logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: OSAK PAULINA
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Paulina Osak, Krystian Maciej Tomala.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Historia to (nie) bajka. O możliwościach adaptacji Wrońca Jacka Dukaja na potrzeby szkolnej edukacji polonistycznej
ŹRÓDŁO: W: Doświadczenia Dukaja / pod red. Roksany Blech i Marcina Romanowskiego
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
OPIS FIZYCZNY: S. 83-94
ISBN: 978-83-7865-450-6
UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/5
AUTORZY: Paulina Osak.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Językowy obraz świata a interpretacja: Janusz Stanisław Pasierb Morze, obłok i kamień
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: A linguistic world picture and an interpretation of Morze, obłok i kamień by Janusz Stanisław Pasierb
ŹRÓDŁO: W: Edukacja polonistyczna jako zobowiązanie : powszechność i elitarność polonistyki, t. 1 / red. nauk. Ewa Jaskółowa, Danuta Krzyżyk, Bernadeta Niesporek-Szamburska, Małgorzata Wójcik-Dudek ; przy współpr. Diany Jagodzińskiej i Aleksandry Zok-Smoły
ADRES WYDAWNICZY: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2016
SERIA: Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, 0208-6336, nr 3509
OPIS FIZYCZNY: S. 475-488
ISBN: 978-83-8012-952-8
ISBN: 978-83-8012-953-5 (wersja elektroniczna)
UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • interpretation
  • linguistic education
  • literary/cultural education
  • linguistic world picture
  • hermeneutics
  • haiku
  • Pasierb

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/5
    AUTORZY: Paulina Osak, Krystian Maciej Tomala.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Czego uczy Szkoła? O relacjach między telenowelą dokumentalną a rzeczywistością
    ŹRÓDŁO: W: Seriale w kontekście kulturowym : format, intertekst, adaptacja / red. Daria Bruszewska-Przytuła, Anna Krawczyk-Łaskarzewska, Piotr Przytuła
    ADRES WYDAWNICZY: Olsztyn : Instytut Polonistyki i Logopedii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 112-121
    ISBN: 978-83-942720-6-7
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • rzeczywistość szkolna
  • scripted docu
  • stereotyp
  • Szkoła

    Adres url:
    4/5
    AUTORZY: Paulina Osak.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Gdyby nie ludzie, nie istniałby język. Świadomość językowa a interpretacja tekstu poetyckiego w szkole
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: If it was not for people, the world would not exist. Language awareness and the poetic text interpretation in school
    ŹRÓDŁO: W: Edukacja polonistyczna : metamorfozy kontekstów i metod / red. nauk. Małgorzata Karwatowska, Leszek Tymiakin
    ADRES WYDAWNICZY: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 265-272
    ISBN: 978-83-7784-979-8
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/5
    AUTORZY: Paulina Osak.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Językowy obraz wolności w środowisku uczniów trójmiejskich szkół ponadpodstawowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Linguistic image of freedom in the environment of students of Tri-City secondary schools
    ŹRÓDŁO: W: Wolność i solidarność w języku i kulturze / pod red. Anety i Zenona Liców
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 131-141
    ISBN: 978-83-7865-559-6
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego