logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: LUSIŃSKA ANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 33



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/33
AUTORZY: Anna Lusińska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Od popkultury do rekalmy społecznej. Rozważania nad miejscem reklamy społecznej w kulturze popularnej.
ŹRÓDŁO: W: Kultura mediów, ciało i tożsamość - konteksty socjalizacyjne i edukacyjne / pod red. nauk. Witolda Jakubowskiego i Sylwii Jaskulskiej.
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011.
OPIS FIZYCZNY: S. [125]-147.
ISBN: 978-83-7587-654-3
UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • social advertising
  • social communication

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/33
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Opowiadanie obrazem w reklamie społecznej. Reklama społeczna w konstruowaniu zmiany - nowej świadomości społecznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Telling stories through images in social advertising : social advertising in constructing change, or new social consciousness
    ŹRÓDŁO: Studia Pragmalingwistyczne. - 2011, R. 3, s. [409]-431
    p-ISSN: 2080-5853

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • reklama społeczna
  • reklama szokująca
  • komunikowanie publiczne
  • komunikowanie społeczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • social advertising
  • public relations
  • constructing social change

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/33
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Spotkanie jako narzędzie przełamywania barier międzykulturowych na przykładzie światowych dni młodzieży
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Meeting as a tool for overcoming cross-cultural barriers on world youth day example
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2011, nr 65, s. 139-149
    p-ISSN: 1896-382X

    UWAGI: Tyt. nru: Turystyka religijna: zagadnienia interdyscyplinarne
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/33
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Spotkanie jako narzędzie przełamywania barier międzykulturowych na przykładzie światowych dni młodzieży
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Meeting as a tool for overcoming cross-cultural barriers on world youth day example
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2011, nr 65, s. [139]-149
    p-ISSN: 1896-382X

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cross-cultural communication
  • cross-cultural barriers
  • meetings

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/33
    TYTUŁ: Maski dziennikarstwa : księga poświęcona prof. dr hab. Wiktorowi Peplińskiemu / pod red. nauk. Anny Kalinowskiej-Żeleźnik, Anny Lusińskiej, Jolanty Maćkiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2012
    OPIS FIZYCZNY: 354, [4] s., il., 21 cm
    ISBN: 978-83-7823-099-1
    UWAGI: Bibliogr. przy pracach
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • journalism
  • public relations
  • political and public communication
  • social communication

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/33
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Przeciwdziałanie problemom społecznym na przykładzie kampanii "Nie krzywdź, a nie będziesz krzywdzony"
    ŹRÓDŁO: W: Maski dziennikarstwa : księga poświęcona prof. dr hab. Wiktorowi Peplińskiemu / pod red. nauk. Anny Kalinowskiej-Żeleźnik, Anny Lusińskiej, Jolanty Maćkiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 41-58
    ISBN: 978-83-7823-099-1
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/33
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska, Wojciech Węckowski.
    TYTUŁ: Kultura języka jako wartość warsztatu dziennikarza w świetle kampanii "Ojczysty - dodaj do ulubionych"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Culture of language as a tool of the journalistic trade in light of the campaign "Ojczysty - dodaj do ulubionych"
    ŹRÓDŁO: Język, Komunikacja, Informacja = Language Communication Information. - 2013, T. 8, s. 94-108
    p-ISSN: 1896-9585

    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • culture of language
  • media
  • social education
  • attitudes
  • social media

    Adres url:
    8/33
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska.
    TYTUŁ: The global dimension of social leader based on the example of Polish Humanitarian Action activities : practical contexts
    ŹRÓDŁO: Polish Journal of Social Science. - 2013, Vol. 8, no. 1, s. [53]-66
    p-ISSN: 1896-7817

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Polish Humanitarian Action
  • social leader
  • social problems

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/33
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska, Wojciech Węckowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Culture of language in the journalist's workshop
    ŹRÓDŁO: W: The semiotics of communications / ed. by Anna Lusińska and Anna Kalinowska-Żeleźnik
    ADRES WYDAWNICZY: Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 45-61
    ISBN: 978-83-7823-479-1
    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • semiotics of communications
  • communication
  • culture of language
  • journalist's workshop

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/33
    TYTUŁ: Dostęp do informacji publicznej : wybrane aspekty teorii i praktyki / pod red. Anny Lusińskiej i Anny Kalinowskiej-Żeleźnik
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział, 2014
    SERIA: S. 140
    ISBN: 978-83-61161-20-2
    UWAGI: Publikacja została wydana w ramach projektu "Art. 61 Projekt edukacyjno-szkoleniowy na temat dostępu do informacji publicznej"
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dostęp do informacji

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • public information
  • social communication
  • public consultation
  • information society
  • global education
  • right to public information

    Adres url:
    11/33
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kampanie społeczne promujące region realizowane przez jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie Urzędu Miasta Elbląg
    ŹRÓDŁO: W: Doświadczenia i perspektywy rozwoju samorządu terytorialnego i zawodowego / red. nauk. Paweł Antkowiak
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2014
    SERIA: Polska i Europa Wobec Wyzwań Współczesnego Świata
    OPIS FIZYCZNY: S. [148]-163
    ISBN: 978-83-7780-896-2
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social campaigns
  • social advertising
  • local government
  • promotion of the region
  • promotion
  • social communication

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/33
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Konsultacje społeczne firm z branży energetyki wiatrowej (sektora OZE) jako narzędzie komunikowania rynkowego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Public consultation of companies in the wind energy sector, (RES sector) as a tool for market communication
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2014, R. 21, nr 4, s. [276]-282
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja rynkowa
  • marketing
  • narzędzia komunikacji rynkowej
  • konsultacje społeczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communication
  • marketing
  • market communication tools
  • public consultation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/33
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Konsultacje społeczne jako narzędzie dostępu do informacji publicznej
    ŹRÓDŁO: W: Dostęp do informacji publicznej : wybrane aspekty teorii i praktyki / pod red. Anny Lusińskiej i Anny Kalinowskiej-Żeleźnik
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [36]-57
    ISBN: 978-83-61161-20-2
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja publiczna
  • narzędzia komunikacji publicznej
  • konsultacje społeczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • public information
  • social communication
  • public consultation
  • information society

    14/33
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Narzędzia komunikacji zewnętrznej w działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie NIVEA Polska Sp. z o.o.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: External communication tools in activities within the scope of corporate social responsibility on the example of NIVEA Poland Ltd
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. - 2014, T. 36, s. 63-76
    p-ISSN: 1899-9867

    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/33
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Społeczna komunikacja pomiędzy mniejszościami a społeczeństwem polskim, czyli rzecz o komunikowaniu tego, co ważne
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social communication between minorities and Polish society, the thing about the importance of communicating
    ŹRÓDŁO: W: Mniejszości etniczne : dylematy i konteksty tożsamościowe : polityka wielokulturowości / red. Adela Kożyczkowska, Kazimierz Kossak-Główczewski
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [55]-78
    ISBN: 978-83-7865-214-4
    UWAGI: Bibliogr. 42 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social communication
  • majority and minority culture
  • communication
  • culture and society
  • assimilation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    16/33
    TYTUŁ: The semiotics of communications / ed. by Anna Lusińska and Anna Kalinowska-Żeleźnik
    ADRES WYDAWNICZY: Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2014
    OPIS FIZYCZNY: 158 s., 21 cm
    ISBN: 978-83-7823-479-1
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: ENG, RUS
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • semiotic
  • communication
  • pragmatic

    17/33
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Edukacja regionalna a media masowe
    ŹRÓDŁO: W: Wielokulturowość między edukacją regionalną i edukacją międzykulturową : dylematy i konteksty tożsamościowe / red. nauk. Kazimierz Kossak-Główczewski, Adela Kożyczkowska
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 349-372
    ISBN: 978-85-7587-682-6
    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • regional education
  • mass media
  • television
  • educational programs

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    18/33
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kryzys w ofercie programów edukacyjnych dla dzieci w TVP
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Crisis in the offer of educational programmes for children on Polish public television
    ŹRÓDŁO: W: Człowiek w obliczu kryzysu : kryzys w perspektywie interdyscyplinarnej / red. nauk. Alina Chyczewska i Iwona Maria Kijowska
    ADRES WYDAWNICZY: Elbląg : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 389-402
    ISBN: 978-83-62336-41-8
    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja społeczna
  • telewizja edukacyjna
  • programy dziecięce
  • edukacyjne programy dziecięce
  • pedagogia społeczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social communication
  • educational television
  • children's programmes
  • educational programs for children
  • social pedagogy

    19/33
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Media jako edukator kształtujący społeczne postawy na przykładzie programu TVP 2 Magazyn Ekspresu Reporterów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media as an educator shaping public attitudes on the example of the TVP 2 Storage Express is Reporters
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media = Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 525-[543]
    ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media
  • media społeczne
  • edukacja społeczna
  • polityka społeczna
  • postawy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • social media
  • social education
  • social policy
  • attitudes

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    20/33
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Miejsce reklamy w kampaniach społecznych promujących Polskę
    ŹRÓDŁO: W: Reklama społeczna : między społecznymi problemami a innowacjami / pod red. Agnieszki Kołodziej-Durnaś
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego US Minerwa, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 131-154
    ISBN: 978-83-64277-41-2
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social campaigns
  • social advertising
  • social marketing
  • marketing places
  • advertising

    21/33
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Ważność mediacji w sporze propagowana w mediach masowych na przykładzie rządowej kampanii społecznej "Masz prawo do mediacji"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The validity of mediation in the dispute promoted in the mass media as an example of government awareness campaign: You have the right to mediation
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Prasoznawcze. - 2015, R. 58, nr 1, s. 127-141
    p-ISSN: 0555-0025
    e-ISSN: 2299-6362

    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mediation
  • mass media
  • social campaigns
  • civic education

    DOI:
    22/33
    AUTORZY: Anna Lusińska, Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kampania społeczna jako narzędzie pomocy dzieciom na przykładzie działalności "Caritas Polska"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social campaign as a tool that helps children (the example of Caritas poland activities)
    ŹRÓDŁO: W: Człowiek we współczesnym świecie : zagrożenia i wyzwania : perspektywa interdyscyplinarna, t. 6 / pod red. nauk. Mieczysława Plopy
    ADRES WYDAWNICZY: Elbląg : Wydawnictwo Elbląskiej Uczelni Humanistyczno-Ekonomicznej, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 95-117
    ISBN: 978-83-89113-86-3
    UWAGI: Bibliogr. 41 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social communication
  • social marketing
  • social campaign
  • social pauperization
  • organization

    23/33
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kobiety na rynku pracy w świetle wybranych polskich kampanii społecznych
    ŹRÓDŁO: W: Obywatelki na obcasach : kobiety w życiu publicznym (XIX-XXI w.), t. 2 / red. Urszula Kozłowska, Tomasz Sikorski, Adam Wątor
    ADRES WYDAWNICZY: Radzymin ; Warszawa : Wydawnictwo von borowiecky, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 203-218
    ISBN: 978-83-60748-87-9
    UWAGI: Bibliogr. 36 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • woman
  • labor market
  • social campaigns
  • social marketing

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    24/33
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Polska Akcja Humanitarna - lider społeczny na portalu społecznościowym Facebook
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Polish Humanitarian Organization - the social leader at Facebook
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie Mediami, [dokument elektroniczny]. - 2016, T. 4, nr 4, s. 227-239
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ejournals.eu/ZM/4-2016/art/9228/ [dostęp 13.06.2017]
    e-ISSN: 2354-0214

    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communication
  • new media
  • social media
  • non-governmental organization

    Adres url:
    DOI:
    25/33
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Social media a kampanie społeczne. "Facebook to nie życie" jako przykład kampanii społecznej o i na Facebooku
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social media and social campaigns. "Facebook is not life" as an example of a social campaign about and on Facebook
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie Mediami, [dokument elektroniczny]. - 2016, T. 4, nr 4, s. 241-253
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ejournals.eu/ZM/Tom-4/4-2016/art/9229/ [dostęp 13.06.2017]
    e-ISSN: 2354-0214

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social campaigns
  • social media
  • Facebook
  • social education

    Adres url:
    DOI:
    26/33
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wizerunek firm budujących i użytkujących parki wiatrowe na polskim rynku w mediach regionalnych na przykładzie Eco-Wind Construction S.A.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The image builders nad users of wind parks on the Polish market in regional media as an example Eco-Wind Construction S.A.
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 309-328
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    UWAGI: Bibliogr.40 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wizerunek
  • public relations
  • parki wiatrowe
  • media regionalne
  • komunikacja społeczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • image
  • public relations
  • wind parks
  • regional media
  • social communication

    27/33
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wolontariat i działalność charytatywna w polskim społeczeństwie po 1990 roku na przykładzie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
    ŹRÓDŁO: W: Współczesny wymiar społeczeństwa obywatelskiego, t. 1 / praca pod red. Andrzeja Wojtaszaka i Arkadiusza Krawcewicza
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego US Minerwa, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 211-225
    ISBN: 978-83-64277-83-2 (t. 1)
    ISBN: 978-83-64277-82-5 (seria)
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • volunteering
  • charity
  • civil society
  • charitable activity
  • altruism

    28/33
    AUTORZY: Anna Lusińska, Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ: Promocja Polski i kultury polskiej za granicą w programie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The promotion of Poland nad Polish culture abroad in the program of the Ministry of Culture and National Heritage
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 1 (2), s. 77-91
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • promocja
  • kultura
  • promocja kultury polskiej
  • międzynarodowa promocja kultury polskiej

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • promotion
  • culture
  • promotion of the Polish culture
  • international promotion of the Polish culture

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    29/33
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Anna Lusińska.
    TYTUŁ: The reflections of the CSR strategy in the activities of a public medium, as exemplified by Radio Gdańsk
    ŹRÓDŁO: Journal of Organizational Change Management. - 2017, Vol. 30, iss. 2, s. 217-231
    p-ISSN: 0953-4814
    e-ISSN: 1758-7816

    UWAGI: Bibliogr. 52 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 1.262
    Punktacja MNiSW: 20.000
    5-letni Impact Factor ISI: 1.491
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Poland
  • Corporate Social Responsibility (CSR)
  • Polish public media
  • CSR strategy
  • External PR tools

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
    30/33
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy na portalu społecznościowym Facebook
    ŹRÓDŁO: W: Komunikowanie społeczne w dobie nowych technologii : praca zbiorowa / pod red. Doroty Piontek i Szymona Ossowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 129-141
    ISBN: 978-83-949981-1-0
    ISBN: 978-83-949981-2-7 (wydanie elektroniczne)
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • internetowa komunikacja marketingowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • marketing communication in internet

    31/33
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Znaczenie mediów społecznościowych w życiu codziennym młodszych millenialsów
    ŹRÓDŁO: W: Facebook : oblicza i dylematy / pod red. Jana Krefta
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 93-132
    ISBN: 978-83-233-4317-2
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    32/33
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Google jako narzędzie komunikacji marketingowej polskich instytucji kultury w opinii studentów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Google as a marketing communication tool for Polish cultural institutions in the opinion of students
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie w Kulturze. - 2018, T. 19, z. 2, s. 139-152
    p-ISSN: 1896-8201
    e-ISSN: 2084-3976

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Google
  • instytucje kultury
  • komunikacja marketingowa
  • komunikacja internetowa
  • narzędzia e-marketingu

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Google
  • cultural institutions
  • marketing communication
  • internet communication
  • emarketing tools

    Adres url:
    DOI:
    33/33
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Mediacje jako narzędzie komunikacji społecznej do tłumienia konfliktów
    ŹRÓDŁO: W: Z teorii i praktyki komunikacji społecznej : stan i rozwój badań w Polsce / pod red. Katarzyny Konarskiej, Arkadiusza Lewickiego, Pawła Urbaniaka
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków ; [Wrocław] : Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner : Wydział Filologiczny Uniwersytetu Wrocławskiego, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 175-190
    ISBN: 978-83-65705-81-5
    UWAGI: Bibliogr. 34 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social communication
  • mediation
  • alternative dispute resolution (ADR)
  • conflict

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego