logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: MACHEL WOJCIECH
Liczba odnalezionych rekordów: 20



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/20
AUTORZY: Ryszard Rutka, Wojciech Machel.
TYTUŁ: 35 lat Instytutu Organizacji i Zarządzania w Sopocie
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: 35 years of the Organization and Management Institute in Sopot
ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. - 2009, 2/1, s. [9]-21
p-ISSN: 1732-1565

UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
UWAGI: Tyt. tomu: Sukces organizacji: istota, pomiar, uwarunkowania
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/20
AUTORZY: Wojciech Machel, Bogdan Nogalski.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Cele i uwarunkowania strategiczne dealerów samochodów osobowych w województwie pomorskiem
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The strategic goals and conditions of dealers of car in the Pomeranian District
ŹRÓDŁO: W: Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw / red. nauk. Janusz Dworak, Tadeusz Falencikowski
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Warszawa : Wyższa Szkoła Bankowa : CeDeWu, 2009
SERIA: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, 1899-9867, t. 3
OPIS FIZYCZNY: S. 17-26
ISBN: 978-83-61712-12-1
ISBN: 978-83-7556-210-1
UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/20
AUTORZY: Bogdan Nogalski, Wojciech Machel.
TYTUŁ: Czy nowoczesne przedsiębiorstwa korzystają z koncepcji CRM dla poprawy konkurencyjności?
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Do modern enterprises utilize the CRM concept in order to improve competiveness
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2009, nr 44, s. 31-[44]
p-ISSN: 1896-382X

UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
4/20
AUTORZY: Bogdan Nogalski, Wojciech Machel.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Paradoksy strategiczne na rynku dealerów samochodów osobowych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The strategy paradoxes and the market of an authorized cars dealers
ŹRÓDŁO: W: Konkurencja i kooperacja w strategiach zarządzania organizacjami : praca zbiorowa / pod red. Jana Pyki
ADRES WYDAWNICZY: Katowice : Ośrodek Postępu Organizacyjnego, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, Oddział, 2009
SERIA: Nowoczesność Przemysłu i Usług
OPIS FIZYCZNY: S. 189-197
ISBN: 978-83-85587-25-5
UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
5/20
AUTORZY: Wojciech Machel.
TYTUŁ: Posiadanie systemu CRM a postawa kadry zarządzającej - niewidoczny wymiar przewagi konkurencyjnej dealerów samochodów osobowych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Usage of CRM application but managing staff - invisible dimension of the competitive advantage of car's dealers
ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. - 2009, 2/2, s. [570]-578
p-ISSN: 1732-1565

UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
UWAGI: Tyt. tomu: Systemowe uwarunkowania sukcesu organizacji
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
6/20
AUTORZY: Bogdan Nogalski, Wojciech Machel.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rywalizacja dealerów samochodów osobowych jako istotny czynnik ich rozwoju - znaczenie submarki dealera
ŹRÓDŁO: W: Konkurencyjność jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa / pod red. Stefana Lachiewicza i Marka Matejuna
ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2009
SERIA: Monografie Politechniki Łódzkiej
OPIS FIZYCZNY: S. 278-290
ISBN: 978-83-7283-304-4
UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
7/20
AUTORZY: Bogdan Nogalski, Wojciech Machel.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Strategia CRM a poprawa konkurencyjności dealerów samochodów osobowych
ŹRÓDŁO: W: Czynniki i źródła przewagi konkurencyjnej / pod red. nauk. Małgorzaty Juchniewicz
ADRES WYDAWNICZY: Olsztyn : [s.n.], 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [215]-221
ISBN: 978-83-89112-84-2
UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • strategia
  • CRM
  • konkurencja

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/20
    AUTORZY: Bogdan Nogalski, Wojciech Machel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zmiany na rynkach globalnych i lokalnych (spadek sprzedaży) a stosowanie koncepcji CRM przez dealerów samochodów osobowych w województwie pomorskim
    ŹRÓDŁO: W: Instrumenty i obszary przeobrażeń i zmian organizacyjnych w warunkach globalizacji / red. nauk. Arkadiusz Potocki
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. [228]-240
    ISBN: 978-83-7641-120-0
    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/20
    AUTORZY: Bogdan Nogalski, Wojciech Machel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Innowacja strategiczna : mieszanina strategii i kultury
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The strategic innovation : a mix of strategy and culture
    ŹRÓDŁO: W: Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami : uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe / red. nauk. Tadeusz Falencikowski
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Warszawa : Wyższa Szkoła Bankowa : CeDeWu, 2010
    SERIA: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, 1899-9867, t. 7
    OPIS FIZYCZNY: S. 175-181
    ISBN: 978-83-61712-36-7 (WSB)
    ISBN: 978-83-7556-330-6 (CeDeWu)
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/20
    AUTORZY: Wojciech Machel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Koncepcja marketingu relacji
    ŹRÓDŁO: W: Koncepcje zarządzania : podręcznik akademicki / red. nauk. Małgorzata Czerska, Agnieszka A. Szpitter
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [225]-241
    ISBN: 978-83-255-1530-0
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. [367]-377
    Typ publikacji: POE
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/20
    AUTORZY: Wojciech Machel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Paradoksy strategiczne
    ŹRÓDŁO: W: Koncepcje i metody zarządzania strategicznego oraz nadzoru korporacyjnego : doświadczenia i wyzwania / red. nauk.: Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [22]-30
    ISBN: 978-83-255-1726-7
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/20
    AUTORZY: Wojciech Machel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Koncepcja CRM a rywalizacja wśród dilerów aut osobowych.
    ŹRÓDŁO: W: Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu : praca zbiorowa / pod red. Wojciecha Czakona i Marcina Komańdy.
    ADRES WYDAWNICZY: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011.
    SERIA: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    OPIS FIZYCZNY: S. [24]-33.
    ISBN: 978-83-7246-669-3
    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    UWAGI: Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej zorganizowanej przez Koło Naukowe "Synergia" w 2008 r.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/20
    AUTORZY: Wojciech Machel.
    TYTUŁ: Paradoksy kultury organizacyjnej jako źródło trwałej przewagi konkurencyjnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Paradoxes of organizational culture as a source of sustainable competitive advantage
    ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. - 2011, 4/3, s. [119]-128
    p-ISSN: 1732-1565

    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Strategie sukcesu organizacji
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/20
    AUTORZY: Wojciech Machel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Cel biznesu w ujęciu normatywnym, behawioralnym i systemowym : analiza przypadków
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The business objective in the normative, behavioral and systemic approach : a case studies
    ŹRÓDŁO: W: Uwarunkowania sukcesu organizacji / red. nauk. Halina Czubasiewicz, Zdzisław Mokwa, Piotr Walentynowicz
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, [2013]
    OPIS FIZYCZNY: S. [405]-415
    ISBN: 978-83-7531-261-4
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • strategia
  • wiązka celów
  • paradoks

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • strategy
  • bundle of objectives
  • paradox

    15/20
    AUTORZY: Wojciech Machel.
    TYTUŁ: Osobowość menedżera a strategia koopetycji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Manager personality in strategy of coopetition
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Politechniki Łódzkiej. Organizacja i Zarządzanie. - 2013, z. 52, s. [147]-155
    p-ISSN: 0137-2599

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    16/20
    AUTORZY: Wojciech Czakon, Wojciech Machel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Determinanty koopetycji przesiebiorstw high-tech
    ŹRÓDŁO: W: Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw high-tech : determinanty i dynamika / pod red. Agnieszki Zakrzewskiej-Bielawskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [131]-177
    ISBN: 978-83-7488-185-2
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 351-359
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    17/20
    AUTORZY: Wojciech Machel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Koopetycja w fazie narodzin : przypadek WiRan spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ŹRÓDŁO: W: Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw high-tech : determinanty i dynamika / pod red. Agnieszki Zakrzewskiej-Bielawskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 282-296
    ISBN: 978-83-7488-185-2
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 351-359
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    18/20
    AUTORZY: Joanna Cygler, Wojciech Machel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Obszary działań kooperencyjnych przedsiębiorstw high-tech
    ŹRÓDŁO: W: Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw high-tech : determinanty i dynamika / pod red. Agnieszki Zakrzewskiej-Bielawskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [205]-250
    ISBN: 978-83-7488-185-2
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 351-359
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    19/20
    AUTORZY: Wojciech Czakon, Wojciech Machel.
    TYTUŁ: Strategie koopetycji w sektorze hi-tech: przywilej czy konieczność?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Coopetition strategies in hi-tech sector: privilege or necessity?
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2014, nr 366, s. 78-87
    p-ISSN: 1899-3192

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kompetycja
  • strategia
  • kluczowe czynniki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • coopetition
  • strategy
  • key factors

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    20/20
    AUTORZY: Wojciech Machel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Koopetycja - pragmatyczna strategia czy przejściowy paradoks - analiza motywów współpracy konkurentów rynkowych: Orange Polska i T-Mobile
    ŹRÓDŁO: W: Perspektywy spojrzenia na czynniki sukcesu organizacji XXI wieku / pod red. Haliny Czubasiewicz, Piotra Grajewskiego i Jarosława Waśniewskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Sopot : Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 137-147
    ISBN: 978-83-64669-09-5
    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego