logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: LASKOWSKI MICHAŁ
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/7
AUTORZY: Michał Laskowski.
TYTUŁ: Programy ochrony kupującego w internetowych serwisach transakcyjnych.
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Buyer protection for e-commerce transactions.
ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2010, Vol. 1, nr 1, s. 13-19.
TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2012/03/2.M.-Laskowski_GE_1_2010.pdf
p-ISSN: 2082-677X

UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • systemy transakcyjne
  • ochrona klienta
  • oszustwa sprzedawców
  • bezpieczeństwo transakcji

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • transactional systems
  • customer protection
  • fraud sellers
  • transaction security

    Adres url:
    2/7
    AUTORZY: Michał Laskowski.
    TYTUŁ: Badania użyteczności przy wykorzystaniu technologii eye-tracking'u.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Eye-tracking for web usability research.
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2011, Vol. 2, nr 1, s. 1-11.
    TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2012/03/1.M.Laskowski_WG_GE_1_2011.pdf
    p-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • technologia eye-tracking
  • mapy cieplne stron www
  • fiksacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • eye-tracking technology
  • heat map
  • fixation

    Adres url:
    3/7
    AUTORZY: Michał Laskowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Społecznościowe kanały sprzedaży.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social media for e-commerce.
    ŹRÓDŁO: W: Systemy informatyczne w gospodarce / pod red. Karola Krefta.
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2011.
    OPIS FIZYCZNY: S. [69]-89.
    ISBN: 978-83-7531-240-9
    UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/7
    AUTORZY: Michał Laskowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Badanie otoczenia przedsiębiorstwa w internecie
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: E-commerce evaluation methods
    ŹRÓDŁO: W: Systemy informatyczne w gospodarce : InfoGlobMar 2013 / red. nauk. Karol Kreft, Dagmara Wach, Jacek Winiarski
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Uniwersytet Gdański. Instytut Transportu i Handlu Morskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [49]-58
    ISBN: 978-83-7939-000-7
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: V Ogólnopolska Konferencja Naukowa InfoGlobMar 2013
    Miejsce konferencji: Sopot
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.06.14
    Do dnia: 2013.06.14
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • web auditing
  • web analytics
  • Alexa rank

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/7
    AUTORZY: Michał Laskowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Marketing strategies for social networks
    ŹRÓDŁO: W: Challenges of global economy / ed. by Olga Dębicka, Krzysztof Dobrowolski
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego ; Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [267]-278
    ISBN: 978-83-7865-173-4
    UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    6/7
    AUTORZY: Michał Laskowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zastosowanie Google Docs w dydaktyce
    ŹRÓDŁO: W: I tak można uczyć na UG : praca zbiorowa / pod red. Teresy Bauman i Adama Jagiełło-Rusiłowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 135-140
    ISBN: 978-83-7531-172-3
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 141-145
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    7/7
    AUTORZY: Michał Laskowski, Andrzej Poszewiecki.
    TYTUŁ: E-commerce market and perspectives for the reverse commerce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Rynek e-commerce i perspektywy odwróconego e-handlu
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2015, Vol. 6, nr 4, s. 39-55
    TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2015/12/3_A_Poszewiecki_M_Laskowski_WG_4_2015_GE.pdf [dostęp 08.01.2016]
    e-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • e-commerce
  • odwrócony e-commerce
  • business elektroniczny
  • nowe modele biznesowe
  • porównywarki cen

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-commerce
  • reverse e-commerce
  • e-business
  • new business model
  • price comparison websites

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego