logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PRUSINOWSKA MAGDALENA
Liczba odnalezionych rekordów: 14



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/14
AUTORZY: Piotr Kowzan, Aleksandra Kurowska, Magdalena Prusinowska, Małgorzata Zielińska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Studing a bit differently than at a home university
ŹRÓDŁO: W: Learning in academia : socio-cultural and political perspectives / ed. by Małgorzata Cackowska
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009
SERIA: Ars Educandi. Monographs, vol. 1
OPIS FIZYCZNY: S. [167]-180
ISBN: 978-83-7326-607-0
UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: ENG
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/14
AUTORZY: Piotr Kowzan, Magdalena Prusinowska.
TYTUŁ: Uczenie się (w) ruchu : studenci przeciwko komercjalizacji edukacji
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Learning (in) the movement : students against commercialisation of education
ŹRÓDŁO: Rocznik Andragogiczny. - 2009, s. [208]-234
p-ISSN: 1429-186X

UWAGI: Bibliogr. 68 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social movement
  • Bologna Process
  • university
  • university movement
  • student activism
  • social movement learning

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/14
    AUTORZY: Kazimierz Kossak-Główczewski, Magdalena Prusinowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Reinhabitacja regionu a wielokulturowość ideologicznie zamglona : krytyczna pedagogika miejsca
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Reinhabitation of the region and ideologically veiled multiculturalism : the critical pedagogy of place
    ŹRÓDŁO: W: Edukacja międzykulturowa : teorie, poglądy, doświadczenia społeczne : praca zbiorowa / pod red. Tadeusza Lewowickiego, Ewy Ogrodzkiej-Mazur
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [29]-43
    ISBN: 978-83-7611-750-8
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/14
    AUTORZY: Magdalena Prusinowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Komercjalizacja edukacji i zagrożenie wykluczeniem społecznym w świetle reformy polskiego szkolnictwa wyższego.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Commercialization of education and the threat of social exclusion in the light of higher education reform in Poland.
    ŹRÓDŁO: W: Oblicza biedy we współczesnej Polsce, [dokument elektroniczny] / red. Monika Popow [et al.].
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Doktoranckie Koło Naukowe "Na Styku", 2011.
    OPIS FIZYCZNY: S. 191-212.
    ISBN: 978-83-9337420-5
    UWAGI: Bibliogr. 49 poz.
    UWAGI: http://depot.ceon.pl/handle/123456789/131 [dostęp 3.02.2012].
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komercjalizacja edukcji
  • reforma szkolnictwa wyższego
  • wykluczenie społeczne
  • studenci

    Adres url:
    5/14
    TYTUŁ: Oblicza biedy we współczesnej Polsce, [dokument elektroniczny] / red. Monika Popow, Piotr Kowzan, Małgorzata Zielińska, Magdalena Prusinowska, Magdalena Chruściel
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Doktoranckie Koło Naukowe "Na Styku", 2011
    OPIS FIZYCZNY: 350 s.
    ISBN: 978-83-9337-420-5
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    UWAGI: http://depot.ceon.pl/handle/123456789/131 [dostęp 3.02.2012]
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Adres url:
    6/14
    AUTORZY: Piotr Kowzan, Magdalena Prusinowska.
    TYTUŁ: Polityka głosu, polityka wyjścia i pytanie o edukację autonomiczną z perspektywy współczesnych ruchów uniwersyteckich
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Politics of voice, politics of exit and a question on autonomous education: contemporary university movements' perspective
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2011, T. 8, s. 93-121
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 73 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    7/14
    AUTORZY: Małgorzata Zielińska, Piotr Kowzan, Magdalena Prusinowska.
    TYTUŁ: Social movement learning : from radical imagination to disempowerment?
    ŹRÓDŁO: Studies in the Education of Adults. - 2011, Vol. 43, no. 2, s. 251-267
    p-ISSN: 0266-0830

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social movement learning
  • collective learning
  • collective inquiry
  • post-human learning
  • stigmergy
  • empowerment

    Adres url:
    8/14
    AUTORZY: Magdalena Prusinowska, Piotr Kowzan, Małgorzata Zielińska.
    TYTUŁ: Struggling to unite : the rise and fall of one university movement in Poland.
    ŹRÓDŁO: Interface : a journal for and about social movements, [dokument elektroniczny]. - 2012, Vol. 4, iss. 1, s. 327-359.
    TRYB DOSTĘPU: http://www.interfacejournal.net/wordpress/wp-content/uploads/2012/05/Interface-4-1-Prusinowska-Kowzan-and-Zielinska.pdf [dostęp 5.06.2012].
    e-ISSN: 2009-2431

    UWAGI: Bibliogr. 63 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Adres url:
    9/14
    AUTORZY: Magdalena Prusinowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ośrodki dla cudzoziemców w Polsce jako element polityki migracyjnej
    ŹRÓDŁO: W: Współczesne wyzwania polityki migracyjnej Polski i Unii Europejskiej / red. nauk. Andrzej Chodubski, Piotr Janiszewski
    ADRES WYDAWNICZY: Olsztyn : Forum Dialogu Publicznego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 68-82
    ISBN: 978-83-89775-29-0
    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    10/14
    AUTORZY: Piotr Kowzan, Małgorzata Zielińska, Magdalena Prusinowska.
    TYTUŁ: Intervention in lectures as a form of social movement pedagogy and a pedagogical method
    ŹRÓDŁO: Interface : a journal for and about social movements, [dokument elektroniczny]. - 2014, Vol. 6, iss. 1, s. 297-326
    TRYB DOSTĘPU: http://www.interfacejournal.net/wordpress/wp-content/uploads/2014/06/Interface-6-1-Kowzan-Zielinska-and-Prusinowska.pdf [dostęp 20.06.2014]
    e-ISSN: 2009-2431

    UWAGI: Bibliogr. 50 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:
    11/14
    AUTORZY: Magdalena Prusinowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Edukacja międzykulturowa wobec polityki migracyjnej Unii Europejskiej
    ŹRÓDŁO: W: Wielokulturowość między edukacją regionalną i edukacją międzykulturową : dylematy i konteksty tożsamościowe / red. nauk. Kazimierz Kossak-Główczewski, Adela Kożyczkowska
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 425-440
    ISBN: 978-85-7587-682-6
    UWAGI: Bibliogr. 50 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/14
    AUTORZY: Piotr Kowzan, Małgorzata Zielińska, Agnieszka Kleina-Gwizdała, Magdalena Prusinowska.
    TYTUŁ: Nie zostaje mi czasu na pracę naukową : warunki pracy osób ze stopniem doktora, zatrudnionych na polskich uczelniach : raport NOU, [dokument elektroniczny]
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Bydgoszcz ; Warszawa : Nowe Otwarcie Uniwersytetu, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 165 s.
    ISBN: 978-83-943645-0-2
    UWAGI: Bibliogr. s. 161-164. Indeks
    UWAGI: https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9225 [dostęp 5.04.2016]
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • critical university studies
  • sociology of work
  • academic work
  • social theory of time
  • academic career paths
  • faculty salaries
  • PhD holders

    Adres url:
    13/14
    TYTUŁ: Seks : społeczna edukacja ku seksualności : [gra planszowa] / red.: Piotr Kowzan, Magdalena Prusinowska, Małgorzata Zielińska, Paweł Graniak, Michał Kowalewski ; aut. gry: Aleksandra Drążek, Marta Skorczyńska, Justyna Stachowiak, Dorota Urbanowicz, Katarzyna Wojdyła
    ADRES WYDAWNICZY: Gdynia : Grywalizacja - Gry i Edukacja, 2015
    ISBN: 978-83-943568-0-4
    Typ publikacji: POP
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • serious games
  • teaching materials
  • board games
  • games for learning
  • sexual education
  • gender

    14/14
    AUTORZY: Małgorzata Zielińska, Piotr Kowzan, Magdalena Prusinowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tworzenie gier dla pracy pedagogicznej - edukacyjne badania w działaniu
    ŹRÓDŁO: W: Echa ideatorium : z doświadczenia nauczycieli akademickich, uczestników 2. Konferencji Dydaktyki Akademickiej "Ideatorium" na Wydziale Biologii Uniwersytetu Gdańskiego / red. nauk. Joanna Mytnik-Ejsmont, Wojciech Glac, Iwona Majcher
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Konferencja Dydaktyki Akademickiej "Ideatorium" : Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 217-237
    ISBN: 978-83-7865-360-8
    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 2. Konferencja Dydaktyki Akademickiej "Ideatorium"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2014.03.28
    Do dnia: 2014.03.28
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • game-based learning
  • serious games
  • game design
  • gamification
  • didactics in higher education
  • teaching methods

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego