowe
  • blog
  • blogosfera
  • millenialsi

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Google
  • social media
  • blog
  • blogosphere
  • Millennials

    Adres url:
    DOI:
    20/20
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Rola mediów społecznościowych w komunikowaniu treści blogów w segmencie młodszych milenialsów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of social media in communicating blog content in the segment of young millennials
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2018, R. 25, nr 4, s. 331-340
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • blog
  • blogosfera
  • milenialsi

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • blog
  • blogosphere
  • Millennials

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego