logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: NIKODEMSKA-WOŁOWIK ANNA MARIA
Liczba odnalezionych rekordów: 49



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/49
AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Aksjologiczny wymiar komunikowania tożsamości organizacji wobec wyzwań międzynarodowego otoczenia rynkowego
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: An axiological dimension of communicating corporate identity in the face of the International market environment challenges
ŹRÓDŁO: W: Współczesny marketing, [2], Strategie / red. nauk. Genowefa Sobczyk
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008
OPIS FIZYCZNY: S. 48-54
ISBN: 978-83-208-1785-0
UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
UWAGI: Numeracja tomów wg wstępu w t. 1
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/49
AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
TYTUŁ: Building customer's trust - controversies and challenges
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Budowanie zaufania klientów - kontrowersje i wyzwania
ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Instytutu Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - 2008, nr 25, s. 693-698
p-ISSN: 1230-6444

UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
UWAGI: Tyt. tomu: Naprzeciw globalnym wyzwaniom
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/49
AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
TYTUŁ: Importance of key stakeholders for creating corporate identity
ŹRÓDŁO: IJETE International Journal of Emerging and Transition Economies. - 2008, Vol. 1, no. 1, s. 127-139
p-ISSN: 1308-2701

UWAGI: Bibliogr. 35 poz.
Typ publikacji: ZAC
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • corporate identity
  • corporate image
  • non-material values
  • marketing environment
  • stakeholders

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ: Klucz do zrozumienia nabywcy : jakościowe badania marketingowe
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Grupa Verde, 2008
    OPIS FIZYCZNY: 224 s., il., 21 cm
    ISBN: 978-83-927545-0-3
    UWAGI: Bibliogr. s. 219-222
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ: Komunikowanie tożsamości rynkowej w otoczeniu międzynarodowym
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2008
    OPIS FIZYCZNY: 298, [1] s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-7326-514-1
    UWAGI: Bibliogr. s. 273-292
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Marki etyczne: wyzwania w zakresie pozycjonowania i komunikacji ze współczesnymi interesariuszami
    ŹRÓDŁO: W: Zarządzanie produktem - teoria, praktyka, perspektywy / red. nauk. Jacek Kall, Bogdan Sojkin
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2008
    OPIS FIZYCZNY: S. 604-611
    ISBN: 978-83-7417-353-7
    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Towards human face of economy - ethical aspects of contemporary business
    ŹRÓDŁO: W: 5th International Scientific Conference Business and Management' 2008 : May 16-17, 2008, Vilnius, Lithuania : selected papers / ed by R. Ginevičius, A. V. Rutkauskas, K. Didenko, T. Polajeva and J. Saee
    ADRES WYDAWNICZY: Vilnius : Technika, 2008
    OPIS FIZYCZNY: S. 387-391
    ISBN: 978-9955-28-311-9
    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 5th International Scientific Conference Business and Management
    Miejsce konferencji: Vilnius
    Kraj: LT
    Od dnia: 2008.05.16
    Do dnia: 2008.05.17
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • corporate social responsibility
  • ethics
  • human relations
  • human dignity
  • corporate identity
  • company values

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    8/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ: Organic farming brand identity : meeting trends, building trust
    ŹRÓDŁO: Pecvnia. - 2009, nr. 8, s. 263-275
    p-ISSN: 1699-9495

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • organic food
  • organic farming
  • European Union
  • brand identity
  • consumer trust

    Adres url:
    9/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ: Badania przedsiębiorstw rodzinnych : dylematy metodologiczne i aplikacyjne
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Research on family enterprises in Poland : methodological and implementing dilemmas
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2010, nr 97, s. [40]-46
    p-ISSN: 1899-3192

    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Badania marketingowe - skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • przedsiębiorstwa rodzinne
  • Unia Europejska
  • zdefiniowanie przedmiotu badań

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/49
    AUTORZY: Flemming Cumberland, Hans Stubbe Solgaard, Anna M. Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ: The effects of consumer ethnocentrism and country of origin on Polish consumers' evaluation of foreign manufactured products
    ŹRÓDŁO: Journal of East-West Business. - 2010, Vol. 16, iss. 3, s. 231-252
    p-ISSN: 1066-9868

    UWAGI: Bibliogr. 47 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer ethnocentrism
  • country of origin
  • Danish Brands
  • medium-expensive durables
  • Polish consumers
  • product evaluations
  • purchase intentions

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:
    11/49
    AUTORZY: Anna M. Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tożsamość przedsiębiorstw rodzinnych a nowy kierunek działań Komisji Europejskiej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Identity of family enterprises and a new direction in European commission activities
    ŹRÓDŁO: W: Marketing w realiach współczesnego rynku, [t. 2], Strategie i działania marketingowe / red. nauk. Szczepan Figiel
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [155]-162
    ISBN: 978-83-208-1907-6 (t. 2)
    ISBN: 978-83-208-1905-2
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Family enterprises in Polish economy : the results of the first nationwide study
    ŹRÓDŁO: W: Intelligence and courage - family firms' vision in the era of economic turmoil : theory, practice, policy : book of proceedings / [ed. by] Salvatore Tomaselli and Daniela Montemerlo
    ADRES WYDAWNICZY: Palermo : IFERA, 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. 218-219
    ISBN: 978-88-95272-99-3
    UWAGI: Bibliogr. 2 poz.
    UWAGI: Mat. z konf.: 11th Annual IFERA World Family Business Research Conference Intelligence and courage for the development of family bussiness : theory, practice, policy, Sicily, Italia, Università di Palermo, June 28 - July 1, 2011
    Typ publikacji: ZSZ
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Polish Agency for Enterprise Development
  • Polish family firms
  • training and consulting programmes

    13/49
    AUTORZY: Anna M. Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Humanizacja życia gospodarczego w wymiarze międzynarodowym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: International humanisation of economic life
    ŹRÓDŁO: W: Polskie i szwedzkie MSP wobec wyzwań CSR : [wyniki badania w Województwie Pomorskim i Regionie Kalmar : stan obecny, rekomendacje, komentarze ekspertów, dobre praktyki przedsiębiorstw Polskich i Szwedzkich] : praca zbiorowa / pod red. nauk. Anny M. Nikodemskiej-Wołowik
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : [Forum Odpowiedzialnego Biznesu], 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. 30-32
    ISBN: 978-83-932564-0-2
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    UWAGI: Wersja ang. współwyd. w kierunku przeciwnym
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL, ENG
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/49
    AUTORZY: Anna M. Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Komentarz redaktora
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Editor's comment
    ŹRÓDŁO: W: Polskie i szwedzkie MSP wobec wyzwań CSR : [wyniki badania w Województwie Pomorskim i Regionie Kalmar : stan obecny, rekomendacje, komentarze ekspertów, dobre praktyki przedsiębiorstw Polskich i Szwedzkich] : praca zbiorowa / pod red. nauk. Anny M. Nikodemskiej-Wołowik
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : [Forum Odpowiedzialnego Biznesu], 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. 48
    ISBN: 978-83-932564-0-2
    UWAGI: Wersja ang. współwyd. w kierunku przeciwnym
    Typ publikacji: POK
    Język publikacji: POL, ENG
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/49
    TYTUŁ: Polskie i szwedzkie MSP wobec wyzwań CSR : [wyniki badania w Województwie Pomorskim i Regionie Kalmar : stan obecny, rekomendacje, komentarze ekspertów, dobre praktyki przedsiębiorstw Polskich i Szwedzkich] : praca zbiorowa / pod red. nauk. Anny M. Nikodemskiej-Wołowik
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Polish and Swedish SMEs towards CSR challenges
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : [Forum Odpowiedzialnego Biznesu], 2011
    OPIS FIZYCZNY: 103, 103 s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-932564-0-2
    UWAGI: Bibliogr. przy niektórych rozdz. Aneks
    UWAGI: Wersja ang. współwyd. w kierunku przeciwnym
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL, ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • corporate social responsibility
  • Polish SMEs
  • Swedish SMEs
  • EU
  • South Baltic Programme

    Adres url:
    16/49
    AUTORZY: Anna M. Nikodemska-Wołowik, Monika Michałowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wprowadzenie
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Introduction
    ŹRÓDŁO: W: Polskie i szwedzkie MSP wobec wyzwań CSR : [wyniki badania w Województwie Pomorskim i Regionie Kalmar : stan obecny, rekomendacje, komentarze ekspertów, dobre praktyki przedsiębiorstw Polskich i Szwedzkich] : praca zbiorowa / pod red. nauk. Anny M. Nikodemskiej-Wołowik
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : [Forum Odpowiedzialnego Biznesu], 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. 3
    ISBN: 978-83-932564-0-2
    UWAGI: Wersja ang. współwyd. w kierunku przeciwnym
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL, ENG
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    17/49
    AUTORZY: Anna M. Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ: Wzrost znaczenia design management jako wyzwanie dla współczesnych przedsiębiorstw
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: An increase in significance of design management as a challenge for contemporary enterprises
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2011, [R.] 57, [nr] 5, cz. 2, t. 2, s. 342-351
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • design management
  • creative industries
  • intellectual property protection
  • competitive strategy

    18/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Piotr Zientara.
    TYTUŁ: Analiza dostępnych metod i technik zarządzania kompetencjami oraz planowania strategii rozwoju w firmie / [analizę przeprowadził zespół badawczy w składzie Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Piotr Zientara]
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Agencja Rozwoju Pomorza, cop. 2012
    OPIS FIZYCZNY: 112 s., il.
    UWAGI: Bibliogr. s. 110-112
    UWAGI: Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Agencji Rozwoju Pomorza S.A. w ramach projektu "Model usługi rozwoju strategicznych kompetencji"
    Typ publikacji: PXE
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • strategic management
  • SME
  • competencies
  • talents
  • best practices
  • human resource management

    Adres url:
    19/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Budowa długookresowej tożsamości przedsiębiorstwa na rynku zagranicznym
    ŹRÓDŁO: W: Marketing eksportowy małych i średnich przedsiębiorstw w Regionie Południowego Bałtyku / pod red. Hanny Treder i Przemysława Kulawczuka
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [149]-175
    ISBN: 978-83-7865-046-1
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. [201]-204
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • overall identification
  • design
  • corporate identity
  • foreign market
  • intellectual property protection
  • corporate image

    Adres url:
    20/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Establishing a long-term corporate identity on the foreign market
    ŹRÓDŁO: W: Export marketing of small and medium-sized enterprises in the South Baltic Region / ed. by Hanna Treder, Przemysław Kulawczuk ; transl. Monika Kowalska
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [145]-171
    ISBN: 978-83-7865-047-8
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. [195]-198
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • corporate identity
  • corporate image
  • overall identification
  • international environment
  • intellectual property

    Adres url:
    21/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Piotr Zientara.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Family enterprises in the European Union : a case for regional support
    ŹRÓDŁO: W: European integration process in the new regional and global settings / ed. by Ewa Latoszek [et al.]
    ADRES WYDAWNICZY: Warsaw : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [315]-326
    ISBN: 978-83-61276-80-7
    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    UWAGI: Materiały z konf., 19-20 października 2011 r., Warszawa
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    22/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ: Problem marnotrawstwa konsumenckiego na tle aktualnych zmian społeczno-ekonomicznych w krajach wysoko uprzemysłowionych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Problem of consumer waste against the background of present socio-economic changes in highly industrialised countries
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2012, [R.] 58, [nr] 3, t. 2, s. 93-101
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marnotrawstwo
  • nabywca dóbr konsumpcyjnych
  • racjonalna konsumpcja
  • jakościowe badania marketingowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • waste
  • individual consumer
  • national consumption
  • qualitative marketing research

    23/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ EKSPERTYZY: Oszacowanie kosztu organizacji studiów podyplomowych
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego. Wydział ds. Rozwoju Zasobów Ludzkich, lipiec 2013
    Typ publikacji: PXE
    Język publikacji: POL
    24/49
    AUTORZY: Anna M. Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Co to jest "firma rodzinna"?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Family business - what is it?
    ŹRÓDŁO: W: Polacy o firmach rodzinnych : raport opinii opracowany na zlecenie Fundacji Firmy Rodzinne i FBN Poland
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Fundacja Firmy Rodzinne ; FBN Poland, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 6-7
    Typ publikacji: PXE
    Język publikacji: POL, ENG
    25/49
    TYTUŁ: Dobre praktyki z zakresu zarządzania kompetencjami i zarządzania strategicznego : praca zbiorowa / pod red. nauk. Anny Marii Nikodemskiej-Wołowik, Piotra Zientary
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Agencja Rozwoju Pomorza, 2014
    OPIS FIZYCZNY: 64 s.
    ISBN: 978-83-930615-2-5
    UWAGI: Projekt: Model usługi strategicznych kompetencji (MURSK)
    Typ publikacji: PXE
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zarządzanie kompetencjami
  • zarządzanie strategiczne
  • dobre praktyki

    26/49
    AUTORZY: Anna M. Nikodemska-Wołowik, Michał Szajna.
    TYTUŁ: Wpływ kraju pochodzenia na decyzje nabywcze na rynku soczewek okularowych w Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The country of origin effect and buyers' behaviour on spectacles lens market in Poland
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2014, R. 21, nr 8, s. 1164-1170
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • efekt kraju pochodzenia
  • etnocentryzm
  • decyzje nabywców
  • soczewki okularowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • country of origin effect
  • ethnocentrism
  • buyers' behaviour
  • spectacle lenses

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    27/49
    AUTORZY: Anna M. Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Corporate Social Responsibility - mit czy rzeczywistość?
    NAZWA KONFERENCJI: Czas na rozwój. Wyzwania dla przedsiębiorców i naukowców
    MIEJSCE: Świnoujście, 21-23 maja 2015
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: POL
    28/49
    AUTORZY: Anna M. Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ: Drugi Dzień Właścicieli Firm Rodzinnych Banku Gutmann
    ŹRÓDŁO: Firmy Rodzinne dla Firm Rodzinnych. - 2015, zima, s. 34-36
    Typ publikacji: POS
    Język publikacji: POL
    29/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Piotr Zientara.
    TYTUŁ: Firmy rodzinne w branży hotelarsko - turystycznej a ochrona środowiska naturalnego
    ŹRÓDŁO: Firmy Rodzinne dla Firm Rodzinnych. - 2015, wiosna, s. 19-21
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    30/49
    TYTUŁ: Polacy o firmach rodzinnych 2015 : koniec mitu prywaciarza : raport opracowany na zlecenie Fundacji Firmy Rodzinne / pod red. nauk. Anny M. Nikodemskiej-Wołowik
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Poles opinion on Family Businesses Foundation 2015 : the end of a business shark stereotype : the report was commissioned by Family Businesses Foundation
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Fundacja Firmy Rodzinne ; inACT Public Relations, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 55 s., il., 30 cm
    Typ publikacji: PXE
    Język publikacji: POL, ENG
    Adres url:
    31/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Powody do dumy z rodzinnej tożsamości : wybrane doświadczenia międzynarodowe, implikacje dla polskich firm rodzinnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The family identity pride come back : exemplary international experiences, implications for the Polish Family Businesses
    ŹRÓDŁO: W: Polacy o firmach rodzinnych 2015 : koniec mitu prywaciarza : raport opracowany na zlecenie Fundacji Firmy Rodzinne = Poles opinion on Family Businesses Foundation 2015 : the end of a business shark stereotype : the report was commissioned by Family Businesses Foundation / academic ed. by Anna M. Nikodemska-Wołowik
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Fundacja Firmy Rodzinne ; inACT Public Relations, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 47-50
    Typ publikacji: PXE
    Język publikacji: POL, ENG
    Adres url:
    32/49
    AUTORZY: Anna M. Nikodemska.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Konsumenci i konsumpcja wobec wyzwań przyszłości
    NAZWA KONFERENCJI: VIII Ogólnopolska konferencja naukowa z cyklu Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami : "Konsumenci i organizacje wobec wyzwań przyszłości"
    MIEJSCE: Kołobrzeg, 9-10 maja 2016
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Katedra Marketingu Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: POL
    33/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Piotr Zientara.
    TYTUŁ: Movements between entrepreneurship and paid employment : experiences of Polish entrepreneurs in the international context
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Ruchy pomiędzy przedsiębiorczością a zatrudnieniem : doświadczenia polskich przedsiębiorców w kontekście międzynarodowym
    ŹRÓDŁO: Problemy Zarządzania. - 2016, Vol. 14, nr 3, t. 2, s. 68-88
    p-ISSN: 1644-9584

    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • przedsiębiorczość
  • doświadczenia przedsiębiorcy
  • przebieg kariery
  • indywidualne dogłębne wywiady

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • entrepreneurship
  • entrepreneur experiences
  • career trajectories
  • in-depth individual interviews

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
    34/49
    AUTORZY: Anna M. Nikodemska-Wołowik, Katarzyna Gierczak-Grupińska.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Polskie przedsiębiorstwa rodzinne - przełamanie stereotypów
    NAZWA KONFERENCJI: Badania marketingowe wobec wyzwań współczesnego rynku i rozwoju społeczeństwa informacyjnego
    MIEJSCE: Wrocław, 22-24 maja 2016
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Katedra Badań Marketingowych Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: POL
    35/49
    AUTORZY: Anna M. Nikodemska-Wołowik, Katarzyna Gierczak-Grupińska.
    TYTUŁ: Polskie przedsiębiorstwa rodzinne : przełamanie stereotypów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Polish family enterprises : breaking stereotypes
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2016, nr 460, s. 211-219
    p-ISSN: 1899-3192

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • przedsiębiorstwo rodzinne
  • interesariusze
  • konsumenci
  • tożsamość przedsiębiorstwa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • family enterprise
  • stakeholders
  • consumers
  • firm's identity

    Adres url:
    DOI:
    36/49
    AUTORZY: Anna M. Nikodemska-Wołowik, Katarzyna Andruszkiewicz.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Uwarunkowania decyzji konsumenckich dotyczących wyboru uczelni wyższej
    NAZWA KONFERENCJI: IX Międzynarodowa Konferencja Naukowa Wyzwania Gospodarki Globalnej 2016
    MIEJSCE: Sopot, Polska, 19-20 maja 2016
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Instytut Handlu Zagranicznego Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: POL
    37/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Katarzyna Andruszkiewicz.
    TYTUŁ: Uwarunkowania decyzji podejmowanych przez nabywców usług edukacyjnych w Polsce na tle tendencji międzynarodowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Conditions of decision making process by customers of educational services in Poland compared to international trends
    ŹRÓDŁO: Studia i Prace WNEiZ US. - 2016, nr 43/3, s. 291-300
    p-ISSN: 2450-7733
    e-ISSN: 2300-4096

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Zarządzanie, t. 3
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • usługi edukacyjne
  • generacja Y
  • komunikacja marketingowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • higher education
  • educational services
  • generation Y
  • marketing communications

    Adres url:
    DOI:
    38/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Dydaktyka marketingu międzynarodowego
    NAZWA KONFERENCJI: VII Sympozjum Marketingu Międzynarodowego Perspektywy rozwoju marketingu międzynarodowego
    MIEJSCE: Zakopane, 25-27 września 2017
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Zakład Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: POL
    39/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Joanna Bednarz.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Family enterprises in Polish consumers' mindset in the light of international tendencies
    NAZWA KONFERENCJI: VI Ogólnopolska Konferencja Naukowa z cyklu: Konsument - Gospodarstwo domowe - Rynek: redefinicje im. Profesor Zofii Kędzior
    MIEJSCE: Katowice, 18-20 września 2017
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Katedra Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: ENG
    40/49
    AUTORZY: Joanna Bednarz, Anna M. Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ: Family enterprises in Polish consumers' mindset in the light of international tendencies
    ŹRÓDŁO: Journal of Economics & Management. - 2017, Vol. 29, no. 3, s. 5-22
    p-ISSN: 1732-1948

    UWAGI: Bibliogr. 36 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • family enterprise (FE)
  • consumer behavior
  • Polish market

    Adres url:
    DOI:
    41/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Tomasz Bieliński, Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Gospodarcze i społeczno-kultorowe uwarunkowania rozwoju chińskich przedsiębiorstw rodzinnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The influence of economic and sociocultural factors on Chinese family enterprises development
    ŹRÓDŁO: Przedsiębiorczość i Zarządzanie. - 2017, T. 18, z. 6, cz. 1, s. 211-224
    p-ISSN: 1733-2486
    e-ISSN: 2543-8190

    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    UWAGI: Tyt. nru.: Firmy rodzinne - rozwój teorii i praktyki zarządzania
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • family enterprises
  • China
  • economic factors
  • sociocultural factors

    Adres url:
    42/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Robert Sasse.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Individual customers towards technological changes in a financial sector in German speaking countries: an empirical study
    NAZWA KONFERENCJI: XXIII Ogólnopolska Konferencja Naukowa Handel zagraniczny i przedsiębiorczość międzynarodowa we współczesnej gospodarce
    MIEJSCE: Kraków, 20 listopada 2017
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Katedra Handlu Zagranicznego
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: ENG
    43/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ: Kompetencje przyszłości w firmach rodzinnych 2017 : raport z badania / Fundacja Firmy Rodzinne ; konsultacja merytoryczna raportu Anna Maria Nikodemska-Wołowik
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Fundacja Firmy Rodzinne, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 32 s.
    Typ publikacji: PXE
    Język publikacji: POL
    44/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Konrad Bugiera.
    TYTUŁ: Koncepcja wspólnego znaku towarowego gwarancyjnego polskich przedsiębiorstw rodzinnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: A concept of a shared guarantee trademark in Polish family enterprises
    ŹRÓDŁO: Studia Oeconomica Posnaniensia. - 2017, Vol. 5, no. 1, s. 45-62
    p-ISSN: 2300-5254
    e-ISSN: 2449-9099

    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • przedsiębiorstwo rodzinne
  • nabywca dóbr konsumpcyjnych
  • wspólny znak towarowy gwarancyjny
  • semiotyka
  • ankieta internetowa
  • pogłębione wywiady indywidualne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • family enterprise
  • consumer
  • buyer
  • shared guarantee trademark
  • semiotics
  • internet survey
  • in-depth individual interview

    Adres url:
    DOI:
    45/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Los Polacos sobre las empresas familiares 2016
    NAZWA KONFERENCJI: VII Konferencja Naukowa Firmy Rodzinne = 7th Scientific Conference Family Businesses
    MIEJSCE: Łódź, Poland, 17-18 May 2017
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Społeczna Akademia Nauk w Łodzi ; Universidad De Occidente w Meksyku ; Instytut Badań nad Przedsiębiorczością i Rozwojem Ekonomicznym EEDRI w Łodzi
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: SPA
    46/49
    AUTORZY: Joanna Bednarz, Tomasz Bieliński, Anna Nikodemska-Wołowik, Ade Otukoya.
    TYTUŁ: Sources of the competitive advantage of family enterprises : an international approach focusing on China, Nigeria and Poland
    ŹRÓDŁO: Entrepreneurial Business and Economics Review. - 2017, Vol. 5, no. 2, s. 123-142
    p-ISSN: 2353-883X
    e-ISSN: 2353-8821

    UWAGI: Bibliogr. 71 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • family enterprise
  • entrepreneurship
  • competitive advantage
  • values

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
    47/49
    AUTORZY: Anna M. Nikodemska-Wołowik, Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Wspólny znak towarowy gwarancyjny w ujęciu ekonomiczno-prawnym wobec wyzwań międzynarodowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Common Certification Mark in terms of economic and legal approach towards international challenges
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2017, R. 24, nr 9, s. 245-250
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ochrona własności intelektualnej
  • otoczenie międzynarodowe
  • wspólny znak towarowy gwarancyjny
  • interesariusze

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • intellectual property protection
  • international environment
  • common certification mark
  • stakeholders

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    48/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Joanna Bednarz, Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Family firms from a consumers' perspective - a methodological approach and practical implementation of research procedure
    NAZWA KONFERENCJI: IFERA 2018 Conference - International Family Enterprise Research Academy "Coping with Disruptions: Family Firm Continuity and Sustainability in Times of Rapid Change"
    MIEJSCE: Zwolle, The Netherlands, 3-6 July 2018
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: ENG
    49/49
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Robert Sasse.
    TYTUŁ: Individual customers towards technological changes in the financial sector in German speaking countries: an empirical study
    ŹRÓDŁO: Przedsiębiorczość i Zarządzanie. - 2018, T. 19, z. 2, cz. 2, s. 305-315
    p-ISSN: 1733-2486
    e-ISSN: 2543-8190

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    UWAGI: Tyt. nru.: Handel zagraniczny i międzynarodowa polityka gospodarcza
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • banking
  • customers
  • finance
  • ICT
  • online
  • payment

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego