logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ROGALA ANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/6
AUTORZY: Sylwia Badowska, Anna Zamojska, Anna Rogala.
TYTUŁ: Baby boomers' attitudes toward innovations : empirical research in Poland
ŹRÓDŁO: Procedia : Social and Behavioral Sciences, [dokument elektroniczny]. - 2015, Vol. 213, s. 1050-1056
TRYB DOSTĘPU: http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.11.524 [dostęp 02.02.2016]
e-ISSN: 1877-0428

UWAGI: Bibliogr. 41 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: 20th International Scientific Conference on Economics and Management
Organizator konferencji: ICEM-2015
Miejsce konferencji: Kaunas
Kraj: LT
Od dnia: 2015.05.06
Do dnia: 2015.05.08
Typ publikacji: ZAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • innovation
  • consumer behaviour
  • consumer innovativeness
  • elderly consumers
  • technological innovation

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
    2/6
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Anna Rogala.
    TYTUŁ: Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Breaking stereotypes of consumers-seniors and the implications for marketing
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - 2015, nr 41, t. 1, s. 11-23
    p-ISSN: 1509-0507

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konsument
  • senior
  • stereotypy
  • marketing
  • wiek kognitywny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer
  • senior
  • stereotypes
  • marketing
  • theoretical considerations

    Adres url:
    DOI:
    3/6
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Anna Rogala.
    TYTUŁ: Identifying the portrayal of 50+ consumers in Polish print advertising
    ŹRÓDŁO: Economics and Business Review. - 2016, Vol. 2 (16), no. 4, s. 77-91
    p-ISSN: 2392-1641
    e-ISSN: 2450-0097

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer 50+
  • elderly
  • older consumer
  • consumer portrayal
  • print advertising

    Adres url:
    DOI:
    4/6
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Anna Zamojska, Anna Rogala.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Impact of performance expectancy and effort expectancy on the elderly consumers' behaviour regarding acceptance and use of technological products : an empirical research in Poland
    ŹRÓDŁO: W: Smart and Efficient Economy: Preparation for the Future Innovative Economy : 21st International Scientific Conference Economics and Management : May 19-20, 2016, Brno, Czech Republic : proceeding of selected papers / ed. by Iveta Simberova, Ondej Zizlavsky and Frantisek Milichovsky
    ADRES WYDAWNICZY: Brno : Brno University of Technology, Faculty of Business and Management, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 174-181
    ISBN: 978-80-214-5413-2
    UWAGI: Bibliogr. 32 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 21st International Scientific Conference Economics and Management Smart and Efficient Economy : Preparation for the Future Innovative Economy (ICEM 2016)
    Miejsce konferencji: Brno
    Kraj: CZ
    Od dnia: 2016.05.19
    Do dnia: 2016.05.20
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • elderly consumer
  • product innovation
  • consumer innovativeness
  • performance expectancy
  • efforts expectancy
  • attitudes towards innovation

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    5/6
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Anna Rogala.
    TYTUŁ: Konsumencka innowacyjność a zachowania konsumentów seniorów - wyniki badań
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Consumer innovation and senior consumers' behaviour - research results
    ŹRÓDŁO: Problemy Zarządzania. - 2016, Vol. 14, nr 2, t. 1, s. 204-223
    p-ISSN: 1644-9584

    UWAGI: Bibliogr. 48 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konsumencka innowacyjność
  • konsumenci seniorzy
  • innowacje
  • produkty technologiczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer innovativeness
  • elderly consumers
  • innovation
  • technology products

    Adres url:
    DOI:
    6/6
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Anna Rogala.
    TYTUŁ: Nabywanie i użytkowanie produktów technologicznych przez konsumentów 50+ na przykładzie telefonów komórkowych - wyniki badań w Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The acquisition and use of technological products by elderly consumers : an empirical research in Poland
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2016, R. 62, nr 2, s. 17-30
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konsumenci 50+
  • innowatorzy
  • produkt technologiczny
  • zachowania konsumenckie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer 50+
  • innovators
  • technological product
  • consumer behaviour

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego