logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: POPOW MONIKA
Liczba odnalezionych rekordów: 13



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/13
AUTORZY: Monika Popow.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Russko-evrejskaâ literatura : predvaritel'nye rassuždeniâ
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Russian-Jewish literature : introductory remarks
ŹRÓDŁO: W: Jews, Poles and Russians : Jewish-Polish and Jewish-Russian contacts / ed. by Wolf Moskovich and Irena Fijałkowska-Janiak
ADRES WYDAWNICZY: Jerusalem ; Gdańsk : Hebrew University of Jerusalem : University of Gdańsk, 2008
SERIA: Jews and Slavs, vol. 21
OPIS FIZYCZNY: S. 354-368
ISBN: 965-764-123-3
UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: RUS
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/13
AUTORZY: Agnieszka Nowak, Monika Popow.
TYTUŁ: Aid for development without clear guidelines.
ŹRÓDŁO: Social Watch. - 2010, s. 150-151.
p-ISSN: 0797-9231

Typ publikacji: ZAC
Język publikacji: ENG
Adres url:
3/13
AUTORZY: Monika Popow.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ci, którzy Torę zamienili na Manifest Komunistyczny - portrety żydowskich komunistów w rosyjskiej literaturze żydowskiej
ŹRÓDŁO: W: Fenomen rosyjskiego komunizmu : geneza, konteksty, konsekwencje / pod red. Bartłomieja Brzezińskiego
ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2010
SERIA: Historia - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 0554-8217, nr 213
OPIS FIZYCZNY: S. [177]-183
ISBN: 978-83-232-2151-7
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Russian-Jewish literature
  • national identity

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/13
    AUTORZY: Monika Popow.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Między kolonizacją a dekolonizacją - zadania szkoły po transformacji ustrojowej w świetle założeń pedagogiki postkolonialnej
    ŹRÓDŁO: W: Nauczyciel w krajach postsocjalistycznych jako sprawca i ofiara manipulacji : studium teoretyczno-empiryczne / pod red. Aliny Wróbel
    ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [49]-55
    ISBN: 978-83-7525-489-1
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    UWAGI: Materiały z konferencji, 21-22 września 2009 r., Łódź
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teacher
  • manipulation
  • postcolonial pedagogy

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/13
    AUTORZY: Maciej Dębski, Agnieszka Nowak, Monika Popow.
    TYTUŁ: Poland - a new reality, old problems
    ŹRÓDŁO: European Social Watch Report, [dokument elektroniczny]. - 2010, s. 70-72
    TRYB DOSTĘPU: http://www.eurostep.org/wcm/dmdocuments/European_Social_Watch_Report_2010.pdf [dostęp 31.01.2012]
    p-ISSN: 2032-5479

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Poland - a new reality
  • old problems

    Adres url:
    6/13
    AUTORZY: Monika Popow.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kim są Polacy? - kategoria polskości w dyskursie prasowym
    ŹRÓDŁO: W: Wielokulturowość w dziedzictwie kulturowym polskich społeczności regionalnych i lokalnych / red. nauk. Samanta Kowalska
    ADRES WYDAWNICZY: Kalisz ; Poznań : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza. Wydział Pedagogiczno-Artystyczny, 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. 346-359
    ISBN: 978-83-62135-10-3
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • polskość
  • krytyczna analiza dyskursu
  • Laclau Mouffe
  • artykuły prasowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • national identity
  • Polish identity
  • critical discourse analysis

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/13
    TYTUŁ: Oblicza biedy we współczesnej Polsce, [dokument elektroniczny] / red. Monika Popow, Piotr Kowzan, Małgorzata Zielińska, Magdalena Prusinowska, Magdalena Chruściel
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Doktoranckie Koło Naukowe "Na Styku", 2011
    OPIS FIZYCZNY: 350 s.
    ISBN: 978-83-9337-420-5
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    UWAGI: http://depot.ceon.pl/handle/123456789/131 [dostęp 3.02.2012]
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Adres url:
    8/13
    AUTORZY: Monika Popow.
    TYTUŁ: "Wolontariat 50+. Pomorskie - razem w działaniu!" jako przykład działań animacyjnych skierowanych do osób powyżej 50. roku życia.
    ŹRÓDŁO: Animacja Życia Publicznego. - 2012, nr 1 (6), s. 53-57.
    p-ISSN: 2082-7792

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    9/13
    AUTORZY: Monika Popow.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kierunki sfeminizowane - kręta droga ku emancypacji
    ŹRÓDŁO: W: Uniwersytet i emancypacja : wiedza jako działanie polityczne - działanie polityczne jako wiedza, [dokument elektroniczny] / pod red. Marty Trawinskiej i Małgorzaty Maciejewskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Wrocław : Interdyscyplinarna Grupa Gender Studies, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 31-39
    ISBN: 978-83-935286-0-8
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    UWAGI: http://www.ekologiasztuka.pl/pdf/uniwersytet_i_emancypacja.pdf [dostęp 23.02.2015]
    UWAGI: Materiały konferencyjne, Wrocław, 2010
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    10/13
    AUTORZY: Monika Popow.
    TYTUŁ: Partycypacja a nierówności społeczne. Problematyka partycypacji społecznej w świetle pedagogicznych aspektów teorii radykalnej demokracji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Participation and social inequalities. Problems of social participation in the light of pedagogical aspects of the theory of radical democracy
    ŹRÓDŁO: Zoon Politikon. - 2012, nr 3, s. 141-162
    p-ISSN: 2082-7806

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 2.000
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/13
    AUTORZY: Monika Popow.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dyskurs historyczny w podręcznikach języka polskiego w gimnazjum : analiza krytyczna
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Historical discourse in the Polish language textbooks in grammar schools : critical analyze
    ŹRÓDŁO: W: Historia ludzi, historia dla ludzi : krytyczny wymiar edukacji historycznej / red. Iwona Chmura-Rutkowska, Edyta Głowacka-Sobiech, Izabela Skórzyńska
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 251-277
    ISBN: 978-83-7850-544-0
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • textbooks
  • historical discourse
  • critical discourse analysis

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/13
    AUTORZY: Monika Popow.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Polska szkoła wobec migracji zarobkowych rodziców
    ŹRÓDŁO: W: Współczesne wyzwania polityki migracyjnej Polski i Unii Europejskiej / red. nauk. Andrzej Chodubski, Piotr Janiszewski
    ADRES WYDAWNICZY: Olsztyn : Forum Dialogu Publicznego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 154-166
    ISBN: 978-83-89775-29-0
    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    13/13
    AUTORZY: Hubert Bilewicz, Dorota Grubba-Thiede, Monika Popow.
    TYTUŁ: Za granicą sztuki - o związkach rzeczy, sztuki i emigracji
    ŹRÓDŁO: Artmix, [dokument elektroniczny]. - 2014, nr 33
    TRYB DOSTĘPU: http://www.obieg.pl/artmix/32996 [dostęp 25.03.2015]
    Typ publikacji: PWY
    Język publikacji: POL
    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego