logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PRÓSINOWSKI PIOTR
Liczba odnalezionych rekordów: 11



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/11
AUTORZY: Piotr Prósinowski.
TYTUŁ: Sumienie graczy: podejmowanie decyzji w fabularnych grach komputerowych w kontekście socjalizacji i wrażliwości społecznej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Gamers' remorse: decision making in story-oriented video games in the context of socialization and social awareness
ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2013, T. 10, s. 83-100
p-ISSN: 1230-607X

UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry wideo
  • game studies
  • pedagogika
  • socjalizacja
  • nowe media

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • video games
  • games studies
  • pedagogy
  • socialization
  • new media

    2/11
    AUTORZY: Piotr Prósinowski.
    TYTUŁ: (Nie)winność literatury, a budowanie tożsamości dziecka
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2014, R. 10, nr 4, s. 138-142
    p-ISSN: 1734-1582

    UWAGI: Rec. pracy: Innocence, heterosexuality, and the queerness of children's literature / Tison Pugh. - New York, 2011
    Typ publikacji: PRE
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/11
    AUTORZY: Piotr Prósinowski, Joanna Ranachowska.
    TYTUŁ: Męskość na waszych ekranach : konstrukty mężczyzn i ich seksualności w komputerowych grach fabularnych, filmach i reklamach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Masculinity on your screens : constructs of men and their sexualities in computer games, movies and adverts
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2014, T. 11, s. 197-209
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • mężczyźni
  • gry wideo
  • seksualność
  • kultura popularna
  • socjalizacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • men
  • videogames
  • sexuality
  • popular culture
  • socialization

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/11
    AUTORZY: Piotr Prósinowski, Piotr Krzywdziński.
    TYTUŁ: Oniryczne inkarnacje : konstrukcje snów w wybranych grach wideo
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Oneiric incarnations : the construction of dreams in selected video games
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2015, T. 12, s. 71-81
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry wideo
  • game studies
  • analiza tekstu kultury
  • wirtualna rzeczywistość
  • sny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • video games
  • game studies
  • analysis of cultural text
  • virtual reality
  • dreams

    Adres url:
    5/11
    AUTORZY: Piotr Prósinowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: To, co męskie, to, co kobiece. Konstrukty płci i seksualności w grach komputerowych
    ŹRÓDŁO: W: Codzienność, performatywność, demokracja : pedagogika wobec norm życiowych i problematyki nienormatywności / pod red. Lucyny Kopciewicz i Beaty Simlat-Żuk
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 309-334
    ISBN: 978-83-63434-40-3
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/11
    AUTORZY: Piotr Prósinowski, Piotr Krzywdziński.
    TYTUŁ: Gry wideo a postawa twórcza : potencjał i narracja zagrożeń
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Video games and creativity : on potential and narration of fear
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2016, T. 13, s. 45-56
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry wideo
  • kreatywność
  • wrażliwość społeczna
  • edukacja
  • emocje
  • kultura

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • video games
  • creativity
  • social awareness
  • education
  • emotions
  • culture

    Adres url:
    7/11
    AUTORZY: Piotr Prósinowski, Piotr Krzywdziński.
    TYTUŁ: Wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2016, T. 13, s. 5-7
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 2 poz.
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    8/11
    AUTORZY: Piotr Prósinowski, Piotr Krzywdziński.
    TYTUŁ: Apokaliptyczna wizja porażki - o rodzicielskich wyobrażeniach niepowodzenia w wychowaniu. Fragment analizy wywiadów skoncentrowanej na opisie zjawiska
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Failure of apocaliptic proportions - on parental image of failure in the process of upbringing
    ŹRÓDŁO: Studia i Badania Naukowe = Scientific Studies and Research. - 2017, R. 11, nr 1, s. 65-74
    p-ISSN: 1897-2829

    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wychowanie
  • normy
  • wartości
  • rodzicielstwo

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • upbringing
  • education
  • norms
  • values
  • parenthood

    9/11
    AUTORZY: Piotr Prósinowski, Piotr Krzywdziński.
    TYTUŁ: Potencjał gier wideo: o nadawaniu znaczeń, dyskusji, inkulturacji i rozwoju literackim młodych graczy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The potential of video games: giving meanings to phenomena, inculturation and literary development of young gamers
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2017, T. 14, s. 91-101
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dziecko
  • gry wideo
  • game studies
  • edukacja
  • nowe media
  • ludologia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • child
  • video games
  • game studies
  • education
  • new media
  • ludology

    Adres url:
    10/11
    AUTORZY: Piotr Prósinowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rezonans polityczno-kulturowy w grach wideo. Wirtualne portrety uchodźców
    ŹRÓDŁO: W: Zemsta emancypacji : nacjonalizm, uchodźcy, muzułmanie : zagrożenia i wyzwania kryzysu uchodźczego / red. Tomasz Nowicki
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 227-256
    ISBN: 978-83-65155-64-1
    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/11
    AUTORZY: Piotr Prósinowski, Piotr Krzywdziński.
    TYTUŁ: Cyfrowa miłość: romanse w grach wideo
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2018
    OPIS FIZYCZNY: 345 s.
    ISBN: 978-83-65705-91-4
    UWAGI: Bibliogr. s. 329-345
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego