logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PENKOWSKA GRAŻYNA
Liczba odnalezionych rekordów: 33



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/33
AUTORZY: Grażyna Penkowska.
TYTUŁ: [Instytucje w USA oferujące studia na odległość - recenzja]
ŹRÓDŁO: Ars Educandi
Rok: 2008, T. 5, s. [303]-308
UWAGI: Rec. pracy: Instytucje w USA oferujące studia na odległość / Jacek Z. Górnikiewicz. - Toruń, cop. 2005
Typ publikacji: PRE
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/33
AUTORZY: Grażyna Penkowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Elementy edukacji zdalnej w kształceniu pedagogów. Kształcenie komplementarne a kształcenie online.
ŹRÓDŁO: W: Kształcenie na odległość w praktyce edukacyjnej / pod red. Tadeusza Lewowickiego, Bronisława Siemienieckiego.
ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2009.
OPIS FIZYCZNY: S. [67]-75.
ISBN: 978-83-7611-366-1
UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/33
AUTORZY: Grażyna Penkowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Humanistyczny kontekst projektowania edukacyjnego
ŹRÓDŁO: W: Pedagogika informacyjna : przestrzenie edukacji medialnej / red. nauk Elżbieta Perzycka
ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Zapol, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [103]-108
ISBN: 978-83-751818-8-3
UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
4/33
AUTORZY: Grażyna Penkowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Komputer w projektach edukacyjnych
ŹRÓDŁO: W: Obraz, przestrzeń, popkultura : inspiracje badawcze w polu pedagogiki społecznej / red. Marek Ejsmont, Beata Kosmalska, Maria Mendel
ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009
SERIA: Człowiek, Środowisko Życia, Edukacja
OPIS FIZYCZNY: S. [51]-58
ISBN: 978-83-7611-233-6
UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
5/33
AUTORZY: Grażyna Penkowska.
TYTUŁ: Komputery w edukacji : od przedmiotu do metody kształcenia
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009
OPIS FIZYCZNY: 217, [3] s., il., 24 cm
ISBN: 978-83-7326-571-4
UWAGI: Bibliogr. s. 202-211. Indeksy
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
6/33
AUTORZY: Grażyna Penkowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Przekaz medialny w kształceniu pedagogów
ŹRÓDŁO: W: Edukacja informacyjna : neomedia w społeczeństwie wiedzy / red. nauk. Kazimierz Wenta, Elżbieta Perzycka
ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Zapol, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [287]-294
ISBN: 978-83-751818-0-7
UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
7/33
AUTORZY: Grażyna Penkowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Uniwersytet miejscem rozwijania kompetencji medialnych studentów kierunków pedagogicznych
ŹRÓDŁO: W: Proces kształcenia akademickiego studenta / pod red. nauk. Doroty Ciechanowskiej
ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Print Group Daniel Krzanowski, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. 181-[195]
ISBN: 978-83-60903-95-7
UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
8/33
AUTORZY: Grażyna Penkowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zastosowanie platformy Moodle w kształceniu pedagogów.
ŹRÓDŁO: W: Współczesne konteksty edukacyjne technologii informacyjnej / pod red. Doroty Siemienieckiej.
ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [215]-221.
ISBN: 978-83-7611-251-0
UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Platforma Moodle w nauczaniu
  • e-learning
  • nauczanie na odległość

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Moodle
  • e-learning
  • distance learning
  • distance education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ: Meandry e-learningu
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2010
    OPIS FIZYCZNY: 172 s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-7641-281-8
    UWAGI: Bibliogr. s. 167-172
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nowe media a kompetencje medialne studentów pedagogiki
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: New media versus media competence of education students
    ŹRÓDŁO: W: Język - komunikacja - media - edukacja / red. Bronisław Siemieniecki, Tadeusz Lewowicki.
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [239]-250
    ISBN: 978-83-7611-684-6
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nowe media
  • przekaz medialny
  • kompetencje medialne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • media materials
  • media competence

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska, Jarosław Jurkowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Projektowanie edukacyjne w formule zdalnej na studiach pedagogicznych
    ŹRÓDŁO: W: Postępy e-edukacji / red. nauk. Lech Banachowski
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Polsko-Japońskiej Szkoły Technik Komputerowych, 2010
    SERIA: Monografie Naukowe, t. 3
    OPIS FIZYCZNY: S. [252]-260
    ISBN: 978-83-89244-82-6
    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    12/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Modele e-learningu akademickiego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Models of academic e-learning
    ŹRÓDŁO: W: Technologie edukacyjne w wymiarze praktycyzmu, t. 2 / red. nauk. Tadeusz Lewowicki, Bronisław Siemieniecki
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. [206]-216
    ISBN: 978-83-7611-955-7
    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • e-learning
  • kształcenie zdalne
  • kształcenie online

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-learning
  • distance learning
  • online education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Pedagog wobec wirtualnej rzeczywistości dziecka
    ŹRÓDŁO: W: Wychowanie przez świat fikcyjny dla świata rzeczywistego / pod red. Ewy Rodziewicz i Małgorzaty Cackowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2011
    SERIA: Ars Educandi. Monografie, t. 2
    OPIS FIZYCZNY: S. [269]-274
    ISBN: 978-83-7326-849-4 (tom 2)
    ISBN: 978-83-7326-843-2 (seria)
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Elementy kształcenia zdalnego w pracy nauczyciela akademickiego
    ŹRÓDŁO: W: Edukacja medialna w świecie ponowoczesnym / pod red. nauk. Bronisława Siemienieckiego
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [623]-642
    ISBN: 978-83-231-2987-5
    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Szkoła w dobie cyfrowej
    ŹRÓDŁO: W: Dolina Krzemowa w Polskiej Szkole Zawodowej / [kier. projektu Szymon Truszczyński]
    ADRES WYDAWNICZY: Olsztyn : [Biuro Projektu "Dolina Krzemowa w Polskiej Szkole Zawodowej"], 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 150-156
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: POE
    Język publikacji: POL
    16/33
    TYTUŁ: Społeczne konteksty edukacji medialnej / pod red. Grażyny Penkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2013
    OPIS FIZYCZNY: 296, [1], il., 20 cm
    ISBN: 978-83-63434-13-7
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz. Indeks
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    17/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wprowadzenie do problematyki edukacji medialnej
    ŹRÓDŁO: W: Społeczne konteksty edukacji medialnej / pod red. Grażyny Penkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 7-[19]
    ISBN: 978-83-63434-13-7
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    18/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Facebook jako nowe nowe medium. Dzieci na facebooku
    ŹRÓDŁO: W: Fenomen Facebooka : społeczne konteksty edukacji / pod red. Grażyny Penkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 7-21
    ISBN: 978-83-63434-37-3
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    19/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Facebook w życiu dojrzałej kobiety
    ŹRÓDŁO: W: Fenomen Facebooka : społeczne konteksty edukacji / pod red. Grażyny Penkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 91-109
    ISBN: 978-83-63434-37-3
    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    20/33
    TYTUŁ: Fenomen Facebooka : społeczne konteksty edukacji / pod red. Grażyny Penkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2014
    OPIS FIZYCZNY: 194, [1] s., il., 20 cm
    ISBN: 978-83-63434-37-3
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz. Indeks
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL, ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    21/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: E-learning w dobie MOOC's
    ŹRÓDŁO: W: Człowiek, media, edukacja / red. nauk. Janusz Morbitzer, Danuta Morańska, Emilia Musiał
    ADRES WYDAWNICZY: Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe. Wyższa Szkoła Biznesu, 2015
    SERIA: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej
    OPIS FIZYCZNY: S. 223-229
    ISBN: 978-83-64927-39-3
    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    22/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: MOOCs nowym wymiarem e-learningu
    ŹRÓDŁO: W: Uniwersytet jutra / pod red. Sylwii Mrozowskiej i Grażyny Penkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 81-90
    ISBN: 978-83-65148-20-9
    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    23/33
    TYTUŁ: Uniwersytet jutra / pod red. Sylwii Mrozowskiej i Grażyny Penkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 228, [1] s., il., 23 cm
    ISBN: 978-83-65148-20-9
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:
    24/33
    AUTORZY: Sylwia Mrozowska, Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wstęp
    ŹRÓDŁO: W: Uniwersytet jutra / pod red. Sylwii Mrozowskiej i Grażyny Penkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 7-[8]
    ISBN: 978-83-65148-20-9
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    25/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Mamo, skąd się biorą dzieci? Czyli o edukacji seksualnej w sieci
    ŹRÓDŁO: W: Co dzieci myślą o życiu, religii i sztuce : z cyklu: Dziecko a tematy trudne / red. nauk. Małgorzata Karczmarzyk, Aleksandra Lewandowska-Walter, Anna Wasilewska
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Harmonia Universalis, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 51-61
    ISBN: 978-83-7744-111-4
    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    26/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ: Cyfrowy uczeń we współczesnej szkole - dyskusja o obecnym stanie edukacji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Digital student in modern school - discussion about the current state of education
    ŹRÓDŁO: Lubelski Rocznik Pedagogiczny. - 2017, T. 36, z. 4, s. 65-73
    p-ISSN: 0137-6136
    e-ISSN: 2449-8327

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • cyfrowy uczeń
  • środowisko sieciowe
  • urządzenia mobilne
  • wielozadaniowość

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • digital student
  • network environment
  • mobile devices
  • multi-tasking

    Adres url:
    DOI:
    27/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ: Interpretacja materiałów wizualnych w badaniach naukowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Interpretation of visual materials in scientific research
    ŹRÓDŁO: E-Mentor. - 2017, nr 1 (68), s. 11-16
    p-ISSN: 1731-6758
    e-ISSN: 1731-7428

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Adres url:
    DOI:
    28/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Media dobre czy złe - wprowadzenie do problematyki zagrożeń ze strony mediów
    ŹRÓDŁO: W: Zagrożenia ze strony mediów / pod red. Grażyny Penkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 7-24
    ISBN: 978-83-65155-60-3
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    29/33
    TYTUŁ: Zagrożenia ze strony mediów / pod red. Grażyny Penkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 212 s., il., 19 cm
    ISBN: 978-83-65155-60-3
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz. Indeks
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    30/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ: (Nie)bezpieczne media?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: (Un)safe media?
    ŹRÓDŁO: Refleksje. - 2018, nr 4, s. 12-15
    p-ISSN: 1425-5383
    e-ISSN: 2450-8748

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    31/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Media w przestrzeni społecznej - wprowadzenie do problematyki wykorzystania smartfonów w różnych dziedzinach życia
    ŹRÓDŁO: W: Smartfon : uniwersalne medium początku XXI wieku / pod red. Grażyny Penkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, cop. 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 7-23
    ISBN: 978-83-65155-95-5
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    32/33
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Przeciążenie informacyjne ucznia w XXI wieku
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Information overload on students in the 21st century
    ŹRÓDŁO: W: Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia, t. 1, Współczesny uczeń a dydaktyka 2.0 / red. nauk. Marzenna Nowicka, Joanna Dziekońska
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 23-32
    ISBN: 978-83-8019-821-0
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 219-245
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    33/33
    TYTUŁ: Smartfon : uniwersalne medium początku XXI wieku / pod red. Grażyny Penkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, cop. 2018
    OPIS FIZYCZNY: 154, [1] s., il., 20 cm
    ISBN: 978-83-65155-95-5
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego