logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ROZENBERG MAGDALENA
Liczba odnalezionych rekordów: 26



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietl/ukryj etykiety | Wy¶wietl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/26
AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Motywacja w dydaktyce języków obcych z perspektywy teorii konstruktywizmu
¬RÓDŁO: W: Nowe spojrzenia na motywację w dydaktyce języków obcych, t. 1 / (red.) Anna Michońska-Stadnik, Zdzisław W±sik
ADRES WYDAWNICZY: Wrocław : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Filologicznej, cop. 2008
SERIA: Philologica Wratislaviensia, 1898-2425, 2.1
OPIS FIZYCZNY: S. 117-124
ISBN: 978-83-60097-01-4
UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BUG]
2/26
AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
TYTUŁ: Uczenie się języków obcych w ujęciu holistycznym, czyli czym jest uczenie cało¶ciowe
¬RÓDŁO: Języki Obce w Szkole. - 2008, R. 52, nr 3, s. 10-14
p-ISSN: 0446-7965

UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Adres url:
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BUG]
3/26
AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
TYTUŁ: Metodyka nauczania języków obcych zorientowana sensorycznie
¬RÓDŁO: Języki Obce w Szkole. - 2009, R. 53, nr 5, s. 13-19
p-ISSN: 0446-7965

UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • perception
  • foreign language
  • glottodidactic processes in teaching

    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BUG]
    4/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Der Konstruktivismus in der fremdsprachlichen Diskussion - Mode oder Wende?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Constructivism in the foreign language debate : buzzword or breakthrough?
    ¬RÓDŁO: Studia Germanica Gedanensia. - 2010, 23, s. [39]-45
    p-ISSN: 1230-6045

    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • constructivism
  • construction
  • instruction

    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BUG]
    5/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Landeskunde unter den Einflüssen der Cultural Studies. Beziehungen zwischen Personen, Sprachen und Kulturen
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Landeskunde under the influence of Cultural Studies. Interpersonal, linguistic and cultural relationships.
    ¬RÓDŁO: Studia Germanica Gedanensia. - 2011, 25, s. [143]-151
    p-ISSN: 1230-6045

    UWAGI: Biliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Cultural Studies
  • Landeskunde
  • interculturalism
  • second language
  • postcolonial

    Adres url:
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BUG]
    6/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Vom linguistic turn zum iconic turn. Szene einer Beziehung zwischen Bildwissenschaft und Fremdsprachendidaktik
    ¬RÓDŁO: W: Germanistik in Polen : Geschichte - Perspektiven - interdisziplinärer Dialog / Andrzej K±tny, Katarzyna Lukas (Hrsg.)
    ADRES WYDAWNICZY: Frankfurt am Main : Peter Lang, cop. 2011
    SERIA: Danziger Beiträge zur Germanistik, 1617-8440, Bd. 39
    OPIS FIZYCZNY: S. [203]-213
    ISBN: 978-3-631-61966-7
    UWAGI: Bibliogr. 55 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BUG]
    7/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Decke-Cornill, Helene / Küster, Lutz (2010): Fremdsprachendidaktik. Eine Einführung. Tübingen: Narr. 291 S.
    ¬RÓDŁO: Studia Germanica Gedanensia. - 2012, 27, s. 318-320
    p-ISSN: 1230-6045

    Typ publikacji: PRE
    Język publikacji: GER
    Adres url:
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BUG]
    8/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Iconic turn. Bilder als Handlungsvorlage im Fremdsprachenunterricht
    ¬RÓDŁO: Acta Philologica. - 2012, nr 42, s. [53]-60
    p-ISSN: 0065-1524

    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • iconic turn
  • pictorial turn
  • picture
  • second language
  • teaching

    9/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Cultural studies : die kulturwissenschaftliche Auseinandersetzung mit Kreativiät und ihre Auswirkung auf fremdsprachliche Lehr- und Lernprozesse
    ¬RÓDŁO: W: The creative potential of the word : from fiction to education / ed. Anna Szczepaniak-Kozak, Hadrian Aleksander Lankiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Piła : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [203]-218
    ISBN: 978-83-62617-22-7
    UWAGI: Bibliogr. 54 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BUG]
    10/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Marek Jaroszewski, Anna Jaroszewska, Marta Torenc (2012): Zakład Glottodydaktyki Instytutu Germanistyki Uniwersytetu Warszawskiego. 40 lat działalno¶ci. Warszawa: Instytut Germanistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 188 S.
    ¬RÓDŁO: Studia Germanica Gedanensia. - 2013, 29, s. 315-317
    p-ISSN: 1230-6045

    Typ publikacji: PRE
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BUG]
    11/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Metamorphose der Landeskunde in Deutsch als Fremdsprache. Hinführung zu einer Inklusiven Landeskunde - Beginn einer Debatte oder eine utopische Hoffnung?
    ¬RÓDŁO: Convivium : germanistisches Jahrbuch : Polen. - 2013, s. 307-330
    p-ISSN: 2196-8403

    UWAGI: Bibliogr. 70 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 7.000
    12/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Think! Pair! Share! Kooperatives Lernen im Fremdsprachenunterricht
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Think! Pair! Share! Cooperative learning of a foreign language during a foreign language lesson
    ¬RÓDŁO: Studia Germanica Gedanensia. - 2013, 29, s. [259]-269
    p-ISSN: 1230-6045

    UWAGI: Bibliogr. 39 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kooperacja
  • wspólne uczenie
  • praca zespołowa
  • nauczanie języków obcych

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cooperation
  • learning together
  • teamwork
  • teaching of foreign languages

    13/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Balanced Teaching: Balance zwischen Geschlossenheit und Offenheit im Fremdsprachenunterricht
    ¬RÓDŁO: Acta Philologica. - 2015, nr 46, s. 51-61
    p-ISSN: 0065-1524

    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Balancend Teaching
  • openness
  • closeness
  • approach
  • teaching of foreign languages

    Adres url:
    14/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Classroom Management: Klassenführung
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Classroom Management: Classroom Leadership
    ¬RÓDŁO: Orbis Linguarum. - 2015, Vol. 43, s. 257-277
    p-ISSN: 1426-7241

    UWAGI: Bibliogr. 75 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Classroom Management
  • Classroom Leadership
  • teacher
  • foreign language learning and teaching

    15/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Michaela Sambanis. Fremdsprachenunterricht und Neurowissenschaften. Narr: Tübingen 2013, 160 S.
    ¬RÓDŁO: Glottodidactica. - 2015, Vol. 42/1, s. 105-107
    p-ISSN: 0072-4769

    Typ publikacji: PRE
    Język publikacji: GER
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BUG]
    16/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Spatial turn - spacjalne czy specjalne możliwo¶ci edukacyjne?
    ¬RÓDŁO: Języki Obce w Szkole, [dokument elektroniczny]. - 2015, nr 1, s. 88-94
    TRYB DOSTĘPU: http://jows.pl/sites/default/files/wydania/jows_01_2015_0.pdf [dostęp 25.11.2015]
    p-ISSN: 0446-7965

    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • spatial turn
  • spacing
  • foreign language classroom
  • teaching of foreign languages
  • foreign language learning

    Adres url:
    17/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Die Schnittstelle zwischen Fremdsprachendidaktik und Erziehungswissenschaft : Pädagogische Konzepte für den Fremdsprachenunterricht
    ¬RÓDŁO: W: Anfang : Sprachdidaktische Implikationen für ein neues Lernparadigma / Alina Dorota Jarz±bek (Hrsg.)
    ADRES WYDAWNICZY: Würzburg : Königshausen & Neumann, cop. 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 37-47
    ISBN: 978-3-8260-6061-8
    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 5.000
    18/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Facetten des fremdsprachlichen Klassenzimmers
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Different aspects of foreign language classroom
    ¬RÓDŁO: W: Im Wirkungsfeld der kontrastiven und angewandten Linguistik = In the field of contrastive and applied linguistics, Bd. 7 / hrsg. Mariola Wierzbicka, Lucyna Wille
    ADRES WYDAWNICZY: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 63-73
    ISBN: 978-83-7996-401-7
    UWAGI: Bibliogr. 46 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • classroom
  • school
  • teaching and learning of foreign language
  • different aspects of classroom
  • extracurricular venues

    19/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Klassenmanagement - Zur Gestaltung eines Rahmens für fremdsprachliche Lehr- und Lernprozesse
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Classroom Management - Classroom Leadership - foreign language learning and teaching - foreign language - teacher
    ¬RÓDŁO: Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache. - 2016, Jg. 9, Nr. 1, s. 28-41
    p-ISSN: 1803-4411

    UWAGI: Bibliogr. 39 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Classroom Management
  • Classroom Leadership
  • foreign language learning and teaching
  • foreign language
  • teacher

    20/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Einige Fragen zum Bildereinsatz im Fremdsprachenunterricht
    ¬RÓDŁO: Germanistik in Ireland. - 2017, Vol. 12, s. 193-212
    p-ISSN: 1863-2939

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    UWAGI: Tyt. nru: Extraordinary - Ordinary / gewöhnlich - aussergewöhnlich
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 5.000
    21/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Emotionale (Klassen)Führung durch Fremdsprachenlehrerinnen und -lehrer
    ¬RÓDŁO: ÖDaF-Mitteilungen. - 2017, 2, s. 46-61
    p-ISSN: 2196-9167

    UWAGI: Bibliogr. 50 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 5.000
    22/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Wissensmanagement - ein allgemeiner Aufriss
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: An outline of Knowledge Management
    ¬RÓDŁO: Glottodidactica. - 2017, Vol. 44/1, s. 131-148
    p-ISSN: 0072-4769

    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • knowledge management
  • foreign language education
  • teaching German as a foreign language
  • school

    Adres url:
    DOI:
    23/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Zarz±dzanie wiedz± w ekonomii i dydaktyce języków obcych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Knowledge management in economic and foreign language teaching
    ¬RÓDŁO: Lingwistyka Stosowana : przegl±d = Applied Linguistics : review = Angewandte Linguistik, [dokument elektroniczny]. - 2017, nr 22 (2), s. 85-99
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ls.uw.edu.pl/documents/7276721/0/Lingwistyka+Stosowana+22.pdf [dostęp 21.08.2017]
    p-ISSN: 2080-4814

    UWAGI: Bibliogr. 52 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • knowledge
  • management
  • management functions
  • foreign language learning/teaching
  • teacher

    Adres url:
    24/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Aleatorik : Einige Bemerkungen zum Zufall beim Lehren und Lernen von Fremdsprachen
    ¬RÓDŁO: Beiträge zur Fremdsprachenvermittlung, [dokument elektroniczny]. - 2018, H. 60, s. 5-26
    TRYB DOSTĘPU: http://www.vep-landau.de/fileadmin/user_upload/bzf/Hefte/bzf_2018_60.pdf [dostęp 12.06.2018]
    e-ISSN: 1861-3950

    UWAGI: Bibliogr. 83 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:
    25/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ästhetisches Lernen: Die kulturelle Erfahrung der Künste im Fremdsprachenunterricht
    ¬RÓDŁO: W: Sprachliche Dimensionen der Fremdheit und Andersartigkeit / Iwona Wowro, Mariusz Jakosz, Renata Kozieł (Hrsg.)
    ADRES WYDAWNICZY: Berlin : Peter Lang, 2018
    SERIA: Warschauer Studien zur Germanistik und zur angewandten Linguistik, 2192-7820, Bd. 31
    OPIS FIZYCZNY: S. 165-175
    ISBN: 978-3-631-74541-0
    ISBN: 978-3-631-74568-7 (E-PDF)
    ISBN: 978-3-631-74569-4 (EPUB)
    ISBN: 978-3-631-74570-0 (MOBI)
    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • aesthetics
  • art
  • picture
  • interculturality
  • foreign language teaching

    26/26
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Zwei Akzente im Classroom Management: Professionalität und Raum. Perspektiven für den Fremdsprachenunterricht
    ¬RÓDŁO: Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht. - 2018, Jg. 23, Nr. 2, s. 37-55
    p-ISSN: 1205-6545

    UWAGI: Bibliogr. 92 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Classroom Management
  • Classroom Leadership
  • professional development of teachers
  • teacher competence
  • pedagogical knowledge
  • foreign language lesson

    Adres url:
      Wy¶wietl ponownie stosuj±c format:
  • Wy¶wietl/ukryj etykiety | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego