logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: LECHICKA-KOSTUCH MARIA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Maria Lechicka-Kostuch.
TYTUŁ: Region uczący się jako koncepcja zarządzania rozwojem wspólnot regionalnych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The learning region - a conception of managing development regional community
ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. - 2011, 2/2, s. [113]-124
p-ISSN: 1732-1565

UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
UWAGI: Tyt. tomu: Finanse i zarządzanie: wybrane zagadnienia
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/3
AUTORZY: Maria Lechicka-Kostuch, Beata Wierzbicka.
TYTUŁ: Rozwój oferty produktowej MSP sektora turystycznego dzięki wykorzystaniu unijnej pomocy w finansowaniu innowacji.
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Development of touristic offer in MSP sector as a result of European Union support in financing innovation.
ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 1, s. [161]-179.
p-ISSN: 2084-5189

UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • innowacje
  • innowacyjność
  • przedsiębiorstwo turystyczne
  • turystyka zdrowotna
  • polityka innowacyjna Unii Europejskiej

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • innovation
  • touristic enterprise
  • wellnes&spa tourism
  • European Union innovation policy

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/3
    AUTORZY: Beata Wierzbicka, Maria Lechicka-Kostuch.
    TYTUŁ: Ochrona interesu klienta jako wartość dodana zarządzania bankiem, zgodnie z koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The client's interest protection as the added value of bank management, according to the concept of corporate social responsibility
    ŹRÓDŁO: Finanse i Prawo Finansowe = Journal of Finance and Financial Law. - 2016, Vol. 3, no. 1, s. 137-148
    p-ISSN: 2391-6478
    e-ISSN: 2353-5601

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • bank
  • społeczna odpowiedzialność biznesu
  • ochrona klienta
  • wartość dodana

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • bank
  • Corporate Social Responsibility (CSR)
  • customer protection
  • added value

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego