logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: NOWAK-ŁOJEWSKA AGNIESZKA
Liczba odnalezionych rekordów: 14



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietl/ukryj etykiety | Wy¶wietl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/14
AUTORZY: A. Novak-Loevska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dialog ili vidimaâ pomoŝ'? O podgotovke učitelej k robote s det'mi
¬RÓDŁO: W: Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy : materialy VIII Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii, Moskva, RUDN, 15-17 aprelâ 2015 g. : v dvuh častâh, č. 2 / [nauč. red. V. I. Kazarenkov]
ADRES WYDAWNICZY: Moskva : Rossijskij universitet družby narodov, 2015
OPIS FIZYCZNY: S. 741-746
ISBN: 978-5-209-06452-7
ISBN: 978-5-209-06454-1 (č. 2)
UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: VIII Meždunarodnaâ naučno-praktičeskoj konferenciâ "Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy"
Miejsce konferencji: Moskva
Kraj: RU
Od dnia: 2015.04.15
Do dnia: 2015.04.17
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: RUS
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teacher
  • pedagogical education
  • educational competence
  • school

    2/14
    AUTORZY: Katarzyna Krasoń, Jolanta Bonar, Joanna Garbula, Elżbieta Jaszczyszyn, Agnieszka Nowak-Łojewska, Małgorzata Ł±czyk, Iwona Kopaczyńska, Agnieszka Olczak, Aleksandra Różańska, Anna Tyl.
    TYTUŁ: Dimorphic outlook on children's creative attitudes on the verge of education : application of creative and re-constructive attitudes rating scale (SPTO)
    ¬RÓDŁO: The New Educational Review. - 2015, Vol. 42, no. 4, s. 285-297
    p-ISSN: 1732-6729

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • creative attitude
  • diagnosis
  • school threshold lowering

    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
    3/14
    AUTORZY: Agnieszka Nowak-Łojewska.
    TYTUŁ: Efekt "widza w działaniu" czy "gapia w u¶pieniu" - o przejawach edukacji społecznej w szkole
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The active bystander effect or inactive bystander effect - about manifestations of social education in school
    ¬RÓDŁO: Studia Pedagogiczne. - 2015, T. 68, s. 93-104
    p-ISSN: 0081-6795

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Dzieciństwo i wczesna edukacja: kontrowersje, problemy i poszukiwania
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • edukacja społeczna
  • wiedza społeczna
  • kompetencje

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social education
  • social knowledge
  • competences

    Adres url:
    4/14
    AUTORZY: Agnieszka Nowak-Łojewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kiedy mówienie nie sprzyja uczeniu się. O braku dialogu w szkole i jego skutkach
    ¬RÓDŁO: W: Uczłowieczyć komunikację : nauczyciel wobec ucznia w przestrzeni szkolnej / red. nauk. Henryka Kwiatkowska
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 397-413
    ISBN: 978-83-7850-173-2
    ISBN: 978-83-7850-180-0
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 501-532
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • critical teaching
  • empowering education
  • communication at school

    5/14
    TYTUŁ: Przedszkole - edukacyjny sukces dziecka czy zmarnowane szanse? / pod red. Agnieszki Nowak-Łojewskiej i Agnieszki Olczak
    ADRES WYDAWNICZY: Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 283 s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-7842-213-6
    UWAGI: Bibliogr. s. 267-281
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    6/14
    AUTORZY: Agnieszka Nowak-Łojewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Skazani na porażkę (?) - czyli o dziecku w instytucji
    ¬RÓDŁO: W: Przedszkole - edukacyjny sukces dziecka czy zmarnowane szanse? / pod red. Agnieszki Nowak-Łojewskiej i Agnieszki Olczak
    ADRES WYDAWNICZY: Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 13-25
    ISBN: 978-83-7842-213-6
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 267-281
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    7/14
    AUTORZY: Agnieszka Nowak-Łojewska.
    TYTUŁ: Wybrane obszary edukacji matematycznej dzieci : poradnik dla nauczycieli klas I-III
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : O¶rodek Rozwoju Edukacji, [2015]
    OPIS FIZYCZNY: 53 s., il., 24 cm
    UWAGI: Bibliogr. s. 52-53
    Typ publikacji: POD
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    8/14
    AUTORZY: Agnieszka Nowak-Łojewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Individualisation in the process of development support - from simulation of thinking about children to the construction of their understanding
    ¬RÓDŁO: W: Supporting the development of children who are "at risk" / ed. by Jarosław B±bka, Ewa Janion
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2016
    SERIA: International Forum for Education, 2084-4204, no. 9
    OPIS FIZYCZNY: S. 101-112
    ISBN: 978-83-8019-474-8
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • individualisation
  • modern and postmodern versions of education
  • development support

    9/14
    AUTORZY: Agnieszka Nowak-Łojewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Jako¶ć w szkole - migawki z badań
    ¬RÓDŁO: W: Edukacja w kulturze : kultura (w) edukacji : studium porównawcze wybranych aspektów funkcjonowania szkolnictwa w Polsce i Słowacji / [red. nauk. Ewa Karmolińska-Jagodzik, Inetta Nowosad, Anetta Soroka-Fedorczuk]
    ADRES WYDAWNICZY: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 237-256
    ISBN: 978-83-7859-651-6 (e-book)
    ISBN: 978-83-7859-652-3
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • quality in school
  • early school education

    10/14
    AUTORZY: Agnieszka Nowak-Łojewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Klûčevye kompetencii v processe obrazovaniâ učitelej rannego obrazovaniâ
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Key competences in the process of preparation of early education teachers
    ¬RÓDŁO: W: Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy : materialy IX Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii : Moskva, RUDN, 21-22 aprelâ 2016 g. : v dvuh častâh, č. 1 / [nauč. red. V. I. Kazarenkov, M. A. Rušina]
    ADRES WYDAWNICZY: Moskva : Rossijskij universitet družby narodov, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 466-470
    ISBN: 978-5-209-07225-6 (č. 1)
    ISBN: 978-5-209-07224-9
    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: IX Meždunarodnaâ naučno-praktičeskoj konferenciâ "Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy"
    Miejsce konferencji: Moskva
    Kraj: RU
    Od dnia: 2016.04.21
    Do dnia: 2016.04.22
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teacher education
  • key competences

    11/14
    AUTORZY: Agnieszka Nowak-Łojewska.
    TYTUŁ: "Sztuka nauczania" jako konstruowanie rozumienia ucznia
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "The art of teaching" as a constructing of student's understanding
    ¬RÓDŁO: Rozprawy Naukowe i Zawodowe PWSZ w Elbl±gu. - 2017, z. 25, s. 37-47
    p-ISSN: 1895-8117

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • art of teaching
  • student's activity
  • student's knowledge
  • constructivism

    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BUG]
    12/14
    AUTORZY: Agnieszka Nowak-Łojewska.
    TYTUŁ: Dziecięce konstrukcje ¶wiata w rozmowach z dorosłymi
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Children's constructions of the world expressed in conversations with adults
    ¬RÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2017, R. 13, nr 1(36), s. 54-64
    p-ISSN: 1734-1582
    e-ISSN: 2451-2230

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wiedza społeczna
  • rozmowa
  • rozumienie ¶wiata
  • dzieci

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social knowledge
  • conversation
  • understanding the world
  • children

    Adres url:
    DOI:
    13/14
    AUTORZY: Agnieszka Nowak-Łojewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: "Kompetentne dziecko" w szkole
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Competent child" at school
    ¬RÓDŁO: W: Nauczyciel, przestrzeń, czas, szkoła : (zadania, funkcje, role dawniej i dzi¶) / red. nauk. Małgorzata Kabat, Ewa Pasterniak-Kobyłecka
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań ; Zielona Góra : Uniwersytet Zielonogórski. Wydział Pedagogiki, Psychologii i Socjologii, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 125-137
    ISBN: 978-83-945714-9-8
    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • competent child
  • school
  • constructivist theory

    14/14
    AUTORZY: Agnieszka Nowak-Łojewska, Wojciech Siegień.
    TYTUŁ: Wydobyte z ciszy - dziecięce narracje o ¶wiecie. Polsko-ukraińskie studium porównawcze
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Brought out of silence - children's narrations about the world. A Polish-Ukrainian comparative study
    ¬RÓDŁO: Kwartalnik Pedagogiczny. - 2018, R. 63, nr 4 (250), s. 245-262
    p-ISSN: 0023-5938

    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • children's understanding of the world
  • children's narration
  • comparative study

      Wy¶wietl ponownie stosuj±c format:
  • Wy¶wietl/ukryj etykiety | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego