logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: REYSOWSKI MAREK
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Marek Reysowski.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Analiza porównawcza oddziaływania promocji na klientów małego sklepu spożywczego
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Comparative analysis concerning communication strategy for small grocery store in the view of retail distribution changes in Poland
ŹRÓDŁO: W: Współczesny marketing, [2], Strategie / red. nauk. Genowefa Sobczyk
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008
OPIS FIZYCZNY: S. 385-392
ISBN: 978-83-208-1785-0
UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/5
AUTORZY: Marek Reysowski.
TYTUŁ: Food retailing transformation in Poland in years 1990-2006
ŹRÓDŁO: IJETE International Journal of Emerging and Transition Economies. - 2008, Vol. 1, no. 1, s. 77-91
p-ISSN: 1308-2701

UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
Typ publikacji: ZAC
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • retailing
  • distribution channels
  • grocery stores
  • hypermarkets
  • supermarkets
  • discount stores

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/5
    AUTORZY: Marek Reysowski.
    TYTUŁ: Grupy strategiczne sieci sklepów detalicznych w Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Strategic groups of FMCG retailers in Poland
    ŹRÓDŁO: International Business and Global Economy = Biznes Międzynarodowy w Gospodarce Globalnej, [dokument elektroniczny]. - 2014, nr 33, s. 609-622
    TRYB DOSTĘPU: http://ekonom.ug.edu.pl/web/download.php?OpenFile=1426 [dostęp 08.12.2015]
    p-ISSN: 2300-6102
    e-ISSN: 2353-9496

    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • strategic groups
  • classification
  • large scale retailers
  • range of products
  • Poland

    Adres url:
    DOI:
    4/5
    AUTORZY: Marek Reysowski.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Grupy strategiczne sieci sklepów detalicznych w Polsce
    NAZWA KONFERENCJI: VIII Międzynarodowa Konferencja Naukowa Wyzwania Gospodarki Globalnej 2014
    MIEJSCE: Sopot, Polska, 22-23 maja 2014
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Instytutu Handlu Zagranicznego Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: POL
    5/5
    AUTORZY: Marek Reysowski.
    TYTUŁ EKSPERTYZY: Strategia rozwoju firmy prowadzącej sprzedaż żywności ekologicznej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza, 2014
    UWAGI: Projekt: Preludium do współpracy nauki i biznesu
    Typ publikacji: PXE
    Język publikacji: POL
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego